#119810 Опубліковано: 2 липня, 2018 5+ за бажання, але думаю там нема геометрії під рельсами... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119811 Опубліковано: 2 липня, 2018 Основное сняли, отдал бы на большой станок пройтись на чистовую за один проход. Найти бы еще живой. Как правило с переустановкой попасть практически не выходит. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119848 Опубліковано: 2 липня, 2018 Моя думка при таких товщинах їздити буде гарантовано). По точності а яка вам взагалі потрібна? Думаєте рідна поперечка точніша би була? 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119851 Опубліковано: 2 липня, 2018 П. С. Індикатор на станку на якому обробляли завжди все добре показує)) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119868 Опубліковано: 2 липня, 2018 і я поспішу тебе засмутити теж купив собі індикатор мікронний, якийсь там МІГ, думав що мікрони і буду міряти в абсолюті, виявилось що індикатор добре показує тільки якщо на ніжку натискаєш. Але виникають погрішності якщо їй треба повернутись назад, так працюють майже будь які механічні індикатори. В мого ця погрішність намірялась в районі 2.5 сотки( Треба на повірку нести щоб знати точніше, не буду. Май на увазі, навіть якщо пощастить знайти плиту, МІГ може не показати достовірно перепад висот. Тут хіба що перевіряти крутою повірочною лінійкою і бульбашковим рівнем. Хівін писав, що для його рейок потрібна площинність в межах сотки. Не хочеш ще пошукати плоскошліф? То ж робота один раз і навіки 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119884 Опубліковано: 2 липня, 2018 (змінено) Высоту я регулировал микронным индикатором с поверкой. Покатался индикаторм по каретке на плите. Показало 5 соток. Если разделить каретку на 4 части накрест. То одна сторона ушла на 3 сотки. А вообще 5 соток разница. Мерял по верхней плоскости рельс. Я буду отдавать на шлифовку. Это 2-3 сотни. Но не 3000грн. И + опыт полученный в фрезеровке. Как писали выше отдал бы на большой фрезер и за 1 проход сделали б. Я стол свой отдавал на фрезеровку, так как у нас шлифовки не нашол. А сделать нужно было за неделю. Стол от 575 он 630 на 200. Мне его фрезернули. Думаю пришабрю немного. И пришлось 4 сотки по краям сшабрить. Получается в фрезерном 4 сотки выработка по средине. А станок хвалили. Говорили почти новый. Так что, тока шлифовка. А вот параллельность вышла в 1 сотку))). Думаю с головой. Вообще считаю что и в этом состоянии каретка пойдет. И будет та точность что нужна. Мне 5 соток за глаза для моих работ. А при обработке заготовок с диаметром до 50мм. Дак поперечка вообще даст точность до сотки. Но все равно шлифонуть. Змінено 2 липня, 2018 користувачем Parxom 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119902 Опубліковано: 3 липня, 2018 Не зрозумів де в твоїй каретці 5 соток а де сотка. Для рейок та сотка паралельності+площинності потрібна не для "точності" роботи в цілому, а щоб ті каретки що їздять по рейках їздили без напружень, довше будуть служити. 3 години назад, Parxom написав: .....Получается в фрезерном 4 сотки выработка по средине. А станок хвалили. Говорили почти новый.... Може бути що фрезерний в порядку, а твій стіл під час фрезерування закріпили не правильно всякі майстри бувають. Я здав підвіс фартука на фрезеровку, пояснив які площини як заглибити, вони все зрозуміли, сказали "зробимо". І зробили хрін зна що, прийшлось мені вивчати базування деталі при фрезеруванню і мало не самому вручну виставляти її 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119908 Опубліковано: 3 липня, 2018 Параллельность сотка. Правда по электронному штангелю. ))) 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119917 Опубліковано: 3 липня, 2018 10 часов назад, Parxom сказал: Вообще считаю что и в этом состоянии каретка пойдет. И будет та точность что нужна Дело не в точности. Если рельсы будут установлены на кривую поверхность, то они сами искривятся, каретки при движении по ним будут закусывать и изнашиваться. У Вас рельсы в пазах плотно сидят? Можно было делать жестко одну рельсу, а вторую просто на плоскость сажать, выкатав паралельность самой кареткой. Но Ваш вариант тоже допустим, только тут уже нужно выдержать требования к паралельности боковых стенок пазов. Ну а с креплением кареток - одна сторона жестко вторая - только на плоскость, в каталогах хивин да и других производлителей все эти эскизы установки есть. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119973 Опубліковано: 3 липня, 2018 Нічого там не закусить на цих каретках і рейсах. Які сотки... Вже один раз був спор в моїй темі, викладав відео по жорсткості рейс та кареток на кручення .І допуски від заводу по базових поверхнях. По точності якщо на всьому ході 5 соток, то на токарному на малих діаметрах ходу не буде, а на велихих діаметрах зміна висоти різця на 5 соток дасть зміну по діаметру на кілька мікрон.... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119982 Опубліковано: 3 липня, 2018 Олег, мої thk так не хитаються))) 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119986 Опубліковано: 3 липня, 2018 Давайте відео) . Звичайно роликові і з преднатягом воно краще буде). Але факт лишається фактом навіть згідно норм виробника ті сотки тут ловити нема для чого. Та й для токарного такого класу точності воно зайве. 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119988 Опубліковано: 3 липня, 2018 П.С, Порбував ще 15 карету транспортну С класу, це взагалі лайно). Там на десятку крутиться ще й люфт біля 3 соток. П.П.С ще тут питали по мастилу. 2 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#119997 Опубліковано: 3 липня, 2018 Отдал и супорт и каретку на шлифовку. ПОсле шлифовки посмотрим. Я согласен что и так сошло бы. Но тяготить меня будет. Так что пусть шлишуют))). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120143 Опубліковано: 4 липня, 2018 Вот скажите возможно такое? Звонит мастер по шлифовке. И говорит я шлифонуть пазы, внутрянку между пазами. И п образные выступы. И когда он перевернул плиту и поставил на П образные выступы которые прошлифованы были. И лицевая сторона по ширине была перекошено на 3 десятки. Как такое может быть? Если она была шабрения. Пятна краски были по всей плите. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120144 Опубліковано: 4 липня, 2018 Вот скажите возможно такое? Звонит мастер по шлифовке. И говорит я шлифонул пазы под рельсы, внутрянку между пазами. И п образные выступы. И когда он перевернул плиту и поставил на П образные выступы которые прошлифованы были и автоматически стали базой. . И при шлифовке лицевой стороны, был перекос по ширине 3 десятки. Как такое может быть? Если лицевая сторона была шабрения. Пятна краски были по всей плите. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120147 Опубліковано: 4 липня, 2018 чет я 3 раза прочитал так и не понял что там относительно чего кривое стало 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120154 Опубліковано: 4 липня, 2018 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120157 Опубліковано: 4 липня, 2018 самый простой вывод- кривой магнитный стол..... или что то попало под деталь при первой шлифовке....или- да мало ли что могло произойти..... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120205 Опубліковано: 4 липня, 2018 Або поставили новий сипучий камінь на твердій зв'язці? Нє? Такого не буває? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120339 Опубліковано: 6 липня, 2018 Краще - ворог хорошого.... 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120363 Опубліковано: 6 липня, 2018 Короче 1000грн в некуда. Отшлифовали и супорт и каретку. Супорт все ок. А каретку крутит постоянно. Сталь 3. Геометрия ещё хуже стала. От магнитного прижима ее крутит постоянно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120365 Опубліковано: 6 липня, 2018 @Parxom то що недаремно старіння роблять 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120368 Опубліковано: 6 липня, 2018 Такої форми деталь буде крутити полюбому, і для ст3 стіріння теж не дуже допомагає. Потрібен час... Або відлити в майбутньому з чавуну заготовку, зразу П подібну. Нехай полежить з пару місяців, і обробити. Зйом металу не буде такий величезний і нічого крутити не буде. А для початку і так піде, каретки ту деталь вашу вирівняють і не дадуть скрутитись). 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#120391 Опубліковано: 6 липня, 2018 Самое интересное. Когда все установлено и ганяю индикатором. то по продольной пол сотки. А по поперечной твердый 0 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах