#65135 Опубліковано: 8 листопада, 2017 1 час назад, Улис сказал: бензин Тот кто мерял компрессию должен был как минимум определить - поршневая с проблемами или из-за головки потеря компрессии 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#65148 Опубліковано: 8 листопада, 2017 17 часов назад, Улис сказал: Добрый день, форумчане! только что приеха с диагностики...и сразу к Вам за советом) у меня на машинке двигатель 4AFE (1.6) мастера сказали, что нужна капиталка. в одном цилиндре чего то там 15, в других 13 и 11. что это такое и действительно ли все на столько серьезно? Раз Ви були на діагностиці то мабуть були якісь ще проблеми, а компресія просто "вилізла" в процесі. Розхід масла , втрата потужності, димок з вихлопної ? Як в нас кажуть майстри "вскрытие покажет" 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#65177 Опубліковано: 8 листопада, 2017 2 часа назад, kolish сказал: Раз Ви були на діагностиці то мабуть були якісь ще проблеми, а компресія просто "вилізла" в процесі. Розхід масла , втрата потужності, димок з вихлопної ? Як в нас кажуть майстри "вскрытие покажет" немного прыгали обороты при прогревании. а вообще я перед зимой всегда проверяюсь. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#65186 Опубліковано: 8 листопада, 2017 53 минуты назад, Улис сказал: я перед зимой всегда проверяюсь. це + в карму 100% . Ремонт двигуна це досить відповідальна і дорога процедура тому для певності радив би на ще якесь СТО заїхати . Для прикладу почав робити свій двигун на Сенсі (мотор таврія)вже перевалило за 10к.грн, але це не тільки двигун а й інші "сюрпризи" які виявились при розборці . Це при тому що роблю сам. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#65195 Опубліковано: 8 листопада, 2017 1 година назад, Улис написав: немного прыгали обороты при прогревании. а вообще я перед зимой всегда проверяюсь. стоит поискать СТО с эндоскопом, чтобы принять решение, все таки 21 век как никак товарищ @kolish прав, на Тойоте(предположение) 10к не отделаться, капиталка выльется в круглую сумму 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#65253 Опубліковано: 8 листопада, 2017 Проверьтесь в другом месте 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332162 Опубліковано: 26 травня, 2023 (змінено) Є питання по установці прокладки ГБЦ (м412), металоасбестової (якщо я правильно розумію, з чого вона зроблена). Чи допускається змащення її літолом? Змінено 26 травня, 2023 користувачем gesichtslos фото 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332163 Опубліковано: 26 травня, 2023 ще є така (вроді асбестова) без металевої основи. Як взяти посередині, то ледь не ламається під власною вагою. Не внушає довіри. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332164 Опубліковано: 26 травня, 2023 Перед цим була "ВСМ", за 1,5тис розслоїлася, основа поржавіла. (тосол "аляска") Пробило. Але на головці в тому місці була яма близько 0,15. То виправив фрезеровкою, тепер вздовж рівна, а в поперек яма 0,01. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332165 Опубліковано: 26 травня, 2023 (змінено) При виде прокладки меня бросает в жар, как они мне вымотали душу, в смысле эти новые, три раза ГБЦ снимал, сочится антифриз по всей окружности, плюнул взял самую дешевую, ну такую, как сказали "чуть не ломается", зажал и забыл, думаю дело в блоке, все эти картонные с герметиками, только под полированный блок. Змінено 26 травня, 2023 користувачем krit ..... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332179 Опубліковано: 26 травня, 2023 Завжди прокладку мастив міднографіткою. Звісно якщо блок чи голова поведені, то буде ж... Тай ї затягувати динамометричним по мануалу, а не на "глаз" аби як!🤣😢 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332187 Опубліковано: 26 травня, 2023 3 години тому, ig3757 написав: Завжди прокладку мастив міднографіткою. Звісно якщо блок чи голова поведені, то буде ж... Тай ї затягувати динамометричним по мануалу, а не на "глаз" аби як!🤣😢 Ключ є. А от прокладка вже змащена літолом. (Хоча є запасна така сама). То натнувся на відео в ютюпі, де розказує що так не можна робить.. https://m.youtube.com/watch?v=lP56pAGhgP0&pp=ygUx0JrQsNC6INC30LDQvNC10L3QuNGC0Ywg0L_RgNC-0LrQu9Cw0LTQutGDINCz0LHRhg%3D%3D 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#332191 Опубліковано: 26 травня, 2023 (змінено) Болт, якщо потягнеться, моменту затяжки ніколи не досягне!(було таке на ваз2109- болти поливли). Ну і старі болти дійсно міряв по довжині. Совкового мотлоху перебрав чимало: і вази, і таврії, і москалики. Жодної пробитої прокладки після мого ремонту не було! Тягнув завжди в два- три проходи. Ну ї мастив трохи-трохи, палицями ростирав. Змінено 26 травня, 2023 користувачем ig3757 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах