RoMANIAC

Зварювання велосипедних рам і не лише..

123 повідомлення у цій темі

Соврал, Исо 45

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Ofatum Я вже писав вище, що ВСІ рами після зварювання рівняються на повірочному столі (про серійний дешевий китай мова не йде) 

 

 

А для того щб менше було рівняти і відповідно легше, труби мають бути підігнані ідеально, чим більше ми пхаєм присадки в зазор тим більше веде конструкцію. 

 

Титан, всі шви в два проходи, перший прохід вариться без присадки 

 

 

 

 

 

Але буває і таке, але це алю, його порівняти взагалі не проблема, особливо перші 12 годин після зварювння 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За допомогою "лома", без якоїсь матєрі, і кількох повторних проварів в "правильних" місцях - геометрія рами вирівняна в межах 0,5 мм, що для тестової рами вважаю цілком прийнятним.

20200715_011118.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стесняюсь спросить, а какой вес вышел? Труд конечно колоссальный! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Ofatum написав:

Стесняюсь спросить, а какой вес вышел? Труд конечно колоссальный! 

Важив лише передній трикутник ще коли не був повніст набраний було 9,2 кг. Думаю все разом десь 15-17 кг вийшло. Завтрадумаю переважу.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как для электро велика вполне себе. Тем более 10 кВт, это аналогично 175см3 мопеду

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це лише перший прототип. Я замовнику кажу щоб на хромолеві труби переходив 25х1,5. Але він ще думає над варіантом  з алюмінію, але це вже нехай проектант хоча би симуляцію слабких місць зробить, бо оті поперечні шви на алюмінію якраз боком можуть вилізти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, RoMANIAC сказал:

Це лише перший прототип. Я замовнику кажу щоб на хромолеві труби переходив 25х1,5. Але він ще думає над варіантом  з алюмінію, але це вже нехай проектант хоча би симуляцію слабких місць зробить, бо оті поперечні шви на алюмінію якраз боком можуть вилізти.

Не пережывайте за алюминий. Немного придётся больше трудится над подгонкой слпрягаемых деталей, а именно, срез труб делайте таким образом, чтобы длинна реза превышала длинну окружности самой трубы. Таким образом распределите нагрузку на большую площадь. Хотел нарисовать, но я думаю вы поняли о чем я. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кстати по поводу алюминия. Мы привыкли иметь дело с ремонтом алюминиевых рам велосипедов и мотоциклов. И на подсознательном уровне воспринимаем как нечто не надёжное. Но не надёжное, потому как имеем дело с уставшым металлом. 

 

 

Змінено користувачем Ofatum
Орфография
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 16.07.2020 в 07:32, Ofatum сказал:

Как для электро велика вполне себе. Тем более 10 кВт, это аналогично 175см3 мопеду

Это на испытательном стенде?

По моменту и динамике будет бложе к 400ке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привет не подскажете в чем причина провариваю шов сначало нормально потом по средине трещина, алюминий кришка р80 нижняя?

IMG_20200923_185334.jpg

IMG_20200923_185342.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 годин назад, Pol написав:

Привет не подскажете в чем причина провариваю шов сначало нормально потом по средине трещина

Яким присадком варите?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перепрошую: срали-мазали.

Яка товщина деталі? 

Мало фаску розробили і деталь треба прогріти (фарба мала б погоріти).

 

 

@IMP схоже, що 5356

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, RoMANIAC написав:

Мало фаску розробили

По фото видно, що вже як мінімум там друга спроба....., а може й більше.

І щоб то мало означати  р80 ?

, RoMANIAC написав:

@IMP схоже, що 5356

От і я зразу таке запідозрив...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

І щоб то мало означати  р80 ?

Вже вияснив. Як і припускав — гідророзподільник. Його часто перетягують без досвіду.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я аргоном другий раз в жизне варю, аргонщик на больничном припой марки незнаю мягкий, варил картер на д8 заварило нормально только там не трещина а кусок был отломан, толщина в одном 8 мм примерно с другой стороны 6 мм фаска на 2/3 толщины попыток было 3.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Деталь нагреть резаком до дыма краски. При сварке побольше присадки в ванночку, меньше перемешивать метал детали  с присадкой  , между проходами не затягивать время. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Трещину зарезать насквозь, фаску сделать для доступа сопла в самый корень, либо до половины если сварка с двух сторон 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Никаких разглажываний дугой без присадки. Варите сразу красиво 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І краще давати присадку 4043, щоб не тріщало, вона більш пластична. Тим більше, що там швидше за все алюміній кремнієвий сплав, аніж АМГ.

Дві основні присадки які в нас продаються це 4043 і 5356, якщо обидві взяти в руку і попробувати пальцями зігнути, то 5356 майже в два рази твердіша.

А взагалі на цілих прутка має бути штамп з номером сплаву присадки, я беру тільки есабовську присадку, то там цей номер проштампований кожні ~10 см по всій довжині прутка.

 

І ні в якому випадку не брати електротехнічний алюміній, вже бачив таке: розпустили багатожильній дріт, витягнули жилу і вйо варити (facepalm)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 27.09.2020 в 07:15, RoMANIAC сказал:

 

І ні в якому випадку не брати електротехнічний алюміній, вже бачив таке: розпустили багатожильній дріт, витягнули жилу і вйо варити (facepalm)

Тоже перешёл на esab намного лучше сварка проходит, а насчёт проводов то ими как для новичка и учиться нету толку не пойми какой сплав туда намешали и танцуеш.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подарочок під кінець 2020 року

Моя рама в топі на всесвітньо відодомому сайті

з 3:15 хв 

 

 

Змінено користувачем RoMANIAC
13

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
18 минут назад, RoMANIAC сказал:

Подарочок під кінець 2020 року

Моя рама в тобі на всесвітньо відодомум сайті

з 3:15 хв 

 

Круто, от всей души поздравляю! Что ожидать в 2021? Есть новые задумки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поздравляю, это хорошее достижение! Двигайтесь в том же направлении! 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 години назад, Alexson написав:

Круто, от всей души поздравляю! Что ожидать в 2021? Есть новые задумки?

Задумок багато, хватило б вільного часу і трохи фінансів хоча би половину з них реалізувати.

 

Зараз приступаю до третього і, ми надіємось, останнього протототипу рами під електровелосипед ,а потім стартуєм невеличку партію, але це все під клієнта.

 

З власних задумів це доробити піч для термообробки рам і стартанути міні серію дьортових рам в алю і титані, а також двопідвісних раму ендуро/фр/дх типу Nicolai Ion

, Ofatum написав:

Стесняюсь спросить, а какой вес вышел? Труд конечно колоссальный! 

В листопаді завершив другий прототип з деякими змінами і з алю труб 6082 сплаву, вага всієї рами вийшла 6 кг без кріпленян сідла і коробки під акуми.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку