Gosha 086

тормоз асинхронника и какие альтернативы есть???

125 повідомлень у цій темі

Написав  відповідь,  а  вона  десь  зникла.  Дякую  всим!!!     

2 часа назад, ig3757 сказал:

А чего не хотите использовать торможение постоянкой?

Немає  транса,  випрямляча,  РКС,  тому  по  грошах  конденсатори  привабливіші.  А  головне,  що  нагрів  двигуна  при  конденсаторах  менший,  що  для  мене  важливо  ( Режим  "пуск - стоп" )

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Кто-нибудь сталкивался с таким вариантом?

 

csfh.png

 

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Это схема торможения подачей на обмотки двигателя постоянного тока.

Притом очень кривая схема.

Змінено користувачем катран
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 часов назад, катран сказал:

Притом очень кривая схема.

Як  я  розумію,  трифазний  транс?  Менше  нагрів  двигуна?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.02.2018 в 09:19, dembelneizbezen сказал:

Іншими словами вам потрібна Сном !
Сном = 3185*І/U
Де І - ток холостого ходу при номінальному навантаженні (знайти в каталозі для вашого двигуна)
U - звичайно напруга.

Струм ХХ холостого ходу - струм який споживає двигун без навантаження, він апріорі не може бути Іхх при номінальному навантаженні. Іном для двигуна ІНЖЕНЕРА в 2,2 кВт, це струм 3,23 А при якому на 380 В він розвине 2.2 кВт.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.02.2018 в 11:48, инженер сказал:

    Сном  зірка  =3185 х 5,5 / 380   =  46мкф.  Сном  трикутник   (Сн=4,85 х I)  = 4,85 х 5,5  =26мкф   Сном  при  зіркі  буде  46мкф,  при  трикутнику  26мкф.   Сопт  буле  4-6  від  Сном.   Беремо  більше  значення,  як  більш  єфективне,  тобто  6.      Виходить,  при  зіркі   на  конденсаторах  Сопт   буде  276мкф,  а  при  трикутнику  160мкф.  Я  правильно  порахував?  А  на  яку  напругу  повинні  бути  конденсатори,  і  яких  марок?

Для зірки на 380 В  - Іном=2200/380х1,7= 3,4 А (1,7=корінь кв з 3). У Вас три фази, а не одна тому не забуваємо про 1,7.

На трикутнику при 220в струм буде більший ніж на зірці бо потужність треба розвинути ту саму 2.2 кВт при меншій на прузі Іном=2200/220х1,7= 5.88 А. 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 10.02.2018 в 19:48, dembelneizbezen сказал:

@инженер Вже я з вами починаю перечитувати методу....
і так.
Пункт 1
мінімальна величина ємності необхідна для самозбудження :
Смін = І / U = 5.5 * 380 =  14 мкф
отже ваші конденсатори повинні мати більше 14 мкф

Далі дивимось на графіки.
При Великій ємності момент зупинки буде більший, відповідно більші струми перетікатимуть. можете брати і 60 і 80 і 100 мкф основне аби не менше П1.



На графіку зображено характеристики АОЛ2-11-4 У3 0,6 КВТ ;Іном = 7А і 3 ємності по 72 мкф.

Якщо поділити 5,5 на 380 буде 0,01447, тобто 14,5 міліфарад, а не мікро!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@prontoff  Дякую за знайдені невідповідності.

Яка ємність необхідна за вашими розрахунками ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вам би сісти нормально і перечитати, що ви тут понаписували, я також по запарці часто помиляюсь, але щоб так...

 

П. С. Коли є сумніви в матобчисленнях зазвичай результат перевіряють іншим способом розрахунку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, dembelneizbezen сказал:

@prontoff  Дякую за знайдені невідповідності.

Яка ємність необхідна за вашими розрахунками ?

Поки не можу сказати, статті не читав бо не маю часу. Прочитав бігцем Вашу переписку з ІНЖЕНЕРОМ та повідмічав помилки. Щоб правильно розрахувати, треба уважно читати тех.літературу та розуміти про, що йде мова. Уважно дивитися на одиниці виміру та порядки числа, щоб не путати мікро (10 в -6) та мілі (10 в -3). Якщо буде час прочитаю статтю та спробую допомогти. Читайте уважно та думайте. Успіхів!

Порада. Я, коли хочу  реалізувати якусь технічну (інженерну) задумку, читаю літературу, перепахую інтернет, спілкуюсь з фахівцями. Потім напрацьовую певне рішення.

Вважаю неправильно (моя думка): без базових знань закидати питання у "простір" , а потім пробувати відшукати правду у купі некомпетентних порад. Завдання надто ускладнюється: Сильно багато сміття, і за надто мало фаху, щоб знайти істину.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 годин назад, prontoff написав:

Поки не можу сказати, статті не читав бо не маю часу

А той хто і може допомогти - не має часу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, dembelneizbezen сказал:

А той хто і може допомогти - не має часу.

Я не фахівець у динамічному гальмуванні асинхронника. Мені так, як і вам необхідно піднімати літературу. Як вивчу це питанння за допомогою конденсаторів, допоможу. З гальмуванням постійним струмом зтикався по схемі сверлилки 2Н135, але автор каже, що транс, діоди, контактори, реалізація схеми і т.д., йому дорого.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 3121 написав:

Вчера уже поздно было. Сегодня на свежую голову перечитал книгу по ссылке, разобрался. Действительно, 3 конденсатора каждый ёмкостью 60 мкф. 

Будемо чекати ще Ваш розрахунок @prontoff =)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

"СПАСАТЕЛИ ВПЕРЕД" - верещали Чіп і Дейл з Волтдінснеєвської мультяхи.

Не знаю чи допоможу, але раз вліз в  цю розмову треба тримати відповідь.

Почитав я брошурку, порахував, пописав, вбив години 2-3 на цю маячню, поговорив з людьми і ось мій результат.

Викладене у брошурці схоже на недолугу дипломну роботу слабенького студента, який не тямить про що пише, або тямить, але висловити свою думку не може. Дана інформація тільки запутує та дає купу неоднозначностей.

Доведення  недолугості: там проскакують дані по двигуну АОЛ2-11-4: три кон-ри по 72 мкф та 14,5Сн.

АОЛ2-11-4      0,6 Квт,  1460 об/хв,   ккд=0,78,   cosj=0,86,   Інам=7А

Як я не рахував, як не застосовув гореформули з брошури, ємностей зазначених у ній для даного двигуна я не отримав.

Навіть застосовуючи значення ном струму обмоток статора 1,4 А, мабуть всеодно не отримаєм даних з брошурки.

А тому про брошурку забудьте, підійдемо простіше до питання.

Завдання: зупинити двигун за необхідний проміжок часу (клієнт визначається сам) та не спалити статор кидками ємнісного струму конденсаторів. Бо чим більша ємність тим довше буде протікати струм через обмотку, але при цьому буде ефективніше гальмування, але можна так загальмувати, що не витримає обмотка.

Отож підбором ємності кон-рів досягаємо необхідного часу гальмування, але при  цьому, щоб струм при гальмуванні не перевищував значеня пускового струму (який двигун може витримати Іпуск=5-10хІном). Треба мати амперметр змінного струму відповідного діапазону, значення Іпуск, погратися з підключення кон-рів трикутником чи зіркою та їхньою ємністю і отримати потрібний результат. Підключення кон-рів через пускач після зняття напруги пусковим контактором з обмоток статора. Якщо закони фізики дозволять конд-ним гальмування зупинити ваш двигун за необхідний вам час, не спаливши його.

Успіхів. Якщо є питання 095-499-57-59, 093-490-42-42 Юрій.

20180218_152621.jpg

20180218_152634.jpg

20180218_152542.jpg

20180218_152554.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

1. На рахунок книги. 

, prontoff написав:

Викладене у брошурці схоже на недолугу дипломну роботу слабенького студента, який не тямить про що пише, або тямить, але висловити свою думку не може

Новий текстовий документ (6).jpg
Абсолютно з Вами не згоден. Почитайте хто такі Л.П. Петров, Р.Г. Подзолов, Л.В. Буштян.
Можливо Вам просто важко зрозуміти викладене...

2. Так і не побачив Ваш оптимальний результат для конкретного випадку наведеного інженером... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, dembelneizbezen сказал:

1. На рахунок книги. 

Новий текстовий документ (6).jpg
Абсолютно з Вами не згоден. Почитайте хто такі Л.П. Петров, Р.Г. Подзолов, Л.В. Буштян.
Можливо Вам просто важко зрозуміти викладене...

2. Так і не побачив Ваш оптимальний результат для конкретного випадку наведеного інженером... 

 

Дай Бог, щоб Ви все зрозуміли, і у Вас все вийшло.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще раз перечитав всю тему.... Мабуть я помилився з своїми розрахунками...
Якщо йти з кінця, через струми при гальмуванні то найлогічніші висновки на мою думку всетаки зробив @prontoff .... Дякую.

Іноді щоб побачити істину необхідно зробити назад не 1 не 2 і не 10 кроків. 
Стоячи перед пірамідою чи сфінксом щоб зрозуміти перед чим ти стоїш необхідно відійти на сотні метрів...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, dembelneizbezen сказал:

Ще раз перечитав всю тему.... Мабуть я помилився з своїми розрахунками...
Якщо йти з кінця, через струми при гальмуванні то найлогічніші висновки на мою думку всетаки зробив @prontoff .... Дякую.

Іноді щоб побачити істину необхідно зробити назад не 1 не 2 і не 10 кроків. 
Стоячи перед пірамідою чи сфінксом щоб зрозуміти перед чим ти стоїш необхідно відійти на сотні метрів...

095-499-57-59, 093-490-42-42, передзвони, або скинь свій телефон, я передзвоню. Писанина харить. Я не збираюсь нікому нічого доказувати, хочеш почути мою думку подзвони.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.02.2018 в 00:41, инженер сказал:

потужність  2,2кВт,  1430об/хв.,   соs f - 0,83,  U==380В,    I = 4,9А,      обмотки  на  "зірку"  (в  мене  3фази).   Тормоз  хочу  зробити  на  підключенні  конденсаторів   "трикутником"  Яка  повинна  бути  оптимальна  ємність  одного  із  трьох  конденсаторів.

Вітаю,  панове!   Я,  звичайно,  дуже  вдячний  вам  всим  за  поради,  але  в  мене  складається  враження,  що  читаю  байку  про  лебедя,  щуку  і  рака.  В  кожного  своя  думка.   А  запитання,  яке  наведено  вище,   поставлено  конкретне.  І  відповіді   конкретної  на  нього  немає.

 

В 20.02.2018 в 16:18, prontoff сказал:

Так і не побачив Ваш оптимальний результат для конкретного випадку наведеного інженером... 

В 18.02.2018 в 16:09, prontoff сказал:

погратися з підключення кон-рів трикутником чи зіркою та їхньою ємністю і отримати потрібний результат.

Можна  гратися,  коли  конденсатори  є.   А  коли  їх  треба  купляти,  то  дорогі  експерименти  будуть.  І  закономірне  питання  -  а  навіщо  тоді  розрахунки?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 часов назад, инженер сказал:

Вітаю,  панове!   Я,  звичайно,  дуже  вдячний  вам  всим  за  поради,  але  в  мене  складається  враження,  що  читаю  байку  про  лебедя,  щуку  і  рака.  В  кожного  своя  думка.   А  запитання,  яке  наведено  вище,   поставлено  конкретне.  І  відповіді   конкретної  на  нього  немає.

 

Можна  гратися,  коли  конденсатори  є.   А  коли  їх  треба  купляти,  то  дорогі  експерименти  будуть.  І  закономірне  питання  -  а  навіщо  тоді  розрахунки?

Розрахунки річ потрібна, якщо ви точно впевнені в методиці цих розрахунків. Я свою думку висловив стосовно брошурки. Вбив 2-3 години вихідного дня, щоб можливо допомогти, а виявилось - займався дурнею.

Згідно брошурки береться струм намагнічування із таблички. Цей струм від 0,6 кВт до 6 кВт однаковий 7А. Але я не вірю, що для всіх цих двигунів ємність буде одна і та сама згідно гореформул.

Ще один нюанс: для двох двигунів однієї потужності та швидкості для їх зупинки за один і той самий час необхідні будуть різні ємності. Пояснюю чому: особливість конструкції ( корпус алюмінієвий чи чавунний, відмінність характеристик електротехнічної сталі статора, різниця у витках обмоток статора).

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
56 минут назад, prontoff сказал:

Я свою думку висловив стосовно брошурки. Вбив 2-3 години вихідного дня, щоб можливо допомогти, а виявилось - займався дурнею.

Якщо  Ви  можете  надати  мені  конкретну  відповідь,  то  це  не  дурня.   Я  вже  в  який  раз  хочу  почути  щось  конкретно,  а  чую  про  графіки  та  брошури.   Скажіть,  на  якого  ...біса  вони  мені  потрібні?   Мені  всього-навсього  треба  купити    ОДИН  раз  ТРИ  конденсатори..якоїсь  ємності.  ПИТАННЯ  -  якої???  Не  треба  мені  розповідати  про  якісь  формули,  чи  всякі  теорії...  Просто  товчемо  воду  в  ступі.   Вибачте,  як  кажуть,  "нічого  лічного"

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, инженер сказал:

Якщо  Ви  можете  надати  мені  конкретну  відповідь,  то  це  не  дурня.   Я  вже  в  який  раз  хочу  почути  щось  конкретно,  а  чую  про  графіки  та  брошури.   Скажіть,  на  якого  ...біса  вони  мені  потрібні?   Мені  всього-навсього  треба  купити    ОДИН  раз  ТРИ  конденсатори..якоїсь  ємності.  ПИТАННЯ  -  якої???  Не  треба  мені  розповідати  про  якісь  формули,  чи  всякі  теорії...  Просто  товчемо  воду  в  ступі.   Вибачте,  як  кажуть,  "нічого  лічного"

Не знаю якої ємності. Я воду не товчу, а досить ясно викладаю свою думку. А ви хочете трошки менше, як палець об палець вдарити і загальмувати двигун. Якщо грошей і часу немає досягти необхідного результату, то шукайте далі, як порахувати ємність конденсаторів, або  чекайте на "конктретну відповідь" у темі.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я теж не маю практичних знань по гальмуванню конденсаторами, а теорію мабуть і взагалі не знав, бо жодні формули в пам'яті не вспливають, по логіці там мало б вистачити порахувати конденсатор як реактивний шунт між обмотками, але часу на читання в мене зараз нема, як і на експерименти з двигуном. Мій коментар вище якраз був про цю дику розбіжність в розрахунках зроблених ніби-то за одним і тим самим джерелом, ну так же не буває, тому перш ніж знов постити якісь цифри варто спробувати перевірити розрахунки за іншими джерелами. А взагалі все це обговорення - чудова ілюстрація до

, dembelneizbezen написав:

Як варіант конденсатори. різкої зупинки проста схема не дасть але значно ускорить гальмування. просто і відносно дешево.

от вам просто і дешево, ну очевидно ж, що було б просто і дешево, то використовувалось би повсюди, але я не можу згадати жодного прикладу.

 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, prontoff сказал:

Не знаю якої ємності

Так  оце  і  є   відповідь.  А  все  інше,  як  Ви  самі   сказали,   дурня.

 

2 часа назад, prontoff сказал:

Я свою думку висловив стосовно брошурки. Вбив 2-3 години вихідного дня, щоб можливо допомогти, а виявилось - займався дурнею.

Я  Вас  не  просив  займатися  брошурою.   Я  просив  мені  конкретно  допомогти,  а  не  займатися  абстракцією,  щоб  потім  мені  сказати  "не  знаю "    В  мене  є  правило,  коли  я  не  знаю,  то  відразу  кажу  " не  знаю ".Не  хочу  Вас  образити.  Ще  раз  кажу,  нічого  особистого.  Поставте  себе  на  моє  місце,  перечитайте  тему,  і   хотів  би  почути,  що  в  цьому  випадку  б  сказали  Ви.

13 минуты назад, Curandero сказал:

але я не можу згадати жодного прикладу.

Якщо  Ви  уважно  читали  тему,  то  бачили,  що  ця  розмова  почалася  з  першої  сторінки.    Я  також  не  чув  раніше  за  конденсаторне  гальмування,  тому  й  зацікавився  даним  питанням,  бо  на  токарний  потрібно  робити  тормоз.  Ви  уважно  перечитайте  тему  із  першої  сторінки,  і  все  зрозумієте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Та читав я тему і про конденсаторне чув ще з бородатих часів, але то як суслік, який є, але його ніхто не бачить, жодних претензій до вас я не висловлюю, я всього лише вказав, що не варто було тому, хто запропонував такий спосіб, писати що це просто і дешево, не маючи за спиною реальних практичних розрахунків, якби тема була із теоретики, чисто обговорити, то це було б корисно, а коли треба вирішити проблему, то краще пропонувати перевірені способи.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку