63 повідомлення у цій темі

Створення даної теми буде корисним для багатьох власників компресорів  СО-7А, СО-7Б. 

Думаю не один ставив перед собою задачу по обладнанні даного компресора автоматикою. Можу поділитися як я це реалізував. Придбав реле тиску (пресостат) з клапаном стравлення, зворотній клапан  бо без нього ніяк, було виточено 1 перехідник і весь цей бутерброд встановлено на місце штатного манометра.

Фото0891.jpg

Фото0892.jpg

IMG_5311.JPG

IMG_5478.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер по електричній частині. В технічних характеристиках пресостату написано, що він може комутувати 4 кВт але я не ризикнув електродвигун включати через пресостат, а включив через магнітний пускач. Пускачем у свою чергу управляє реле тиску. Магнітний пускач поставив який був у наявності, звичайно теплове реле не спрацює у разі перевантажень. Добре було б поставити захист двигуна але це в процесі. Все перевірено і працює добре. 

IMG_5089.JPG

IMG_5092.JPG

IMG_5508.JPG

Все взборі.

IMG_5521.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна цікавитись за зворотній клапан - його маркування та де, якщо не секрет купували?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В таком случаи можно было брать однофазный пресостат, он дешевле. Или так и сделал? 

У меня зиловский компрессор, двигатель на три фазы, однофазный прессостат и пускатель. Обратный клапан к стати поставил от тормозной системы автобуса паз. 

Змінено користувачем cara
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, izgoj сказал:

Можна цікавитись за зворотній клапан - його маркування та де, якщо не секрет купували?

 

 Марки не знаю. Брав у людей, що займаються обслуговуванням і ремонтом компресорів у Львові, можу дати контакти. Казали, що скільки ставлять ці клапани поломок не було.

4 часа назад, cara сказал:

В таком случаи можно было брать однофазный пресостат, он дешевле. 

 

4 часа назад, cara сказал:

Коли я його брав то в дешевшому не було клапана стравлення повітря і взагалі він був сумнівної якості.

Змінено користувачем Vitamin-C
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пізніше було прийняте рішення по виносу пресостата за межі компресора (рекомендую) і встановлено безпосередньо на один із додаткових ресіверів. Тепер ніякі вібрації на нього не будуть впливати, ну і довше прослужить.

IMG_5576.JPG

IMG_5577.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо не важко, дайте контакти львівських козаків, в яких можна купити такий зворотній клапан....

Змінено користувачем SergDM
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, SergDM сказал:

Якщо не важко, дайте контакти львівських козаків, в яких можна купити такий зворотній клапан....

Відповів в особисте повідомлення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теж являюсь власником даного компресора. Планую поставити в майстерню (ремонт авто),бо малий компресор здихає. Хочу поставити над головою,щоб не займав місце. Компресор стоїть на вазівських подушках на рамі. Вібрацій майже немає.Ресивер маю з трьох газових балонів. Компресор - ресивер планую з"єднати зпаяною пластиковою трубою на "американках". Теж потрібен зворотній клапан і автоматика. Підскажіть де взяти?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Валера сказал:

Теж потрібен зворотній клапан і автоматика. Підскажіть де взяти?

на "пересопнице" возле дедов недалеко ,магазинчики те что на ступеньках...там всё есть в наличии.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Преостати не бояться вібрацій, 14 років працює, політ нормальний, ні разу запитання до нього не було. Профілактику теж не робив. Вібрації на компресорі присутні. Напрацювання мотогодин тяжко сказати, приблизно до 20 годин в тиждень.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібна допомога!!!!!!!! Хто користується компресорами серії ПКС, а саме мене цікавить ПКС-1,75. На що саме звернути увагу при купівлі даного (б/в) коспресора. Важлива будь-яка інформація.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кто подскажет, чем пресостат лучше или хуже электроконтактного манометра?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ЕКМ - не дружить з вібраціями. ЕКМ потребує ще додаткових реле але на ньому можна виставляти будь яку різницю між верхнім і нижнім тисками на відміну від пресостата в якому вона складає 2 атм. В ЕКМ не має клапана стравлення. Я поставив собі пресостат і ніяких проблем.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Питання до всіх хто є власниками компресора СО-7. Хто яке масло заливає у свій компресор. У паспорті до СО-7 рекомендоване К12. Я особисто заливаю КС19. Чув що заливають дизельну напівсинтетику.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хто шукає штатний двигун на СО-7Б в нас на барахолці є 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Діаметр шківа електродвигуна 135мм на два ремні. І на виході СО-7Б буде не менше 500 л/хв. Інформація для довідки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Будемо ставити дещо інший мотор - треба перехідну плиту робити бо не співпадають отвори.

Хтось робив ?

Цікаво було би глянути на реалізацію.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 годин назад, dex15 написав:

Будемо ставити дещо інший мотор - треба перехідну плиту робити бо не співпадають отвори.

Хтось робив ?

Цікаво було би глянути на реалізацію.

Яка потужність мотора який будете ставити?

Які відстані між отворами Вашого двигуна?

Які відстані між отворами площадки на ресіверах куди Ви хочете встановити даний двигун? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.01.2017 в 09:31, Vitamin-C сказал:

зворотній клапан

Какая модель? От чего он?  А фильтр на входе покажите, что? от куда? и т.п.? Заранее спасибо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alexandr0787 написав:

Какая модель? От чего он?

Яка модель і від чого не знаю. Купляв у людей які займаються ремонтом і обслуговуванням компресорів і вони казали, що він якісний і ще відмов по ньому не було. Можу дати їхні контакти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alexandr0787 написав:

А фильтр на входе покажите, что? от куда? и т.п.?

Купляв фільтр (не дешевий) по олх разом з ремкомплектом клапанної плити і маслом (ремкомплект клапанної плити  не якісний, самопал, я його не ставив). Не ставте цей фільтр. Підберіть собі  у автомагазині або він є у тих же людей про яких я писав вище (50 грн). Там все є.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Vitamin-C сказал:

Можу дати їхні контакти.

Давайте. Буду благодарен

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Alexandr0787 написав:

Давайте. Буду благодарен

Відписав у особисті.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго дня.

Виникло бажання зробити звукоізоляційний бокс для СО7Б.

 

Власне,  є  у наявності каркас з уголка 50 мм. - усе не знали куди його притулити.

Розміри 1м. х 1м. х 0,6 м.   

Тобто, - майже ідеальний - щоб загнати туди СО7Б. (в цілому, трохи вільного місця є лише зверху)

 

Основні задачи які стоять:

 

- звукоізоляція шляхом використання відповідних матеріалів та шляхом відносно повної герметизації боксу. (в цілому тут усе ясно - обіб'ємо  фанерою та т.п. )

- організація охолодження компресора та в рамках цього охолодження - подача повітря. (ось по цьому питання зовсім нічого не зрозуміло - окрім як використати якийсь канальник та дути на голову компресора)

 

Другорядні задачи:

 

- організація контролю температури голови компресора. ( саме як на мене просте рішення  -у мене є регульовані датчики температури на  220 вольт - можна притулити до голови )

- виведення арматури з  швидко-з"їмом - зовні боксу.

- організація легкого доступу до компресора (тобто - щоб  його легко можна викотити та закатати назад - на власних колесах) 

 

Що скажете  - воно того варто спробувати ?!    

Бо не хотілось би експереминтувати та переробляти.   

 

 

 

Змінено користувачем dex15
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку