Parxom

Токарный ОТ-5 ЧПУ (помогите советом)

634 повідомлення у цій темі

2 години назад, olkogr написав:

 

Я вибачаюсь, але при цитуванні вирізайте текст так, щоб суть не мінялась. Мова йшла про кнопку " є-стоп". Ніхто з світових флагманів станкобудування не знеструмлює весь станок цією кнопкою. Це у нас ще намагаються все спростити.

 Вибачаюсь ще раз перед автором за відступ від теми.

Змінено користувачем andrysir1
Доповнення
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, andrysir1 написав:

Ніхто з світових флагманів станкобудування не знеструмлює весь станок цією кнопкою.

Я написав або знеструмлюється привід, або заводять його в стендбай. Що для самих двигунів рівнозначно. Про весь станок ніхто і не говорив. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Наконец выгрыз заготовку для поперечной каретки. 

Длинна 500 

Ширина 160

Высота 36

Теперь отшлифуют. И сделают 2 паза под рельсы. 

1 паз плотный а 2й регулировочный. Глубиной 4 мм. 

IMG_20180612_221016.jpg

IMG_20180612_220945.jpg

IMG_20180612_220937.jpg

IMG_20180612_221152.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На таких відстанях робити регулювання немає потреби. Можна робити все жорстко. Каретки як будете виставляти ?

Змінено користувачем olkogr
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Каретки уже выставлены. Жостко. Упираясь боками в чугун. Вот и нужно сделать 1 рельсу немного регулируемую. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так поміряйте мікрометром відстань між каретами. І шліфаніть жорстко два пази під рейси. Там +-0,01 достатньо попасти. І буде жорсткіша система.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Нету такого микрометра)))

Электронный штангель показал 95мм по центрам. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна вставити рейси в карети. І заміряти відстань між рейсами. Точності електронного штангель достатньо якщо є досвід ним міряти. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так и мерял

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пришли смаколыки для смазки. 

Вот примерно так хочу сделать. Что бы все спряталось под поперечной кареткой. Вот только штуцер гайки не хочет хорошо становится. Упирается в каретку. 

Возможен вариант смазки винта.? А сама гайка в любом случае будет по смазочному месту ганять.  Но это крайний вариант если не всуну

IMG_20180623_202023.jpg

IMG_20180623_201957.jpg

IMG_20180623_201934.jpg

IMG_20180623_201840.jpg

IMG_20180623_201832.jpg

IMG_20180623_201534.jpg

IMG_20180623_201509.jpg

IMG_20180623_201454.jpg

IMG_20180623_201446.jpg

IMG_20180623_202027.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Купил блок питания на 24В

IMG_20180623_202916.jpg

IMG_20180623_202908.jpg

IMG_20180623_202900.jpg

IMG_20180623_202851.jpg

Купил энкодер и шестерни 

IMG_20180623_202640.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Фіговий варіант поливати гвинт, гайка має пластикові пильники які згрібатимуть більшу частину оливи додолу. Коли олива заливається в середину гайки, вона виштовхує (ну не буквально) стару оливу разом із продуктами зношування. Я би думав над новим штуцером. 

класна поперечка в тебе вийшла, може і собі так зроблю

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да буду что то думать. Поливать винт это так мысли в слух)))

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сделал смазку гайки. Пришлось снять 2 мм с гайки. Немного со штуцера и острые углы подпилить. 

IMG_20180627_210520.jpg

IMG_20180627_210534.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

И все просверлил. 

Как думаете. Нужно делать канавки и какие на призмах что бы смазка растекалась. На самой станине При шабрении я сделал масляную сетку.

IMG_20180627_160229.jpg

IMG_20180627_160251.jpg

IMG_20180627_160303.jpg

IMG_20180627_160313.jpg

IMG_20180627_161015.jpg

IMG_20180627_161058.jpg

IMG_20180627_161107.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На великих станках, по заводу, мастило  подається в площину прилягання призми і каретки, причому з обох сторін і є канавки для розподілення. Бо думаю якщо просто зверху поливати при доброму прилягання масло в зазор не попаде....

 

П.С. Просяться рейси на повздовжню подачу))))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та, рейки тут сам бог металообробки велів ставити, на чіпмейкеру обговорювали це, але є кілька але. Якщо всюди прикручувати рейки, то висота від верху супорту до центрів залишиться біля 45 мм. Отже для роботи з людським діаметром треба підіймати передню бабусю. Із піднятою бабкою і рейками троха впаде жорсткість. Я про всю цю маячню думав і придумав, що бідному українському любителю треба спочатку зібрати ЧПУ на тому що є, знайти під нього прибуткову роботу, і цим заробляти гроші поки не вб'ється його сира станина. А на зароблені гроші можна вже накупити рейок-пердєйок, швп з опорами і їхати із станиною на файний великий фрезер, а краще плоскошліф.

А так, ноу мані ноу фані. Модернізація під рейки/швп/серви/лінійки жере гроші як державні реформи, я вже відчув

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прикрутил энкодер. 

IMG_20180629_160917.jpg

IMG_20180629_160925.jpg

IMG_20180629_164721.jpg

IMG_20180629_164735.jpg

IMG_20180629_164745.jpg

IMG_20180629_194838.jpg

IMG_20180629_194848.jpg

IMG_20180629_195018.jpg

IMG_20180629_195027.jpg

IMG_20180629_195040.jpg

IMG_20180629_195212.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Доделал смазку гайки. 

IMG_20180629_200342.jpg

IMG_20180629_200329.jpg

IMG_20180629_200318.jpg

IMG_20180629_200309.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я согласен с рельсами. Но много но. 

Это много гемора отфрезеровать все. И бабку выставить потом. 

Даст Бог запущу и он сделает 400 сотни комплектов деталей. То он окупится с головой. Потом за день подшабрю >)))))) и опять в бой. 

Этот станок даст понимание того что нужно в дальнейшем мне. Или делать новый. Или просто купить готовый чпу. Или этот на рельсы поставить. Можно наклеить зедекс потом. Благо все есть для шабрения. ))))

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вот что думаю замутить с сож. 

Питание 24В 

2 насоса. Включать их по необходимости использования инструмента. Резци или сверла. 

IMG_20180629_203043.jpg

IMG_20180629_203032.jpg

IMG_20180629_202945.jpg

Змінено користувачем Parxom
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Какой интервал и количество смазки нужно. И какое масло использовать. 

Я так понимаю на направляющие чугунные нужно чаще. А на каретки и швп реже. 

На Гребёнка есть шурупы для дозировки смазки. Думаю прийдёт счёт их крутить.

???

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для кареток і швп рекомендуется консистегтна змазка. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мені здається, що я бачив в каталозі хівіна цифри по інтервалу змащування і кількість мастила за порцію. Але я просто листав, не вчитувався

Подивись каталог своєї фірми

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Решил сам делать. А то цену лупят или ждать по 2 месяца. 

Грыз на 675. Делаю пазы без регулировки. 

Получилось очень хорошо. По индикаторам все четко. Но на проверочную плиту страшновато дожить. Ведь делал с 2 установок)))

У кого какие прогнозы ???

Станок не убитый. Но и не идеал))). 

IMG_20180701_165931.jpg

IMG_20180701_195722.jpg

IMG_20180702_162533.jpg

IMG_20180702_162542.jpg

IMG_20180702_162600.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку