88 повідомлень у цій темі

Ну что же,если сообщество не против,распечатаю раздел  "Автомобили",начинать кому то ведь надо:).Прошу не воспринимать это как рекламу (она мне не нужна).знаю многие знакомы с моей работой и многим будет интересно.Канал мой на Ютюбе два года как закрыт ввиду нежелания общаться с неадекватами,но видео доступны по ссылке,которые я здесь понемногу и буду выкладывать.А там глядишь и возобновится желание снимать еще. Все вопросы по теме (если у кого возникнут) прошу задавать здесь.Первое видео для затравки,а там будем посмотреть.  Процесс правки седел клапанов

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И добавлю в качестве визитной карточки для тех с кем не знаком.Моя визитка.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Молодец! 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 21.12.2016 в 9:34 AM, Kardan сказал:

Ну что же,если сообщество не против,распечатаю раздел  "Автомобили",начинать кому то ведь надо:).Прошу не воспринимать это как рекламу (она мне не нужна).знаю многие знакомы с моей работой и многим будет интересно.Канал мой на Ютюбе два года как закрыт ввиду нежелания общаться с неадекватами,но видео доступны по ссылке,которые я здесь понемногу и буду выкладывать.А там глядишь и возобновится желание снимать еще. Все вопросы по теме (если у кого возникнут) прошу задавать здесь.Первое видео для затравки,а там будем посмотреть.  Процесс правки седел клапанов

Ну наконец-то Сережа!!!!!! Рад увидеть тебя здесь!!!!!!!!:D:D:D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Давно пора. Привіт Сергій.
 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, Махонин Алексей сказал:

Ну наконец-то Сережа!!!!!! Рад увидеть тебя здесь!!!!!!!!:D:D:D

Спасибо. Постараюсь прижиться и быть полезным. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, lebedinskiy сказал:

Давно пора. Привіт Сергій.
 

Привіт Віталік, всьму свій час:)))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

дуже не вистачає ваших відео, 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

сделаем еще шаг вперед Шлифовка ГБЦ

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

интересно посмотреть, как затачиваются резцы на пилоте, и сама подрезка вспомогательных фасок регулировка ширины рабочей фаски

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
59 минут назад, Саныч сказал:

интересно посмотреть, как затачиваются резцы на пилоте, и сама подрезка вспомогательных фасок регулировка ширины рабочей фаски

Все фаски нарезаются ОДНИМ мультиугловым резцом и с ОДНОЙ установки,потому ширина рабочей фаски закладывается при изготовлении резца.Углов на резце минимум три-четыре,может быть и больше.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще пару  питань  хотів задати- при заточці різця кут  робочої фаски робите ідентичний куту на клапані, чи з відхиленням на декілька мінут, як в деяких джерелах пишуть? і друге питання- я так розумію, після   нарізання фасок сідла ребра фасок дуже гострі, чи не притупляєте їж, шабером наприклад?

Змінено користувачем Саныч
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Саныч,кут робочої фаски 30 або 45 градусів,відхилення є за рахунок фаски клапана-вона як правило становить менше на кілька хвилин. Кути насправді ніяк не гострі і притупляти їх не бачу необхідності.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

думаю, ТС не буде проти, від себе пару слів в тему добавлю. стикнувся з питанням зазору стержень направляюча клапана  двигуна к-750,  там в номіналі зазор йде  близько 0.1 мм, сама направляюча- тіло чугунного  циліндра, дотого ж достатньо довга. розточувати втулити не було змоги, тому підібрав по розмірам  випускні клапани двигуна трактора Т-25. потрібний зазор вибрав нарощуванням хромового покриття на стержень клапана, вийшло близько 0,03-0,04 мм на сторону.  на фото зліва направо оригінальний клапан , заготовка від Т25, два похромованих клапани. тобто на донорі треба було по перше, проточити канавку під сухарі, далі на торець стержня виточується стальний  грибок,  в якому потім робиться центровка, тарілку клапана теж центруєм, далі гальваніка потім шліфовка стержня. в результаті конусність стержня після шліфовки близько півсотки, ну і  на відміну від стандартного стержня, надфіль по  хромованому просто летить- твердість на вистоті.

IMG_8391.jpg

IMG_8392.jpg

IMG_8393.jpg

IMG_8394.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Покриття наносили самі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потрібна тема від досвідченого майстра. Підписуюсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, vigorko сказал:

Покриття наносили самі?

ні,замовляв на заводі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 04.01.2017 в 15:15, Саныч сказал:

ні,замовляв на заводі.

Добре що у вас є така можливість .Вихід із ситуації класний,але гальваніка на сьогодні досить мало доступний і дорогий процес.

Добавлю свій розсухарювач.Пропоную викласти хто чим користується для розборки зборки ГБЦ.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дивився відео на Youtube чоловік ремонтував головку.

Згадував про Вас, що Ви порадили йому вибивати направляючі втулки клапанів на холдній головці а не на підігрітій.

Але йому більше сподобалося на гарячій.

А чому на холодній краще?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 14.01.2017 в 13:28, Kardan сказал:

Пропоную викласти хто чим користується для розборки зборки ГБЦ.

Покажу і я свій стенд для розсухарювання . Також дуже зручно на ньому все практично робити- від очистки і розборки  до регулювання .

IMG_1749.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 25.01.2017 в 22:40, Sserge сказал:

Дивився відео на Youtube чоловік ремонтував головку.

Згадував про Вас, що Ви порадили йому вибивати направляючі втулки клапанів на холдній головці а не на підігрітій.

Але йому більше сподобалося на гарячій.

А чому на холодній краще?

Доброго дня,розумієте,і практично і теоретично,дійсно ми отримуємо зменшення натягу при нагріві ГБЦ,але при тому отримуємо величезну ймовірність того що алюміній налипне на втулку і в результаті буде пошкоджено посадочне місце.Проблема нагартування існує і так,але при нагріві вона стає багато гострішою ніж просто велике зусилля.Я це помітив дуже давно і відмовився від нагріву,тому що не всі ГБЦ виготовлені з однієї марки алюмінію,у різних виробників по різному,і відповідно нагартування у кожного різне.До речі деколи доводиться висвердлювати втулки меншим свердлом щоб ослабити натяг і не пошкодити посадочне місце. Така залежність нагартування від температури також помічена при абразивній обробці (шліфування площини ГБЦ на плоскошліфувальному).Зимою,коли ГБЦ і емульсія холодна,ймовірність налипання алюмінію на камінь багато менша ніж літом,і це всього лише якихось 20 градусів різниці.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 01.02.2017 в 21:09, vigorko сказал:

Покажу і я свій стенд для розсухарювання

Ігор,у тебе взагалі вийшов Ролс Ройс,доведеться тобі замовити виготовлення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а ремонтируете ли вы головки с трещинами между клапанов?

какая технология?  имеет ли смысл ремонтировать головки с трещинами?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, master ti сказал:

а ремонтируете ли вы головки с трещинами между клапанов?

какая технология?  имеет ли смысл ремонтировать головки с трещинами?

Седла удалить трещину разделать , нагреть , заварить, удалить наплывы, обработать посадочные места под седла, запресовать предварительно выточенные в размер седла , обработать рабочие фаски- и вуаля, обычно все работает , но нюансы никто не отменял.

Да- забыл перед запресовкой седел проверка на герметичность 

На счет смысла все это делать- все зависит от готовности клиента  платить    

На недорогих распространенных головках не всегда рентабельно

Змінено користувачем vigorko
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 часов назад, Kardan сказал:

Ігор,у тебе взагалі вийшов Ролс Ройс,доведеться тобі замовити виготовлення.

Зробимо якщо треба:) 

Ролс не вийшов , але на доброго опеля може потягнути , тільки пару коректив треба внести

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку