amate

Як запаять/заварить бензобак від мото?

22 повідомлення у цій темі

Бак із Днепр 11. На ноьму знизу декілька маленьких раковин наскрізь. Я  років 2 назад "клеїв" їх жидким металом. Ну через год одслоюється, і бензин протікає знову. Чим можна його запаять, чи заварить? І як його варить, оскільки він був із бензином, і при нагріванні може бахнуть. 

 

Фото1531[1].jpg

Фото1532[1].jpg

Фото1538[1].jpg

Фото1539[1].jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

запаяти кольбою

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@amate да ему уже кирдык! Баки до мт ещё, вроде, не дефицит..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Налить воды вырезать тот кусок и приварить новую латку хотя шкурка выченки не стоит лучше поискать новый

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, SIV сказал:

запаяти кольбою

Чем?

 

23 минуты назад, amate сказал:

Бак із Днепр 11. На ноьму знизу декілька маленьких раковин наскрізь. Я  років 2 назад "клеїв" їх жидким металом. Ну через год одслоюється, і бензин протікає знову. Чим можна його запаять, чи заварить? І як його варить, оскільки він був із бензином, і при нагріванні може бахнуть. 

 

Фото1531[1].jpg

Фото1532[1].jpg

Фото1538[1].jpg

Фото1539[1].jpg

Зачистить хорошо,и мощным паяльником и оловом запаять.Заварить так же можно-наливается вода,и варится.Но наверняка проще купить другой бак...

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Первое - бак сгнил.

По пайке. Раньше также паял, там особо проблем нету.

Ща варю. Но уже не к мото. Надо вырезать всю гниль, иначе не к чему будет варить и т.д. Варю полуавтоматом. 
Хорошо промыть водою уже будет достаточно. Но есть и промывки разные.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Самый простой способ, берете мелкую сетку, латунную, заслуживаете припоем пос40 всю нижнюю часть бака. Потом ложите сетку и с кислотой хорошенько пропаиваете. После остывания зачищаете, грунтуете и красите и будет служить вечно. Не один бак так сделан, ходят больше 10 лет.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я собі на каністрі дирку залив епоксидкою і норм :)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мабуть потрібен якийсь чарівний флюс. Пробував звичайним флюсом і паяльною кислотою - врешті добився, чого хотів, але назагал - чіпляється препогано.

Маю ще бак у подібному стані, як у вас - відложив то на наступний рік.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, ОлександрS написав:

Самый простой способ, берете мелкую сетку, латунную, заслуживаете припоем пос40 всю нижнюю часть бака. Потом ложите сетку и с кислотой хорошенько пропаиваете. После остывания зачищаете, грунтуете и красите и будет служить вечно. Не один бак так сделан, ходят больше 10 лет.

 

, Quercus написав:

Мабуть потрібен якийсь чарівний флюс. Пробував звичайним флюсом і паяльною кислотою - врешті добився, чого хотів, але назагал - чіпляється препогано.

Маю ще бак у подібному стані, як у вас - відложив то на наступний рік.

Активні (кислотні) флюси треба обов'язково промити, а краще нейтралізувати після пайки... інакше з часом вилізе боком.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Quercus сказал:

Мабуть потрібен якийсь чарівний флюс. Пробував звичайним флюсом і паяльною кислотою - врешті добився, чого хотів, але назагал - чіпляється препогано.

Маю ще бак у подібному стані, як у вас - відложив то на наступний рік.

Ортофосфорная кислота в помощь.Так же нужен мощный паяльник.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

паял ортофосфоркой и паяльник " ЄЛЕКТРОТУПОР" .Предварительный  прогрев феном места пайки... все. паяльник должен быть хорошо залужен. и место пайки очищено до блестящего метала...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, KOLIAN75 сказал:

Так же нужен мощный паяльник.

Паяльник вообще не нужен.

Бак лучше заполнить соляркой или бензином. Промывка не всегда эфективна, лучше пропарить из выхлопной трубы.

Паяется твёрдвм припоем и угольной дугой.

Стержень от батарейки, прикуриватели и хорошая АКБ.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, amate написав:

Чим можна його запаять, чи заварить? І як його варить, оскільки він був із бензином, і при нагріванні може бахнуть. 

Заварити автогеном або напівавтоматом. Щоб не було феєрверка- береш пилосмок, який може видувати повітря ( зазвичай любий радянський  був з цією функцією), встромлюєш шланг від пилосмока якомога далі в бак,вмикаєш пилосмок і продуваєш бак хвилин із десять. За цей час пари бензину настільки розбавляються повітрям, що їх концентрація стає нижче порогу спалахування. Не вимикаючи пилосмок ( чи вірніше буде воздуходувку) сміливо заварюй дірки напівавтоматом,або  автогеном, або запаюй латунню. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, Stebium1 сказал:

Паяльник вообще не нужен.

Бак лучше заполнить соляркой или бензином. Промывка не всегда эфективна, лучше пропарить из выхлопной трубы.

Паяется твёрдвм припоем и угольной дугой.

Стержень от батарейки, прикуриватели и хорошая АКБ.

Мне проще паяльником.Возможно потому,что не пробовал ваш метод.Варили баки,заполняя водой,о чем я писал выше.В армии,на автобазе где я работал,баки выпаривали при помощи выхлопных газов-для этого был специальный переходник к трубе погрузчика.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

и как ходят паянные?  нормально? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@KOLIAN75 Тут не только дело привычки, хотя привычка великое дело, но и в тм что подходящего паяьника просто может не быть. Ну а покупать на один раз ...

11 минуту назад, Freddy сказал:

и как ходят паянные?  нормально?

Нормально ходят новые, а аять то от безысходности ли если нужно срочно.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шоб не бабахнуло на время сварки наполняете бак углекислотой через шлангу. Подача нужна постоянная.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Там низ однозначно сгнил надо вырезать и если посчитать материалы и работу то может лучше такой вариант и там их куча Бак мт но если все же надумал варить то только удалять все гнилое и врезать свежий метал

Змінено користувачем saks72
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

бак внутри ржавый поболее чем снаружи, замахаетесь карбюраторы чистить\настраивать

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, saks72 написав:

Там низ однозначно сгнил надо вырезать

На днях вмовляли заварити подібний повітряний ресивер до "ДАФа". Відмовився на відріз. Ті дирки на фото — лише "вершина айсберга", Там не метал на дні, а суцільне решето. Почнете гріти і паяти/варити ті дирки, одразу повискакують свіжі. Тому треба різати дно до живого і тоді ремонтувати. Враховуючи ціни на бак така робота виявиться не доцільною, як по грошам, так і по витраченому часі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

Враховуючи ціни на бак така робота виявиться не доцільною, як по грошам, так і по витраченому часі.

Якщо є змога взяти інший бак - то дуже добре рішення

Тільки треба врахувати:

1. Б/в бак може мати такі самі проблеми як і цей (перевірено на власному досвіді)

2. Новий бак може мати, мяко кажучи, "дивну" ціну (перевірено на власному досвіді)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку