63 повідомлення у цій темі

Ось, як на мене - цікавий матеріал.

http://www.vansairforce.com/community/showthread.php?t=56458

 

 

28s1p4n.jpg

 

29gmjuq.jpg

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

mhar1t.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, dex15 написав:

Що скажете  - воно того варто спробувати ?!

Це залежить від того в якому режимі він у Вас буде працювати.  Якщо наприклад буде працювати безперервно довший час то компресор нагріється добряче і це для нього погано, скорочується ресурс його роботи (швидше зношення деталей, тих що труться). Ну а якщо режим роботи компресора короткий то він не встигає перегрітися.

На мою думку СО-7Б в закритому ящику точно  буде несолодко, хіба що Ви обладнаєте ящик хорошим притоком холодного і відтоком гарячого повітря. Найкращий вихід винести його в інше приміщення де його шум не буде дошкуляти. Я так зробив.

 

Р.С. Це тільки моя власна думка.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Юзаю несколько компрессоров с разными двигателями и в разных условиях. По своему опыту:

 

1. Берём обычный прессостат от бытовой насосной станции. У него 2 контакта на 10-16А. Две фазы пропускаем через эти контакты, третья фаза идёт транзитом. Двигатель 4 кВт потребляет до 8А по фазе. Для прессостата это вполне сносно. 

2. Обратный клапан и сброс воздуха не нужен. На 3Ф 4 кВт-ный двигатель легко запускает компрессор хоть на пустой ресивер, хоть на 6 Атм. 

3. Электроконтакный манометр не любит вибрации, его надо ставить где-то на стенку, он большой и требует дополнительный пускатель.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Vitamin-C сказал:

безперервно довший час то компресор нагріється добряче

 

3 часа назад, Vitamin-C сказал:

На мою думку СО-7Б в закритому ящику точно  буде несолодко

 

 

Треба спробувати встановити всередині боксу досить продуктивний вентелятор-канальник на примусовий приток повітря зовні - може навіть з вулиці, та  направити цей потік холодного повітря - безпосередньо на голову компресора.

 

 

***

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 У цього товариша - це не серйозно зроблено - якийсь побутовий вентилятор....  

 

j7rkw3.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Розмірковую я щодо охолодження.

 

Є мене досить специфічна штука  - Regenerative Blower (регенеративний воздуходув)

 

DSCF5085.JPG.8d4aa2f40dc83f9544ecbd28e9eb87f2.JPG

 

У чому його специфіка - там деталі щільно прилягають одне до одного  - таким чином вдається прокачувати велику кількість повітря.

З цієї самої причини, що деталі щільно прилягають -  повітря на вході повинно бути відфільтрованим.

 

Ось у мене така думка промайнула - може спробувати закачувати повітря у компресор - напряму -  через цей воздуходув ?!

Тобто, у камері компресору повітря вже буде під якимось тиском подаватися. 

 

А охолодження - це вже чимось іншим зробити.

 

Що скажете ?

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 годин назад, dex15 написав:

Ось у мене така думка промайнула - може спробувати закачувати повітря у компресор

На мою думку нічого такого з компресором робити не треба він і так добре працює.

А якщо хочете, щоб він у такому закритому ящику добре охолоджувався то поставте одну витяжку на подачу повітря у ящик, а другу витяжку для забору теплого повітря з ящика. А витяжку можна поставити таку, як використовують для ванних приміщень, вони є різної продуктивності.

Майте на увазі, що електродвигун також гріється нормально, тому і це треба врахувати.

Ви ж не відписали в яких режимах плануєте експлуатувати свій компресор.

З відео нічого не зрозумів бо проблеми з англійською.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є у мене декілька таких датчиків.

Може хто дасть слушну пораду - як його краще встановити, - щоб гарантувати від перегріву компресор ?. 

 

DSCF5096.JPGDSCF5097.JPGDSCF5098.JPGDSCF5099.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пірометра ні у кого не має ? - щоб поміряти робочу температуру голови.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 03.12.2017 в 17:41, Vitamin-C сказал:

Це залежить від того в якому режимі він у Вас буде працювати.  Якщо наприклад буде працювати безперервно довший час то компресор нагріється добряче і це для нього погано, скорочується ресурс його роботи (швидше зношення деталей, тих що труться). Ну а якщо режим роботи компресора короткий то він не встигає перегрітися.

На мою думку СО-7Б в закритому ящику точно  буде несолодко, хіба що Ви обладнаєте ящик хорошим притоком холодного і відтоком гарячого повітря. Найкращий вихід винести його в інше приміщення де його шум не буде дошкуляти. Я так зробив.

 

Р.С. Це тільки моя власна думка.

 

со 7 б за накачку ресивера 250 л, с 0 до 8 нагревается свыше 100 гр это при роботе 2мин 45с.

со 7 б вобще нельзя прятать в коробок или циркуляцию нужно бешенную создавать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 години назад, Raider написав:

со 7 б вобще нельзя прятать в коробок

Але ж людина конче хоче його в коробку сховати.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В СО-7Б(А) в нормальних умовах зношення внутрішньої поверхні циліндра, кілець та поршня більше в тому циліндрі, що дальше від від вентилятора охолодження. А все від того, що він менше охолоджується ніж той що ближче до вентилятора. Логічно.

А що з ним буде в закритому ящику???? Здогадайтесь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На колінвалу, при штатном обладнанні, - 1080 обертів за хвилину.

У кого який досвіт - на меньших обертах ?!

 

Поміняли двигуна -  щось туго йде знайти шківа  з посадкою на 32 мм. Є декілька варіантів. Який обрати ?! - поки не знаємо.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dex15 написав:

У кого який досвіт - на меньших обертах ?!

На менших обертах може бути менше змащення. У ньому змащення шляхом розбризгування.

Але люди експлуатують на менших оборотах на колінвалі, переважно ті у кого не має трьох фаз. На 220В ставлять двигуни з меншою кількістю обертів, напр. 1500 а не 3000 об/хв і тому йому легше запуститись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dex15 написав:

Поміняли двигуна -  щось туго йде знайти шківа  з посадкою на 32 мм

Якої потужності Ваш двигун і на скільки обертів? 

У стандартного двигуна на СО-7Б діаметр вала 28мм

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я особисто прихильник того: має бути движок на сошці 4 кВт 2880 об/хв його і ставимо і змащення нормальне і продуктивність та шо треба. А шось там вимудровувати з моторами і оборотами зовсім не потрібно. Має бути шків на моторі на 135мм значить має бути.

Не забуваймо що кожух вентилятора має стояти на компресорі, а не в кутку в гаражі.

І напрямок обертання колінвала має відповідати стрілці на кожусі, а не неінакше.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви займаєтесь марнослів'ям - розповсюдженням інформації, яка не несе якоїсь нової чи корисної інформації. 

 

Було задане конкретне питання.

 

2 часа назад, dex15 сказал:

На колінвалу, при штатном обладнанні, - 1080 обертів за хвилину.

У кого який досвіт - на меньших обертах ?!

 

 

Змінено користувачем dex15
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім доброго вечора ,хочу  запитать поради у власників   компресора со7,зробив проточку циліндрів під перший ремонт ,поставив нові пальці, поршні,та кольца ,один і з шатунів був поганий я його відправив на заливку бабітом і розточку,коли мені його прислали все наче б то супер ,але коли я його поставив то помітив косяк ,що він на майже 2мм вище підіймає поршень і відповідно получився вище циліндра,де буде бити в плиту клапанну,я відразу зателефонував тому хто робив він казав заміряти і розмір повинен бути 125мм,я заміряв і  результат 127мм от і косяк,а на моєму що був вдома 125 так як потрібно,коли сказав тому льоліку  розмір то він почав морозитись і каже ,що то ві так і робив більше щоб притерлося з часом,хоча сам хвилину назад сказав що повинно бути 125мм ,ось така історія  ЩО  РОБИТИ І ЯК  МОЖНА ВИЙТИ ІЗ СИТУАЦІЇ???

І ще на рахунок клапанної плити,який розмір прогибу повинен бути у прижимів клапана?бо вмене повністю не лягала трішки плита чи то болтом впиралаь чи ще якась причина!

Всім дякую хто допоможе !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gotsik написав:

ось така історія  ЩО  РОБИТИ І ЯК  МОЖНА ВИЙТИ ІЗ СИТУАЦІЇ???

Попробуйте під клапанну плиту поставиви прокладку на 2мм товстішу (у сумі). Недолік: збільшиться мертва зона у іншому циліндрі, думаю це не критично, працювати буде.

, gotsik написав:

який розмір прогибу повинен бути у прижимів клапана?

Що з Вашим? Давайте фото свого прижиму.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.12.2017 в 13:39, dex15 сказал:

На колінвалу, при штатном обладнанні, - 1080 обертів за хвилину.

У кого який досвіт - на меньших обертах ?!

 

Поміняли двигуна -  щось туго йде знайти шківа  з посадкою на 32 мм. Є декілька варіантів. Який обрати ?! - поки не знаємо.  

есть шкив с посадкой на 32  текстолитовый  похоже что родной.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, gotsik написав:

бо вмене повністю не лягала трішки плита чи то болтом впиралаь чи ще якась причина!

куди не лягала, у що впиралась?

З цього написаного важко зрозуміти що Ви запитуєте.  Чітко і конкретно запитання.

, Raider написав:

есть шкив с посадкой на 32  текстолитовый  похоже что родной.

Рідний для чого? Який зовнішній діаметр?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Vitamin-C сказал:

куди не лягала, у що впиралась?

З цього написаного важко зрозуміти що Ви запитуєте.  Чітко і конкретно запитання.

Рідний для чого? Який зовнішній діаметр?

похоже что родной  просто расточен диаметр как у родного наружный и 2 ремня профиль б

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Raider написав:

похоже что родной  просто расточен диаметр как у родного наружный и 2 ремня профиль б

Не думаю що хтось заморочувався із карболітовим шківом по розточці та строганні шпон паза. А в тім все можливе. Не спорю.

Якщо зовнішній діаметр 135мм - то тоді точно розточили.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Vitamin-C сказал:

Не думаю що хтось заморочувався із карболітовим шківом по розточці та строганні шпон паза. А в тім все можливе. Не спорю.

Якщо зовнішній діаметр 135мм - то тоді точно розточили.

я когда свой со 7б покупал мне его дали в нагрузку говорили под другой двигатель делал.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку