Mejson08

Яку марку сталі вибрати для виготовлення заклепок?

51 повідомлення у цій темі

Привіт всім, виникла потреба запитати поради від більш досвідчених користувачів.  Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. 

Змінено користувачем Mejson08
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 минуты назад, Mejson08 сказал:

Привіт всім, виникла потреба запитати поради від більш досвідчених користувачів.  Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. 

А якщо на тріснувшу раму накласти шину ? Тобто на 4 болти прикрутити залізну товсту полосу і обварити це все діло .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Варити буду з внутрішньої сторони на ромб з аналогічною ромбічною вставкою, а ззовні кусок рами Урал на заклепки. Болти це альтернативний варіант,на мою думку менш надійний.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А не простіше придбати готові заклепки на металобазі? 69 грн за кіло усієї справи. Рами клепають клепками ПГ. Який саме розмір і діаметр ніжки треба? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, Mejson08 сказал:

Варити буду з внутрішньої сторони на ромб з аналогічною ромбічною вставкою, а ззовні кусок рами Урал на заклепки. Болти це альтернативний варіант,на мою думку менш надійний.

Болти можна буде піджати ,а заклепки як розшатаються ...то такий собі варіант

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Mejson08 написав:

  Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний.

 В умовах майстерні ви не переклепаєте (відремонтуєте) так, як це потрібно раму. Простіше тріщини заварити. Особисто я б варив на великих струмах напівавтоматом. Застосовувати накладки не завжди потрібно, бо не завжди вони принесуть користь. Якщо й застосовувати, то потрібно вибирати розмір і особливо форму накладки для зменшення розривних навантаженнь місця ремонту.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, ryazanovpavel69 сказал:

А не простіше придбати готові заклепки на металобазі? 69 грн за кіло усієї справи. Рами клепають клепками ПГ. Який саме розмір і діаметр ніжки треба? 

Діаметр ніжки 14-16 мм

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Mejson08 написав:

Діаметр ніжки 14-16 мм

Тоді вам у допомогу 

Старі краще зрубувати  ледь навскоси зточеним гусеничним пальцем з привареною до нього ручкою і за допомогою помічника, який підтримує палець біля самоїголовки заклепки, а ви за допомогою кувалди і якоїсь матері різким сильним ударом б'єте по тому пальцю і зрубуєте головку.

Змінено користувачем IMP
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.01.2018 в 21:45, Mejson08 сказал:

Привіт всім, виникла потреба запитати поради від більш досвідчених користувачів.  Виникла потреба зклепати автомобільну раму ( Зіл -131) так як є тріщини, потрібно поради яку сталь краще використати для виготовлення заклепок. Наперед вдячний. 

30хгса на гарячу (мій погляд на це). А взагалі я те зварюю. Було би непогано скинуть фотку того місця. Дивлячись як тріснуло, можна буде судить про те, як ремонтувать

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 22.01.2018 в 21:45, Mejson08 сказал:

Виникла потреба зклепати автомобільну раму

Вообще то СТ-3 отожженная самое оно,заклепка должна быть максимально эластичная,чтоб не лопалась.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, Ludanik сказал:

Вообще то СТ-3 отожженная самое оно,заклепка должна быть максимально эластичная,чтоб не лопалась.

Извините, но Ст.3 это пожалуй самый низкосортный металл. И притом далеко неоднородный и слабо раскисленный.. Есть понятия как ст3, ст5, а есть СТАЛЬ 30 (45) - что имеет более точный % углерода, и на порядок высшее качество.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
42 минуты назад, Кардан сказал:

Извините, но Ст.3 это пожалуй самый низкосортный металл. И притом далеко неоднородный и слабо раскисленный.. Есть понятия как ст3, ст5, а есть СТАЛЬ 30 (45) - что имеет более точный % углерода, и на порядок высшее качество.

Да,это конечно самый плохой металл,годится только в качестве арматуры в ЖБК.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ludanik написав:

Да,это конечно самый плохой металл,годится только в качестве арматуры в ЖБК.

А хто вам сказав, що арматуру виготовляють з Ст.3 ?

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, IMP сказал:

А хто вам сказав, що арматуру виготовляють з Ст.3 ?

И тут не годится?когда зачем её выпускают?

Змінено користувачем Ludanik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А чему вы удивляетесь, смотря на то что люди говорят что арматура для жби идет из стали3 ?

Откуда людям знать что она из в 99,9 случаев из стали 45, и что бетонная плита это не хухры мухры, а конструкционное изделие с определенной прочностью на разрыв, коей сам бетон слабоват, тем более армированный говнолином. Там даже туповатые люди арматуру не вяжут, ибо последствия замучат производителя плит и блоков. Всегда присутствует обучение, как и что, и чем и чего, и глядишь через годик ты уже мастер.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Каюсь материаловедение не читал уже сто лет,но вот всё таки нагуглил.http://mash-xxl.info/page/223049213139222248253126085080083034189208237000/

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Ludanik сказал:

И тут не годится?когда зачем её выпускают?

Потому что "Дешево и сердито" - одно дело получить сталь с жестко заданным химсоставом,  на которую нужно обогащеную  по спец техусловиям исключительно руду с определённого месторождения и обязательно варить на коксе с другого обязательно определённого месторождения,  пройти строжайший ОТК на полученную плавку или собрать сплав в тигле из десятка отвешенных до грамма химически чистых элементов,  и совсем другое дело - переплавить в конверторе даже не заморачиваясь содержимое перемешать хорошенько сданое с трёх сотен окрестных металлоприемок (Слово удалено системой) вместе с пропержеными автодиванами,  парой тонн старой краски и собачьими будками,  шлепнуть на всю партию лейблу Ст3 и в ус не дуть.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, ryazanovpavel69 сказал:

шлепнуть на всю партию лейблу Ст3 и в ус не дуть.

Это уже точно не сталь 3,но не важно,на заклепки сталь 2-3 идёт аж бегом.,по  сслылке всё видно как на духу.

Змінено користувачем Ludanik
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 Лучше болтами. Хорошими, калеными болтами. Заклепками клепали из за дешевизны.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на самолетах походу до сих пор экономят...

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Смотря на каких самолетах и в каких странах. Вы видели заклепки на А380? Или на F16? Есть летательные аппараты, где допускаются заклепки и делается это по технологии, а не просо так тяп...ляп. И не нужно путать дюралевую заклепку, которая после заклепывания проходит естественное старение, т. е. дисперсионное твердение и становится твердой, и заклепку со Ст. 3. Это, как котлеты и мухи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

вот вот не путайте.я не техногологии обсуждал а утверждение о дешевизне. 

Змінено користувачем коляннн
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, Nik написав:

Смотря на каких самолетах и в каких странах. Вы видели заклепки на А380? Или на F16?

А хіба вказані моделі ЛА не клепаються, а зварюються ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Детали бортового фрикциона ГМ - соединялись на заклепках из стали 18х2н4ма, клепали на горячую.

Нагревали на аппарате аналогичном точечной сварке.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку