SkosarV

Як підключити 3-фазного двигуна в мережу 220В через контактор типу ПМЕ, та конденсатор?

19 повідомлень у цій темі

Шановне панство, питання я виклав в заголовку та трішки допиши тут.
Запускати двигун з допомогою кнопок ПНВС-10 діло набридливе ,хочеться "тех прогресу "   тому цікаво як підключити двигун через ПМЕ-211 (катушка 220В ) і конденсатор , кнопочний пост присутній. 
Що скажите ? Що підсовітуєте ?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ТЗ незрозуміле... там лише один конденсатор, тобто в пусковому нема потреби?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
Только что, Curandero сказал:

ТЗ незрозуміле... там лише один конденсатор, тобто в пусковому нема потреби?

Є потреба і в пусковому .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В кнопочному посту кнопка включення скільки пар контактів має? Одну?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Пути два.

1. Автоматизация процесса.
Несколько напряжно с т.з. реализации. Потребуются знания "электричества" и некоторые компоненты схемы, которые вовремя подключат и отключат пусковые конденсаторы либо их часть.
2. Знаменитая ещё советская двухходовая кнопка (нажали до упора = режим запуска) и к ней ещё пара контакторов для разгрузки.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось в цьому відео процес підключення описаний, але в мене лише 1 контактор . 

Змінено користувачем SkosarV
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@SkosarV Озвучьте мощность мотора и место его применения.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Одессит сказал:

@SkosarV Озвучьте мощность мотора и место его применения.

Мотор 3 кв що до обертів не знаю бо шильдик затертий підключений 353690.jpg  
Місце застовування на корморізі

Змінено користувачем SkosarV
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

При такой мощности вам придётся приобрести ещё один контактор. Т.к все остальные варианты будут ненадёжны в эксплуатации.
Делайте по видео.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

электросхема 2.pngБезцінна схема , але до яких контактів підключений контактор ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тут видно куди катушка контактора підключається, але при 3кВт, як вже писав Одесит так робити не можна.

 

Безымянный9.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Curandero @Одессит Чим не надійний 1 контактор для 3 кв ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кнопка не розрахована пропускати через себе такі струми під час пуску двигуна, а пропускати їй доведеться, бо пусковий конденсатор підключається через неї.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Curandero сказал:

Кнопка не розрахована пропускати через себе такі струми під час пуску двигуна, а пропускати їй доведеться, бо пусковий конденсатор підключається через неї.

Ага .... Дякую 
 А якщо підключати пусковий  конденсатор не через контактор , а через ПКЕ ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, SkosarV написав:

Ага .... Дякую 
 А якщо підключати пусковий  конденсатор не через контактор , а через ПКЕ ?

А я хіба не про це написав ПКЕ це ж і є кнопочний пост?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, Curandero сказал:

А я хіба не про це написав ПКЕ це ж і є кнопочний пост?

Вибачайте , не помітив вашого коментара

47 минут назад, Curandero сказал:

В кнопочному посту кнопка включення скільки пар контактів має? Одну?
 

Треба розбирати , дивитись ,
Я так розумію якщо буде дві пари нормально розімкнутих контактів то все повинно вийти 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, SkosarV написав:

Вибачайте , не помітив вашого коментара

Треба розбирати , дивитись ,
Я так розумію якщо буде дві пари нормально розімкнутих контактів то все повинно вийти 

Прочитайте про пускові струми асинхронників, ця схема не для таких потужних двигунів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Curandero  Дякую, напевно буду шукати другий контактор типу ПМЕ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, SkosarV сказал:

Мотор 3 кв що до обертів не знаю бо шильдик затертий підключений 353690.jpg  
Місце застовування на корморізі

Це погано, що не відомі оберти. Двигуни на 1000 обертів легко запускаються на 220 В навіть з навантаженням, на 1500 обертів тяжко але запускаються, на 3000 обертів запускаються тільки в холосту. Це потрібно враховувати.  Двигун повинен переключений на трикутник

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку