#72138 Опубліковано: 3 грудня, 2017 Ось, як на мене - цікавий матеріал. http://www.vansairforce.com/community/showthread.php?t=56458 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72142 Опубліковано: 3 грудня, 2017 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72154 Опубліковано: 3 грудня, 2017 4 години назад, dex15 написав: Що скажете - воно того варто спробувати ?! Це залежить від того в якому режимі він у Вас буде працювати. Якщо наприклад буде працювати безперервно довший час то компресор нагріється добряче і це для нього погано, скорочується ресурс його роботи (швидше зношення деталей, тих що труться). Ну а якщо режим роботи компресора короткий то він не встигає перегрітися. На мою думку СО-7Б в закритому ящику точно буде несолодко, хіба що Ви обладнаєте ящик хорошим притоком холодного і відтоком гарячого повітря. Найкращий вихід винести його в інше приміщення де його шум не буде дошкуляти. Я так зробив. Р.С. Це тільки моя власна думка. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72173 Опубліковано: 3 грудня, 2017 Юзаю несколько компрессоров с разными двигателями и в разных условиях. По своему опыту: 1. Берём обычный прессостат от бытовой насосной станции. У него 2 контакта на 10-16А. Две фазы пропускаем через эти контакты, третья фаза идёт транзитом. Двигатель 4 кВт потребляет до 8А по фазе. Для прессостата это вполне сносно. 2. Обратный клапан и сброс воздуха не нужен. На 3Ф 4 кВт-ный двигатель легко запускает компрессор хоть на пустой ресивер, хоть на 6 Атм. 3. Электроконтакный манометр не любит вибрации, его надо ставить где-то на стенку, он большой и требует дополнительный пускатель. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72247 Опубліковано: 3 грудня, 2017 3 часа назад, Vitamin-C сказал: безперервно довший час то компресор нагріється добряче 3 часа назад, Vitamin-C сказал: На мою думку СО-7Б в закритому ящику точно буде несолодко Треба спробувати встановити всередині боксу досить продуктивний вентелятор-канальник на примусовий приток повітря зовні - може навіть з вулиці, та направити цей потік холодного повітря - безпосередньо на голову компресора. *** 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#72248 Опубліковано: 3 грудня, 2017 У цього товариша - це не серйозно зроблено - якийсь побутовий вентилятор.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#73981 Опубліковано: 10 грудня, 2017 Розмірковую я щодо охолодження. Є мене досить специфічна штука - Regenerative Blower (регенеративний воздуходув) У чому його специфіка - там деталі щільно прилягають одне до одного - таким чином вдається прокачувати велику кількість повітря. З цієї самої причини, що деталі щільно прилягають - повітря на вході повинно бути відфільтрованим. Ось у мене така думка промайнула - може спробувати закачувати повітря у компресор - напряму - через цей воздуходув ?! Тобто, у камері компресору повітря вже буде під якимось тиском подаватися. А охолодження - це вже чимось іншим зробити. Що скажете ? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#74330 Опубліковано: 11 грудня, 2017 17 годин назад, dex15 написав: Ось у мене така думка промайнула - може спробувати закачувати повітря у компресор На мою думку нічого такого з компресором робити не треба він і так добре працює. А якщо хочете, щоб він у такому закритому ящику добре охолоджувався то поставте одну витяжку на подачу повітря у ящик, а другу витяжку для забору теплого повітря з ящика. А витяжку можна поставити таку, як використовують для ванних приміщень, вони є різної продуктивності. Майте на увазі, що електродвигун також гріється нормально, тому і це треба врахувати. Ви ж не відписали в яких режимах плануєте експлуатувати свій компресор. З відео нічого не зрозумів бо проблеми з англійською. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77163 Опубліковано: 21 грудня, 2017 Є у мене декілька таких датчиків. Може хто дасть слушну пораду - як його краще встановити, - щоб гарантувати від перегріву компресор ?. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77164 Опубліковано: 21 грудня, 2017 Пірометра ні у кого не має ? - щоб поміряти робочу температуру голови. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77165 Опубліковано: 21 грудня, 2017 В 03.12.2017 в 17:41, Vitamin-C сказал: Це залежить від того в якому режимі він у Вас буде працювати. Якщо наприклад буде працювати безперервно довший час то компресор нагріється добряче і це для нього погано, скорочується ресурс його роботи (швидше зношення деталей, тих що труться). Ну а якщо режим роботи компресора короткий то він не встигає перегрітися. На мою думку СО-7Б в закритому ящику точно буде несолодко, хіба що Ви обладнаєте ящик хорошим притоком холодного і відтоком гарячого повітря. Найкращий вихід винести його в інше приміщення де його шум не буде дошкуляти. Я так зробив. Р.С. Це тільки моя власна думка. со 7 б за накачку ресивера 250 л, с 0 до 8 нагревается свыше 100 гр это при роботе 2мин 45с. со 7 б вобще нельзя прятать в коробок или циркуляцию нужно бешенную создавать. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77257 Опубліковано: 22 грудня, 2017 13 години назад, Raider написав: со 7 б вобще нельзя прятать в коробок Але ж людина конче хоче його в коробку сховати. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77260 Опубліковано: 22 грудня, 2017 В СО-7Б(А) в нормальних умовах зношення внутрішньої поверхні циліндра, кілець та поршня більше в тому циліндрі, що дальше від від вентилятора охолодження. А все від того, що він менше охолоджується ніж той що ближче до вентилятора. Логічно. А що з ним буде в закритому ящику???? Здогадайтесь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77271 Опубліковано: 22 грудня, 2017 На колінвалу, при штатном обладнанні, - 1080 обертів за хвилину. У кого який досвіт - на меньших обертах ?! Поміняли двигуна - щось туго йде знайти шківа з посадкою на 32 мм. Є декілька варіантів. Який обрати ?! - поки не знаємо. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77287 Опубліковано: 22 грудня, 2017 , dex15 написав: У кого який досвіт - на меньших обертах ?! На менших обертах може бути менше змащення. У ньому змащення шляхом розбризгування. Але люди експлуатують на менших оборотах на колінвалі, переважно ті у кого не має трьох фаз. На 220В ставлять двигуни з меншою кількістю обертів, напр. 1500 а не 3000 об/хв і тому йому легше запуститись. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77288 Опубліковано: 22 грудня, 2017 , dex15 написав: Поміняли двигуна - щось туго йде знайти шківа з посадкою на 32 мм Якої потужності Ваш двигун і на скільки обертів? У стандартного двигуна на СО-7Б діаметр вала 28мм 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77292 Опубліковано: 22 грудня, 2017 Я особисто прихильник того: має бути движок на сошці 4 кВт 2880 об/хв його і ставимо і змащення нормальне і продуктивність та шо треба. А шось там вимудровувати з моторами і оборотами зовсім не потрібно. Має бути шків на моторі на 135мм значить має бути. Не забуваймо що кожух вентилятора має стояти на компресорі, а не в кутку в гаражі. І напрямок обертання колінвала має відповідати стрілці на кожусі, а не неінакше. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#77306 Опубліковано: 22 грудня, 2017 (змінено) Ви займаєтесь марнослів'ям - розповсюдженням інформації, яка не несе якоїсь нової чи корисної інформації. Було задане конкретне питання. 2 часа назад, dex15 сказал: На колінвалу, при штатном обладнанні, - 1080 обертів за хвилину. У кого який досвіт - на меньших обертах ?! Змінено 22 грудня, 2017 користувачем dex15 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#82469 Опубліковано: 11 січня, 2018 Всім доброго вечора ,хочу запитать поради у власників компресора со7,зробив проточку циліндрів під перший ремонт ,поставив нові пальці, поршні,та кольца ,один і з шатунів був поганий я його відправив на заливку бабітом і розточку,коли мені його прислали все наче б то супер ,але коли я його поставив то помітив косяк ,що він на майже 2мм вище підіймає поршень і відповідно получився вище циліндра,де буде бити в плиту клапанну,я відразу зателефонував тому хто робив він казав заміряти і розмір повинен бути 125мм,я заміряв і результат 127мм от і косяк,а на моєму що був вдома 125 так як потрібно,коли сказав тому льоліку розмір то він почав морозитись і каже ,що то ві так і робив більше щоб притерлося з часом,хоча сам хвилину назад сказав що повинно бути 125мм ,ось така історія ЩО РОБИТИ І ЯК МОЖНА ВИЙТИ ІЗ СИТУАЦІЇ??? І ще на рахунок клапанної плити,який розмір прогибу повинен бути у прижимів клапана?бо вмене повністю не лягала трішки плита чи то болтом впиралаь чи ще якась причина! Всім дякую хто допоможе ! 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84724 Опубліковано: 18 січня, 2018 , gotsik написав: ось така історія ЩО РОБИТИ І ЯК МОЖНА ВИЙТИ ІЗ СИТУАЦІЇ??? Попробуйте під клапанну плиту поставиви прокладку на 2мм товстішу (у сумі). Недолік: збільшиться мертва зона у іншому циліндрі, думаю це не критично, працювати буде. , gotsik написав: який розмір прогибу повинен бути у прижимів клапана? Що з Вашим? Давайте фото свого прижиму. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84727 Опубліковано: 18 січня, 2018 В 22.12.2017 в 13:39, dex15 сказал: На колінвалу, при штатном обладнанні, - 1080 обертів за хвилину. У кого який досвіт - на меньших обертах ?! Поміняли двигуна - щось туго йде знайти шківа з посадкою на 32 мм. Є декілька варіантів. Який обрати ?! - поки не знаємо. есть шкив с посадкой на 32 текстолитовый похоже что родной. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84729 Опубліковано: 18 січня, 2018 , gotsik написав: бо вмене повністю не лягала трішки плита чи то болтом впиралаь чи ще якась причина! куди не лягала, у що впиралась? З цього написаного важко зрозуміти що Ви запитуєте. Чітко і конкретно запитання. , Raider написав: есть шкив с посадкой на 32 текстолитовый похоже что родной. Рідний для чого? Який зовнішній діаметр? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84731 Опубліковано: 18 січня, 2018 5 минут назад, Vitamin-C сказал: куди не лягала, у що впиралась? З цього написаного важко зрозуміти що Ви запитуєте. Чітко і конкретно запитання. Рідний для чого? Який зовнішній діаметр? похоже что родной просто расточен диаметр как у родного наружный и 2 ремня профиль б 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84732 Опубліковано: 18 січня, 2018 , Raider написав: похоже что родной просто расточен диаметр как у родного наружный и 2 ремня профиль б Не думаю що хтось заморочувався із карболітовим шківом по розточці та строганні шпон паза. А в тім все можливе. Не спорю. Якщо зовнішній діаметр 135мм - то тоді точно розточили. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#84733 Опубліковано: 18 січня, 2018 2 минуты назад, Vitamin-C сказал: Не думаю що хтось заморочувався із карболітовим шківом по розточці та строганні шпон паза. А в тім все можливе. Не спорю. Якщо зовнішній діаметр 135мм - то тоді точно розточили. я когда свой со 7б покупал мне его дали в нагрузку говорили под другой двигатель делал. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах