Gosha 086

тормоз асинхронника и какие альтернативы есть???

125 повідомлень у цій темі

Всем привет! на днях занялся своим фрезером сделал кап ремонт всего что только можно отремонтировать! Фрезер 6н12! но столкнулся с бедой! с того момента как я купил станок работал на нем и горя не знал, но всегда меня пугал динамический тормоз главного двигателя (7кв) устроен тормоз реверсивным включением через спираль, когда нажимаешь и удерживаешь кнопку стоп рвет так что крыша на гараже подымается! и в результате поломана шестерня на движке! Подскажите как подключить чтобы тормозило помягче и чтобы меньше было головняка с подключением (поменьше электроники) с ней я не особо дружу!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можна гальмувати при допомозі постійного струму , який подається на обмотку двигуна на 1-2 сек.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Рішення не з дешевих.  Частотний+тормозний резистор. Такою системою можна відрегулювати як зупинку так і плавний старт

Змінено користувачем Iv@n
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, 380505125984 сказал:

динамический тормоз главного двигателя (7кв) устроен тормоз реверсивным включением через спираль

тобто двигун двигун зупинався не за рахунок тимчасового КЗ ( короткого замикання )  в моторі, а зарахунок реверса ?
https://www.google.com.ua/search?client=opera&q=динамическое+торможение+асинхронного+двигателя&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8 

 

Динамічне гальмування АД (гальмування постійним струмом) здійснюється шляхом підключення до двох будь-яким обмоткам статора джерела постійного струму.

Shema%20dinamicheskogo%20tormozeniya.png

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

да из за реверсивного включения

а какой ток нужен и вольтаж на двиг7 кв

 

Змінено користувачем 380505125984
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також є така штука як "пристрій плавного пуску " із функцією плавної зупинки 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

и где взять постоянный ток?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 380505125984 написав:

и где взять постоянный ток?

 

Діодний мостик

Змінено користувачем Iv@n
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, 380505125984 сказал:

да из за реверсивного включения

а какой ток нужен и вольтаж на двиг7 кв

 

Вольтаж не великий , 24 В хватає ,тому потрібно трансформатор

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

трансформатор, діодний міст, магнітний контактор і реле часу  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а если дальше колхозить оставить реверсивное включение как было только добавить спирали поболее??

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 минуту назад, 380505125984 сказал:

а если дальше колхозить оставить реверсивное включение как было только добавить спирали поболее??

 

Ну якщо ви бігли в одному напрямку, а вас різко зупиняють і заставляють різко відскочитити назад  Вам сподобається ? :D 
Думаю двигуну не дуже приємно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

прикол в ом что тормоз не всегда нужен и подключен он на кнопке стоп к постоянно разомкнутому контакту тоесть когда нужно быстрое тормодение то кнопку нужно вдавить с усилием а когда не обязательно быстрое торможение шпинделя то от косания к кнопке стоп он выключается по этому реле времени тут никчему!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

да и тормоз реверсивным включением у станка стоит от рождения но я незнаю может что нужно поменять? и колхозить не охота да  и совать там некуда много электроники!

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А без тормоза, что, шпиндель останавливается вечность?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

секунд 20 если на 1500 оборотов работать!!!

там в голове на шпинделе стоит маховик тяжеленный вот из за него и крутиться как карусель!

Змінено користувачем 380505125984
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В принципе ничто не мешает увеличить балластное сопротивление методом подбора, желательно поставив заведомо большое, чтобы, постепенно уменьшая, добиться приемлемого времени торможения и не убивать понапрасну новые шестерни пробными попытками.

Единственно мне непонятно, что для такого торможения реверсом должно быть установлено не одно сопротивление, а сразу три одинаковых по одному на каждую фазу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як варіант конденсатори. різкої зупинки проста схема не дасть але значно ускорить гальмування. просто і відносно дешево.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

да там 2 сперали одна на пуск плавный и вторая свободная подключены через реверс на 2 фазы и одна фаза на прямую идет к мотору!

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, 380505125984 сказал:

да там 2 сперали одна на пуск плавный и вторая свободная подключены через реверс на 2 фазы и одна фаза на прямую идет к мотору!

 

Без схемы мне сложно представить как это всё должно работать.

По крайней мере можно для пробы увеличить тормозное сопротивление раз этак в пять и посмотреть насколько слабее получится торможение.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dembelneizbezen написав:

Як варіант конденсатори. різкої зупинки проста схема не дасть але значно ускорить гальмування. просто і відносно дешево.
 

О! Чомусь ніхто ніколи не пропонує цю найпростішу схему. У мене є специфічний верстат з двигуном на 0,55 кВт, в якому реалізовано саме такий варіант гальмування. Номінали конденсаторів зараз не назву (якщо матимете бажання, то подивлюся), але двигун гальмується буквально за декілька обертів. Працює цей верстат уже років 10. Для розуміння надійності схеми скажу, що циклів старт-стоп у нього за день десь 5 000.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 05.02.2018 в 00:36, depomytymoped сказал:

Номінали конденсаторів зараз не назву (якщо матимете бажання, то подивлюся),

Якщо  можна,  подивіться.  Потрібно  зробити  тормоз  на  токарний  1а616,  двигун  буде  2,2кВт.  Якщо  Ви  можете  допомогти  зі  схемою  і  порадами,  я  буду  дуже  вдячний.   І  ще  -  чи  нагрівається  двигун  при  такому  тормозі?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

статті тут.
по конденсаторах: строгих вимог ємності (як для зсуву фази на 120*) немає. ними просто буде зпалюватись ЕРС двигуна, що буде призводити до зупинки.

1222536096_kondtorm1.gif
далі по нагріву. Звичайно в процесі гальмування буде виділятись тепло. звичайно його кількість буде менша ніж при гальмуванні противмиканням. Наскільки я знаю ним просто нехтують(не ставлять додаткових охолоджень, як при повторно-короткочасному режимі роботи з тормозом противмиканням).
 

по розрахунках ємності - після роботи прикинем.

 

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

є дуже цікава книга Л.П Петрова
Новий текстовий документ (6).jpg
де розписані ВСІ методи.
на 40 стор:
Новий текстовий документ (6).jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку