#115324 Опубліковано: 31 травня, 2018 (змінено) 2 години назад, olkogr написав: Я вибачаюсь, але при цитуванні вирізайте текст так, щоб суть не мінялась. Мова йшла про кнопку " є-стоп". Ніхто з світових флагманів станкобудування не знеструмлює весь станок цією кнопкою. Це у нас ще намагаються все спростити. Вибачаюсь ще раз перед автором за відступ від теми. Змінено 31 травня, 2018 користувачем andrysir1 Доповнення 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#115383 Опубліковано: 31 травня, 2018 8 годин назад, andrysir1 написав: Ніхто з світових флагманів станкобудування не знеструмлює весь станок цією кнопкою. Я написав або знеструмлюється привід, або заводять його в стендбай. Що для самих двигунів рівнозначно. Про весь станок ніхто і не говорив. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117025 Опубліковано: 12 червня, 2018 Наконец выгрыз заготовку для поперечной каретки. Длинна 500 Ширина 160 Высота 36 Теперь отшлифуют. И сделают 2 паза под рельсы. 1 паз плотный а 2й регулировочный. Глубиной 4 мм. 4 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117070 Опубліковано: 13 червня, 2018 (змінено) На таких відстанях робити регулювання немає потреби. Можна робити все жорстко. Каретки як будете виставляти ? Змінено 13 червня, 2018 користувачем olkogr 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117073 Опубліковано: 13 червня, 2018 Каретки уже выставлены. Жостко. Упираясь боками в чугун. Вот и нужно сделать 1 рельсу немного регулируемую. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117110 Опубліковано: 13 червня, 2018 Так поміряйте мікрометром відстань між каретами. І шліфаніть жорстко два пази під рейси. Там +-0,01 достатньо попасти. І буде жорсткіша система. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117194 Опубліковано: 13 червня, 2018 Нету такого микрометра))) Электронный штангель показал 95мм по центрам. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117195 Опубліковано: 13 червня, 2018 Можна вставити рейси в карети. І заміряти відстань між рейсами. Точності електронного штангель достатньо якщо є досвід ним міряти. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#117262 Опубліковано: 14 червня, 2018 Так и мерял 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#118650 Опубліковано: 24 червня, 2018 Пришли смаколыки для смазки. Вот примерно так хочу сделать. Что бы все спряталось под поперечной кареткой. Вот только штуцер гайки не хочет хорошо становится. Упирается в каретку. Возможен вариант смазки винта.? А сама гайка в любом случае будет по смазочному месту ганять. Но это крайний вариант если не всуну 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#118651 Опубліковано: 24 червня, 2018 Купил блок питания на 24В Купил энкодер и шестерни 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#118681 Опубліковано: 24 червня, 2018 Фіговий варіант поливати гвинт, гайка має пластикові пильники які згрібатимуть більшу частину оливи додолу. Коли олива заливається в середину гайки, вона виштовхує (ну не буквально) стару оливу разом із продуктами зношування. Я би думав над новим штуцером. класна поперечка в тебе вийшла, може і собі так зроблю 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#118691 Опубліковано: 24 червня, 2018 Да буду что то думать. Поливать винт это так мысли в слух))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119250 Опубліковано: 29 червня, 2018 Сделал смазку гайки. Пришлось снять 2 мм с гайки. Немного со штуцера и острые углы подпилить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119251 Опубліковано: 29 червня, 2018 И все просверлил. Как думаете. Нужно делать канавки и какие на призмах что бы смазка растекалась. На самой станине При шабрении я сделал масляную сетку. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119283 Опубліковано: 29 червня, 2018 На великих станках, по заводу, мастило подається в площину прилягання призми і каретки, причому з обох сторін і є канавки для розподілення. Бо думаю якщо просто зверху поливати при доброму прилягання масло в зазор не попаде.... П.С. Просяться рейси на повздовжню подачу)))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119307 Опубліковано: 29 червня, 2018 Та, рейки тут сам бог металообробки велів ставити, на чіпмейкеру обговорювали це, але є кілька але. Якщо всюди прикручувати рейки, то висота від верху супорту до центрів залишиться біля 45 мм. Отже для роботи з людським діаметром треба підіймати передню бабусю. Із піднятою бабкою і рейками троха впаде жорсткість. Я про всю цю маячню думав і придумав, що бідному українському любителю треба спочатку зібрати ЧПУ на тому що є, знайти під нього прибуткову роботу, і цим заробляти гроші поки не вб'ється його сира станина. А на зароблені гроші можна вже накупити рейок-пердєйок, швп з опорами і їхати із станиною на файний великий фрезер, а краще плоскошліф. А так, ноу мані ноу фані. Модернізація під рейки/швп/серви/лінійки жере гроші як державні реформи, я вже відчув 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119315 Опубліковано: 29 червня, 2018 Прикрутил энкодер. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119317 Опубліковано: 29 червня, 2018 Доделал смазку гайки. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119319 Опубліковано: 29 червня, 2018 Я согласен с рельсами. Но много но. Это много гемора отфрезеровать все. И бабку выставить потом. Даст Бог запущу и он сделает 400 сотни комплектов деталей. То он окупится с головой. Потом за день подшабрю >)))))) и опять в бой. Этот станок даст понимание того что нужно в дальнейшем мне. Или делать новый. Или просто купить готовый чпу. Или этот на рельсы поставить. Можно наклеить зедекс потом. Благо все есть для шабрения. )))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119340 Опубліковано: 29 червня, 2018 (змінено) Вот что думаю замутить с сож. Питание 24В 2 насоса. Включать их по необходимости использования инструмента. Резци или сверла. Змінено 29 червня, 2018 користувачем Parxom 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119560 Опубліковано: 1 липня, 2018 Какой интервал и количество смазки нужно. И какое масло использовать. Я так понимаю на направляющие чугунные нужно чаще. А на каретки и швп реже. На Гребёнка есть шурупы для дозировки смазки. Думаю прийдёт счёт их крутить. ??? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119588 Опубліковано: 1 липня, 2018 Для кареток і швп рекомендуется консистегтна змазка. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119658 Опубліковано: 1 липня, 2018 Мені здається, що я бачив в каталозі хівіна цифри по інтервалу змащування і кількість мастила за порцію. Але я просто листав, не вчитувався Подивись каталог своєї фірми 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119808 Опубліковано: 2 липня, 2018 Решил сам делать. А то цену лупят или ждать по 2 месяца. Грыз на 675. Делаю пазы без регулировки. Получилось очень хорошо. По индикаторам все четко. Но на проверочную плиту страшновато дожить. Ведь делал с 2 установок))) У кого какие прогнозы ??? Станок не убитый. Но и не идеал))). 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах