• Объявления

    • softm

      Аварийная Facebook-страница для chipmaker.com.ua   15.01.2018

      Дорогие друзья! Обратите внимание, что в целях (также и аварийного) информирования участников форума chipmaker.com.ua создана фейсбук-страница https://www.facebook.com/pg/chipmakercomua/posts/?ref=page_internal. Присоединяйтесь. Чем больше нас, тем меньше их!
    • Одессит

      Новички и правила "Барахолки"   19.01.2018

      Уважаемы новые пользователи "Барахолки"!
      Т.к. Правила, похоже, из вас никто не читает, то, уведомляю, что ваши лоты размещённые с грубыми нарушениями таковых (отсутствие обязательного "ника" на фото товара, в частности) будут просто удаляться администрацией без предупреждения и попыток что-либо вам пояснить.
Pavel

Кто каким алмазом пользуется?

55 сообщений в этой теме

Хотелось бы узнать кто каким алмазом пользуется  для заточки резцов. А именно: конфигурация, зерно,  размер производитель  заточного инструмента.  И не большой коментарий "нравиться не нравиться цена качество и т.д"

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Алмазні круги використовуються як для заточки, так і доводки твердосплавного інструменту.

Як виключення, на доводочному крузі можна провести чистову заточку тонких свердел з швидкоріжучої сталі.

Книжки пишуть, що для доводки досить встановити алмаз зернистістю 100/125.

Головним є те, що круги мають бути на органічній зв`язці. В маркуванні буква "В".

За каталожними довідниками, тарілчастий круг дає кращу поверхню, ніж прямого профілю.

На практиці, чим більше в арсеналі алмазний парк, тим краще.

Для забезпечення швидкості різання 20 м/хв найкращим варіантом є точило 3000 об/хв (там вже як вийде, 2840, 2860, і т. ін., бо 3000 то синхронна частота обертання двигуна) і діаметр кругів 150 мм.

Продавани на базарах не рекомендують використовувати алмази Львівського виробництва, кажуть там мало алмазів, але вони ще ті бовтуни!

Працюють такі алмазні профілі:

- тарілка діаметром 150 мм, встановлена зправа від точила, дає можливість заточити 80% інструменту.

- прямого профілю діаметром 200 мм, (встановлений на точилі 3000 об/хв, дещо завелика швидкість різання) зправа від точила, дає можливість повторно довести різець, не заточуючи метал, при легкому затуплені. Довожу праву допоміжну кромку відрізного.

- прямого профілю діаметром 150 мм, зліва від точила, дає можливіть вдруге довести різець. Довожу ліву допоміжну кромку відрізного.

- радіусний з радіусом 2,5 мм (ширина 5 мм) , є радіусом 1,5 мм шириною 3 мм, використовую для виконання лунки для закручування стружки на прохідних різцях.

- прямого профілю 50 та 80 мм використовую для доведення передньої поверхні відрізних різців.

Для кругів малого діаметру необхідно мати двигун з більшою частотою обертання. Потужності досить 200 Вт.

Ще є різьбовий з кутом 60 градусів, на ньому добре точити різьбові різці та робити гостру канавку в проходних різців.

В закромах лежить 2 тарілки діаметром 150 мм та прямого профілю діаметром 250 мм.

Вважаю свій маленький арсенал мінімальним для комфортної доводки інструменту.

На сьогодні найпопулярнішим виробником є Полтава. В них є непоганий сайт, де можна вірно вибрати інструмент, визначити режими і т. ін.

4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якщо маєте норм парк точил і на них різний абразив - для обдирки(сірий/зелений), для заточки(білий/рожевий), то як вище радили зерно 100/125, виключно для доводки. Якщо точило одне і попередньо зробити нормальну обточку різця складніше, то беріть зерно 160/125. Моя ІМХА - зв'язка лише металева, з іншими бувають нюанси і частіше буває брак. Плюс до слів вище, при крузі до 125-го зерна і розмірі до 125мм потужність двигуна може бути вдвічі меншою.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вы режущую кромку видели, после 125/100? 

Как обдирочное, такое зерно аж бегом. Но никак не доводочное. Сам пользуюсь 80/63 и довожу 7/5, оба на бакелитовой связке. 7/5 даёт эквивалент поверхности как на буржуйский пластинках по дюралю и прочим лёгким/цветным сплавам. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
44 минуты назад, Константин Е сказал:

Вы режущую кромку видели, после 125/100? 

Как обдирочное, такое зерно аж бегом. Но никак не доводочное. Сам пользуюсь 80/63 и довожу 7/5, оба на бакелитовой связке. 7/5 даёт эквивалент поверхности как на буржуйский пластинках по дюралю и прочим лёгким/цветным сплавам. 

Деякі моменти вказані, а десь Ви і помиляєтесь.

Не дуже гладка поверхня виходить при обробці 125/100 лише в разі, коли край кромки алмазного кругу гострий та залишає різкі подряпини. Тому моя порада трошки заокруглити край круга. Наприклад, зробити пару канавок на передній поверхні різця. Особливо це стосується кругів прямого профілю. При заточці на ньому подряпини більш значні.

З іншого боку, звичайно, круги меншою зернистістю дадуть кращу поверхню при обробці. Слід зазначити, що ялозити на ньому доведеться набагато довше. Адже менша зернистість - менша продуктивність.

Ага, недарма значить придбав "в арсенал" круг прямого профілю з малою зернистістю! Правда, боявся, що не буде різати.

55 минут назад, Curandero сказал:

Моя ІМХА - зв'язка лише металева,

Засалюється. Бакелітова зв'язка не засалюється.

56 минут назад, Curandero сказал:

до 125-го зерна і розмірі до 125мм потужність двигуна може бути вдвічі меншою

Існуючі заводські точила досить потужні. Мінімум 500 Вт. Можна трошки зменшити, зважаючи на "запаси".

В мене двигун 140 Вт 4500 об/хв не хоче тягнути круги 50 і 80 мм на заточці передньої поверхні відрізного. Так площа різання велика, тому йому і важко.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Константин Е написав:

Вы режущую кромку видели, после 125/100? 

Как обдирочное, такое зерно аж бегом. Но никак не доводочное. Сам пользуюсь 80/63 и довожу 7/5, оба на бакелитовой связке. 7/5 даёт эквивалент поверхности как на буржуйский пластинках по дюралю и прочим лёгким/цветным сплавам. 

Все залежить від ширини - алмазного шару і ріжучої кромки різця, або як вище писали, згладити кромку круга.

По засалюванню загалом вірно, але на бакелітовій в мене великий досвід осипання та викришування алмазного шару, ще з тих часів, коли на підприємстві точив деревообробний інструмент.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не совсем понял, как заоваливание кромки чашки/шайбы влияет на величину зерна?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
10 минут назад, Константин Е сказал:

Не совсем понял, как заоваливание кромки чашки/шайбы влияет на величину зерна?

Як правило, гострий край круга робить подряпини. Коли заточуваний існтрумент не точно виставляється по кругу (його неможливо бездоганно точно виставити, а в окремих випадках можуть бути незточені дефекти на краях), тоді в роботі лише вершина каменя, внаслідок зростає тиск в зоні різання, бо працює мала кількість зерен, тоді з'являються значні подряпини. В разі невеликого заокруглення на вершині круга, ніжного тиску на інструмент та осцилуючі рухи, поверхня від 125/100 виходить гідна.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Раньше пользовался вот такими.  Была возможность покупать за пол цены.  Теперь к сожалению халявы нет) = вот и думаю какой приобрести  так сказать золотая середина. Так как цены на них немного кусаются,  чтобы несколько сразу брать.  Да и некуда ставить,  точило одно,  камень и алмаз кстати с каким камнем лучше использовать алмаз в паре.? 

IMG_20171226_151200.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Использую 125/100. Для заточки само то, для доводки кромки - крупновато зерно. Но я приспособился.

IMG_3508.JPG IMG_4396.JPG

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Grif сказал:

Я на три стороны и не встречал еще.  Удобно наверное и хватит на долго

Изменено пользователем Pavel
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Pavel для этого точила другого выхода не было. Чашкой можно затачивать только левые резцы. Вот пришлось подыскать соответствующий круг.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, Pavel написав:

Раньше пользовался вот такими.  Была возможность покупать за пол цены.  Теперь к сожалению халявы нет) = вот и думаю какой приобрести  так сказать золотая середина. Так как цены на них немного кусаются,  чтобы несколько сразу брать.  Да и некуда ставить,  точило одно,  камень и алмаз кстати с каким камнем лучше использовать алмаз в паре.? 

IMG_20171226_151200.jpg

З каменем 64с (карбонат кремнію зелений), якщо по твердосплавні, або електрокорунд зелений.

А для оправки та твердосплаву разом ніби радять електрокорунд білий, 25а. Хоча сам ще не пробував ним працювати, але маю намір зробити точило, на якому будуть електрокорунди білий та сірий. Це буде четверте точило в моїй майстерні

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@Володимир Фещук  спасибо! Пользуюсь как раз електрокорундом зеленым! Наверное на новоггодние выходные буду что то решать еще с одним точилом.  Одного не хватает а менять туда сюда камни не вариант. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
8 минут назад, Володимир Фещук сказал:

А для оправки та твердосплаву разом ніби радять електрокорунд білий, 25а

Ні, не експериментуй, не ріже він твердого сплаву. 64С єдиний підходить для заточування твердосплавного інструменту з державкою і крапка. Зернистість брати середню, аби не кришився твердий сплав та менше було доводити алмазом.

При цьому слід зауважити, що краще, коли державка попередньо підготована на кругу 14А. Він зносостійкий, гарно тримає ребро. Недолік: не бере твердий сплав.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Круги должны быть с разным зерном. У меня от 200/160 до 40/20. А вообще - алмазов мало не бывает.

DSC03316.JPG

DSC03315.JPG

DSC03313.JPG

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 години назад, Grif написав:

 

IMG_3508.JPG IMG_4396.JPG

 

Какой дивный круг! Где такое продается?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Круг Полтавский. На сайте выбрать нужный, дозвониться и спросить продавца в Вашем регионе.

Я так поступил и мне дали телефон. Продавец привез круг сам. Он довольно дорогой, я уже не помню, но больше тысячи гривень.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Шановні колеги!

Є пару запитань. Як краще відновити алмазний круг, на ньому точили все що не попадя марка круга АС6 125/100

І ще одне запитання, під алмаз потрібен підручник чи не обов'язково. А то в кого стоїть , а в кого відсутній.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Геннадій написав:

Шановні колеги!

Є пару запитань. Як краще відновити алмазний круг, на ньому точили все що не попадя марка круга АС6 125/100

І ще одне запитання, під алмаз потрібен підручник чи не обов'язково. А то в кого стоїть , а в кого відсутній.

На алмазі зазвичай не роблять силових операцій, тому можливо і без нього працювати.

Але я би радив поставити підручник. Бо так легше направляти різець, аби вести рівномірно, та і впертись долонею, дабы не дрогнула рука, та і техніка безпеки, в кінці кінців

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@rabbit Классный У Вас заточной стенд!  Решение с большим и малым алмазом на одной оправке возьму на вооружение! 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 години назад, 4post написав:

Ні, не експериментуй, не ріже він твердого сплаву. 64С єдиний підходить для заточування твердосплавного інструменту з державкою і крапка. Зернистість брати середню, аби не кришився твердий сплав та менше було доводити алмазом.

При цьому слід зауважити, що краще, коли державка попередньо підготована на кругу 14А. Він зносостійкий, гарно тримає ребро. Недолік: не бере твердий сплав.

Дякую за пораду, бо я справді збирався робити ще одне точило в надії на те, що 25а братиме твердосплав. Ніби й відео бачив, де чоловік заточував на ньому відрізний, і дуже нахвалював.

Якщо можете - порадьте для чого тоді годиться 25а, бо я на жаль не мав досвіду роботи з ним

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

І ще дещо. Чи є сенс користуватися абразивними чашками?  Наскільки з ними зручно, і для чого коекретно вони призначені?

Типу таких

2160d024d8affb8cde8235b9f7a794f1.jpeg

Недавно мав змогу купити дві такі: 14а та 64с

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А на рахунок засалення , як його привести до ладу?

Що потрібно зробити?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас