Gosha 086

тормоз асинхронника и какие альтернативы есть???

125 повідомлень у цій темі

1 час назад, инженер сказал:

Розрахунок  по  формулі  Сопт  передбачає  загальну  ємність,  яку  треба  розділити  на  три (конденсатори) ?  

Це  так?

 

1 час назад, Curandero сказал:

Зросте струм

 

36 минут назад, 3121 сказал:

вырастет реактивный ток

Значить,  не  треба  зловживати...  Бо  буде  грітись.    І  ще  таке  питання :   коденсатори  на  450в  і   600в,  різниця  в  ціні  при  однаковій  ємності  10 - 15гр  по  прайсу.  Не  краще  вибрати  на  600в,  так  сказати,  із  запасом?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Запас всегда лучше. Надо не забывать про переходные процессы, которые могут ко всплескам напряжения при коммутации.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, инженер написав:

 

1 година назад, инженер написав:

Розрахунок  по  формулі  Сопт  передбачає  загальну  ємність,  яку  треба  розділити  на  три (конденсатори) ?  

Це  так?

 

 

Сопт залежить від Сном
Ви ж рахуєте Сном на одну обмотку двигуна, берете струм 1 обмотки, допустим між А-Б, отже і отримуєте ємність яку необхідно поставити між обмоткою А-Б (трикутник).

аналогічно Б-С і С-Д.
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, dembelneizbezen сказал:

Сопт залежить від Сном

    Конденсатори  будемо    включати  трикутником.     Значить   Сном =4,85 х 5,5А.    отримуємо  26мкф.        Сопт =  4-6 х Сном  =  6 х 26  =  160мкф.         ПИТАННЯ :  Мені  потрібно  ТРИ  конденсатори  по  160мкф?   

2 часа назад, 3121 сказал:

Запас всегда лучше. Надо не забывать про переходные процессы, которые могут ко всплескам напряжения при коммутации.

Тобто,  ставку  робимо  на  600в?

  Хлопці,  я  буду  ставити  двигун  2,2кВт.   На  табличці  двигуна  вказано  струм  5,5А.  Яка  ємність  ОДНОГО  конденсатора  мені  потрібна?     І  на  скільки  вольт  КРАЩЕ?  Мені  це  все  треба  буде  купляти,  то  експериментувати  я  в  даному  випадку  не  хочу.  Будь  ласка,  дайте  КОНКРЕТНУ  відповідь. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, инженер написав:

Мені  потрібно  ТРИ  конденсатори  по  160мкф?

Так три. На кожну обмотку.  giphy (2).gif 

 

, инженер написав:

Тобто,  ставку  робимо  на  600в?

"Маслом кашу не спортиш" ... мабуть )
але з головою вистачило б 450.

 

 

, инженер написав:

експериментувати  я  в  даному  випадку  не  хочу.

Без експерементів не обійтись !  Але по ідеї все повинно пройти нормально.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Навіщо фрезерному тормоз?Це ж не токарний))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.02.2018 в 02:20, инженер сказал:

Потрібно  зробити  тормоз  на  токарний  1а616,

 

36 минут назад, Рус Укр сказал:

Навіщо фрезерному тормоз?

Ви  неуважно  прочитали.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, dembelneizbezen сказал:

по  160мкф?

Подивився  в  прайсі,  максимальна  ємність  конденсатора  150мкф.  Пройде?   За  відповіді  всим  дякую!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.02.2018 в 13:41, Одессит сказал:

Если экстраполировать на ваш мотор, то 60 мкФ должно хватить. Да и добавить никогда не поздно.

 

21 час назад, zaicev сказал:
21 час назад, инженер сказал:

А  можете  марку  назвати?    

http://www.kosmodrom.com.ua/el.php?name=CBB60A-60_450

Прошу не зприйняти за рекраму. Приблизний по ємкості найшов такий, треба 3 шт.

 

22 часа назад, zaicev сказал:

Калькулятор для мотора 7кВт "Асинхр. двиг. при неполной загрузке "  або "Станки" показав конденсатора на 10 кВар = 66 мкф. 

  Якось  одне  з  другим  не  в"яжеться

49 минут назад, dembelneizbezen сказал:

Мені  потрібно  ТРИ  конденсатори  по  160мкф?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dembelneizbezen написав:

є дуже цікава книга Л.П Петрова

Уважно перечитайте з 40 стор. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@инженер Вже я з вами починаю перечитувати методу....
і так.
Пункт 1
мінімальна величина ємності необхідна для самозбудження :
Смін = І / U = 5.5 * 380 =  14 мкф
отже ваші конденсатори повинні мати більше 14 мкф

Далі дивимось на графіки.
При Великій ємності момент зупинки буде більший, відповідно більші струми перетікатимуть. можете брати і 60 і 80 і 100 мкф основне аби не менше П1.



На графіку зображено характеристики АОЛ2-11-4 У3 0,6 КВТ ;Іном = 7А і 3 ємності по 72 мкф.

Змінено користувачем dembelneizbezen
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Попробуйте и обязательно отпишитесь - что получилось?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

dembelneizbezen, верите, - я ничего не понял в Вашем посте. 

откуда формула и цифры: Смін = І / U = 5.5 * 380 =  14 мкф ?

что за характеристики двигателя 0.6 кВт и номинальным током в 7А? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dembelneizbezen написав:

є дуже цікава книга Л.П Петрова
Новий текстовий документ (6).jpg
де розписані ВСІ методи.
на 40 стор:
Новий текстовий документ (6).jpg

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 3121 написав:

dembelneizbezen, верите, - я ничего не понял в Вашем посте. 

откуда формула и цифры: Смін = І / U = 5.5 * 380 =  14 мкф ?

что за характеристики двигателя 0.6 кВт и номинальным током в 7А? 

графіки АОЛ2-11-4  СТОР41

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@инженер  Для подальшого розрахунку необхідно знати як зєднані обмотки вашого двигуна на станку ? зірка чи трикутник ? та його модель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, dembelneizbezen сказал:

Для подальшого розрахунку необхідно знати як зєднані обмотки вашого двигуна на станку

Так,  для  початку,  конкретно  по  моєму  двигуну :  Модель  АОЛ2-3....( далі  погано  видно,  ящо  важливо,  то  добавлю),  потужність  2,2кВт,  1430об/хв.,   соs f - 0,83,  U==380В,    I = 4,9А,      обмотки  на  "зірку"  (в  мене  3фази).   Тормоз  хочу  зробити  на  підключенні  конденсаторів   "трикутником"  Яка  повинна  бути  оптимальна  ємність  одного  із  трьох  конденсаторів.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Найімовірніше АОЛ2-31-4  
С = 4,85*І = 4,85*4,9=24 мкф
Новий текстовий документ (6).jpg
Сд=8 (з таблиці)
Далі маєм формулу
Новий текстовий документ (6).jpg
Сд=С/Сн
Звідки С = Сд*Сн
де С - Величина ємності конденсаторів підключених до двигуна.
С=8*24=192 мкф.

в мене тільки одне питання, Ви читали книгу далі 40 стор ? ) там же все розписано....
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, инженер написав:

Якщо  можна,  подивіться.  Потрібно  зробити  тормоз  на  токарний  1а616,  двигун  буде  2,2кВт.  Якщо  Ви  можете  допомогти  зі  схемою  і  порадами,  я  буду  дуже  вдячний.   І  ще  -  чи  нагрівається  двигун  при  такому  тормозі?

Тепер і я побачив. Калькулятор для мотора 2,2 кВт показав 4 кВАр=3 конденсатора по 26,5мкф. Завкруглюючи до більшого Вам треба 3 конденсатора по 30 мкф. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
41 минуту назад, dembelneizbezen сказал:

Ви читали книгу далі 40 стор

Я   не  претендую  на  якусь  наукову  ступінь.  Чим  більше  вчитуюсь,  тим  більше  димить  голова.  Мені  не  потрібні  знання  вищих  матерій,  бо  вік  уже  не  той.  В  домашньому  господарстві  все  по  електриці  зроблено  своїми  руками,  починаючи  від  щита  на  3 фази,  проводки  по  хаті  і  всих  будовах  і  закінчуючи  підключенням  моторів  через  магнітні  пускачі.  Цього  рівня  знань  мені  досить  з  головою.   Я  сьогодні  не  можу  добитися  відповіді,    ПРОЧИТАЙТЕ  МОЄ  ПИТАННЯ    -   ЄМНІСТЬ  ОДНОГО  КОНДЕНСАТОРА!!!   Як  розуміти  Вашу  відповідь   

 

53 минуты назад, dembelneizbezen сказал:

де С - Величина ємності конденсаторів підключених до двигуна.
С=8*24=192 мкф.

Це  загальна  ємність  трьох ,  чи  це  одного???      Я  не  знаю,  де  правда.   Читайте  далі  

 

29 минут назад, zaicev сказал:

Тепер і я побачив. Калькулятор для мотора 2,2 кВт показав 4 кВАр=3 конденсатора по 26,5мкф. Завкруглюючи до більшого Вам треба 3 конденсатора по 30 мкф. 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 часа назад, 3121 сказал:

что получилось?

Ви  можете  дать  мне  конретный  ответ  на  поставленный  выше  вопрос?  По  моему  двигателю?

2 часа назад, инженер сказал:

Так,  для  початку,  конкретно  по  моєму  двигуну :  Модель  АОЛ2-3....( далі  погано  видно,  ящо  важливо,  то  добавлю),  потужність  2,2кВт,  1430об/хв.,   соs f - 0,83,  U==380В,    I = 4,9А,      обмотки  на  "зірку"  (в  мене  3фази).   Тормоз  хочу  зробити  на  підключенні  конденсаторів   "трикутником"  Яка  повинна  бути  оптимальна  ємність  одного  із  трьох  конденсаторів.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

якщо Величина ємності конденсаторів підключених до двигуна.
С=8*24=192 мкф.
то ємність одного 192/3 = 64 .

Я також немаю супер знань галузі електротехніки!
Але маю методидчні рекомендації по розрахунках....
 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
10 часов назад, инженер сказал:

Ви  можете  дать  мне  конретный  ответ  на  поставленный  выше  вопрос?  По  моему  двигателю?

Вчера уже поздно было. Сегодня на свежую голову перечитал книгу по ссылке, разобрался. Действительно, 3 конденсатора каждый ёмкостью 60 мкф. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А чего не хотите использовать торможение постоянкой? Из-за трансформатора? Вот на пример: фрезер 6720  и  токарный ИЖ611(работают года по 3). Время работы тормоза- в одном дорогой спецтаймер

(ИЖ611), в другой- обычный электролит. 

611_sch.pdf

6720.pdf

Змінено користувачем ig3757
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку