88 повідомлень у цій темі

1 час назад, Улис сказал:

бензин

Тот кто мерял компрессию должен был как минимум определить - поршневая с проблемами или из-за головки потеря компрессии

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 часов назад, Улис сказал:

Добрый день, форумчане! только что приеха с диагностики...и сразу к Вам за советом)

у меня на машинке двигатель 4AFE (1.6) мастера сказали, что нужна капиталка. в одном цилиндре чего то там 15, в других 13 и 11. что это такое и действительно ли все на столько серьезно?:i_have_no_idea:

 Раз Ви були на діагностиці то мабуть були якісь ще проблеми, а компресія просто "вилізла" в процесі. Розхід масла , втрата потужності, димок з вихлопної ? Як в нас кажуть майстри "вскрытие покажет" 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, kolish сказал:

 Раз Ви були на діагностиці то мабуть були якісь ще проблеми, а компресія просто "вилізла" в процесі. Розхід масла , втрата потужності, димок з вихлопної ? Як в нас кажуть майстри "вскрытие покажет" 

немного прыгали обороты при прогревании. а вообще я перед зимой всегда проверяюсь. :13kisa:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
53 минуты назад, Улис сказал:

я перед зимой всегда проверяюсь. :13kisa:

це + в карму 100% . Ремонт двигуна це досить відповідальна і дорога процедура тому для певності радив би на ще якесь СТО заїхати . Для прикладу почав робити свій двигун на Сенсі (мотор таврія)вже перевалило за 10к.грн, але це не тільки двигун а й інші "сюрпризи" які виявились при розборці . Це при тому що роблю сам.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Улис написав:

немного прыгали обороты при прогревании. а вообще я перед зимой всегда проверяюсь. :13kisa:

стоит поискать СТО с эндоскопом, чтобы принять решение, все таки 21 век как никак

товарищ @kolish прав, на Тойоте(предположение) 10к не отделаться, капиталка выльется в круглую сумму

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проверьтесь в другом месте

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є питання по установці прокладки ГБЦ (м412), металоасбестової (якщо я правильно розумію, з чого вона зроблена). Чи допускається змащення її літолом?

123jpg.jpg

Змінено користувачем gesichtslos
фото
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ще є така (вроді асбестова) без металевої основи. Як взяти посередині, то ледь не ламається під власною вагою. Не внушає довіри.1234.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перед цим була "ВСМ", за 1,5тис розслоїлася, основа поржавіла. (тосол "аляска") Пробило. Але на головці в тому місці була яма близько 0,15. 

То виправив фрезеровкою, тепер вздовж рівна, а в поперек яма 0,01.

12345.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При виде прокладки меня бросает в жар, как они мне вымотали душу, в смысле эти новые, три раза ГБЦ снимал, сочится антифриз по всей окружности, плюнул взял самую дешевую, ну такую, как сказали "чуть не ломается", зажал и забыл, думаю дело в блоке, все эти картонные с герметиками, только под полированный блок.

Змінено користувачем krit
.....
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Завжди прокладку мастив міднографіткою. Звісно якщо блок чи голова поведені, то буде ж... Тай ї затягувати динамометричним по мануалу, а не на "глаз" аби як!🤣😢 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години тому, ig3757 написав:

Завжди прокладку мастив міднографіткою. Звісно якщо блок чи голова поведені, то буде ж... Тай ї затягувати динамометричним по мануалу, а не на "глаз" аби як!🤣😢 

Ключ є.

А от прокладка вже змащена літолом. (Хоча є запасна така сама).

То натнувся на відео в ютюпі, де розказує що так не можна робить..

https://m.youtube.com/watch?v=lP56pAGhgP0&pp=ygUx0JrQsNC6INC30LDQvNC10L3QuNGC0Ywg0L_RgNC-0LrQu9Cw0LTQutGDINCz0LHRhg%3D%3D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Болт, якщо потягнеться, моменту затяжки ніколи не досягне!(було таке на ваз2109- болти поливли). Ну і старі болти дійсно міряв по довжині. Совкового мотлоху перебрав чимало: і вази, і таврії, і москалики. Жодної пробитої прокладки після мого ремонту не було! Тягнув завжди в два- три проходи. Ну ї мастив трохи-трохи, палицями ростирав. 

Змінено користувачем ig3757
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку