#248584 Опубліковано: 13 липня, 2020 Соврал, Исо 45 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248620 Опубліковано: 13 липня, 2020 @Ofatum Я вже писав вище, що ВСІ рами після зварювання рівняються на повірочному столі (про серійний дешевий китай мова не йде) А для того щб менше було рівняти і відповідно легше, труби мають бути підігнані ідеально, чим більше ми пхаєм присадки в зазор тим більше веде конструкцію. Титан, всі шви в два проходи, перший прохід вариться без присадки Але буває і таке, але це алю, його порівняти взагалі не проблема, особливо перші 12 годин після зварювння 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248849 Опубліковано: 15 липня, 2020 За допомогою "лома", без якоїсь матєрі, і кількох повторних проварів в "правильних" місцях - геометрія рами вирівняна в межах 0,5 мм, що для тестової рами вважаю цілком прийнятним. 3 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248860 Опубліковано: 15 липня, 2020 Стесняюсь спросить, а какой вес вышел? Труд конечно колоссальный! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#248967 Опубліковано: 15 липня, 2020 10 годин назад, Ofatum написав: Стесняюсь спросить, а какой вес вышел? Труд конечно колоссальный! Важив лише передній трикутник ще коли не був повніст набраний було 9,2 кг. Думаю все разом десь 15-17 кг вийшло. Завтрадумаю переважу. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#249056 Опубліковано: 16 липня, 2020 Как для электро велика вполне себе. Тем более 10 кВт, это аналогично 175см3 мопеду 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#249060 Опубліковано: 16 липня, 2020 Це лише перший прототип. Я замовнику кажу щоб на хромолеві труби переходив 25х1,5. Але він ще думає над варіантом з алюмінію, але це вже нехай проектант хоча би симуляцію слабких місць зробить, бо оті поперечні шви на алюмінію якраз боком можуть вилізти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#249252 Опубліковано: 17 липня, 2020 22 часа назад, RoMANIAC сказал: Це лише перший прототип. Я замовнику кажу щоб на хромолеві труби переходив 25х1,5. Але він ще думає над варіантом з алюмінію, але це вже нехай проектант хоча би симуляцію слабких місць зробить, бо оті поперечні шви на алюмінію якраз боком можуть вилізти. Не пережывайте за алюминий. Немного придётся больше трудится над подгонкой слпрягаемых деталей, а именно, срез труб делайте таким образом, чтобы длинна реза превышала длинну окружности самой трубы. Таким образом распределите нагрузку на большую площадь. Хотел нарисовать, но я думаю вы поняли о чем я. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#249254 Опубліковано: 17 липня, 2020 (змінено) Кстати по поводу алюминия. Мы привыкли иметь дело с ремонтом алюминиевых рам велосипедов и мотоциклов. И на подсознательном уровне воспринимаем как нечто не надёжное. Но не надёжное, потому как имеем дело с уставшым металлом. Змінено 17 липня, 2020 користувачем Ofatum Орфография 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#249264 Опубліковано: 17 липня, 2020 В 16.07.2020 в 07:32, Ofatum сказал: Как для электро велика вполне себе. Тем более 10 кВт, это аналогично 175см3 мопеду Это на испытательном стенде? По моменту и динамике будет бложе к 400ке. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258767 Опубліковано: 23 вересня, 2020 Привет не подскажете в чем причина провариваю шов сначало нормально потом по средине трещина, алюминий кришка р80 нижняя? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258853 Опубліковано: 24 вересня, 2020 18 годин назад, Pol написав: Привет не подскажете в чем причина провариваю шов сначало нормально потом по средине трещина Яким присадком варите? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258857 Опубліковано: 24 вересня, 2020 Перепрошую: срали-мазали. Яка товщина деталі? Мало фаску розробили і деталь треба прогріти (фарба мала б погоріти). @IMP схоже, що 5356 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258873 Опубліковано: 24 вересня, 2020 , RoMANIAC написав: Мало фаску розробили По фото видно, що вже як мінімум там друга спроба....., а може й більше. І щоб то мало означати р80 ? , RoMANIAC написав: @IMP схоже, що 5356 От і я зразу таке запідозрив... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258879 Опубліковано: 24 вересня, 2020 , IMP написав: І щоб то мало означати р80 ? Вже вияснив. Як і припускав — гідророзподільник. Його часто перетягують без досвіду. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258914 Опубліковано: 25 вересня, 2020 Я аргоном другий раз в жизне варю, аргонщик на больничном припой марки незнаю мягкий, варил картер на д8 заварило нормально только там не трещина а кусок был отломан, толщина в одном 8 мм примерно с другой стороны 6 мм фаска на 2/3 толщины попыток было 3. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258923 Опубліковано: 25 вересня, 2020 Деталь нагреть резаком до дыма краски. При сварке побольше присадки в ванночку, меньше перемешивать метал детали с присадкой , между проходами не затягивать время. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258924 Опубліковано: 25 вересня, 2020 Трещину зарезать насквозь, фаску сделать для доступа сопла в самый корень, либо до половины если сварка с двух сторон 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#258925 Опубліковано: 25 вересня, 2020 Никаких разглажываний дугой без присадки. Варите сразу красиво 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#259087 Опубліковано: 27 вересня, 2020 І краще давати присадку 4043, щоб не тріщало, вона більш пластична. Тим більше, що там швидше за все алюміній кремнієвий сплав, аніж АМГ. Дві основні присадки які в нас продаються це 4043 і 5356, якщо обидві взяти в руку і попробувати пальцями зігнути, то 5356 майже в два рази твердіша. А взагалі на цілих прутка має бути штамп з номером сплаву присадки, я беру тільки есабовську присадку, то там цей номер проштампований кожні ~10 см по всій довжині прутка. І ні в якому випадку не брати електротехнічний алюміній, вже бачив таке: розпустили багатожильній дріт, витягнули жилу і вйо варити (facepalm) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#268128 Опубліковано: 10 грудня, 2020 В 27.09.2020 в 07:15, RoMANIAC сказал: І ні в якому випадку не брати електротехнічний алюміній, вже бачив таке: розпустили багатожильній дріт, витягнули жилу і вйо варити (facepalm) Тоже перешёл на esab намного лучше сварка проходит, а насчёт проводов то ими как для новичка и учиться нету толку не пойми какой сплав туда намешали и танцуеш. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#271837 Опубліковано: 2 січня, 2021 (змінено) Подарочок під кінець 2020 року Моя рама в топі на всесвітньо відодомому сайті з 3:15 хв Змінено 2 січня, 2021 користувачем RoMANIAC 13 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#271842 Опубліковано: 2 січня, 2021 18 минут назад, RoMANIAC сказал: Подарочок під кінець 2020 року Моя рама в тобі на всесвітньо відодомум сайті з 3:15 хв Круто, от всей души поздравляю! Что ожидать в 2021? Есть новые задумки? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#271858 Опубліковано: 2 січня, 2021 Поздравляю, это хорошее достижение! Двигайтесь в том же направлении! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#272024 Опубліковано: 3 січня, 2021 23 години назад, Alexson написав: Круто, от всей души поздравляю! Что ожидать в 2021? Есть новые задумки? Задумок багато, хватило б вільного часу і трохи фінансів хоча би половину з них реалізувати. Зараз приступаю до третього і, ми надіємось, останнього протототипу рами під електровелосипед ,а потім стартуєм невеличку партію, але це все під клієнта. З власних задумів це доробити піч для термообробки рам і стартанути міні серію дьортових рам в алю і титані, а також двопідвісних раму ендуро/фр/дх типу Nicolai Ion , Ofatum написав: Стесняюсь спросить, а какой вес вышел? Труд конечно колоссальный! В листопаді завершив другий прототип з деякими змінами і з алю труб 6082 сплаву, вага всієї рами вийшла 6 кг без кріпленян сідла і коробки під акуми. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах