iva

двигатель ДПТ нужна помощь

12 повідомлень у цій темі

Всем доброго дня!

есть двигатель пост. тока,

но на нем нет шильда.

помогите определить что за зверь и

как его подключить?

из него выходит 4 провода 2из них потолще.

в корпусе 4 заглушки под щетки

буду признателен за помощь

image-0-02-04-b4885ca69e5ad8efe7bbed252b8fcd02547a66971b998329e5afead71dcb0df7-V.jpg

image-0-02-05-d3fa6d551bf84498d5be6ee5e8a51eebc5ae67deaa3af1479c6740af57b545f7-V.jpg

image-0-02-05-f3fef042f14f78616d7cf94e568b9f603327a882b8e13f172a520af482d27972-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Треба поміряти обмотки. Обмотка якоря (Я) матиме більший опір ніж обмотка збудження (ОВ).
Як можна підключати почитайте тут:
Подключение и системы управления электродвигателей постоянного тока
Зєднайте обмотки послідовно та подайте 12В - має крутитись вільно, хоч і можливо повільно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А по фото мотор схожий на: Двигатель постоянного тока МИ-22

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Андрей спасибо!

буду изучать

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, iva написав:

Андрей спасибо!

буду изучать

Почитайте там увесь розділ по двигунам, думаю ви відкриєте для себе багато нового.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

9 минут назад, ElectricMobile сказал:

відкриєте для себе багато нового.

да это я уже понял что

потеряюсь там надолго 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10.12.2017 в 19:34, ElectricMobile сказал:

Треба поміряти обмотки. Обмотка якоря (Я) матиме більший опір ніж обмотка збудження (ОВ).
Як можна підключати почитайте тут:
Подключение и системы управления электродвигателей постоянного тока
Зєднайте обмотки послідовно та подайте 12В - має крутитись вільно, хоч і можливо повільно.

 

 

Как раз обмотка якоря имеет меньшее  сопротивление, чем обмотка статора. К примеру,  60 Ом статор, и 4-5  ом якорь. В Вашем случае, скорее всего, те что  потоньше проводки - статор - обмотки возбуждения, а те что потолще - якорь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Только на статор в первую очередь надо подать напряжение, а потом уже на якорь, или в одновременно. В противном случае якорь может сгореть, без включенных катушек возбуждения.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, S.T.U.D.E.N.T. сказал:

Только на статор в первую очередь надо подать напряжение, а потом уже на якорь, или в одновременно. В противном случае якорь может сгореть, без включенных катушек возбуждения.

 

І ніколи не відключайте обмотку збудження доки подано напругу на якор !!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, robo-new сказал:

 

І ніколи не відключайте обмотку збудження доки подано напругу на якор !!!

То само собой разумеется :) Хотя, на практике, за счет остаточной слабой намагниченности статора, если отключить статорную обмотку на работающем двигателе, якорь будет продолжать вращение. Естественно без нагрузки на валу, и на маломощных двигателях, до 100 ватт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, S.T.U.D.E.N.T. сказал:

якорь будет продолжать вращение

 

не зовсім так , точніше зовсім не так - якщо двигун працює на холостому ходу або невеликому навантаженні на валу, то частота обертання різко зростає і двигун йде в рознос . При цьому сильно збільшується струм в обмотці якоря і може виникнути круговий вогонь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При навантаженні на валу, близькому до номінального , двигун в разі розриву ланцюга збудження зупиниться , так як електромагнітний момент, який може розвинути двигун при значному зменшенні магнітного потоку, зменшується , так само різко збільшується струм в обмотці якоря і він виходить з ладу .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку