hopscotch

Твердість сталі для чистової токарної обробки

56 сообщений в этой теме

52 минуты назад, Николай Владимирович сказал:

Если требуется только чистота то зачем тратить ресурсы на ТО?

Смотря для кого как. Кому ТО бесплатное, а кому пластины с держаками буржуйскими даром выдают..

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Дядя Уєф сказал:

Смотря для кого как. Кому ТО бесплатное, а кому пластины с держаками буржуйскими даром выдают..

Ну кому как Я сам термо обрабатываю сам и буржуйские пластины и державки покупаю поэтому задал вопрос смотря со своей колокольни. И как подсказывает жизненный опыт за все рано или поздно приходится платить! :P

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Curandero написав:

... Сталь 4140 в стані поставки має твердість 27-30од., це частково тому у них така гарна поверхня з-під різця виходить на відео і так слабо популярна у відео закалка точених валів з неї...

Тю, так  це аналог 40ХМ. Поставка в нормалізованому стані.

У нас також люблять такі заготовки, але радянська виробнича традиція передбачала наявність термічки, тому більшість сталей була без ТО.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Вітаю,  шановна  громадо !  Маю  до  Вас  таке  запитання  -  при  обробці  32  граньонки  при  зйомі  1,5-2мм,  поверхня  виходить  гладенька.  При  виведенні  в  " сотку ",  при  зйомі  від  пари  соток  до  пари  десяток,  поверхня,  як  собаки  погризли.  Пробував  і  ВК.  і  Т5К10,   і  Т15К6.   Що  не  так ?  Якщо  можна,  то  конкретні  поради.  Що  ви  робите  ?   До  речі,  ще  не  попробував  ТН 20.  Як  я  розумію,  то  він  підходить  для  такої  сталі ?

В 15.02.2018 в 21:34, Allden13 сказал:

Начисто використовую Т15К6.

 

В 15.02.2018 в 22:27, 4post сказал:

Для сталі використовуйте різці Т15К6, Т14К8, Т5К10 в залежності від умов обробки.

 

В 14.06.2018 в 00:26, Curandero сказал:

Не помітив цієї теми раніше.

 

В 15.06.2018 в 17:35, Николай Владимирович сказал:

Если требуется только чистота

Я  виділив  цитати,  щоб  запросити  вас  до  обговорення    проблеми.     Буду  вдячний  за  Вашу  допомогу !    

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, инженер написав:

...  при  обробці  32  граньонки  при  зйомі  1,5-2мм,  поверхня  виходить  гладенька.  При  виведенні  в  " сотку ",  при  зйомі  від  пари  соток  до  пари  десяток,  поверхня,  як  собаки  погризли.

При великому зйомі вибираються люфти, тому нарости на різці не проскакують під нього. Спрбуйте змастити, або позатягувати люфти. Інколи допомагає відємний переній кут різця, або навіть трохи притупити кромку.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, инженер сказал:

 При  виведенні  в  " сотку ",  при  зйомі  від  пари  соток  до  пари  десяток,  поверхня,  як  собаки  погризли.

Фото в студію. Бо дуже багато варіантів.

1 нарост. Зменшилась швидкість різання, розпочалось наростоутворення. Збільшити швидкість.

2 люфти. Зменшився зйом, розпочалась бовтанка супорта. Підтягнути, у першу чергу, гайку поперечної подачі.

3 вібрації. На малих подачах нерідко виникають, боротись необхідно, у першу чергу, підтяганням верстату, а можна зміною подачі. Сюди ж йде великий радіус при вершині, він може бути ініціатором вібрацій.

4 різець. Погана мікрогеометрія вершини, а мікрозколів може бути кілька таких мілких, що їх не видно, дає погану поверхню, іноді навіть "ворсу". Перевірити за допомогою збільшувального скла.

5 знов-таки, різець. Глибина різання має бути більшою за радіус вершини. Інакше буде отаке. Не точити сотки, або радіус при вершині має бути мінімальним, ну, звичайно, необхідно дати малу подачу.

6 сталь. На великих навантаженнях м'яка сталь може точитись непогано, а на малих зйомах ст 3 може показати такі фокуси. ЗОР у допомогу.

7 знов-таки, сталь. На поверхні грань може бути твердішою. При зточуванні твердого шару далі йде м'якша сталь, точиться, звичайно, гірше.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
5 часов назад, hopscotch сказал:

При великому зйомі вибираються люфти, тому нарости на різці не проскакують під нього. Спрбуйте змастити, або позатягувати люфти. Інколи допомагає відємний переній кут різця, або навіть трохи притупити кромку.

 

3 часа назад, 4post сказал:

Фото в студію. Бо дуже багато варіантів.

1 нарост. Зменшилась швидкість різання, розпочалось наростоутворення. Збільшити швидкість.

2 люфти. Зменшився зйом, розпочалась бовтанка супорта. Підтягнути, у першу чергу, гайку поперечної подачі.

3 вібрації. На малих подачах нерідко виникають, боротись необхідно, у першу чергу, підтяганням верстату, а можна зміною подачі. Сюди ж йде великий радіус при вершині, він може бути ініціатором вібрацій.

4 різець. Погана мікрогеометрія вершини, а мікрозколів може бути кілька таких мілких, що їх не видно, дає погану поверхню, іноді навіть "ворсу". Перевірити за допомогою збільшувального скла.

5 знов-таки, різець. Глибина різання має бути більшою за радіус вершини. Інакше буде отаке. Не точити сотки, або радіус при вершині має бути мінімальним, ну, звичайно, необхідно дати малу подачу.

6 сталь. На великих навантаженнях м'яка сталь може точитись непогано, а на малих зйомах ст 3 може показати такі фокуси. ЗОР у допомогу.

7 знов-таки, сталь. На поверхні грань може бути твердішою. При зточуванні твердого шару далі йде м'якша сталь, точиться, звичайно, гірше.

Дякую,  шановні !  Є  над  чим  подумати.  Тільки - но  точив  кругляк  36мм,  то  пробував  мінімальний  зйом  0,  05 - 0,1  мм.  Видать,  сталь  більш  благородна,  бо  поверхня  гладенька  получилася.   Пробував  ТН 20,  то  наче  нормально  виходить,  не  паскудить  при  малому  зйомі.   А  які  конкретно  режими  обробки  використовуєте  ви  для  сталі  типу  Ст 3 ?  Щоб  було  на  що  орієнтуватися.  Бо  на  експерименти  дуже  багато  часу  треба.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 минут назад, инженер сказал:

А  які  конкретно  режими  обробки  використовуєте  ви  для  сталі  типу  Ст 3 ?

На жаль, в мене вибір невеликий. Верстат ИТ-1М має "обрізану" коробку швидкостей із зменшеним режимом регулювання.

Верхня швидкість, 1200 об/хв, майже не використовується, тому майже всі роботи проводжу на 900 об/хв. Відрізаю кругляк до 50 мм на тій самій швидкості. Відео на ютубі, нік той самий.

ТН20 не використовуйте, бо в нього мала міцність. Якщо є бажання з безвольфрамових твердих сплавів, то беріть КНТ16, в нього міцність трошки більша.

Якщо сталь погано відрізається, то використовую ЗОР. Зазвичай працюю на суху.

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#119834 Опубликовано: (изменено)

3 часа назад, инженер сказал:

Видать,  сталь  більш  благородна,  бо  поверхня  гладенька  получилася

 Если вернуться к названию темы, то для улучшения резания стали при точении, применяется специальная термообработка. Эта ТО, так и назвается - "улучшение". Не буду расписывать ее режимы, но скажу, что твердость стали получают 28...33 HRC. Это усредненное значение, для все сталей, от углеродистых до высоколегированных. Пишевую нержавейку закалить до такой твердости невозможно, ее нагревают до 1000 и кидают в воду, и потом, точат. Обрабатввется, как 45-я.

Изменено пользователем Nik
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
17 часов назад, 4post сказал:

Перевірити за допомогою збільшувального скла.

 

19 часов назад, hopscotch сказал:

тому нарости на різці не проскакують під нього.

 

Подивився   через  скло  на  оброблену  поверхню,  і  побачив  місцями  начебто  повиривані  частинки.  Думаю,  що  проблема,  як  Ви  пишете,  в  нарості.  Працював  на  швидкості  600об/хв.

13 часа назад, 4post сказал:

ТН20 не використовуйте, бо в нього мала міцність.

Наскільки  я  зрозумів  по  Лєонтьєву,  то  цей  сплав  боїться  жорсткого  удару,  а  так  працює  відмінно.?

 

10 часов назад, Nik сказал:

для улучшения резания стали при точении

Я  це  розумію.  Питання  якраз  в  обробці  " сирої "  сталі.    

     

Дякую,  добрі  люди,  за  поради.  Трохи  прояснюється  ситуація. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
4 минуты назад, инженер сказал:

Я  це  розумію.  Питання  якраз  в  обробці  " сирої "  сталі

Я понимаю. Я же написал, что отвечаю, по названию темы.

  "Сырой" стали, априори, не бывает и не доджно быть по ГОСТу. Вся сталь, в прутках, шестигранниках, квадратах и др. заготовках, под обработку, должна приходить по ГОСТ, в отожженном состоянии с определенной твердостью. Дальше по технологии. Если попался неотожженный чермет, значит это левый брак проката. Представляете, как бы тормозило производство, если бы целые толпы токарей, автоматчиков, координатчиков и остальных механиков сталкивались с такими проблемами. Производство бы было парализовано. А, если деталь, после токарки идет в товар и нужна высокая чистота и твердость, в заготовках, перед токаркой, ей делают улучшение. В результате создают мелкую структуру и соответствующую твердость, что бы не было прилипаний, наростов, задиров и всех остальных дефектов точения. Под фрезеровку детали термообрабатываются на 5 ед. мягче, чем для точения.

 Повторюсь. Мой ответ носит технологический характер, по названию темы.

  

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
35 минут назад, инженер сказал:

Працював  на  швидкості  600об/хв.

То вже повзком. Наприклад, на діаметрі 20 мм оберти мають бути за 1250, тоді буде 78 м/хв. Краще 1600 об/хв.

Швидкість різання має бути більшою за 80 м/хв. Тоді нарост не утворюється чи утворюється у значно меншій мірі.

А так швидкість різання знаходиться у зоні максимального наростоутворення.

Обдирати грань на 32 можна на 900-1000 об/хв. Точити чистову, якщо діаметр більший за 20 мм, на 1250 об/хв.

36 минут назад, инженер сказал:

Наскільки  я  зрозумів  по  Лєонтьєву,  то  цей  сплав  боїться  жорсткого  удару,  а  так  працює  відмінно.?

Та любий довідник у допомогу.

http://pobedit.com.ua/standarts/articles/43-hard-alloys/201-hard-alloys-classification-history-purpose-comparison.html

З таблиць видно, що межа міцності на згин, сігма в, у ВК8 складає 1666 МПа, у Т15К6 1176 МПа, а у ТН20 всього 1050 МПа.

Разом з тим, більшість токарів вважають найкращим твердий сплав ВК8, бо в нього вистачає міцності, а Т15К6 кришиться. Т15К6 кришиться за умови неправильної технології виготовлення. Або дуже велике зерно, або погано викачали газ з камери зпікання, або швидко охолодили напаяний інструмент. Т15К6 з механічним кріпленням значно рідше схильний до викришування, ніж напаяний.

ТН20 і КНТ16 кращі за вольфрамові тверді сплави тим, що вони не схильні до агдезії, приварювання до сталі. Разом з тим КНТ16 має більшу міцність, навіть за Т15К6.

Звичайно, все залежить від кутів заточування. У випадку, коли верстат змушений ловити сотки на постійній основі, передній кут більший за нормальний (10 градусів), тому ТН 20 може виявитись недостатньо міцним. Те ж стосується нежорстких верстатів чи деталей, де є можливою поява вібрацій. Крім того, безвольфрамові тверді сплави не паяються, а геометрія старих, ГОСТівьских, змінних пластин, м'яко кажучи, відмінна від ідеальної.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
39 минут назад, Nik сказал:

Вся сталь, в прутках, шестигранниках, квадратах и др. заготовках, под обработку, должна приходить по ГОСТ, в отожженном состоянии с определенной твердостью.

Для більшості сталей, що до сталі 45 стан поставки може бути нормалізація, відпал чи гарячокатана. Решті термообробки вони не підлягають. А у більшості випадків немає сенсу прокат ще раз термообробляти. Інший приклад. Чистотягнуту заготовку, шпонковий матеріал, сталь 45, коли вона блищить, повезли на термообробку, і що буде? Якою вона залишиться чистотягнутою?

Можу надіслати шматок граненої сталі - то язик не повертається назвати його відпаленим!!! Сталь явно слабша за 45, скоріше, 35 або 40, але грань при проточуванні аж сяє. Всередині сталь значно м'якша, але точиться теж непогано. Відпалена сталь у жодному разі не буде так точитись. Явно стан гарячокатаної, з гарним шаром наклепу, міліметра 3!

Тут http://stalplus.com.ua/view/article/id/2152.html

є табличка з сталі 35 у стані поставки.

55 минут назад, Nik сказал:

А, если деталь, после токарки идет в товар и нужна высокая чистота и твердость, в заготовках, перед токаркой, ей делают улучшение.

А сталі до 45 не каляться взагалі, тому поліпшення їм не виконаєш, бо поліпешння - це закалка з високим відпуском.

І, знов-таки, поліпшення не дає великої твердості, вона трошки більша за нормалізацію. Збільшується межа міцності на розрив і на згин.

За умови необхідності збільшити твердість роблять або закалку з низьким відпуском або поверхневу закалку перед шліфуванням, або просто готового виробу, такого, як піввісь.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19 минут назад, 4post сказал:

Решті термообробки вони не підлягають. А у більшості випадків немає сенсу прокат ще раз термообробляти

Немного не понял Вашей позиции. Если Вы мне напомнили содержания ГОСТа, то замечание принимаю, действительно, если прутки нагартовуются, последующая термообработка не проводится, нагартовка потеряет смысл. Я не мог помнить весь ГОСТ наизусть.

Но, здесь, немного не об этом. Главный смысл термообработки материала заложен не в создании комфортного точения, а в требованиях к конкретной детали. Если мы рассматриваем деталь, от которой не требуют никакой прочности, а только блеск (например, элемент светильника), мы можем сделать так, что не нужно никаких термообработок. Просто подбираем самый дешевый прокат, который будет давать этот блеск, после точения. Смотрим по ГОСТ и выбираем нагартованный пруток, без отжига (как Ваш шестигранник), твердость приблизительно 28 (самая высокая). Точим и получаем готовый продукт. В данном случае, никакой дополнительной термообработки не требуется. Мы сами себе устроили такую шару. Но, нам повезло, что этот нагартованный пруток оказался в продаже, а очень часто бывает, нет такого прутка, а есть только отожженный. Покупаем, точим, не блестит. Проводим улучшение (получаем 28...30 ед.), точим, блестит, готовый товар. 

 А, Еесли, например, взять шпильку головки блока. Блеск не нужен, но нужна прочность, чистота поверхности и резьбы. Нашли металл, а он точится отвратительно, хотя в сертификате написано, что все окей. Для чистоты резьбы, перед токаркой делают улучшение (до 33 ед), точат шпильку, получают чертежную чистоту, а потом ее калят еще раз для получения чертежной твердости - 40 ед.(напр.) Далее, по необходимости, калибруют резьбу.

 Это дома, в мастерской все просто, достали пруток попробовали, точится хорошо и успокоились. А как будет дальше работать деталь из этого прутка, зачастую мы не задумываемся. Но, извините, тема не об этом.

1 час назад, 4post сказал:

А сталі до 45 не каляться взагалі, тому поліпшення їм не виконаєш

 Не надо вводить людей в заблуждение. Начиная с 30-й все стали калятся и улучшаются очень легко, 20Х, в том числе. При большом желании можно улучшить доже Сталь 20. Тому, кто Вам это сказал, скажите, что он не прав.

1 час назад, 4post сказал:

бо поліпешння - це закалка з високим відпуском

 Это ж Вы не мне написали. Правда? ☺

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Nik сказал:

 А, Еесли, например, взять шпильку головки блока. Блеск не нужен, но нужна прочность, чистота поверхности и резьбы. Нашли металл, а он точится отвратительно, хотя в сертификате написано, что все окей. Для чистоты резьбы, перед токаркой делают улучшение (до 33 ед), точат шпильку, получают чертежную чистоту, а потом ее калят еще раз для получения чертежной твердости - 40 ед.(напр.) Далее, по необходимости, калибруют резьбу.

Ітогі подведьом (як у Леся Подрев'янського), а то тексту було багато, а толку ніхто не вибере.

Перше.Якщо будь-який шмат сталі погано точиться, то є сенс робити поліпшення, і наплювати, що закаклки, тобто значного підвищення твердості, до 60 HRC, як такої в якісних сталях, до сталі 45 не буде. Алюміній і мідь теж підлягають закалці, але після цього вони, мов жвачка. У той час поліпшиться оброблюваність, точніше, якість поверхні, стальних виробів. Точитись буде, звичайно, важче, бо дещо збільшиться твердість і ударна в'язкість.

Друге. Відпалені сталі, особливо до сталі 35 точаться зовсім геть погано. Режими необхідно форсувати до 100-150 м/хв, аби одержати хоч трохи нервану поверхню. Міцність сталі у такому стані найменша, твердість теж, тому можна і потрібно "наступити" на газ.

Третє. Нормалізовані сталі точаться гарно і поверхню дають непогану.

Четверте. Добре оброблювати нагартований матеріал.

П'яте. Не робіть навантажені вироби з відпалених сталей звичайної якості, бо мала міцність кінцевого виробу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#119947 Опубликовано: (изменено)

1 час назад, 4post сказал:

П'яте. Не робіть навантажені вироби з відпалених сталей звичайної якості, бо мала міцність кінцевого виробу

Шосте. Все попереднэ пряцюэ, при умовi iдельно налаштованого верстата. ☺

Изменено пользователем Nik
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
55 минут назад, Nik сказал:

Все попереднэ пряцюэ, при умовi iдельно налаштованого верстата.

То само собою. Інакше нічого за залізяки братись.:biggrin_mini2:

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 03.07.2018 в 08:04, Nik сказал:

Сырой" стали, априори, не бывает и не доджно быть по ГОСТу. Вся сталь, в прутках, шестигранниках, квадратах и др. заготовках, под обработку, должна приходить по ГОСТ, в отожженном состоянии с определенной твердостью. Дальше по технологии. Если попался неотожженный чермет, значит это левый брак проката. Представляете, как бы тормозило производство, если бы целые толпы токарей, автоматчиков, координатчиков и остальных механиков сталкивались с такими проблемами. Производство бы было парализовано. А, если деталь, после токарки идет в товар и нужна высокая чистота и твердость, в заготовках, перед токаркой, ей делают улучшение. В результате создают мелкую структуру и соответствующую твердость, что бы не было прилипаний, наростов, задиров и всех остальных дефектов точения. Под фрезеровку детали термообрабатываются на 5 ед. мягче, чем для точения.

Вот  это,  батюшка,  Вы  завернули !  Сказанное  Вами  применимо    в  промышленности,  а  в  сельских  условиях  используем  сталь  марки  КН  (какую  нашел )  Материал  приобретаем  на  металлоприёмках,  и  о  качестве  стали  судим  по  тому,  что  это  было  в  предыдущей  жизни  -  вал  сельхозмашины,  шток  гидроцилиндра  и  т.п.  Я  Вас  благодарю  за  участие  в  разговоре,  ведь  в  споре  рождается  истина.  Просто  у  меня  возникла  реальная  проблемма  практического  характера,  и  я  попросил  помощи.

 

В 03.07.2018 в 10:25, Nik сказал:

Это дома, в мастерской все просто, достали пруток попробовали, точится хорошо и успокоились. А как будет дальше работать деталь из этого прутка, зачастую мы не задумываемся.

Это  Вы  в  точку !  Хотя  для  меня  лично  важен  выбор  качественного  материала  для  ответственных  деталей.

 

В 03.07.2018 в 08:36, 4post сказал:

у ТН20 всього 1050 МПа.

Меншу  подачу  давати ?

 

В 03.07.2018 в 08:36, 4post сказал:

То вже повзком. Наприклад, на діаметрі 20 мм оберти мають бути за 1250, тоді буде 78 м/хв. Краще 1600 об/хв.

Швидкість різання має бути більшою за 80 м/хв. Тоді нарост не утворюється чи утворюється у значно меншій мірі.

А так швидкість різання знаходиться у зоні максимального наростоутворення.

Обдирати грань на 32 можна на 900-1000 об/хв. Точити чистову, якщо діаметр більший за 20 мм, на 1250 об/хв.

Дякую !  Будемо  пробувати.  Також  дякую  за  посилання.   А  ще  таке  питання :  якщо  на  токарному  максимальні  оберти  1000  (станок  на  втулках ),  то  як  тоді  бути ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#120113 Опубликовано: (изменено)

16 минут назад, инженер сказал:

Меншу  подачу  давати ?

Ще кути тупіші заточити, фаски більші, до центра ні-ні. Нащо взагалі такий різець? В мене робоча подача 0,2 мм/об, чистова 0,1 мм/об.

16 минут назад, инженер сказал:

Дякую !  Будемо  пробувати.  Також  дякую  за  посилання.   А  ще  таке  питання :  якщо  на  токарному  максимальні  оберти  1000  (станок  на  втулках ),  то  як  тоді  бути ?

Тоді лише ЗОР у допомогу.

Изменено пользователем 4post
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, Николай Владимирович написав:

Если требуется только чистота то зачем тратить ресурсы на ТО? Когда есть буржуйские пластины которые хоть на ст3 и на стали 45 позволяют получить зеркальную поверхность.

посилання на пластини можна? - будьласка

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
29 минут назад, инженер сказал:

Просто  у  меня  возникла  реальная  проблемма  практического  характера,  и  я  попросил  помощи

 Я же написал, это не ответ на конкретный вопрос. Это ответ по сути названия темы,.. как делается по техпроцессу. Для общего развития, короче. У меня, просто, большой технологический стаж работы на заводе, вот я и решил поделиться опытом. Не нужно, поопустите, я не обижусь.

35 минут назад, инженер сказал:

Хотя  для  меня  лично  важен  выбор  качественного  материала  для  ответственных  деталей

 По каким критериям Вы опредеояете степень "качественности" металла?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

При использовании таких пластин можно получить блестящию зеркальную поверхность. как при наружном точении ток и при расточки. на ст3. Стали 20.45.40х..

IMG_0231[1].JPG

IMG_0233[1].JPG

IMG_0235[1].JPG

IMG_0232[1].JPG

IMG_0234[1].JPG

IMG_0236[1].JPG

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
18 часов назад, Nik сказал:

По каким критериям Вы опредеояете степень "качественности" металла?

 

20 часов назад, инженер сказал:

вал  сельхозмашины,  шток  гидроцилиндра

Сталь  40 - 45Х.    Да  ещё  наждак  в  помощь,  на  искру.  Да  керном  твёрдость  проверить.  

 

Но  Вы  же  понимаете,  что  всё  это  условно - примитивно.

19 часов назад, Nik сказал:

У меня, просто, большой технологический стаж работы на заводе, вот я и решил поделиться опытом. Не нужно, поопустите, я не обижусь.

Любой  практический  опыт  бесценен.  Я  ничего  против  не  имею.

20 часов назад, 4post сказал:

до центра ні-ні.

Вибачте,  не  зрозумів.   

 

20 часов назад, 4post сказал:

Нащо взагалі такий різець?

Та  шикувати  поки  не  доводиться,  як  початківцю.  Користую  те,  що  є  в  наявності  та  що  добрі  люди  презентували.  Звісно,  кортить  мати  такі  різці  з  пластинами,  як  вище  на  фото...  але  реалії  такі,  що  поки-що  не  реально.

 

19 часов назад, Николай Владимирович сказал:

При использовании таких пластин можно получить блестящию зеркальную поверхность.

А  скільки  така  пластинка  коштує ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
15 минут назад, инженер сказал:

Сталь  40 - 45Х.    Да  ещё  наждак  в  помощь,  на  искру.  Да  керном  твёрдость  проверить

 Я Вас понял. В принципе, согласен, если знаешь марку, место бывшей эксплуатации и приблизительную твердость, можно говорить о целесообразности использования в том, или ином механизме. Только не особо ответственном, потому, чоо Вы никак не можете узнать наличие образовавшихся в валу, например, микротрещин. Проточив, Вы их откроете и ставить такую деталь на рулевое управление, например, самодельного трактора уже нельзя? 

 Другими словами, я хотел сказать, что определить именно качество заготовки из бушной детали, в домашних условиях, невозможно.

Я знаю, что Вы имеете право сказать, что я сгушаю краски, но на моей памяти есть не один очень серьезный несчастный случай вызванный легкомыслием в вопросах определения качества.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 минуты назад, Nik сказал:

Другими словами, я хотел сказать, что определить именно качество заготовки из бушной детали, в домашних условиях, невозможно.

Я знаю, что Вы имеете право сказать, что я сгушаю краски, но на моей памяти есть не один очень серьезный несчастный случай вызванный легкомыслием в вопросах определения качества.

Всё  верно.  Весь  материал  используется  в  узлах  и  механизмах,  не  влияющих   на  безопасность.   В  ответственных  местах  необходимо  использовать   только  качественный  материал.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас