#87200 Опубліковано: 27 січня, 2018 Решил оставить все как есть. При переделке на рельсы нужно городить заднюю бабку. А мне нужна задняя бабка при работе. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87207 Опубліковано: 27 січня, 2018 заднюю бабку оставить как есть. и мне не понравилось что перебор выкинули - очень нужная штука. или мне показалось? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87215 Опубліковано: 27 січня, 2018 А зачем перебор нужен. У меня на универсале тоже нет перебора. И с частотник все устраивает. И не разу не возникло необходимости в нем. Резьбу я режу тока шаг 1 иногда раз в год 1.5. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#87216 Опубліковано: 27 січня, 2018 Мне ещё нужен сам шпиндель как делительная головка. Кто что посоветует. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88432 Опубліковано: 31 січня, 2018 Сегодня заказал Швп TBI 2505 C5 и 1605 с5 И двойные гайки. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88438 Опубліковано: 31 січня, 2018 Выгрызать под двойную гайку. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88467 Опубліковано: 31 січня, 2018 В 27.01.2018 в 16:58, Parxom сказал: А зачем перебор нужен. ну например сверлить. в дюрале сверлышко ф40мм у нас только с перебором работает...точнее на другом диапазоне, но сути не меняет там АКС в станке 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#88499 Опубліковано: 1 лютого, 2018 Не. Такими сверлами не сверлил. За 5 лет не разу не пришлось. Голая передняя бабка намного тише работает. Станок делается только под мои задачи. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89097 Опубліковано: 3 лютого, 2018 Вот что приколхозить. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89112 Опубліковано: 3 лютого, 2018 А сюда тавотницу приколхозить 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89115 Опубліковано: 3 лютого, 2018 А для чого циліндрична направляюча? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89116 Опубліковано: 3 лютого, 2018 Для удержания фартука от подрыва. От перекоса. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89118 Опубліковано: 3 лютого, 2018 хм... Так у вас за низ призми має триматись супорт. А фартух може і так висіти. Жорсткість того вала порівняно зі станиною нуль.... 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89120 Опубліковано: 3 лютого, 2018 , Parxom написав: Мне ещё нужен сам шпиндель как делительная головка. Кто что посоветует. HTD ремінь і сервопривід на шпиндель. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89159 Опубліковано: 4 лютого, 2018 (змінено) 9 часов назад, olkogr сказал: хм... Так у вас за низ призми має триматись супорт. А фартух може і так висіти. Жорсткість того вала порівняно зі станиною нуль.... Он и держится за низ призмы. Но при установке резцедержка вся нагрузка приходится на низ призмы с обратной стороны. И зазор становится 2 десятки на дальней направляющей. У меня на одесите есть упор для фартука и там не перекашивается весь супорт. С этим валом не подрывает теперь супорт Змінено 4 лютого, 2018 користувачем Parxom 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89164 Опубліковано: 4 лютого, 2018 1 час назад, Parxom сказал: Но при установке резцедержка вся нагрузка приходится на низ призмы с обратной стороны. И зазор становится 2 десятки на дальней направляющей. так на дальней направляющей подгоняйте планки. такого быть не должно 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89176 Опубліковано: 4 лютого, 2018 ЭхБыть не должно. Но. Так есть. Получалось. Что когда на нем работали. При точении подрывало в верх дальний супорт. И с низу выработка 2 десятки. Так как Грызлов низ. А с верху 2 сотки везде максимум. Не очень продуман был станок. Думаю с обратной стороны крепить двигатель и если что то добавлю веса для равномерной нагрузки на обе стороны. Этот вариант с валом подсмотрел в такой же переделке. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89178 Опубліковано: 4 лютого, 2018 может там не выработка а просто неотрегулированы планки? высота задней опоры что пляшет на 2 десятки? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89203 Опубліковано: 4 лютого, 2018 В стороне задней бабки все плотно. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89438 Опубліковано: 5 лютого, 2018 Ну значить це знос. Просто цей валік вам нічого не покращить, жорсткості в нього на такій довжині... Ну дуже мало. Тут потрібно щось робити з задньою призмою. Інакше жорсткості не добитись. Або краще як задумали спочатку рельси поставте. Або хоча би одну рельсу на задній призмі. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89477 Опубліковано: 5 лютого, 2018 Все будет ок. Сейчас с этим валом уже не подымается даже в холостом состоянии с резцедержкой. А когда движок поставлю. Веса ещё добавится. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89480 Опубліковано: 5 лютого, 2018 video-1eecb592028d9df7e8ceeda1e65e7703-V.mp4 video-9f582919113af78f686270ab87a2354e-V.mp4 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89481 Опубліковано: 5 лютого, 2018 Вот резцедержка поворотная ЧПУ. Ее работа и фиксация. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89501 Опубліковано: 5 лютого, 2018 а теперь главный вопрос по резцедержке. какая повторяемость установки резцов? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#89528 Опубліковано: 5 лютого, 2018 Ща узнаю. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах