RoMANIAC

Шукаю шаріки(кульки) підшипника діаметром 19 мм (19.02-19.05)

28 повідомлень у цій темі

Доброго вечора.

Шукаю три живі кульки/шаріка діаметром, міряв мікрометром, 19,02-19,03 мм

Це потрібно для зовнішнього переднього ШРУСа, авто МЕрседес Віто 2006 року, повний привід.

Таких авто не багато і запчастин відповідно не багато і що найгірше немає в наявності тільки під замовлення і не за малі гроші.

Деякі запчастини вдалось підібрати, а деякі ні.

Просто авто стоїть розібране і не хочеться збирати на побитих кульках, 3 живі, а 3 з вибоїнами.

Субота магазині не працюють. спробую поїхати на базар пошукати, але невідомо чи найду.

 

Або може хтось підкаже з якого підшипника можна такі витягнути, хоча вартість такого нового підшипника може не сильно відрізнятися від стандартного ШРУСА.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, RoMANIAC сказал:

Доброго вечора.

Шукаю три живі кульки/шаріка діаметром, міряв мікрометром, 19,02-19,03 мм

Це потрібно для зовнішнього переднього ШРУСа, авто МЕрседес Віто 2006 року, повний привід.

Таких авто не багато і запчастин відповідно не багато і що найгірше немає в наявності тільки під замовлення і не за малі гроші.

Деякі запчастини вдалось підібрати, а деякі ні.

Просто авто стоїть розібране і не хочеться збирати на побитих кульках, 3 живі, а 3 з вибоїнами.

Субота магазині не працюють. спробую поїхати на базар пошукати, але невідомо чи найду.

 

Або може хтось підкаже з якого підшипника можна такі витягнути, хоча вартість такого нового підшипника може не сильно відрізнятися від стандартного ШРУСА.

Ну как бы методом тыка:-) 

Просто вбил в поисковике,вот пару ссылок на вскидку,ищите,обзванивайте,думаю найдете.

https://ebearing.com.ua/ru/catalog/cat-211-tela_kacheniya?p=1

http://www.almaz-5.com.ua/tovari/podshipniki-shariki/3/

https://prom.ua/Tela-kacheniya.html

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Turbobusa написав:

Ну как бы методом тыка:-) 

Просто вбил в поисковике,вот пару ссылок на вскидку,ищите,обзванивайте,думаю найдете.

https://ebearing.com.ua/ru/catalog/cat-211-tela_kacheniya?p=1

http://www.almaz-5.com.ua/tovari/podshipniki-shariki/3/

https://prom.ua/Tela-kacheniya.html

дякую, але я навіть на деякі фірми ще встиг зателефонувати сьогодні: В наявності немає, під замовлення мінімум 300 шт.

 

те що шукав в гуглі на державній мові, успіхом не увінчалось.

 

тому для перестрахрвки створив тему, а може...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Будь яка більш менш велика контора яка торгує підшипниками запропонує вам такі кульки. У Львові наприклад Галпідшипник. Але моя порада, міняйте відразу всі шість.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, V.S.O.P. написав:

Будь яка більш менш велика контора яка торгує підшипниками запропонує вам такі кульки. У Львові наприклад Галпідшипник. Але моя порада, міняйте відразу всі шість.

Телефонував, сьогодні до них десь 17.00 немає в наявності, тільки під замовлення і як мені сказали, ну мінімум штук 300.

 

Мені місяць два від"їздити треба, хоча би до весни..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 минуты назад, RoMANIAC сказал:

Телефонував, сьогодні до них десь 17.00 немає в наявності, тільки під замовлення і як мені сказали, ну мінімум штук 300.

 

Мені місяць два від"їздити треба, хоча би до весни..

Кинул вам в личку с (название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников) объяву,пробуйте там искать,создавайте запросы с разной комбинацией на русском и украинском,по запросу шарики подшипника,выдало 27 объяв.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сходив в майстерню, поміряв свої б/в від такого самого ремонту. 19,75 є 6шт. можу подарувати.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@RoMANIAC

На самом деле все просто, у Вас под рукой комп и интернет.

Спрашиваем, получаем http://www.podshypnik.info/index.php?zid=aob

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тут момент - є різні класи цих "кульок". Від класу кульки залежить довговічність роботи та ціна відповідно. ;)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Если они побиты, то класс особо уже и не нужен, главное условие - быть подходящего размера и правильными шарами, визуально правильными)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, docento написав:

тут момент - є різні класи цих "кульок".

 А тогда нефиг искать колхозное решение.

Надо заказать оригинал, делов-то, но деньги другие будут.

А так, японский подшипник в авто ходит в 3...5 раз дольше совкового, например.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Aluma написав:

 А тогда нефиг искать колхозное решение.

Надо заказать оригинал, делов-то, но деньги другие будут.

А так, японский подшипник в авто ходит в 3...5 раз дольше совкового, например.

може я незрозуміл висловився, але це тимчасове вирішення проблеми. Нову деталь чекати мінімум тиждень, а ще морози насуваються і щоб авто не стояо розібране хочу поставити стару деталь, попередньо заміниши пошкоджені кульки, от і все. Це мені дасть змогу дочекатись нової деталі і перечекати морози, так як авто приходиться розбирати на дворі..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 годин назад, Aluma написав:

@RoMANIAC

На самом деле все просто, у Вас под рукой комп и интернет.

Спрашиваем, получаем http://www.podshypnik.info/index.php?zid=aob

дуже дякую...

 

але вчора в мене хватило часу лише добратись до компютера щоб створити дану тему, нажаль важкий робочий день і 5 и місячна дитина вносять свої корективи.

 

як то кажуть одна голова добре, а .....

 

всім дякую за допомогу хто відгукнувся ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, V.S.O.P. написав:

Сходив в майстерню, поміряв свої б/в від такого самого ремонту. 19,75 є 6шт. можу подарувати.

дякую за пропозицію, але боюсь вони не підійдуть - це ж буде 1,5 мм плюс на діаметр, вони там просто не влізуть.

хоча якби можна було перешліфувати канавки під більший розмір кульок, по суті можна було б отримати майже нову деталь, але там не дуже просто геометрія для шліфування..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@RoMANIAC

Я прошу прощения если случайно оцарапал. Понятное дело, отдельно шарики в шрус не от хорошей жизни ищут.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 годин назад, Aluma написав:

 А тогда нефиг искать колхозное решение.

Надо заказать оригинал, делов-то, но деньги другие будут.

А так, японский подшипник в авто ходит в 3...5 раз дольше совкового, например.

 

, Aluma написав:

@RoMANIAC

Я прошу прощения если случайно оцарапал. Понятное дело, отдельно шарики в шрус не от хорошей жизни ищут.

 

 

Ну ясно діло.

Просто мерс ще собі гонить: на стандартне авто шрус (нехай навіть замінник) коштує 1000-1500 грн

На внутрішній підібрали замінник від старішої моделі - це від старенького 2,3 дизеля, а от зовнішній шрус (в ступіцу) вже підібрати нічого не вдалось, замінник 100-150 євро і то невідомої якості, вся піввісь спідан 240 євро, оригінальна піввісь 700 євро. А ще півтора роки тому пропонували рествровані півосі по 450 євро...

Я думаю арифметика проста, купити навіть той самих хороший підшипник за 1000 грн, поставити кульки і відкатати ще пів року

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

І так, по суті тему можна закривати або нехай висить може ще комусь пригодиться.

 

І так вхідні дані Mercedes-Benz Vito W639 111CDI 4X4

 

Проблема в передніх зовнішніх шрусах (гранатах/кулаках) або купувати реставровані або оригінальна піввісь за ~700 євро.

 

 

Купис всьогодні підшипник 6310, хотів 6406, але не було нормальних. Щось середнє, не те щоб дешеве брати не ризикнув, взяв SKF за 600 грн

КУльки по мікроментру 19,05 мм

 

Замінив всі 6 штук (2 лишилось)

Нова смазка дисульфід молібдену.

Мотнув по району пару кругів, нічого вже не хрустить як хрустіло при вивороті керма.

 

 

WP_20180203_12_36_14_Pro.jpg

WP_20180203_12_36_21_Pro.jpg

WP_20180203_12_41_22_Pro.jpg

WP_20180203_14_24_31_Pro.jpg

WP_20180203_13_09_05_Pro.jpg

WP_20180203_12_48_20_Pro.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, RoMANIAC написав:

Замінив всі 6 штук (2 лишилось)

Нова смазка дисульфід молібдену.

Мотнув по району пару кругів, нічого вже не хрустить як хрустіло при вивороті керма

А на сепараторі виробітки не було?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

трішки не по темі, але:

дня 4 тому перебирав 2 полуосі БМВ 86р. В кожній полуосі 2 шруса так от на жодному з 4 шрусів виробітки виявлено не було. Шарики всі як 1 сепаратори також. Є тільки місця  заполіровані по звичних траєкторіях шариків. От так от колись робили. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IMP написав:

А на сепараторі виробітки не було?

Звичайно що був, як і на зовнішній так і на внутрішній обоймі, але виробіток плавний, а на кульках були просто сколи і вибоїни.

Звичайно заміна кульок деталь не зробила новою, але як мінімум продовжила термін життя, поки не приїде інша деталь.

Але я думаю я на цій деталі ще поїжджу поки знову не захрустить, подивлюсь скільки часу пройде..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, kolyakm написав:

трішки не по темі, але:

дня 4 тому перебирав 2 полуосі БМВ 86р. В кожній полуосі 2 шруса так от на жодному з 4 шрусів виробітки виявлено не було. Шарики всі як 1 сепаратори також. Є тільки місця  заполіровані по звичних траєкторіях шариків. От так от колись робили. 

 

я не думаю, що за 30 років ні разу шрус не міняли..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ніразу ніхто не міняв, навіть пильники були оригінальні.(зовнішні, внутрішні міняв я 7 років назад).

там така конструкція що до шруса не долізти якщо не міняти пильник, внутрішні дають доступ а зовнішні тільки якщо вбити обойму пильника, яка має пресову посадку на корпус шруса. Пильник в такому випадку також під заміну.

Змінено користувачем kolyakm
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і на це авто немає шруса під заміну, міняється вся пів вісь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

тоді інше питання скільки авто пробігло?

 

в мене вже 333 тис. Брав було 305 з яких вже 100 по Україні.

І для шруса велике значення має режим їзди.

 

і ще одне немаловажне питання

бмв? Це класично задній привід. Задні колеса не повертають, а шруси саме більше зношуються коли прививернутрму кермі сильно газувати...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, RoMANIAC написав:

Просто мерс ще собі гонить: на стандартне авто шрус (нехай навіть замінник) коштує 1000-1500 грн

 

Еххх. Це ви ще не бачили пильник за таку суму.

Так, це не описка і не жарт.

Кусок ґумки і кільця, тюбик мастила = 1200 грн...

Змінено користувачем Quercus
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку