Артем Харьков

Спрос на шлифовку направляющих станин небольших токарных.

163 повідомлення у цій темі

С прошедшими праздниками всех форумчан! 5.01.18 забрал с шлифовки станину 1к62. Шлифовал в Каневе, стала эта радость в 6.5грн. + перевозка из Черкасс. Если шабрить станок без шлифовки это будет слишком дорого и без смысленно! Шабрение з.бабки и суппортов выйдет в 17-20грн, а если сюда еще добавить станину... Кому нужны координаты пишите

Шабрение маленьких станков выходит + - 14грн в общем. Шлифовать там нечего!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Здравствуйте! Просветите, пожалуйста о стоимости шлифовки станины ТВ 16 . Верх. Бока ??? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Хочу привести его в очень хорошее состояние. Цацу сделать.  Может кто подскажет к кому обратиться за восстановлением геометрии станинки?

Змінено користувачем Alex900
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

9

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

!1наступиш ты кой кому на горло))) я даже знаю кому)))

2 по ходу модераторы забанят  за нарушение пунктов 1.7 и 1.8)

а так поздравляю. нужная услуга.и востребованая

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доброго  дня !  Прошу  пояснити  мені  одне  питання.  Позавчора  я  прикупив  станину  токарного  1а616  в  стані  "видно  сліди  заводської  фрезеровки  чи  шліфовки".  Купив  по  ціні  брухту.   Судячи  із  розмов,  станок  працював  мало.  Зате  простояв  із  часів  розвалу  Союзу,  поки  його  потихеньку  не  розкурочили.  Вдома  вирішив  поміряти  висоту  передньої  призми.  Штангель  показав  40 мм.  Потім  я  поміряв  призму  на  робочому  станку,  де  штангель  показав  42 мм.  Різниця  2 мм.  Така  сама  різниця  2 мм  на  задній  плоскій.   Напрошується  висновок  -  станина  шліфована ?   Нехай  так.  Тоді  каретка  виставляється  на  накладки  товщиною  2 мм.   Ну  а    передня  бабка  буде  нижче  на  2 мм  від  заводського  центру,  так  як  станина  шліфована  на  всю  довжину ?   Не  може  ж   бути  в  заводському  виконанні  різна  висота  призми  і  плоскої  на  різних  станках ?  

Изображение 254.jpg

Изображение 243.jpg

Изображение 249.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, инженер сказал:

Не  може  ж   бути  в  заводському  виконанні  різна  висота  призми  і  плоскої  на  різних  станках ?  

Почему не может?

Насколько я понимаю у советских станков нет взаимозаменяемых деталей ( бабки, суппорта)

Каждый станок индивидуальное изделие.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скажу так. На дивився я різні токарні  верстати після ремонту. Як тілкьи його не роблять. І кут призми міняють, і тільки призму шліфують а плоску лишають. І опускають все разом і ставлять підкладки. 2 мм висоти призми у вас і на іншому стнку ще ні про що не говорить. Вони навіть з одного заводу йшли в різні роки різні. Так що кожен верстат потребує індивідуального підходу.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

От добрались до нашого шімамото. Він ремонтувався до нас купу разів. Так призмт мають кут 104 градуси... А на спорті 90... Підкладки були підігнані на той кут. 

Вирішили фрезернути то все неподобство (шліфовки такої в нас немає). Станина з твердістю 55 од. 

Кут лишили 104 інакше призму сильно знижувати прийшлось би. 

17 годин і на тобі, в сотку попали. Звичайно шліфовка краще, але враховуючи що ями були до 0,5 мм то так точно краще. На спорт зедекс і погнали... 

DSC_3163.JPG

DSC_3166.JPG

DSC_3159.JPG

DSC_3164.JPG

DSC_3160.JPG

DSC_3165.JPG

DSC_3158.JPG

6

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Дядько Максим Я як зараз пам"ятаю той срач що підняли на мене років шість тому на ru-форумі коли я "проїхався" по компетенціі тутошнього шліфовщика що відмовив мені в шліфовці станини 1П611 на тій підставі що так не можна робити, (заправляти камінь на 45 градусів).. ))

@olkogr думав що тільки самодєльщіки так можуть )

Змінено користувачем пенсионер
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, пенсионер написав:

думав що тільки самодєльщіки так можуть )

Чому ж, ми теж. )) А що краще коли пів міліметри яма? Ми два роки тому фрезернули ИЖ250 так. Робота в дві зміни 2 р. політ нормальний. Я розумію що шабровка і все таке дає результат той що потрібно, і це так пів-міра. Але точили вал на довжині 300мм діаметр +- 0,01. цього достатньо для нас.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, пенсионер написав:

шліфовці станини 1П611

Доречі, чим закінчилось. А то теж маю такий верстат, підвбитий. 

І є в мене дурна мисля відновити до заводу. 55 рік. 

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, olkogr сказал:

Доречі, чим закінчилось. 

Розпродав запчастями а з кускiв станiни робив оснастку для фрезерка.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку