122 повідомлення у цій темі

Хелп, кто может растолковать как подключить пакетник на 2 скорости на данном апарате .. уже второй час мозгую как оно там те замкнуть те розомкнуть ... замахался . вот фото пакетника .(пкп 25 24 115 )

WL3bS4k8sI8.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

примитивную схемку по цифрам и ту не найти .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

схема підключення? в двигунах вони різні. так само вожуся. перед цим всі імпортні успішно підключив а совієтський не вдається.

Змінено користувачем ALTOS
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

осьо

8 минут назад, ALTOS сказал:

схема підключення?

тут як і у всих  перша 3 розімкнуті на други три подаем фази . потомі друга  на розімкнуті подаемо фази а ті закорочуем 

Безымянный.png

я ніяк не вдуплю . мені аби хто сказав яку фазу на яку цифру кидать і з якой виводить :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Є в кого які варіанти ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не все так просто,хлопці. В мене в заточному 2 швидкості. При перевезенні обірвали провода. Підключили по кольорах,а один дротик не знали куди пристроїти на пакетнику. Ламали довго голову,пару днів з електриком, і схему мали. Там залежить ще до яких виводів на двигуні підключити. Якщо зробите навпаки,то двигун запускається , але робить шумно,якось тяжко і з не тою частотою,що потрібно. Порадив би знайти електрика з якогось заводу,який має з цим діло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 минут назад, Валера сказал:

Не все так просто,хлопці.

в мене з заводу я знаю де провода на 700 об де на 1500 . і знаю як іх замкнуть . проблема в тому шо не знаю як в пакетнику то розібрать все 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

потрібна схема самого двигуна, вони по різному підключаються. в мене в совієтському на зірку одна швидкість а на трикутник інша - потрібна схема.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

із схеми ото 

1 минуту назад, ALTOS сказал:

потрібна схема самого двигуна,

 все шо є . короче пішов щя закину і мать його , тут ще будем мозги е. коли і хто той двіжок наматував ....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Схема Даландера. На переключателе с торца должна быть маркировка с номером схемы переключателя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На монтажной электросхеме в скобках номера выводов переключателя.

Л с цифрами - линия ( приходящие фазы ), 4С1-4С2-4С3 8С1-8С2-8С3 - выводы двигателя для 4 и 8 полюсов.

Змінено користувачем Богдан7
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виводи пакетника:

1,3 - фаза 1,

9,11 - фаза 2,

14,16 - фаза 3,

2,6 - вивід двигуна 8С1,

8,10 -  вивід двигуна 8С2,

5,7,13 -  вивід двигуна 8С3,

4 -  вивід двигуна 4С1,

12 -  вивід двигуна 4С2,

15 -  вивід двигуна 4С3.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Curandero сказал:

1,3 - фаза 1

між ними повинна бути перемичка ? на  тих 2-х є перемички штатні ,на 1,3 нема ,третя на 5.7  тіпу штатна . перекидать ? 

 

2 часа назад, Curandero сказал:

9,11 - фаза 2,

14,16 - фаза 3,

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Artem1ks написав:

між ними повинна бути перемичка ? на  тих 2-х є перемички штатні ,на 1,3 нема ,третя на 5.7  тіпу штатна . перекидать ? 

 

 

По паспорту так.

634.png

В мене статор перемотаний, одна швидкість, пакетника нема взагалі, тому не скажу точно, але по тому, що  паспорті здається все правильно.

 

П. С. В кого рідна комплектація, наскільки  нижче площини підручників від осі шпінделя?

 

Змінено користувачем Curandero
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Curandero сказал:

наскільки  нижче площини підручників від осі шпінделя?

я б глянув ну в мене все от автомата 1 го і світло не включю )) наждак той як тільки підключив як заклацав :D 

2 часа назад, Curandero сказал:

8,10 -  вивід двигуна 8С2,

5,7,13 -  вивід двигуна 8С3,

от такого не пойму треба подать на любу з тих цифр провід с двіжка і закоротить с остальними 2 ма чи що ? 5.7.13 зра зірвусь:ph34r:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На обидва контакти, тобто там до одного з них зажимається провід і кидається перемичка на ще один. Там де три цифри це при замиканні вершин трикутника(в паспорті очепятка ВС3 це 8С3), зараз розпишу алгоритм роботи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Curandero сказал:

На обидва контакти, тобто там до одного з них зажимається провід і кидається перемичка на ще один. Там де три цифри це при замиканні вершин трикутника(в паспорті очепятка ВС3 це 8С3), зараз розпишу алгоритм роботи.

давай а то не розтолкую 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По скану з паспорта, який викладено вище:

При нижчій швидкості замикаються між собою контакти пакетника:

1-2(подається фаза 1 на вивід движка 8С1),

9-10(подається фаза 2 на вивід движка 8С2),

13-14(подається фаза 3 на вивід движка 8С3),

При вищій швидкості замикаються між собою контакти пакетника:

3-4(подається фаза 1 на вивід движка 4С1),

11-12(подається фаза 2 на вивід движка 4С2),

15-16(подається фаза 3 на вивід движка 4С3),

5-6 і 7-8 замикаються між собою виводи движка 8С1, 8С2, 8С3.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Curandero сказал:

1-2(подається фаза 1 на вивід движка 8С1),

фаза заходе на 1-чку а виходе на 2-йкі яка йде на обмотку , так ? 

еще теперь и провода потерял ) какие на 700 об какие на 1500 теперь загадка ) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

8С - 750 об/мин, 4С - 1500.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, Богдан7 сказал:

8С - 750 об/мин, 4С - 1500.

У меня 1 пучек и второй ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 години назад, Artem1ks написав:

фаза заходе на 1-чку а виходе на 2-йкі яка йде на обмотку , так ? 

еще теперь и провода потерял ) какие на 700 об какие на 1500 теперь загадка ) 

Так.

Подаєте на один пучок три фази, потім на другий, там відразу стає ясно на якому пучку двигло не виходить на режим, закорочуєте вільний пучок і тестуєте знову, картина відразу прояснюється.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

https://vk.com/videos155794713?z=video155794713_456239089%2Fpl_155794713_-2 

(не знаю як відео залить ..) короче ось силка . чьотко робе ? :D

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Малоінформативно, це як було, чи вже після всієї писанини так підключити вдалося?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку