28 повідомлень у цій темі

, vlad69 написав:

А Вы пытались определить чего не заводится? Или лечили исключительно веревкой?

Дизель в мороз заводиться великолепно! ( У меня например.)

 

Ну свечи накала работали, это легко проверить.

А дальше топливная. ТНВД или форсунки. Оно и на горячую уже проявляет (пуск не с первого оборота), а при холоде уже никак.

Поддерживать топлевную в идеальном состоянии, на моторе с пробего под 100 000 в год дорого. Тогда за кап.ремонт топлевной ало того что надо было ехать в Днепр (у нас с гарантией и проверкой на стенде не делали), так еще и стоило до 1000 у.е. Сами понимаете что хоть авто и рабочая лошадь (кормящая), но  по тыще долларов все равно отдавать не хочет никто. ВОт так и жили. 

В отличии от бензинового, за топлевную в гаражах никто не берется. А менять на угод распылители, форсунки или ТНВД ну как-то дорого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Ігрек сказал:

Причому в більшості випадків той же німець, чи бельгієць, француз, якщо доїздив до "моторшаден" він вже не ремонтує це авто, не замінює двигуна. Продає авто на звалище, або "дві ціни лому".

Все абсолютно навпаки.

А чого на звалищах бензинових моторів повно? Німці дуже люблять дизельні. Дуже.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vlad69 написав:

Все абсолютно навпаки.

А чого на звалищах бензинових моторів повно? Німці дуже люблять дизельні. Дуже.

 

Раніше була така тенденція. В старшого покоління до сих пір зберігається. Не знаю ні одного корінного німця, щоб, наприклад, на своєму гольфі 10-річному міняв "запоротий" двигун. Від таких машин вони збавляються, далі хапають іх араби і совкі для "подшаманить і продать". Раніше сам таким займався (в кінці 90-х на початку 2000-х). Тоді дуже тяжко було конкурувати з литовцями. Ті здебільшого добре спілкувалися німецькою. 

 І ще: незабувайте, що раніше дизеля були прості, більшість атмосферників. Зараз вже не має сучасних дизелів без турбіни. А в неї ресурс як не крути дуже обмежений а вартість кількасот мертвих президентів. Пальна апаратура без можливості ручних настроювань, форсунки здебільшого електронні (CommonRail). Щонайменше закидання масла турбіною чи двигуном (по-любому відбувається після 150-200т.км) - виходить з ладу "расходомір" повітря, датчик розрідження турбіни. Гомняне пальне випадково, взимку особливо залили, пішли під розтачу форсунки (по 100-200$/шт).... Саме сумне, що в більш менш сучасних дизелях пересічний автолюбитель не розбиреться сам (який би досвід не був) без допомоги діагностичного обладнання. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку