grek-y

проблема з іт-1м.

22 повідомлення у цій темі

при роботі на іт-1м було помічено значне погіршення чистоти проточки. зявились проблеми при відрізанні.поміряв люфти в шпінделі. передній в нормі .задній 0.035 .підозрюю зношеність заднього  пітшипника. власники іт 1м    підкажіт  який максимально допустим люфт в задньому пітшипнику.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Невже у мене одного така роблема. ніхто з таким не стикався.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А хто його міряв в задньому підшипнику? Тому ніхто і не відповідає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У мене на роботі ИТ-1М, купувався новим, після виготовлення більше 1000 фланців (з різного метала з металолому) така страшена вібрація що відрізати деталь і не зломати різець - подвиг. Навіть р6м5 приходилося точити

Змінено користувачем ArtIgor
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 В цьому відео показано,як вимірювати,та інше багато корисного. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

спасибі за відео ще раз подивився можливо причина в посадці патрона . після відускання гайок на конусі не тримається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я заменил задний подшипник,потому что станок не резал,дрожал.После замены все стало отлично,без проблем отрезал на автоподаче.Но недавно опять перестал резать,померил люфт заднего потшипника,он составил около 4-х соток,вообщем опять менять придеться(делов на 10минут,а эффект-бомбезный.Только надо хорошый подшипник(предыдущий польский за 300грн -(Слово удалено системой))

Мож кто подскажет какой туда лучьше впихнуть?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дай номер подшипника.та розмир.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, токар сказал:

дай номер подшипника.та розмир.

312 или 6302

Размер 130\60/31(хотя ширина тут вообще не принципиальная)

Змінено користувачем jura-xm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, jura-xm сказал:

312 или 6302

Размер 130\60/31(хотя ширина тут вообще не принципиальная)

вернее аналог 6312

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 17.12.2017 в 10:55, grek-y сказал:

при роботі на іт-1м було помічено значне погіршення чистоти проточки. зявились проблеми при відрізанні.поміряв люфти в шпінделі. передній в нормі .задній 0.035 .підозрюю зношеність заднього  пітшипника. власники іт 1м    підкажіт  який максимально допустим люфт в задньому пітшипнику.

 

8 часов назад, Острозуб сказал:

 

А хто його міряв в задньому підшипнику? Тому ніхто і не відповідає.

 

Той верстат взагалі загадка природи. Допустимий люфт, за паспортом, на шпінделі 0,01 мм. Але ж то на вихідному кінці, там де планшайба.

Ваш люфт, зважаючи на правило важіля, може і не вийти за допуск.

Можна міняти задній підшипник. Але після впевненно задовільного результату таких тестів.

- відсутності люфта в клині поперечної подачі;

- відсутності люфта в малій продольній;

- відсутності конуса в кулачках. При затисканні контакт має бути по всій довжині деталі;

- відсутності люфта гайки поперечної подачі (в мене цей люфт є, але ріже нормально);

- відсутності люфта в задній прижимній планці продольній подачі.

Якщо тут нормально, то займатись шпінделем.

Задня підшипникова опора не має можливості регулювання, тому не є повноцінною. Але бонусом йде те, що підшипник коштує дешево.

На ру чипі шукали шляхи модернізації опори, знайшли досить нормальне рішення: розтягати внутрішню обійму підшипника, але підшипник брали з конічною внутрішньою обіймою.

 

В гостях катаюсь на ИТ-1М, без проблем. Люфт на патроні відсутній взагалі. Ну, гріється передня опора трошки, ну то й що? Але ж ріже весело.

 

Свою ИТ-1М поки не можу ввести в бойове положення через низку причин.

Необхідно провести пусконаладку, відсутність обігріву. Кулачки патрона розточені на конус, беруть жахливо.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

станина повністю відкапіталена елюфтів немає тому і запідозрюю шпіндель  .як на вашу думку якщо замість 312 підшипника поставити аналогічний конусний роліковий .буде можливість регуліровки буде з того толк.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сегодня мерили люфт заднего подш.на ит-шке у знакомого-около 0.3мм!!!и он нормально режет,вообщем непонятка,моя догадка что дело в заднем подшипнике-неточная.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
36 минут назад, grek-y сказал:

станина повністю відкапіталена елюфтів немає тому і запідозрюю шпіндель  .як на вашу думку якщо замість 312 підшипника поставити аналогічний конусний роліковий .буде можливість регуліровки буде з того толк.

При встановленні конічного радіально-упорного підшипника, шарикового, або роликового з`явиться значне осьове навантаження на корпус задньої опори.

Подивіться на неї, і Ви побачите, що вона для цього не придатна. 

Теж мав задумку торцанути кришку задньої опори таким чином, аби бурт надавив на зовнішню обійму підшипника і таким чином вибрав люфт.

Але, напевно, краще пошукати тарілчасту пружину або вставити картонну чи гумову прокладку під зовнішню обійму. До речі, пружини вибирають люфт навіть в верстаті 16К20.

Відновлював наждак за допомогою рифленої гуми. Результат задовільний. Був осьовий люфт в розмірі 4 мм. Вставив рифлену гуму товщиною 4,5 мм. Спочатку вал трохи туго обертався, але потім "обкатався". Можливо, десь чіпляв внутрішню обійму.

 

За розрахунками, радіальний підшипник може прийняти осьове навантаження в розмірі третини невикористаного радіального.

Зважаючи, що він стоїть з "радянським" запасом, то величина допустимого навантаження може бути значним і достатнім для вибору люфту.

В цей же час, величина натягу повинна бути невеликою, котра не буде вивертати корпус задньої опори.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розглянем інший варіант поставити шпіндельний підшипник аналогічний передньому .Зовнішній 130 внутрішній більше 60 під конус .точити затяжну втулку і регулювати. Тільки не знаю чи є такий підшипник .що скажете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всеж таки вирішив замінити задній 312 підшипник на шпіндельний .Вчора був у нас на ринку .знайшов шпіндельний 3182117  розміри 85 130 34 фірми f l t польща .ціна 850 гр. Також знайшов на чіпмейкері ру опис такоі модернізаі .Я буду не першим .Що ви думаєте про це .Також підкажіть по підшипнику в плані ціна якість.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, grek-y написав:

Всеж таки вирішив замінити задній 312 підшипник на шпіндельний .Вчора був у нас на ринку .знайшов шпіндельний 3182117  розміри 85 130 34 фірми f l t польща .ціна 850 гр. Також знайшов на чіпмейкері ру опис такоі модернізаі .Я буду не першим .Що ви думаєте про це .Також підкажіть по підшипнику в плані ціна якість.

В мене так зроблено,тобто було зроблено,зарас стоїть звичайний підшипник з можливістю його натягнути,трошки.Чого всі в кого дробить станок відразу міняють підшипники:D?Відкрутіть малу продольну і помажте шабровочною фарбою під нею....можна сильно здивуватись,також патрон планшайбовий замінити на конус,також не відрізати "лопатами" 5 мм на 500 мм від патрону,також поперечну перевірити на люфти......і буде щастя навіть коли в передньому підшипнику 2 сотки.Перетяг переднього підшипника виведе його з ладу за рік а він дорогий.Оптимальна товщина "жала" для відрізного різця в ітешці 2-2.5 мм,все що більше потрібно вміти заточити на зменшення сил різання що трохи марудно,ну і емульсія звичайно.

Змінено користувачем viksel
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт дякую що відгукнулись на тему .мала продольна пришабрена різцетримач пошліфований і також пришабрений поперечка в нормі .при вібраціі звук іде з бабки .При піджиманні заднім центром все чудово. тому і грішу на підшипник. Чому ви поміняли перероблений підшипник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо при піджимі все нормально то можливо не працюють упорні підшипники...?Поміряйте індикатором скільки вал має зміщення на осі.Там дуже геморна натяжка упорних тому її компенсують установкою заднього радіально-упорного,ним же і притягуються упорні.Я свій зняв бо він вийшов з ладу через неправильне змащування,поставив який був під руками а так як з передньою частиною вже розібрався і за третім разом нарешті зрозумів шо курили іванівські станкобудівельники:Dто залишив його,впринципі він в мене і залишився упорним бо я його підтискаю гайками просто підшипник не дуже для цього підходить,якось поміняю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Завтра поміряю. відпишуся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Народ допоможіть знайти задню бабку на ИТ1М,придбав станок в салідолі а бабку хтось поцупив

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Напишіть в барахолці там скоріше знайдете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку