Володимир_Фещук

Розрахунок шківа

25 повідомлень у цій темі

Добрий день. Потрібно виготовити шківи профелю А, взамін поліклиновим п'ятиручійним.

Як розрахувати діаметр шківа, щоб не змінились оберти на виході?

По верхньому діаметру, чи по нижньому, чи по середньому. Скажіть, як то правильно рахується

Змінено користувачем Володимир Фещук
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По верхньому, нижній стискається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, zaicev написав:

По верхньому, нижній стискається.

Супер, дякую!

І ще одне запитання. Щось я ніде не знаходжу підходящої ілюстрації канавки в шківу

(поправка, профіль Z(0) )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ширина Вам відома, глибина +20%.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розрахунок ведеться по такзваному розрахунковому діаметру, він менше зовнішньго.

Перейдіть по цьому посиланню, а там розберетесь

 

http://sprav-constr.ru/html/tom2/pages/chapters6/ckm4.html

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Была такая тема: 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По верхнему. Соотношение диаметров. И скажу сразу, играться с окружностями не надо, оно прямо пропорционально (2πR = πd), то на то и выйдет. Главное что бы не "вровень ввысь упал")), а одинаково утопал (или был заподлицо) ремень. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім дякую за допомогу. Зроблю гарно, обіцяю!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тоді чекаємо фото готових шківків з накинутим ремнем (щоб дно було видно).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Чтобы определить обороты на выходе, я пользуюсь вот таким методом подсчета. Обороты двигателя умножаем на диаметр первого шкива. который стоит на двигателе и делим на диаметр второго шкива, который стоит на выходе - получаем обороты на выходе.Например: 1500 об/мин * 95 : 129= 1104 оборота, потом подбираем обороты подставляя разные диаметры шкивов.Шкивы я меряю по наружным диаметрам. Этот подсчет простой и легко запоминается. Ремень должен висеть в шкиве а не лежать в канавке. 

Змінено користувачем Анатолий пр
Корректировка
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Уважаемые коллеги, я понимаю, мнения у всех свои, но не забивайте глупостями мозги другим.

Из учебника: "Расчетным диаметром шкива считают диаметр его окружности по нейтральному слою."...

Но никак не по "верхнему" и т.п.

А шо такое "нейтральный слой" есть в ссылке @ИДем  или любом учебнике по деталям машин.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Aluma написав:

Уважаемые коллеги, я понимаю, мнения у всех свои, но не забивайте глупостями мозги другим.

Из учебника: "Расчетным диаметром шкива считают диаметр его окружности по нейтральному слою."...

Но никак не по "верхнему" и т.п.

А шо такое "нейтральный слой" есть в ссылке @ИДем  или любом учебнике по деталям машин.

Згоден з вами

, Анатолий пр написав:

Чтобы определить обороты на выходе, я пользуюсь вот таким методом подсчета. Обороты двигателя умножаем на диаметр первого шкива. который стоит на двигателе и делим на диаметр второго шкива, который стоит на выходе - получаем обороты на выходе.Например: 1500 об/мин * 95 : 129= 1104 оборота, потом подбираем обороты подставляя разные диаметры шкивов.Шкивы я меряю по наружным диаметрам. Этот подсчет простой и легко запоминается. Ремень должен висеть в шкиве а не лежать в канавке. 

Складність ситуації полягала в тому, що я не маю нічого окрім двох старих шківів. Ніяких даних більше

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, zaicev написав:

Тоді чекаємо фото готових шківків з накинутим ремнем (щоб дно було видно).

Шківи то готові, на свій страх та ризик (хоча минулого разу, коли по таким же розрахункам різав профіль Б - все було супер).

А от  ременя нажаль немає. Завтра буде

IMG_20171207_175348.jpg

IMG_20171207_213219.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Володимир Фещук

Вот конкретный пример для профиля А, обратите внимание, на картинке профиля есть размер 11 мм, горизонтальная линия с этим размером и есть этот самый "нейтральный слой".

http://www.silverprom.com.ua/ware/144

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Володимир Фещук сказал:

Потрібно виготовити шківи профелю А, взамін поліклиновим п'ятиручійним.

Я не знаю що то за конструкція, та треба врахувати допустимий момент передачі. Поліклинові ремені здатні передавати дещо більший момент, ніж клинові. Тому, якщо передача нагружена, треба прорахувати не тільки оберти, а й допустимий момент, бо буде або ковзати, або бистро з'їсть ремінь. Також треба врахувати мінімальний допустимий діаметр шківів, бо для поліклинових він набагато менший від клинових.

Простіш за все знайти по фразі "расчет ременной передачи".

 

О фото з'явилися.. Які діаметри?

Змінено користувачем Fyva
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fyva написав:

Я не знаю що то за конструкція, та треба врахувати допустимий момент передачі. Поліклинові ремені здатні передавати дещо більший момент, ніж клинові. Тому, якщо передача нагружена, треба прорахувати не тільки оберти, а й допустимий момент, бо буде або ковзати, або бистро з'їсть ремінь. Також треба врахувати мінімальний допустимий діаметр шківів, бо для поліклинових він набагато менший від клинових.

Простіш за все знайти по фразі "расчет ременной передачи".

 

О фото з'явилися.. Які діаметри?

По пам'яті десь 80/60 та 70/50

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Абсолютно згоден з вами. Мінімальний діаметр на грані.

Та і переробили вони по причині того, що ремінь поліклиновий прослизав. Думаю вони матимуть проблеми. Дарма, адже я міг би їм зробити металеві поліклинові, то не проблема.

Люди не розуміють нічого... Я в цьому випадку не роблю ніяких розрахунків, не беру за то гроші, і не несу відповідальність

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Справа у тому, що мінімальний рекомендований розрахунковий діаметр для профелю А складає 75мм. То у Вашому випадку треба використати ремінь из зубцями всередині, вони гнучкіші і дозволяють дещо занижати мін. діаметри шківів.

Ось більш детальна інфа.

 

Знов поки писав відповіли :) Ну то хай працює :)

Змінено користувачем Fyva
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Fyva написав:

Справа у тому, що мінімальний рекомендований розрахунковий діаметр для профелю А складає 75мм. То у Вашому випадку треба використати ремінь из зубцями всередині, вони гнучкіші і дозволяють дещо занижати мін. діаметри шківів.

Ось більш детальна інфа.

 

Знов поки писав відповіли :) Ну то хай працює :)

Я виправився ще спочатку, профіль Z(0)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ну, тоді все гаразд B|

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все добре, тільки дійсно ремня треба із зубцями в середині. І я б рекомендував би всетаки А профіль сюди, а не Z(0).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда- то довольно редко но все же приходилось разрабатывать чертежи(точнее- эскизы)

шкивов для клиноременных передач.

Порылся в компе- осталась подборка ГОСТ.

Вот собрал в архив- может кому пригодится.

Там же- пара сохранившихся эскизов:

https://yadi.sk/d/RRNR2e1U3QUwFN

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

да, уж.. И всё же не пойму мотива "некоторых" доказывать тоже самое.. Упрекая остальных в неправоте..? А как обсир@ть - то вам путь в сообщества в ВК... Там это норма..

PS

Извините за грубость, если что..так накипело..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Кардан написав:

да, уж.. И всё же не пойму мотива "некоторых" доказывать тоже самое.. Упрекая остальных в неправоте..? А как обсир@ть - то вам путь в сообщества в ВК... Там это норма..

PS

Извините за грубость, если что..так накипело..

Не знаю про кого ви, але я також недавно стикався з таким тут, на форумі. Був дуже неприємно здивований

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Кардан

Если это в мой огород, то прошу великодушно простить подлеца, совсем не хотел никого оцарапать (нге говоря уже про то слово, употребленное Вами) !

Более того вполне согласен, что в домашне-колхозном строительстве вполне допустим расчет по наружному диаметру.

Но топикстартер говорил о макс. точности, тут без науки никуда. А она говорит, что расчетным является диаметр шкива, с канавкой,  соответствующей нейтральному сечению ремня.

Мне сие когда то вдалбливали, жаль за давностью уже не помню название курса, не то тмм, не то детали машин...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку