• Объявления

    • Одессит

      Календарь чипмейкера Украины-2018   16.02.2018

      Заказы собираются здесь.
      Нужно определиться с объёмами печати.
      Прошу все текущие и предыдущие заказы указать (перенести) в этой теме!

10 сообщений в этой теме

Подойдет ли такая фреза для фрезеровки гбц. Убрать лишние пластины или оставить все?

 

CIMG5545.JPG

CIMG5546.JPG

CIMG5544.JPG

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Непогана фреза, но вона для алюмінієвих головок не підійде, бо в неї пластини стоять під відємним кутом, а от для чавуну, на мою думку буде "в самий раз". А на рахунок кількості зубів, то чим більше їх, то тим швидшою буде обробка деталі, більший ресурс фрези до переточки, рівномірніша нагрузка на станок, но потрібно дивитись щоб хватило потужності двигуна.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

2 побєдітових пластинок достатньо .Оберти біля 800.І будь ласка не відповідайте ті хто не робив такого

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ребята а можно и я вопросик задам? Можно ли фрезеровать деталь (скажем головку) больше чем ход стола путём врезания? Спасибо.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, Рус Укр сказал:

2 побєдітових пластинок достатньо .Оберти біля 800.І будь ласка не відповідайте ті хто не робив такого

Я думаю  багатьох не відмовляться пришвидшити обробку головки наприклад у 10 раз, поставивши фрезу з двадцятьма пластинками, те що вона не в кожного є, і не кожен може собі дозволити її придбати, то це вже інше питання.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну пока дождался коментов, фреза уже приехала))) зарядил пластинами, завтра потрачу время выставлю пластины, все стоят в разнобой до 3х десяток. Буду пробовать, кому интересно отпишусь.

Изменено пользователем Васяточка
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
Только что, Васяточка сказал:

кому интересно отпишусь

звісно цікаво, всі ми тут збираємся, щоб пізнати щось нове, а також поділитись досвідом. Якого діаметру фреза?

Изменено пользователем Mehanik
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
26 минут назад, Алексей2013 сказал:

Можно ли фрезеровать деталь (скажем головку) больше чем ход стола путём врезания? Спасибо.

Лучше не рисковать .Головка довольно дорогой узел.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
22 часа назад, Mehanik сказал:

звісно цікаво, всі ми тут збираємся, щоб пізнати щось нове, а також поділитись досвідом. Якого діаметру фреза?

250мм фреза. Сегодня не было времени выставить все пластины, скорее всего на выходных, подопытную гбц уже взял, Классика.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 11.02.2018 в 21:39, Алексей2013 сказал:

Ребята а можно и я вопросик задам? Можно ли фрезеровать деталь (скажем головку) больше чем ход стола путём врезания? Спасибо.

Можна. Доводилося не один раз таке робити на 676 фрезерному. Дуже важливий момент - якомога точніше виставити ВФГ. Стружку знімає передня по ходу фрузерування сторона фрези, коли в процесі фрезерування поверхні головки почне торкатися задня сторона - то треба добитися, щоб задньою стороною вона злегка торкалася поверхні головки... в результаті посля фрезерування маєте одержати на поверхні головки рівномірну перехресну сітку слідів різця. Чим більший діаметра фрези, там більшу довжину головки можно перекрити, максимум - це хід стола плюс діамер фрези (насправді менше, залежно від діаметра фрези) . Бажано мати фрезу діаметром більше за ширину головки, щоб фрезерувати за один прохід...

Изменено пользователем savelich
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас