#71842 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Привіт усім. Так як маю авто, постала необхідність проточити гальмівні диски.Ті методи що є на теренах інтернету, мені не дуже подобаються в плані вибору бази, тому робив так. Була виготовлена оправка-копія ступиці ,після встановлення в патроні проточена в 0 ,на ній жорстко закріплено сам диск. Налаштування станка оберти 50 подача 1, поздовжня фіксується, клин малої поздовжньої затягуєм ну і тд 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71862 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Можна і так, можна ще зробити приспособу для проточки дисків відразу на машині. Я в себе не заморочувався, зажав в патрон, перевірив індикатором биття, поправив якщо треба та проточив дві сторони + базу і все добре. Робити кучу "ступиць" для різних дисків та кожного разу зторцьовувати не бачу сенсу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71895 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Я сделал планшайбу как у Виталия 107. Работает отлично. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71899 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Не треба робить кучу ступиць підбираються тільки проставочні кільця. При такому методі базові поверхні зберігаються. А індикатором по якій поверхні виставлялись? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71906 Опубліковано: 2 грудня, 2017 По максимальному діаметрі робочої поверхні ( де верх колодок ходять мінус 3-7 мм), бо якщо брати базову поверхню чи мінімальний діаметр робочої поверхні (наприклад 2 сотки), то на більшому може бути 6-10 соток. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71910 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Виходить базувались по виробленій колодками поверхні, і вже від неї "танцювали", ну і як наслідок бази улітають. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71911 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Добрый вечер А скодько у вас времени ушло на все это? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71914 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Ага, особенно на обмотку станка))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#71938 Опубліковано: 2 грудня, 2017 Часу на все про все потратив половину дня, так як ця операція на цьому станку вперше. Вважаю добре.А не закрив би станок, то пішло часу стільки ж. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72306 Опубліковано: 3 грудня, 2017 Так, виставлявся по виробленій частині. Якщо Ви зробили мех.обробку по вашому способі - ніхто негарантує, що Ви рівномірно прижмете диска ( банальна піщинка чи кусочок іржі, чи навіть одного болта перетянули) і отримаєте ті ж дві сотки (а може й більше), які є допуском для тормозних дисків. Якщо проточувати 2+освіжаємо базуючий поясок, то ми матимемо явно менше 2-ох соток. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72324 Опубліковано: 4 грудня, 2017 (змінено) В 02.12.2017 в 20:26, AlexandrNM сказал: Привіт усім. Так як маю авто, постала необхідність проточити гальмівні диски.Ті методи що є на теренах інтернету, мені не дуже подобаються в плані вибору бази, тому робив так. Була виготовлена оправка-копія ступиці ,після встановлення в патроні проточена в 0 ,на ній жорстко закріплено сам диск. Налаштування станка оберти 50 подача 1, поздовжня фіксується, клин малої поздовжньої затягуєм ну і тд мама дарагая! я не смеюсь, но очень сложно. Змінено 4 грудня, 2017 користувачем eduard дополнение до цитаты 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72351 Опубліковано: 4 грудня, 2017 А в чому складність то ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72355 Опубліковано: 4 грудня, 2017 9 часов назад, zaicev сказал: Так, виставлявся по виробленій частині. Я ще не робив такого, але хочу навчитися, бо прийдеться. Питання, а не залишаеться там зверху полоска невироблена, щоб по ній виставитися? І ще питання. Чи не можна їх на плоскошлифувальному робити? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72392 Опубліковано: 4 грудня, 2017 Дядя Уєф, при виставлені полоску невраховуємо, бо вона буде зточуватись. Від максимального робочого діаметру мінус 5-7мм ставлю індикатор. Плоскошліфувальним не залізем. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72774 Опубліковано: 5 грудня, 2017 В 4 грудня 2017 р. в 09:32, Дядя Уєф сказал: Я ще не робив такого, але хочу навчитися, бо прийдеться. Питання, а не залишаеться там зверху полоска невироблена, щоб по ній виставитися? І ще питання. Чи не можна їх на плоскошлифувальному робити? 1. Плоскошлиф не пойдёт. 2. При первой возможности когда прийдут тормозные диски, сфоткаю подробно и выложу. А также выложу в фото как протачивать диски с Таврии\Славуты. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72801 Опубліковано: 5 грудня, 2017 29 минут назад, boltorez сказал: При первой возможности Будемо чекати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72821 Опубліковано: 5 грудня, 2017 Если для себя то можно и месяц точиь. А вот если клиенту то смысл? Оправки нужны только для некоторых дисков и то советских авто цена дисков не на столько уж и велика. Я вообще отказываюсь от такой работы, застелай , убирай. А раньше просто две проточки и подбираем базу. При этом уже проверенно что все работает хорошо. За прточку дисков люди не готовы платить много. А заморачиваться с какими то приспособами не вижу смысла , это ведь не маховик где нужна оправка. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72836 Опубліковано: 5 грудня, 2017 А я взагалі відмовився від тої затії. Після проточки знімаються невироблені буртики, які хоч трохи тримають жорсткість диска. через пару днів люди скаржаться на биття педалі гальм. І діло не в токарях. Диски після проточки коробить. А взагалі ,люди добивають ті диски до ручки,проточувати нема що. Останній клієнт був з сточеним на авто диском , з однієї сторони,якого стерло половину ребер,перемичок між двома половинами диска. Дискомфорту людина не відчувала. Швагро цього літа прїжав з Німеччини і поміняв усі чотири диски,хоча виробітки там майже не було - техогляд пройти не може. Так-що хлопці - то не бізнес. Не гробте своїх станків. Як людина вище сказала - не так воно дорого коштує нове. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72843 Опубліковано: 5 грудня, 2017 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72865 Опубліковано: 5 грудня, 2017 57 минут назад, turner сказал: ты в это веришь?! и какая исходная цена? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72872 Опубліковано: 5 грудня, 2017 Диски точились свої, з VW Caddy, початкова товщина 22мм кінцева 18мм- допуски виробника. Після проточки товщина становила- 20мм, - 50% зносу. Нормальнї якості нові, наприклад TRW коштують 2500грн.і то попадаються неякісні, а ціна на оригінал втричі. Проточка на СТО на машині коштує 600грн, по Києву, у оффіційного дилера VW -1200грн і скрізь попередній запис за 4-5 днів. Металообробка для мене хоббі, заробляю нормально іншим. Станок купив з метлому відреставрував, перебрав часу пішло більше року + запчастини, тому і закрив від чугунної крихти та пилу яка не гріше абразиву убиває станок, бо деякі тролі пишуть" обмотал" та мені по.... Приладу зробив з половинки чугунного корпуса маслонасоса, валялась, - 30 хв роботи, сенс в тому щоб не тільки педаль гальм не била, а щоб підшипник ступичний не вбивався биттям колесного диска. Короблення дисків - є таке. В мене на СТО працюють товариші,та і я машину знаю не тільки з боку керма і можу багато чого, так чув від них про такі випадки. Якщо неякісні диски, при нагріві на них попадає вода і їх веде, можна звичайно їх проточити але це до слідуючої калюжі. Проточується тільки виробка від колодок, тобто вирівнюються робочі поверхні, базові поверхні трогати не можна. ІМХО. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72873 Опубліковано: 5 грудня, 2017 Вот это вам накипело!) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72877 Опубліковано: 5 грудня, 2017 , turner написав: Скачати відео Толково, Ваша робота? Бачив це відео в Yutub раніше, поставив лайк 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72878 Опубліковано: 6 грудня, 2017 , Dim Dimich написав: Вот это вам накипело!) Да нет Дима, просто у каждого свои подходы кработе ,качеству. Конструктивные замечания приветствуются ибо в споре рождается истина. Удачи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72879 Опубліковано: 6 грудня, 2017 В 04.12.2017 в 09:18, AlexandrNM сказал: А в чому складність то ? зачем там оправка?! клеенка?! в принципе это Ваши дела, сори что вмешался. времени должно занимать мин 30 от силы. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах