az113

Шліфовка лінз, або де спитати про...

37 повідомлень у цій темі

Дзеркала перенапилити - найпростіше. На теріторії Інституту ім Бакуля є фірма

Прихований текст

що робить напилення оптичне,  метали і просвітлення. Говорив з виконавцем - здається серйозний, показав купу різних зразків браку та "свідків" - це такі допоміжні детальки які напилюють разом з основними і по ним в процесі визначають параметри покриття. Може через них вийдете на людей які знаються на оптичних технологіях.



Якщо поверхня яку потравило плоска, то відносно просто її перешліфувати останнім номером абразиву а потім полірувати. Просвітлення можна і не робити, різницю у контрасті майже не помітити. А якщо лінза склеєна, то навіть і неможливо покрити без розклеювання.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, hopscotch сказал:

Дзеркала перенапилити - найпростіше. На теріторії Інституту ім Бакуля є фірма

  Показать содержимое

що робить напилення оптичне,  метали і просвітлення. Говорив з виконавцем - здається серйозний, показав купу різних зразків браку та "свідків" - це такі допоміжні детальки які напилюють разом з основними і по ним в процесі визначають параметри покриття. Може через них вийдете на людей які знаються на оптичних технологіях.

 

 А який максимальний діаметр влазить у камеру? Покриття із захистом, яка ціна? Можна в персональні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поверхня не плоска, а скоріш за все, слабовипукла. Будь-Яка шліфовка приведе до того, що товщина лінзи зменшиться. І  Це при умові, що шліфуватись лінза буде на шліфувальнику з таким самим радіусом кривизни як і лінза(для заміру якого потрібен сферометр). Якщо радіус буде іншим ніж розрахунковий, то міняється відповідно і оптична сила лінзи. Тому шар скла необхідно знімати мінімально можливої товщини. Не розклеюючи лінзу просвітлення можна спробувати нанести хімічним шляхом, але, на мою думку це не потрібно. Мінус 4% світла на одній поверхні у мікроскопі ролі не зіграють.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знаю які у них діаметри, але колпаки для підвіски деталей десь так більше 300 мм, звичайні радянські вакуумні камери, електроннопроменеве розпилення, так що можуть і захист нанести.
Називаються вони "СУЧАСНІ ОПТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Більше нічого не знаю про них.

Змінено користувачем hopscotch
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Предполагаю, что за такие высокотехнологические услуги возьмут столько денег, что может дешевле будет купить новые или б.у. окуляры на всяких там е-беях.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По лінзам на окуляри.
Лінзи складної форми, не клеєні, суцільні (зовнішня поверхня не плоска, хоча дуже схожа на фото, там просто дуже малий радіус.
А вся хитрість на внутрішній поверхні, там така собі "крапля" -- за рахунок її саме й відбувається розширення робочої зони поля зору.


По дзеркалам - там, здається, тільки алюміній та плівку просвітлення пошкоджено.
Можу спробувать зтерти одне дзеркало ваткою (одне так пошкодив здуру, коли гриби намагався збити), його вже не врятувати, то можна убити повністю, подивитись, чи скло зачепило...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 23.01.2018 в 18:10, az113 сказал:

По лінзам на окуляри.
Лінзи складної форми, не клеєні, суцільні (зовнішня поверхня не плоска, хоча дуже схожа на фото, там просто дуже малий радіус.
А вся хитрість на внутрішній поверхні, там така собі "крапля" -- за рахунок її саме й відбувається розширення робочої зони поля зору.


По дзеркалам - там, здається, тільки алюміній та плівку просвітлення пошкоджено.
Можу спробувать зтерти одне дзеркало ваткою (одне так пошкодив здуру, коли гриби намагався збити), його вже не врятувати, то можна убити повністю, подивитись, чи скло зачепило...

Дзеркала не просвітлють а захищають тонкою плівкою кварцу. Ще бувають з діелектричним покриттям (багато шарів строго визначеної товщини).  Такі відновити точно і складно і дорого. Відрізняються від звичайних підвищеним коефіцієнтом  відображення 98-99% проти 95% у звичайного свіжопокритого. 

  Михайло, можете подзвонити мені, якщо цікаво. Номер скинув у ПП кілька днів тому.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Мельник Добре, завтра вдень наберу вас, щось пропустив повідомлення про ПМ...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна і зараз. Завтра можу бути зайнятий.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Зареэструйтесь ось на цьому астрофорумi,

http://www.astroclub.kiev.ua/forum/index.php?action=forum

почитайте по темам Hand made,  якщо не знайдете потрiбноi iнформацii, створiть свою i вам залюбки все роз'яснять. Якщо потрiбна буде практична допомога, там спецiалiстiв бiльше, чим достатньо. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Додам до теми про гриби. Часто маю справу з "грибною" оптикою фотооб'єктивів. Особливо тих, які приїхали з країн з вологим кліматом а-ля Японія, або те, що в нас тут називають "с хранєнія". З досвіду гриби бувають мінімум трьох типів у порядку "падлючості".

1. Дрібнесенькі більш-менш прямі павутинки, в сукупності схожі на вату.

2. Плямки з явно вираженим центром і суцільними дрібнозернистими плівками навколо.

3. Криволінійні "кучеряві" досить крупні пасма, що ростуть і зливаються у плями.

Боротьба з ними складається у мене з кількох етапів, після кожного - ніжне змиття бензином або спиртом. Спочатку замочую слиною на 10-15 хв. Змиваю, стараючись не допустити, аби абразив їздив по поверхні. Далі аптечний "Формідрон". (І те і те - фунгіциди). Далі при потребі видалити кальциновані рештки - "Сіліт". Іноді можна спиртом або ацетоном підчистити. Далі всі оправи протираються "Формідроном" і відмиваються бензином. Коли неможливо перемити всі деталі у фунгіциді, залишаю на кілька діб девайс в герметичному контейнері з налитим на вату "Формідроном" поруч, аби його пара "добила" спори.

Полірування не роблю, бо не хочу ризикувати змінити геометрію.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку