Юрій Васильович

Кременчугський 2м112

55 повідомлень у цій темі

Дякую за поради.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Мій верстат теж із згаданої ВТК. Жодного нормально просвердленого отвору там не було, як і різьби - нарізані хтозна як... Тим не менше давно в строю, працює.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попрацювать над ним і нормальний верстат , моцний і надійний . Був у мене такий УВД полтавської обл. недавно продав покупець бев дуже задоволений і дякував.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сьогодні попрацював над станком, на пінолі замінив підшипники. Зосталися радіально упорні 205 на шківу, може поставити звичайні, бо я не впевнений що їх знайду. Правду кажете над станком потрібно ще багато попрацювати але головне щоб був результат.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Взагалі  ставлять ставлять прості закриті на шків, тим більше що їх два спарені . В мене є ще  два саморобні  сверлильні  копірував із фабричного то  ставив прості   15 років працюють , не кожен день конечно  то нічого  ще не міняв.   Скоріше  накриється на  двигуні  ніж спарені  205 на шківу. Удачі  Вам у відновленні апарата.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Корней так і зроблю, дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ставте звичайні все буде добре. Після завершення реставрації фото в студію))) 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Викладаю те що зробив сьогодні, пошкурив основу і колону. Коли з'єднав виявилося що паз колони провернутий на декілька градусів. Як її переставити так і не зрозумів, буду робити нову шпонку, зміщену на два міліметри. Потім немає прямого вугла із основою, та ще й одразу в двох площинах, тут складніше потрібно фрезерувати. Поки попідкладав шайби, може так і зоставлю. Чомусь переворачує фото, не пойму чого.

IMG_0268.JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Блистить як у пса яйця))))

P/S. Я у неділю стараюсь такі роботи не робити, але це як то кажуть справа кожного. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Юрій Васильович сказал:

немає прямого вугла із основою, та ще й одразу в двох площинах

Тоже была такая же беда  все время уводило сверло поборол подкладками теперь полет нормальный :2n106:

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 година назад, Юрій Васильович написав:

Сьогодні попрацював над станком, на пінолі замінив підшипники. Зосталися радіально упорні 205 на шківу, може поставити звичайні, бо я не впевнений що їх знайду. Правду кажете над станком потрібно ще багато попрацювати але головне щоб був результат.

 

Радіально-упорний обов"язково має бути внизу пінолі, там де два стоять. Звичайним радіальним не підмінюйте. На шків упорний ні дочого. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
27 минут назад, Ігрек сказал:

 

Радіально-упорний обов"язково має бути внизу пінолі, там де два стоять. Звичайним радіальним не підмінюйте. На шків упорний ні дочого. 

Дивився у паспорті то внизу із заводу йшли звичайні, вони просто там між ними ставили два кільця більше і менше. А так по хорошому потрібний радіально упорний. Крім того звичайний радіальний підшипник трохи держить осьове навантаження, тільки скільки не знаю.

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Юрій Васильович написав:

Дивився у паспорті то внизу із заводу йшли звичайні, вони просто там між ними ставили два кільця більше і менше. А так по хорошому потрібний радіально упорний. Крім того звичайний радіальний підшипник трохи держить осьове навантаження, тільки скільки не знаю.

 

 

 

 

Держать може і держить, але від недостатньої площі прилягання кульок з"являється швидке зношення відповідної частини обойми підшипника, як результат - поява осьового люфта. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Колону в токарний станок, підперти  грибковим центром , торцонуть  підошву колони.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На фірмі токар серйозно захворів, весною може вийде на роботу, тоді попробую. Тоді і основу рівнять потрібно. У мого знайомого на сто є станок вони ним фрезерують, вирівняю заразом і основу.

1 час назад, Корней сказал:

Колону в токарний станок, підперти  грибковим центром , торцонуть  підошву колони.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Перевірте станину  зразу  пройдіть низ, тобто  базу яка буде стоять на столі. А потім  рівняйте  робочу поверхню з пазами і  основу під колону. Буває що низ не в паралелі зробочою платформою.Якщо рівняти зразу  робочу  частину може зняти з однієї сторони 0,1мм а із другої  зніме до1,0мм . Навіщо вам такий косяк. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Давно не викладав фото 2м112. Роботи зробив багато, поміняв підшипники в пінолі, поставив всі закриті. Радіально упорні замінив на звичайні, На пінолі гайку для знімання патрона, зробив із гайки від камаза. На двигуні підшипники не міняв, вимив стару змазку і заклав нову, ще послужать. Переключив із зірки у трикутник, запускав із конденсатором стартує бадьоро, робить тихо. Зняв всю фарбу, де тільки зміг, фарбувати буду коли потеплішає. Зробив нові ручки із старих амортизаторів. Для того щоб не гнулися засверлив на міліметр вглиб. Не було пластини в ластохвості, зробив нову. Ще в планах купити частотнік, шукаю поки за нормальну ціну.

IMG_0293.JPG

IMG_0291.JPG

IMG_0279.JPG

IMG_0278.JPG

IMG_0277.JPG

IMG_0276.JPG

IMG_0275.JPG

IMG_0274.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 години назад, Юрій Васильович написав:

Давно не викладав фото 2м112. Роботи зробив багато, поміняв підшипники в пінолі, поставив всі закриті. Радіально упорні замінив на звичайні, На пінолі гайку для знімання патрона, зробив із гайки від камаза. На двигуні підшипники не міняв, вимив стару змазку і заклав нову, ще послужать. Переключив із зірки у трикутник, запускав із конденсатором стартує бадьоро, робить тихо. Зняв всю фарбу, де тільки зміг, фарбувати буду коли потеплішає. Зробив нові ручки із старих амортизаторів. Для того щоб не гнулися засверлив на міліметр вглиб. Не було пластини в ластохвості, зробив нову. Ще в планах купити частотнік, шукаю поки за нормальну ціну.

IMG_0293.JPG

IMG_0291.JPG

IMG_0279.JPG

IMG_0278.JPG

IMG_0277.JPG

IMG_0276.JPG

IMG_0275.JPG

IMG_0274.JPG

У батька такий само станок є. Де ручки такі вз'яти?яка приблизно актуальна ціна на 2м112?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Олександр житомир сказал:

У батька такий само станок є. Де ручки такі вз'яти?яка приблизно актуальна ціна на 2м112?

Я взяв шток заднього амортизатора тавріі, нарізав різьбу на 10 і обрізав по довжині 21 см. Ціни починаються десь із 5000, залежить в якому стані.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Юрій Васильович написав:

Я взяв шток заднього амортизатора тавріі, нарізав різьбу на 10 і обрізав по довжині 21 см. Ціни починаються десь із 5000, залежить в якому стані.

Повна комплектація, без люфтів, купляли  б/у давно, на ньому свердлили пару разів. Ручок тільки небуло...

Дякую за ідею з ручками!?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 минуты назад, Олександр житомир сказал:

Повна комплектація, без люфтів, купляли  б/у давно, на ньому свердлили пару разів. Ручок тільки небуло...

Дякую за ідею з ручками!?

Якщо довго стояв то замініть смазку в підшипниках, або поставте нові, станок скаже спасибі. Звертайтесь, бо я свій до гвинтика перебираю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Юрій Васильович написав:

Якщо довго стояв то замініть смазку в підшипниках, або поставте нові, станок скаже спасибі. Звертайтесь, бо я свій до гвинтика перебираю.

Дякую.

Завтра планую його грузити  і перевозити до себе... там згадується віра-майна тяжко крутилася, що там може бути нетак?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, Олександр житомир сказал:

Дякую.

Завтра планую його грузити  і перевозити до себе... там згадується віра-майна тяжко крутилася, що там може бути нетак?

Якщо ви маєте на увазі піноль, то може бути декілька причин. Нова піноль ще не притерлась до голови станка або стопорний болт сильно пережатий.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Юрій Васильович написав:

Якщо ви маєте на увазі піноль, то може бути декілька причин. Нова піноль ще не притерлась до голови станка або стопорний болт сильно пережатий.

Я маю на увазі про підйом голови відносно стола

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я пройшовся по колоні щіткою по металу плюс вимив від старої змазки опорний підшипник зараз крутиться легко. Також подивіться чи не зажата ручка що зажимає голову на колоні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку