RoMANIAC

Зварювання велосипедних рам і не лише..

123 повідомлення у цій темі

Створю і я свою тему. Може і тут найдуться свої клієнти ))

Аргоном варю 4 роки. По суті апарат і куплявся під ремонт велосипедних рам, але такс само вже давно в процесі виробництво власних рам з нуля, вже навіть є пару тестових екземплярів, які проходять обкатку.

 

Зремонтованих рам вже кілька сотень, покладених швів кіломентрами.

Ось пару "важких" випадків, які потребували комплексного підходу або замін частин рами:

 

 

 

WP_20170607_16_26_35_Pro.jpg

WP_20170823_22_09_15_Pro.jpg

WP_20170825_15_09_27_Pro.jpg

WP_20170719_14_13_35_Pro.jpg

WP_20170719_18_14_51_Pro.jpg

WP_20170724_15_58_05_Pro.jpg

WP_20170405_15_37_09_Pro.jpg

WP_20170418_15_55_14_Pro.jpg

WP_20170418_15_55_50_Pro.jpg

WP_20170418_15_55_34_Pro.jpg

WP_20170823_13_51_15_Pro.jpg

WP_20170825_16_11_55_Pro.jpg

WP_20170814_17_37_03_Pro.jpg

WP_20170810_12_07_00_Pro.jpg

WP_20170814_16_11_43_Pro.jpg

WP_20170728_14_38_41_Pro.jpg

WP_20170728_001.jpg

11

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну і звичайно звичайно в більшості таких "складних" випадків рами проходили термообробку, але нажаль не повну, а саме: закалку в печі, але замість штучного старіння ( ~8 годин в печі) вони природньо старіли, тобто лежали без використання 6061 сплав 10 днів, 7005 сплав - 30 днів.

Це доречі дуже важливий етап, всі рами які варю, рекомендую щоб полежали без навантажень, бо після зварки чи то закалки, алюміній по своїм властивостям нагадує теплий пластилін, лише після 12 годин старіння він починає "твердіти" і набираися міцності.

WP_20170120_16_48_18_Pro.jpg

WP_20170123_20_55_24_Pro.jpg

WP_20170123_20_55_29_Pro.jpg

WP_20170123_20_55_49_Pro.jpg

WP_20170124_17_35_46_Pro.jpg

WP_20170120_16_48_12_Pro.jpg

WP_20170203_13_29_25_Pro.jpg

WP_20170124_19_10_01_Pro.jpg

WP_20170203_13_39_37_Pro.jpg

WP_20170203_13_39_45_Pro.jpg

WP_20170203_13_40_50_Pro.jpg

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ось моя титанова рама, на якій я відкатав цілий сезон, шви не ідеальні, вага також могла б бути менша, та й геометрію треба підкоректувати, але основна суть була зварити раму і відтестувати, провірити, який з мене зварювальник B|

 

Ну і невеличке відео, що та рама пережила 9_9

 

 

InstagramCapture_332eecd3-e159-429e-90cc-79c979b40f32.jpg

InstagramCapture_649df5ef-9e77-4a39-8b21-b00e8b4300a7.jpg

InstagramCapture_fba895de-7855-4e98-a4f2-064d0ee4310d.jpg

photo_636311470121222211.jpg

WP_20170423_17_22_30_Pro.jpg

WP_20170423_17_22_35_Pro.jpg

WP_20170423_17_22_41_Pro.jpg

WP_20170423_17_22_45_Pro.jpg

WP_20170429_21_12_16_Pro.jpg

WP_20170430_20_14_13_Pro.jpg

15

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дуже гарний підхід до справи у вас. Зацікавив стапель для зкладання. То ви купували, чи самі клепали? як площина забезпечуеться? Ну і ще шкурне питання. Я тут якось наїхав на власного вєліка власним бусом. Здавав, та не замітив у темряві, що залишив його позаду. Рама алюміньова деформувалась. Бажаю вирехтовати. Як це краще робити нахолодну, чи з допомогою зварювання? Які там можуть сплави бути використані? Наскільки точно повинно бути відрехтовано? Зігнувся один ричаг педалі трохи. Не можу зняти з вісі каретки. Не підкажете як це зробити?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ти крутий чувак)

Хотів би я вміти перестрибнули гарно хоча б метровий горбик)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Стапель робив, правда він ще сирий, доробляти і доробляти хоча вже використовувати можна, просто незручно і довго виставляти.

Фірмовий стапель в мінімальний комплектації від 3250$ починається наприклад anvil framefixture 3.1.

 

Площина: Довірився точності інструменту на якому робили частини. Звичайно похибка є і доволі велика якщо не заморочуватись, буду потрохи це виправляти. Але головна суть стапеля виставити розмір рами і кути для того щоб прихватити. Рама вариться на столі, а потім всерівно її треба рівняти коректувати. Раніше це робив на шліфованому столі від фрезера, але недавно найшов на металобрухті стіл від поліграфічної гільйотини, радості повні штани).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На виробництві всі рами рівняються в 12 годинний проміжок після закалки до штучного старіння. Можна і на холодно, але нагрівши алю він стає вдвічі піддатливіший, можна і різаком нагріти, а для індикації помастити звичайним милом, при досягненні певної температури воно почорніє.

Для шатунів треба спеціальну вижимку. Рівняю шатуни на токарному, зажавши разом з кареткою в центра.

 

Сплави лише два 6061 і 7005, найбільша різниця в старінні, писав вище.

Та я крутий, дякую, але вже майже пенсіонер в цьому спорті (

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мужик, я никогда дертером не был и не интересовался абсолютно этим направлением, поэтому узнал о тебе случайно. Однажды приятель скинул ссыль на х-байкерс, мол "Миха, смотри как чувак во Львове творит". Я посмотрел и я очень порадовался! Я думал, что у нас, в Украине, вообще никого нет рукастого, кто бы занимался велосипедным направлением настолько серьезно. Все время слышал только о том "да я квалифицированный веломеханик! Я амортизаторы перебираю!" и т.д. Очень хотел бы заскочить в гости, если буду во Львове. Уверен, что будет о чем пообщаться и чем поделиться. Успехов!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 годин назад, Дядя Уєф написав:

 Рама алюміньова деформувалась. Бажаю вирехтовати. Як це краще робити нахолодну, чи з допомогою зварювання? Які там можуть сплави бути використані? Наскільки точно повинно бути відрехтовано? Зігнувся один ричаг педалі трохи. Не можу зняти з вісі каретки. Не підкажете як це зробити?

 

 

Ось тут стара тема по рівнянню рами, зараз стіл набагато більший, але суть та сама, кріпиться кареточний вузол, рейсмус в руки і вперед...

13 години назад, Mikhail написав:

Мужик, я никогда дертером не был и не интересовался абсолютно этим направлением, поэтому узнал о тебе случайно. Однажды приятель скинул ссыль на х-байкерс, мол "Миха, смотри как чувак во Львове творит". Я посмотрел и я очень порадовался! Я думал, что у нас, в Украине, вообще никого нет рукастого, кто бы занимался велосипедным направлением настолько серьезно. Все время слышал только о том "да я квалифицированный веломеханик! Я амортизаторы перебираю!" и т.д. Очень хотел бы заскочить в гости, если буду во Львове. Уверен, что будет о чем пообщаться и чем поделиться. Успехов!

Дякую, стараюсь. Спочатку був велосипед, а потім зварка появилась через велосипед.

Дуже бракує фінансів і часу, хочеться робити набагато більше, але це лише питання часу ;)

 

Слідкуйте за новими темами..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую за відповіді.

17 часов назад, RoMANIAC сказал:

Ось тут стара тема

А де. не бачу?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

як завжди забув вставити посилання

http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=110784

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є титанова шоссейна рама, тріснула нижня труба 50мм від стакану. зможете таке реставрувати?

Я так розумію потрібно відрізати залишок від стакану приварити нову трубу з товшою стінкою.

матеріал невідомий, це проблема?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну почати треба хоча би з фото поломки. Але найкраще це подивитись вживу.

А реставрувати можна все, питання лише ціни.

Щось не не зрозумів про відрізання куска і рульовий стакан.

Найпростіше заварити, якщо місце дозволяє (мається на увазі не трісне знову).

Якщо є ймовірність тріснути, дається підсилення.

 

Куска труби ніхто не міняє, а міняється вся труба, а це влетить в копійочку, хоча врахувавши скільки коштує нова титанова рама це не так страшно.

 

Якщо рама якась серійна чи просто не самопал, то стандартно це сплав grade 9 він же 3Al-2,5V, він же ПТ-3В.

в взагалі спектральни аналіз ніхто не відміняв..

 

Наприклад моя рама, так як труби шукав по Україні це суміш ПТ-7М, ПТ1М, ОТ4, і ВТ1-0

Для зварювання використрвую дріт ВТ1-00св

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

рама зроблена якісно, але нижня труба розміру як на сталевих і не витримала. потім рукожоп якийсь заварив не продувши труби, а потім ще хтось заварив ручною зваркою нерж електродом.

потім я хотів вклеїти дюралеву вставку щоб вона як штифт працювала. тому розрізав трубу остаточно.

IMG_20171209_201552.jpg

IMG_20171209_201528.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ох і познущались над рамою...

то не титанові лопати варити..

 

діаметр труби 35 мм?

 

варіанти два: Вирізати хворе місце, зробити вставку, і дати підсилення/косинку (наварка з ~2/5 труби, але вона має бути довга від рульового стакану і так щоб перекрила заварене місце)

або повна заміна труби, ле то $$$

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я бачу варіант - вирізати скільки можна, розчистити під шов, а вставку зробти з листового титану більшої товщини. Так буде і міцніше, і простіше матеріал знайти.
Труба здаеться або 35, або 32.
І я так не зміг ідентифікувати виробника, хоча вигдядає дуже фабрично, але конструктор взяв розміри сталевої рами, а в титановій потрібно товщю трубу ставити. Можливо якась стара Кальняга, бо вилка пряма.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не треба придумувати велосипед і тим більше ускладнювати роботу собі і майстру. Ну як листовий титан, більшість якого ВТ1-0 гарно закуртити в трубу і ще й його потім треба зварити.

А труби не така вже й велика проблема знайти, особливо ВТ1-0, а якщо повезе, то й ПТ7-М чи навіть ОТ4. Деякі куски в мене навіть є, якщо не помиляю ф36х1,5 має бути і ПТ7-М і ф32х2 ВТ1-0

Якщо цікавить зремонтувати раму в мене, то краще перейти в приват...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так як я назвав тему зварювання рам і не лише, ось інша робота:

Корпуса алюмінієвих світильників, фірма привозить заготовки, я варю, вони малюють збирають електрику і все їде на німців.

А саме обідне, що як би сильно я не старався гарно класти шов, його всерівно треба зачищати в ноль, щоб і сліду не було.

Ось пару експериментальних "красівих" швів, головне варити швидко і щоб валік шва був як найменший, бо самом ж потім його і зачищати.

На таких рутинних роботах, дуже добре набивається рука.

 

 

InstagramCapture_819eb968-4a1b-4aa2-97d8-b8647f6b7576.jpg

InstagramCapture_d0752784-1aea-4d92-bd40-a87ed63df69f.jpg

WP_20170302_16_10_35_Pro.jpg

WP_20160516_13_13_44_Pro.jpg

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, RoMANIAC написав:

головне варити швидко і щоб валік шва був як найменший, бо самом ж потім його і зачищати.

Все одно потрібно ставити прихватки, які потім візуально буде видно. Схиляюсь до застосування для серійних одноманітних робіт використання напівавтоматичного способу зварювання за допомогою позиціонера. Хоча все залежить від серії.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

само собою прихватки ставляться, але по них так можна пройтися, що їх видно не буде..

ну незнаю стосовно півавтомата, хоча є окремо подаючий механізм, можна присобачити, але найкраще в даному випадку це зварка тертям з перемішуванням або friction stir welding FST.

Принцип дуже простий, а от з міксером проблема, десь окремо його купити не знайош, треба експериментувати, а на це потрібен час, хоча деякі позитивні результати вже є. І головне шов зачищати майже не треба і присадки з газом не треба і енерговитрати менші.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго время суток. А який у вас аргонник єслі не сикрет)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В мене Stahlwerk (породистий китаєць) чому я його так прозвав, бо вже ремонтував і він хоч позиціонується як німець, але в середині стандартний китаєць. Серед плюсів наявність плазменного різака, але ним майже не користуюсь. Везли під замовлення 4 роки тому, саме через плазму.

https://www.stahlwerk-schweissgeraete.de/WIG-AC/DC-Schweissgeraete-mit-CUT-Plasmaschneider/AC/DC-WIG-200-Puls-CUT-S/AC/DC-WIG-200-Puls-mit-Plasma-S.html

 

Ну до нього докупив педаль - це дуже великий плюс, як на мене.

 

Але апарат це лише інструмент, в першу чергу якість зварювання залежить від майстра.

 

п.с. невже так важко граматично правильно писати?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, RoMANIAC написав:

Везли під замовлення 4 роки тому, саме через плазму.

 

Наче ж гарантію дають 5 років?! Ремонтували за чий кошт? І на скільки серйозна поломка була? Патони зараз теж скрізь китайські, есаби кацапські (вважаю ще гірші по якості). Які в комплекті були рукави (виробник та модель)? Плазмотрон та ТІГ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну та гарнтія 5 років, але:

вислати апарат в Німеччину за свій рахунок і ще й бути без апарата, думю десь місяць два. Поремонтував у Львові на зварка захід, точно не пам'ятаю десь ~1,5 тис грн за пару днів. Чи то тиристори вилетіло чи що, короче від перевантаження, викрутив все на максимум, бо в ступиці тре було отвори заварити під пересверловку, потужності не хватало прогріти веь металь.

 

Рукава в них власні Stahlwerk, якість хороша. Ще дотепер все рідне, правда по необачності трохи вже поплавлений рукав.

 

Плазматрон чисто на порізку металу. 50 А до 8 мм сталь різало більш менш.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чудова тема по велосипедах,хочу викинути пару фото з одного замовлення на веломобіль був зварений мною в 2013р.

Матеріал АД 31  варив присадкою яку мав марки не знаю,людина їздить по сей день,були не великі проблеми з рульом але утрясли.IMG_20140430_075859.jpgIMG_20140430_075927.jpgIMG_20131018_154349.jpgIMG_20131017_101349.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку