28 повідомлень у цій темі

Усiм доброго дня. Хочу купити аудi а 8 д2 рестайлiнг,маю таке питання:Хтось ремонтував двигун V8 4,2? Чи гiльзуэться цей двигун?Заздалегiть дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На ютубе буквально неделю назад видел видео о ремонте 4,2 литтра моторе, такой же или похож не знаю. На видео точно рассказівали о гильзовке, и показівали. Ссілок нет. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я також бачив на ютубі похоже відео. Розказував що проблема в каналах на охолодження,при розточці майже не лишається цього каналу. Але чи це стосується А8 д2?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Iван сказал:

Хтось ремонтував двигун V8 4,2?

Іван,а Ви хочете починати з ремонту?

Ремонт такого двигуна буде коштувати дорожче ніж сам автомобіль.

З мого досвіду ремонт складних і дорогих двигунів зараз немає ніякого сенсу. Краще найти двигун б.у. і просто його поміняти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vlad69 написав:

Іван,а Ви хочете починати з ремонту?

Ремонт такого двигуна буде коштувати дорожче ніж сам автомобіль.

З мого досвіду ремонт складних і дорогих двигунів зараз немає ніякого сенсу. Краще найти двигун б.у. і просто його поміняти.

З ремонту звiсно що не хочу починати:D. Просто цiкаво чи двигун ремонтно придатний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Iван сказал:

Просто цiкаво чи двигун ремонтно придатний

Конечно ремонто-пригодный, только как запасная часть, может идти блок в сборе.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 години назад, vlad69 написав:

Іван,а Ви хочете починати з ремонту?

Ремонт такого двигуна буде коштувати дорожче ніж сам автомобіль.

З мого досвіду ремонт складних і дорогих двигунів зараз немає ніякого сенсу. Краще найти двигун б.у. і просто його поміняти.

 

...Або відразу не залазити в зашморг. Старі здорові автомобілі вже не сприймаються "жиром", а кишеню опорожнюють швидше ніж якась 5-літня Пежо немо чи ще якась мала тарабанька. Поїздите місяць-два в шкірі з підігрівом і кучою підсвічених кнопочок, потім тиждень під нею поковиряєтесь, причому ще й потратившись солідно в грошах.... І так вам через якийсь короткий проміжок часу буде вже зовсім не до того комфорту.

 Це не побажання, боже збав! Це все давним-давно пройдено на власному досвіді. Чим вища машина за класом тим вище її ремонт, не дивлячись на виробників. Старі машини ламаються однаково, що Мерседес з БМВ, що такого ж віку і в такому стані Сітроен чи Фіат. Просто попервах (перші власники) дорогі бренди господарі максимально берегли і довго були в одних руках. Дешеві бренди відразу або йшли в лізингові компаніїї чи в прокати, а навіть якщо і приватний господар був, то він особливо не хизувався автівкою і вона була звичайною "робочою лошадкою". І цих недорогіх брендів в такому віці залишилось менше в процентному відношенні.  Але я ось до чого, що за 25 років не роби, а автівку раз надумали продавати, то значить вже не тягнуть в її утриманні або надоїла "як гірка редька". 

 До топікстартера, моя порада не беріть стару машину представницького класу. 

2 години назад, Iван написав:

Просто цiкаво чи двигун ремонтно придатний.

 

 

Ці двигуни змолоду страдали перегрівами. Гільзовка погіршить тепловідвід. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если не пугает такой обьем котла то лучше крузера взять, там вроде как ничего не ломается. Да и вложение будет хорошее, они токо дорожают.

Змінено користувачем Y.fowler.
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Y.fowler. написав:

Если не пугает такой обьем котла то лучше крузера взять, там вроде как ничего не ломается. Да и вложение будет хорошее, они токо дорожают.

 

80-ку. Але "живих" вже майже не лишилось... І "там" теж... Офроудникі вже давно більш-менш пристойні екземпляри купили собі в парк.

Тим більше в рамних позашляховиках потрібно ретельно на стендах перевіряти раму. В не всіх далеко містечках є толькові компютерні стенди геометрії кузову. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Владимир 68 написав:

Конечно ремонто-пригодный, только как запасная часть, может идти блок в сборе.

Блок з поршнями зрузумiло,що э в продажi але мене цiкавить чи можлива гiльзовка алюмiнiэвого блока.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

 моя порада не беріть стару машину представницького класу. 

 

З Вами я згiдний. Але алюмiнювий кузов,повний привiд ну i А 8. Авто хочу брати не на кожен день.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Iван написав:

З Вами я згiдний. Але алюмiнювий кузов,повний привiд ну i А 8. Авто хочу брати не на кожен день.

 

Алюмінієвий він частково, але і це є мінус. Не рихтується лише заміна деталі або шпакльовка (причому по алю, звичайна не тримається) . Повний привід в старій машині навіть якщо це пресловутий "сінхро" знов мінус. Гранат в два рази більше, пильників теж, а ще кардан, роздатка, коробка-автомат, яка вже свій ресурс майже з"їздила. А її ремонт ой який дорогущий і самі Ви навряд чи  впораєтесь....

 Якщо Вам їздити є на чому, а це машина "для душі" - дивіться самі, думайте самі. Можу лише одне сказати, вона вміє "розбувати". 

Хай щастить. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про кузов додам. Якщо через те що не іржавіє, то в Рено Єспейс (до 1996р. включно) та в Сітро Уліз вони склопластикові, теж не іржавіють.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

 

Алюмінієвий він частково

З Вами я незгоден.А 8 д2 повнiстю алюмiнiэве,кузов автомобiля повнiстю виготовлений з легких сплавiв за технологiэю Audi Space Frame ®.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

Про кузов додам. Якщо через те що не іржавіє, то в Рено Єспейс (до 1996р. включно) та в Сітро Уліз вони склопластикові, теж не іржавіють.

А щодо склопластику то в рено чи цiтроен то тiльки крила пластиковi. Про рено,цiтроен i пежо це зовсiм iнша тема,i якщо я вибирав авто мiж рено,цiтроен,пежо,вольцваген чи аудi то я би брав вольцваген або аудi.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мой совет- не гильзуй..

если отжигать на ней будешь, лучше найди нормальный блок.

двигатель не склонен к перегревам ,как выше писали))

простой надежный двиг.

по полному приводу гемора не доставит...кпп простая ,сам переберешь вдруг чего - за 200уе.

кузов весь алюминий , если в дтп не была будет жить практически вечно.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Гараж 512 написав:

мой совет- не гильзуй..

если отжигать на ней будешь, лучше найди нормальный блок.

двигатель не склонен к перегревам ,как выше писали))

простой надежный двиг.

по полному приводу гемора не доставит...кпп простая ,сам переберешь вдруг чего - за 200уе.

кузов весь алюминий , если в дтп не была будет жить практически вечно.

 

Дякую Вам за Вашу вiдповiть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, Iван сказал:

Просто цiкаво чи двигун ремонтно придатний.

Іван,все можна відремонтувати,тільки треба розуміти за який кошт.

Я б на вашому місці 1000 раз подумав.Маемо на роботі джипа 10-ти річного Ніссан Пайфандер.

Періодично ламаеться. ЦІні на ремонт аєрокосмічні.

Впевнений, що А8 років, як старій петлюрівській гармошці.Або на євробляхах як і весь пригнаний за останній час непотріб.

Продають за копійки,але вона свое візьме.9_9

І я б дивився зараз в бік тольки дизельного двигуна.

По-ду-май-те.....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мороз та сонце - день чудесный

А ты с утра мой друг сердечный

не спишь наверное с пяти (имеется ввиду утра)

пытаясь дизель завести

 

Когда на маршруте работал, меня от дизелей отвернуло :(

Всю зиму, каждое утро начинается одинаково... приежаешь за путевкой (бензиновый у меня был), а ряд дизелей с уже привязанной веровкой. И давай их по очереди дергать. :)

Мне как бы езда на дизеле нравится (момент его восторг полный!), но утренний пуск. И черта два что сделать :( Ибо любое вмешательство в топливную стоит нереальных денег.

Вот на этой неделе с бмв с дизелем будет разбираться, почему при +3 и ниже перестает заводится. Авто 7000 у.е. :)

 

А с представительских (вернее бизнес) класса, мечтаю о Mazda Xedos 9, 2,5 литра v6. Да, есть видео на ютубе где человек с такой машиной аргументировано рассказівает что это зло. С характером и диким жером денег. И каждый поход к авто лотерея, поедет или нет. Но меня это не остановит. Как только экономически созрею - у меня такая будет.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, vlad69 сказал:

я б дивився зараз в бік тольки дизельного двигуна.

По-ду-май-те....

Дизеля еще дороже в ремонте .

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Гараж 512 сказал:

Дизеля еще дороже в ремонте .

Дизель экономичней в 2 раза при таком же объеме.

И если за ним правильно ухаживать,это вечный мотор.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, Валентин В.В. сказал:

И черта два что сделать :(

А Вы пытались определить чего не заводится? Или лечили исключительно веревкой?

Дизель в мороз заводиться великолепно! ( У меня например.)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vlad69 написав:

Дизель экономичней в 2 раза при таком же объеме.

И если за ним правильно ухаживать,это вечный мотор.

 

В Європі ця псевдоейфорія по дизелям вже минула. Навіть Бельгія маючи середній вік особистих авто в 7! років прийшла висновку, що окрім викидів в атмосферу, утрамання таких авто після гарантійного терміну досить суттєве (якість пального при тому в них на порядок вища). 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
38 минут назад, Ігрек сказал:

 

В Європі ця псевдоейфорія по дизелям вже минула.

Але бувши в Німеччині років з 10 тому,лазаючи по автозвалищах,дизельні двигуни забирали в першу чергу.

Може там щось за ці роки кардинально змінилось,але не думаю.

41 минуту назад, Ігрек сказал:

утрамання таких авто після гарантійного терміну

А там скільки років він складає?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vlad69 написав:

лазаючи по автозвалищах,дизельні двигуни забирали в першу чергу

 

Ну. Ви самі відповіли за мене. Причому в більшості випадків той же німець, чи бельгієць, француз, якщо доїздив до "моторшаден" він вже не ремонтує це авто, не замінює двигуна. Продає авто на звалище, або "дві ціни лому". А араби, "руські" вже далі намагаються "замутити". 

 Скільки тільки по пальному у Вас коштує один км? В мене на сьогодні майже 1,5грн, авто бізнес-класу (D-Klasse).

 

, vlad69 написав:

А там скільки років він складає?

 

Гарантію дають виробники. Кожний по різному, в середньому 3-5 років (не враховуючи "корозійну гарантію").

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку