88 повідомлень у цій темі

В 14.01.2017 в 13:28, Kardan сказал:

Добре що у вас є така можливість .Вихід із ситуації класний,але гальваніка на сьогодні досить мало доступний і дорогий процес.

Добавлю свій розсухарювач.Пропоную викласти хто чим користується для розборки зборки ГБЦ.

 

Работаем на этом

 

 

20160609_105959.jpg

20160609_110007.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, vigorko сказал:

Ролс не вийшов , але на доброго опеля може потягнути , тільки пару коректив треба внести

 

А буде більш детальний "показ" Вашого стенду і приклади роботи на ньому?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо цікавить- зробимо

Звичайно за згодою ТС

Змінено користувачем vigorko
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@vigorko Я так зрозумів у вас в стенді в якості преса стоїть рульова рейка. На стільки такий варіант зручний і яке зусилля потрібне щоб розсухарити клапан?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Meyson сказал:

@vigorko Я так зрозумів у вас в стенді в якості преса стоїть рульова рейка. На стільки такий варіант зручний і яке зусилля потрібне щоб розсухарити клапан?

Зусилля зовсім невелике, навіть дитині не важко зовсім, варіант дуже вдалий, єдине перероблю зажим- фіксацію, а то не подобається, а в решті- все супер

По рейці- найкращий варіант - рейка тавріі, тому що ведучий (чи як його правильно назвати:)) вал виходить з рейки  під прямим кутом, а в більшості рейок які я бачив вал знаходиться в нахиленому положенні, що унеможливлює встановлення прямо на вісь вала маховика привода, доведеться городити якийсь карданчик з опорою

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я чому запитав, просто подумав якщо поставити рейку від гур і насос посадити на електромотор, зусилля буде взагалі нульове.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте, видел когда то ваши видео по работе но потом не смог найти ... Ваше имя много раз фигурировало на просторах ютюба но не знал что то ваши были видео, не обращайте внимание на диванных "спецов" !!! и возобновите работу канала много полезного ...

 

С ув. Максим 

Змінено користувачем FRM Garage
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, Kardan сказал:

Доброго дня,розумієте,і практично і теоретично,дійсно ми отримуємо зменшення натягу при нагріві ГБЦ,але при тому отримуємо величезну ймовірність того що алюміній налипне на втулку і в результаті буде пошкоджено посадочне місце.Проблема нагартування існує і так,але при нагріві вона стає багато гострішою ніж просто велике зусилля.Я це помітив дуже давно і відмовився від нагріву,тому що не всі ГБЦ виготовлені з однієї марки алюмінію,у різних виробників по різному,і відповідно нагартування у кожного різне.До речі деколи доводиться висвердлювати втулки меншим свердлом щоб ослабити натяг і не пошкодити посадочне місце. Така залежність нагартування від температури також помічена при абразивній обробці (шліфування площини ГБЦ на плоскошліфувальному).Зимою,коли ГБЦ і емульсія холодна,ймовірність налипання алюмінію на камінь багато менша ніж літом,і це всього лише якихось 20 градусів різниці.

Приєднуюсь,громадо. З мого досвіду направляйки виходять краще нагарячу. Останній раз грів головку до градусів 70-80 і вже відчутний еффект,все вийшло чистенько,без задирів. Стендик для ремонту головок теж виготовив,пізніше викладу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановний, тут мова автора йшла навпаки про відмову від підігріву та зв'язані з цим плюси та мінуси... Вибачте, але треба уважніше!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 06.02.2017 в 00:57, Meyson сказал:

Я чому запитав, просто подумав якщо поставити рейку від гур і насос посадити на електромотор, зусилля буде взагалі нульове.

Нульове зусилля тут не підійде, можна щось зіпсувати, наприклад сальник пошкодити, або стінку отвору під стаканчик пошкодити, під рукою це все добре чути, та і ускладниться все занадто, простіше на пневмоциліндрі зробити, зразу сам так хотів, рейка мала бути тимчасовим варіантом, але вийшло досить вдало, нічого міняти не буду

В 05.02.2017 в 18:58, Константин 1 сказал:

Работаем на этом

 

 

20160609_105959.jpg

20160609_110007.jpg

Корито не мішає? Нагинатись потрібно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
35 минут назад, vigorko сказал:

 

Корито не мішає? Нагинатись потрібно

 

Это по фото вроде не удобно,при работе головка почти всегда развернута под углом к себе.

Корыто спасает от прое....ния всяких мелких вещей )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Константин 1 сказал:

 

Это по фото вроде не удобно,при работе головка почти всегда развернута под углом к себе.

Корыто спасает от прое....ния всяких мелких вещей )

Корыто бы повыше поднять и поуже сделать , так думаю лучше будет

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
55 минут назад, vigorko сказал:

простіше на пневмоциліндрі зробити

Так в тому то й суть, на пневматиці зворотній зв'язок ніякий,тому що повітря досить сильно стискається, а значить більше шансів запороти щось, чомусь гідравлісти не рекомендують використовувати стиснене повітря при ремонті гідроциліндрів, з їх слів на пневматиці простіше але більше проблем " від пневматики секції телескопічних штоків при випресовці літають як снаряди по цеху". Якщо використати ГУР то залишається хороше тактильне відчуття а от сила яку треба прикласти суттєво зменшується, простіше кажучи хто їхав на авто з ГУР той знає:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Meyson сказал:

Так в тому то й суть, на пневматиці зворотній зв'язок ніякий,тому що повітря досить сильно стискається, а значить більше шансів запороти щось, чомусь гідравлісти не рекомендують використовувати стиснене повітря при ремонті гідроциліндрів, з їх слів на пневматиці простіше але більше проблем " від пневматики секції телескопічних штоків при випресовці літають як снаряди по цеху". Якщо використати ГУР то залишається хороше тактильне відчуття а от сила яку треба прикласти суттєво зменшується, простіше кажучи хто їхав на авто з ГУР той знає:)

Якщо відкрити підручник з фізики десь за 8-9 клас , точно не пригадаю - можна підрахувати зусилля яке розвине рейка на робочому органі, думаю що його вистачить щоб навіть клапан зігнути , не те що сальник, а зворотнього звязку там не буде ніякого, до тогож повторю- зусилля зовсім мізерне щоб його полегшувати , ще й ціною такого ускладнення

Я так думаю:)

Змінено користувачем vigorko
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, vigorko сказал:

зусилля яке розвине рейка на робочому органі, думаю що його вистачить щоб навіть клапан зігнути

З дуру можна багато чого зламати :D Мені попадались головки в яких я два рази ламав саморобний знімач, а на його виготовлення повірте я не шкодував ні  матеріалу ні зварки.

Схожі дискусії були на тему опресовки кабельних наконечників, одні хвалять звичайні прес кліщі тому що ними не передавиш алюмінієві наконечники, інші хвалять гідравлічний прес тому що ними легше працювати. Я рацював і тим і тим, і скажу вам що наморозити можна і тим і тим якщо нема "чуття" в руках, а якщо його немає то треба іти цеглу носити, а не те щоб мотори ремонтувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А ось так я шліфую клапана,також пропоную викладати свої приспособи.

 

Змінено користувачем Kardan
3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Серега- ты забыл самое главное- покажи чем ручку подачи крутишь:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Таке не показується , то "фірменний" секрет...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Kardan сказал:

 

 

Сергей,я просто поражен Вашей откровенностью. Вы потратили годы и кучу средств на приобретение опыта и достижение положительного результата. Большое Вам спасибо за видео !!! Большинство спецов,не успев толком ничего сделать ,никогда не поделятся самыми мелочными секретами,и гонят себе цену,а паралельно и халтуру,за которую платит клиент.

 Теперь по существу. Вовремя я посмотрел Ваше видео. Как раз хочу строить самодельный станок по шлифовке клапанов. Причин несколько:

импортный станок,даже б/у стоит запредельных денег и найти почти нереально;

советский полуфабрикат станок Р-модели цифр не помню ( у меня он был) не даст и близко такого результата;

ехать в моем случае за 70 км. к коллегам и шлифонуть несколько клапанов за вменяемые деньги на их самодельном станке,потеряв день-тоже не выход;

на месте есть спец,который шлифует клапана в цанговом патроне на старом немецком станке и ломит цену чуть не в пол цены нового  клапана-это тоже не выход.

   У ребят в Ровно самодельный станочек сварен из уголка,направляющие поперечного хода електродвигателя с камнем самодельные.Клапан зажимается в трех роликах. Верхний ведущий извнутри подпружинен,сверху зажимается болтиком по принципу,как в импортных станках под любой диаметр клапана..Верхний ролик крутится моторредуктором от стеклоподъемника 12В через два карданчика 1/4.Весь корпус этот имеет поворотное устройство и шкалу под нужный градус фаски.Да и все сделано на самодельном продольном  ходу.Процес шлифовки занимает 4-5 мин на 8 клапанов. При смене клапанов даже не выключается привод.Результат приблизительно,как у Вас.Жалко нету фото.

Еще раз спасибо ! Натолкнули Вы меня на некоторые мысли по созданию бюджетного станочка.

Почему и Вам не сделать привод от моторчика стеклоподъемника с пружинкой под разную длинну клапана,чтобы правая рука была задействована на подаче фаски к камню? Зачем на призмах твердосплавные напайки? УСП и так прикалены и шлифованы в одинаковый размер И еще вопрос: можно ли использовать для шлифовки алмазный круг? 

  Спасибо,удачи и развития!

Змінено користувачем Валера
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

принесли мне головку газелевскую, просили наварить всю плоскость и шлифануть, я отказался ссылаясь на то что ее при этом должно сильно повести. интересно можно ли так наплавлять и хоть у  кого-то это получилось? на  .ru кто-то выкладывал фото головки с наваренной плоскостью, так там головка после этого стала в виде буквы С.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Класс.

 

Где тут подписаться.:)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 12.02.2017 в 22:44, Валера сказал:

Сергей,я просто поражен Вашей откровенностью. Вы потратили годы и кучу средств на приобретение опыта и достижение положительного результата. Большое Вам спасибо за видео !!! Большинство спецов,не успев толком ничего сделать ,никогда не поделятся самыми мелочными секретами,и гонят себе цену,а паралельно и халтуру,за которую платит клиент.

 Теперь по существу. Вовремя я посмотрел Ваше видео. Как раз хочу строить самодельный станок по шлифовке клапанов. Причин несколько:

импортный станок,даже б/у стоит запредельных денег и найти почти нереально;

советский полуфабрикат станок Р-модели цифр не помню ( у меня он был) не даст и близко такого результата;

ехать в моем случае за 70 км. к коллегам и шлифонуть несколько клапанов за вменяемые деньги на их самодельном станке,потеряв день-тоже не выход;

на месте есть спец,который шлифует клапана в цанговом патроне на старом немецком станке и ломит цену чуть не в пол цены нового  клапана-это тоже не выход.

   У ребят в Ровно самодельный станочек сварен из уголка,направляющие поперечного хода електродвигателя с камнем самодельные.Клапан зажимается в трех роликах. Верхний ведущий извнутри подпружинен,сверху зажимается болтиком по принципу,как в импортных станках под любой диаметр клапана..Верхний ролик крутится моторредуктором от стеклоподъемника 12В через два карданчика 1/4.Весь корпус этот имеет поворотное устройство и шкалу под нужный градус фаски.Да и все сделано на самодельном продольном  ходу.Процес шлифовки занимает 4-5 мин на 8 клапанов. При смене клапанов даже не выключается привод.Результат приблизительно,как у Вас.Жалко нету фото.

Еще раз спасибо ! Натолкнули Вы меня на некоторые мысли по созданию бюджетного станочка.

Почему и Вам не сделать привод от моторчика стеклоподъемника с пружинкой под разную длинну клапана,чтобы правая рука была задействована на подаче фаски к камню? Зачем на призмах твердосплавные напайки? УСП и так прикалены и шлифованы в одинаковый размер И еще вопрос: можно ли использовать для шлифовки алмазный круг? 

  Спасибо,удачи и развития!

 

Снимите короткий ролик его работы, чтобы можно было реально понять работу этого гаджета. Или хотябы пару-тройку фото. ТС сам "за".

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Ігрек сказал:

 

Снимите короткий ролик его работы, чтобы можно было реально понять работу этого гаджета. Или хотябы пару-тройку фото. ТС сам "за".

Никак не смогу, ребята, с фотиком не пустят. делано приблизительно по  такому принципу,это заводской импортный станок :

peg-rv2000-rettifica-valvole_44333_1.jpg

peg-rv2000-rettifica-valvole_44333_2 (1).jpg

peg-rv2000-rettifica-valvole_44333_2.jpg

VALVOLE_IN_RETTIFICA_1.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Подскажите: какой вакуумный насос можно взять на проверку герметичности клапанов? Какой-то промышленный или автомобильный,например форд-пежо,который работает от шкива и не требует смазки и слива?

  На днях  пробовал ручным насосом,так больше -1 атм. не накачивает. Да и манометра на вакуум достать проблема. Может кто увидит ,дайте знать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Валера сказал:

больше -1 атм. не накачивает

Більше й не треба

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку