#152275 Опубліковано: 25 грудня, 2018 @RoMANIAC попёрло мне или нет? Нужен сравнительно небольшой ремонт рамы Сannondale R600. Материал 6061-Т6 (примерно АД-33) Поперечная трещина правого вертикального пера задней вилки чуть выше "петуха". Шва там 15мм со всеми разделками. Где краска зачищена. Небольшой нюанс в том, что в этом месте труба отформована в виде буквы "С" (чтобы цепь по раме не чиркала на нижней передаче). И как раз посреди этого участка трещина на половину сечения (при транспортировке велика навалилась тяжёлая железяка). Сможете? Рама дорога как память. Да и нравится она мне. Отаке, и я на йом сверху 8-го марта какого-то года, какого-то буя Дисциплина - скоростной подъём 1,5 км. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#153066 Опубліковано: 28 грудня, 2018 (змінено) , Mykolai написав: Чудова тема по велосипедах,хочу викинути пару фото з одного замовлення на веломобіль був зварений мною в 2013р. Матеріал АД 31 варив присадкою яку мав марки не знаю,людина їздить по сей день,були не великі проблеми з рульом але утрясли. НЕпоганий "транспорт", але АД31 (6060) не найкращий матеріал дял таких робіт, особливо без термообробки Т6, краще вже АМГ6. Я останнім часом використовую АД35 (6082) по характеристикам як 6061 (АД33) Змінено 28 грудня, 2018 користувачем RoMANIAC 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#153069 Опубліковано: 28 грудня, 2018 (змінено) @Одессит, так можна без проблем заварити. Можа навіть дати підслення ззовні щоб не мішало ланцюгу. Але питання, якщо навалилась залізяка, геометрію не повело? Дропаут не викривило? Бо рівняння геометрії- це трохи інший діапазон цін. А так то пересил НП, пів години роботи і готово.. Змінено 28 грудня, 2018 користувачем RoMANIAC 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#153070 Опубліковано: 28 грудня, 2018 1 минуту назад, RoMANIAC сказал: Але питання, якщо навалилась залізяка, геометрію не повело? Нормально там всё. Я ещё месяца три проездил, пока понял шо там скрипит при ускорении Меня больше волнует невозможность нормальной термообработки узла после сварки. В этой связи некоторые даже рекомендовали варить модным аппаратом проволокой... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#153768 Опубліковано: 1 січня, 2019 , Одессит написав: В этой связи некоторые даже рекомендовали варить модным аппаратом проволокой... Присадка 4043 і нормальна "прокладка" (вибрати правльний режим зварювання) , Одессит написав: Меня больше волнует невозможность нормальной термообработки узла после сварки. от з цим гірше - нормальна термообробка це зняти всю фабу і раму термообробити в режим Т6, так як з заводу. Але наприклад необхідної печі щоб залізла ціла рама, яу Львові ще не знайшов. А так головне після зварювання щоб рама відлежалася 14 днів і природньо зі старілася ось дещо по термообробці АД 31, 33, 35 https://www.metmk.com.ua/13spr_alum.php 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#153773 Опубліковано: 1 січня, 2019 @RoMANIAC возьмётесь? Всё-равно до тёплых времён она будет на гвозде висеть, т.к. я уже вышел из возраста круглогодичной езды. Если да, то черкните в ЛС. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#154026 Опубліковано: 2 січня, 2019 Та можу взятись, без проблем (відписав в ПП) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#247796 Опубліковано: 7 липня, 2020 Доброго дня можна ваш номер хочю запититися щодо ремонта рами 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#247862 Опубліковано: 8 липня, 2020 16 годин назад, Олег1991 написав: Доброго дня можна ваш номер хочю запититися щодо ремонта рами Доброго. Номер то можна 0631563974, але я найближчі 2 місяці нічого в роботу не беру, бо в мене вже все забито під зав"язку. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#247883 Опубліковано: 8 липня, 2020 Тема интересная. И во сколько примерно сейчас обходится сварить раму с нуля из титана, скажем XL размера? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#247888 Опубліковано: 8 липня, 2020 Можливо хтось знає хто ще зможе переварити раму потрібно замінити рульовий стакан 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248005 Опубліковано: 9 липня, 2020 (змінено) Термообработка заменяется состариванием. И это не такой уж длительный процесс. Подбираем присадку, дальше дело техники Змінено 9 липня, 2020 користувачем Ofatum 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248006 Опубліковано: 9 липня, 2020 22 години назад, Hercules написав: Тема интересная. И во сколько примерно сейчас обходится сварить раму с нуля из титана, скажем XL размера? Ціна починалась від 800$, але з осені, можливо ціни підуть в гору. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248008 Опубліковано: 9 липня, 2020 , Ofatum написав: Термообработка заменяется состариванием. И это не такой уж длительный процесс. Подбираем присадку, дальше дело техники Не заміняється - старіння - це і є частина процесу термообробки. В ідеалі це повний цикл термообробки Т6 для алюмінію - гартування і штучне старіння, але в наших реаліях це не просто (немає достатньо великої печі поблизу, щоб туди влізла ціла рама ХТ, максимум підвіс в розібраному стані), плюс ціна питання (два роки тому це було 1500 грн). Тому лишається процес природнього старіння, тобто після термообробки рама повинна відлежатися для 6061 - 15 днів, 7005 - 30 днів, 7020 - 40 днів. Причому 7005 і 7020, майже повністю відновлюють свої властивості, а 6061 більше хоче процесу Т6 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248028 Опубліковано: 9 липня, 2020 Скажем так. Деталь работает не на пределе заложенной в неё прочности. Поэтому больше склоняюсь к естественному старению. К сожалению, нет ни у меня ни у кого из присутствующих статистики сколько и при каких условиях отходила данная деталь после ремонта с разными методами температурного старения либо естественного. Могу добавить от себя, что этот вид ремонта, это можно сказать обыденная операция у большинства сварных. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248033 Опубліковано: 9 липня, 2020 Мы много слышым, видим и читаем о разных технологиях ремонта, к примеру алюминиевых головок и т.д, но немогу сказать однозначно, что не прогрев к примеру головку до 200...400 градусов мы не получим приемлемый результат. Дико отклонимся от технологии, но все-же заварим. Лично грешыл тем, что после сварки и фрезеровки головки, подваривал поры которые вскрылись без предварительного нагрева, хотя сварка велась с соблюдением " технологии" 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248035 Опубліковано: 9 липня, 2020 @RoMANIAC должен извинится, что морочил вам голову - но так и не стряслось! Просто нашёл в Одессе хорошего специалиста. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248036 Опубліковано: 9 липня, 2020 К примеру я бы при первом ремонте просто заварил по кругу эту раму. При повторной поломке, усилил бы косынкой. Если кто скажет, что это выкачка денег с клиента, то могу ответить : Товарищи сварные, не ломите цены. За адекватные деньги люди приедут и на первый и повторный ремонт! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248066 Опубліковано: 9 липня, 2020 Стапелек из станочного профиля штука забавная. Он же как макароны. В плюсе конечно возможность перестройки под что угодно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248288 Опубліковано: 11 липня, 2020 , Одессит написав: @RoMANIAC должен извинится, что морочил вам голову - но так и не стряслось! Просто нашёл в Одессе хорошего специалиста. не ви перші не ви останні 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248290 Опубліковано: 11 липня, 2020 , Ofatum написав: К примеру я бы при первом ремонте просто заварил по кругу эту раму. При повторной поломке, усилил бы косынкой. Если кто скажет, что это выкачка денег с клиента, то могу ответить : Товарищи сварные, не ломите цены. За адекватные деньги люди приедут и на первый и повторный ремонт! Я деяких випадках так і роблю, якщо не бачу необхідності підсилення. Прост озаварю, даю гарантію і допобачення. Якщо ломається в гарантійний термін, повторне зварювання безкоштовно, за підсилення вже відповідна ціна. Таких випадків було на пальцях однієї руки перерахувати. Взагалі прикинув, що гарантійних ремонтів 1-2% (хоча стаистику скільки рам поремонтував за 7 років не веду) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248295 Опубліковано: 11 липня, 2020 , sadam написав: Стапелек из станочного профиля штука забавная. Он же как макароны. В плюсе конечно возможность перестройки под что угодно. Стапель лише дял того, щоб труби зібрати (прихопити) під необхідними кутами і розмірами. Обварка рами йде не на стапелі, бо: 1. стапель не дає доступу до зварювання зі всіх сторін 2. який би він жосткий не був, всерівно день тай поведе. Рами обварюю на звичайному столі. Після зварювання рами рівняються на повірочному столі. Ті рами за допомогою довгих важелів і якоїсь матері. Алю рами рівняються продовж 12 годин після загартування ,перед тим к почнеться процес старіння (штучний чи природній це вже не сутєво)! Ось рівняння перекосу рульового стакану після зварювання моєї дьортової рами з титану, сплав грейд 9 (ПТ-3В), товщина всіх стінок труб 0,9 мм, вага рами 1,48 кг, аналогічна "фірмова" алю рама 2-2,2 кг . Рамі в вересні 2 роки 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248307 Опубліковано: 11 липня, 2020 Согласен, что велорамы простые, поэтому их можно рихтануть без особых матюков. Да и скоростя ее те, так что геометрия +/- трамвай пойдет. Но нормальный стапель для сварки явно ускорит процесс и повысит качество. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248319 Опубліковано: 11 липня, 2020 , sadam написав: Согласен, что велорамы простые, поэтому их можно рихтануть без особых матюков. Да и скоростя ее те, так что геометрия +/- трамвай пойдет. Но нормальный стапель для сварки явно ускорит процесс и повысит качество. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248324 Опубліковано: 11 липня, 2020 @RoMANIAC спасибо, я это кино смотрел лет 10 назад, и после того как взялся за горелку и поварил пространственные конструкции, отношусь к нему скептически. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах