Parxom

Токарный ОТ-5 ЧПУ (помогите советом)

634 повідомлення у цій темі

На самом станке уже

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я ж кажу воно все саме рівняється каретами))

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Теперь сложность подобрать проставки между гайкой и кареткой. Вчера 3 часа убил. 

Но думаю не правильно делал. 

Взял выточил с оргстекла 2.6ми поставку. Прикрутил, пока не зажато намертво то руками каретку ганяю на лёгкие. Тока затяну, начинает ощутимо труднее. Яд давай скотчем регулировать. Дошло до 3мм. Вообще стало трудно. Набора кмд нету. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Орг скло не підходить як і скотч. Він прогинається. Беріть алюмінєву фольгу для запікання кухонну. Вона буває 4 мікрони і 1,2 сотки. Кількістю шарів легко підібрати потрібну висоту. Звичайно 3мм то багатенько тільки фольгою. Зніміть опори, заведіть супорт притягніть корпус . Заміряйте приблизно штангелем зазор між валом ШВП та постадкою корпуса зазор з двох сторін. Знаючи діаметр вала і діаметр посадки можна приблизно вичислити висоту проставки. Робити її мінус десятка, далі фольгою. Затягуєте і насолоджуєтесь.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там може бути не тільки висота, а ще і перпендикулярність фланцю до осі гвинта

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

там може бути не тільки висота, а ще і перпендикулярність фланцю до осі гвинта

І це також, в мене таке було) Описував в своїй темі)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пендекуляр четкий. Уже вымерял. А вот винт на 5 соток косо стоит по горизонту. И некуда уже поднимать и опускать. Это критично? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну наверно многовато. каталоги відкрити почитати рекомендації релігія не дозволяє?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Да спросил на скорую руку. Конечное по свободе почитаю. Может у кого опыт есть. С 5-ю сотками))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Слухай Parxom, по моєму в тебе проблєми :2d72e830b05f53dbd9cacfdf49ca4b40: якщо твою каретку гне на магнітній плиті, уявляєш що під час токарки буде? Ти ж мабуть ще й задумав лінійний магазин на ній замутити, інструмент далеко не завжди буде прямо над кареткою. Плюс різьби в сталі 3 не будуть довго жити, якщо болти ганяти туди сюди. Зараз передивився твої фотки, нууу худо виглядає плита поперечки, яка товщина там де рейка прикручується? Наші попередники ставили плиту товщиною 35-40 мм і не жалілись. Я тільки планую зробити модель в солідворксі, посимулювати всяко з нею бо сам не маю яка товщина потрібна.

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

5 соток це багато, навіть дуже. Взагалі на такому ході нащо вам та друга опора? Лишайте тільки жорстку іншу викинути моя думка....

 

1 година назад, Наливайко написав:

якщо твою каретку гне на магнітній плиті

Я вам скажу що на магнітній плиті гне все, і навіть плиту 50мм теж гне. 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Все. Сегодня надеюсь закончил с поперечкой. 

Опять долго мучился с креплением швп. И зделал так.

Взял на токарном выточил с алюминия проставку. 3 раза ее подтачивал. Потом отпустил крепления швп, прикрутил каретку к швп, загнал каретку в один край. Закрепил первую сторону швп. Загнал в другую сторону. И закрепил 2 конец швп. И все ездит от малого усилия. 

Немного подправил крепление для гайки ( то что прикручено к самой гайке швп) она была с перекосом 5соток. 

По поводу каретки и чего ее косит. 

Она длинной 500мм шириной 160 

И толщиной 10мм везде в том числе и на рёбрах. 

Просто сделать нужно было так. Выбрать мясо. Отжеч ее и тогда шлифовать. 

А лучше найти чугун состаренный годами ( но это для меня трудно было) следующий станок буду делать с чугуна и на каретках. 

А этот станок дал опыт и продолжает его давать))). А опыт это самое ценное. 

Я думаю каретку не сможет скрутить на стоко что бы я не попал в 5 соток при обработке детали. А я вроде бы писал, что мне нужна точность в 5 соток. 

Что значит линейный магазин!? Там ход 220 мм всего. Станет тока резцедержка и отрезной резец на обратной стороне. А по середине цанговый патрон для сверления. 

А вообще хочу вот эту поставить NC резцедержатель, 4 позиции токарный станок NC инструмент башни (LD4-CK0620)
http://s.aliexpress.com/VneuiUJr?fromSns=Копировать

 

 

IMG_20180706_211533.jpg

IMG_20180706_211519.jpg

IMG_20180706_211504.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, Parxom написав:

А лучше найти чугун состаренный годами ( но это для меня трудно было) следующий станок буду делать с чугуна и на каретках. 

А этот станок дал опыт и продолжает его давать))). А опыт это самое ценное. 

Я думаю каретку не сможет скрутить на стоко что бы я не попал в 5 соток при обработке детали. А я вроде бы писал, что мне нужна точность в 5 соток. 

На рахунок чавуну все не так складно, його лиш треба потримати в духовці пару-трійку днів. Або пакет скловати, тен, термореле, кавалок бляхи, будеш мати і зістарювач, і відпалювач і відпускач, я собі щось таке буду робити. Технологію старіння чавуну я десь бачив, ніяких таємниць.

Може ти і правий) якщо поперечку закінчив то скоро ми побачимо живі випробування :7307gd:

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ох. Ещё маслостанции приколхозить. Жду пару ровных штуцеров из Китая. А то изогнутые не подходят. + Короб жду гибкий. 

И шкаф нужно монтировать.

Так что не скоро все будет(((

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Parxom написав:

Закрепил первую сторону швп. Загнал в другую сторону. И закрепил 2 конец швп. И все ездит от малого усилия. 

Я думав у вас ці опори в жорстких посадках. А так то зрозуміло що з цього потрібно було починати) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

IMG_20180709_210528.jpg

IMG_20180709_210520.jpg

IMG_20180709_210509.jpg

IMG_20180709_210454.jpg

IMG_20180709_210442.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как то так)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

масла думаю буде забагато... сож буде портитися

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как быстро?

В любом случаи с чем-то прийдется мериться. Это же переделка. Значит будем чаще менять сож, или вершки собирать))))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, aegis написав:

масла думаю буде забагато... сож буде портитися

може і не буде, підключена поки що одна точка змащування, ще нічого не регулювалося. По людськи треба буде витратити ще баньку масла щоб налаштувати дозування: всі точки підключити, відкрити всі канали і міряти\налаштовувати подачу масла в кожну точку окремо. 

Дякую за короткий огляд, самого цікавить ця маячня, одночасно приваблює і лякає її ціна)

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

каретки зазвичай густим маслом мажуть, там витрати і дозування невеликі і не дуже часті. а от направляючи ковзання на продольній потребують рідкого і в більшій кількості. по хорошему 2 окремі станції змащення треба мати при комбінованих направляючих

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вітаю. До цієї маслостанції треба ставити перепускні клапана тиску на кожну точку змазки, щоб всі каретки і швп змащувались рівномірно. Може статись так, що на початку магістралі ви отримаєте перелив, а в дальніх точках масляне голодування. Так організовано на промислових станках. 

P.S. Хоча якщо магістраль коротка і довжина магістралі до кожної точки приблизно одинакова( що малореально), то можна обійтись і без клвпанів, але треба буде настроювати на дуже короткі імпульси. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, andrysir1 написав:

Вітаю. До цієї маслостанції треба ставити перепускні клапана тиску на кожну точку змазки, щоб всі каретки і швп змащувались рівномірно. Може статись так, що на початку магістралі ви отримаєте перелив, а в дальніх точках масляне голодування. Так організовано на промислових станках. 

P.S. Хоча якщо магістраль коротка і довжина магістралі до кожної точки приблизно одинакова( що малореально), то можна обійтись і без клвпанів, але треба буде настроювати на дуже короткі імпульси. 

 

Привіт! Маєш більше інфи про автозмазку? Я шукав як робиться імпульсна змазка, нічого не знайшов, і які саме перепускні клапани нам підійдуть? Потрібна література

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там треба приміняти умпульсні пітателі...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А если винтами регулировочными отрегулировать?

Думаю со временем если нужно докупить 2 станцию. И разделю 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку