#75432 Опубліковано: 15 грудня, 2017 Разбираю свой станок. И возник вопрос, возможно ли как-то освободить верхнюю половину маточной гайки, чтобы снять фартук, не снимая ходовой винт? Или всё-таки снимать его? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87749 Опубліковано: 29 січня, 2018 я снимал винт 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87764 Опубліковано: 29 січня, 2018 Можна. Але треба зняти ручку переключення маточної гайки і викрутити чотири болтики які знаходятьсч під нею і тоді витягнути на себе вал(не обовязковл повністю) щоб два штифти разом з валом вийшли з гайки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87773 Опубліковано: 29 січня, 2018 До речі знає хто-небуть що за механізм на фартусі за лімбом повздовжки? В мене вал шестерня той що їздить по рейці попередній власник обламав рівно з фартухом. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87774 Опубліковано: 29 січня, 2018 Всім дякую. Вже не актуально. Розібрав. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87777 Опубліковано: 29 січня, 2018 1 минуту назад, leotom1 сказал: До речі знає хто-небуть що за механізм на фартусі за лімбом повздовжки? В мене вал шестерня той що їздить по рейці попередній власник обламав рівно з фартухом. Той механізм -кільце із зовнішньою спіральною канавкою у зчеплення з якою входить шайба на кінці вала (вона закріпленв ззовні фартука, що видно на схемі) ричагом віводить вал - шестерню вперед, виводячи його із зацеплення із зубчатстою рейкою. Майстри кажуть, що воно нафіг не треба, але, немовби необхідно для підвищення точності нарізання різьб. Щоб рейка не впливала на рух суппорта. Щось так. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87782 Опубліковано: 29 січня, 2018 Дякую зрозумів. Буду відновлювати це не складно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87804 Опубліковано: 29 січня, 2018 А що це за підшипники, бо я коли зливав масло з лівої половини передньої бабки знайшов якісь шаріки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87863 Опубліковано: 29 січня, 2018 Я ще до них не добрався. Доречі, масло має мати переток між лівою та правою ваннами. Я зливав черех трубочку самотоком зправа, пішло все. Іноді той отвір забивається. Там всяке знаходять. На російському чипі хтось навіть запальничку Zippo у бабці знайшов. Так що ті шарики можуть бути не з цього верстата. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87866 Опубліковано: 29 січня, 2018 Це вал гітари. Зовнішній підшипник знаходиться в корпусі, на якому кріпиться приклон. (Фігура 4 поз. 20, 21 в мануалі) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87867 Опубліковано: 29 січня, 2018 Якщо буде щось потрібно з фартука, окрім вала-шестерні (у мене він побитий), пишіть. Я тут собі придбав запасний. Теж з битим валом, правда. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87896 Опубліковано: 30 січня, 2018 А вал-шестерня там моноліт? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87923 Опубліковано: 30 січня, 2018 (змінено) Що мати на увазі. В одному - повний моноліт. В іншому - з пазом під шпонку. Все інше - моноліт Змінено 30 січня, 2018 користувачем audima 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87927 Опубліковано: 30 січня, 2018 Я теж дійшов висновку що шаріки не з нього, або попередній міняв підшипники а масло ні. Канал чистий я крім передньої бабки увесь станок перебрав. Зараз на ньому точу ексцентрик приживу задньої бабки. Попередній власник виламав кусок заду бабки кріпленя. Я свою ТеВешку вже рік відновлююю. А металообробкою захворів два роки тому. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87962 Опубліковано: 30 січня, 2018 2 часа назад, leotom1 сказал: Я теж дійшов висновку що шаріки не з нього, або попередній міняв підшипники а масло ні. Канал чистий я крім передньої бабки увесь станок перебрав. Зараз на ньому точу ексцентрик приживу задньої бабки. Попередній власник виламав кусок заду бабки кріпленя. Я свою ТеВешку вже рік відновлююю. А металообробкою захворів два роки тому. Файний верстат! Я фарбувати буду весною. Поки все мию, чищу, перебираю. ЗБ у мене від ИЖ 611 з лімбом. Не знаю, хто її робив, але зроблена класно! Дверцят на тумбах немає. Думаю, де їх взяти. Поставлю ще додатковий вимикач під ліву руку. Ну, то поки в планах. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88051 Опубліковано: 30 січня, 2018 Дверцята в мене дивні не на завісах а на пружинних фіксаторах. Ручку також хотів ставити але прочитав що це небезпечно: можна колупатись в патроні і животом включити станок. Тому передумав. Не жалію, хватає правої. Хоч думав про чось як на катері ключ запалювання привязується до штанів випав з катера ключ висмикнувся двигун заглох. Відійшов від станка він вимкнувся. Бак на СОЖ в ТВ-320 литий? В мене зварений з бляхи. Виглядає як самопал. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88099 Опубліковано: 30 січня, 2018 У мене бак такий самий. І дверці такі ж мають бути. Буду шукати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#160834 Опубліковано: 2 лютого, 2019 Шарики можуть бути з опорного підшипника шпінделя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах