Gosha 086

тормоз асинхронника и какие альтернативы есть???

125 повідомлень у цій темі

1 час назад, инженер сказал:

...не  чув  раніше  за  конденсаторне  гальмування,  тому  й  зацікавився  даним  питанням,  бо  на  токарний  потрібно  робити  тормоз.  Ви  уважно  перечитайте  тему  із  першої  сторінки,  і  все  зрозумієте.

 

Думаю, что на токарный конденсаторное торможение не годится, оно не останавливает двигатель полностью.

На большой скорости вращения оно эффективно, но когда обороты упадут, конденсаторное торможение перестаёт работать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це якраз не проблема, бо гальма зазвичай працює перед реверсом, реверсанути на малих обертах це не страшно, головне приловчитись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Curandero сказал:

Це якраз не проблема, бо гальма зазвичай працює перед реверсом, реверсанути на малих обертах це не страшно, головне приловчитись.

 

Не проще сделать обычное торможение постоянным током, которое легко настроить под свои нужды, которое сработает до полной остановки и с которым не надо никаких "приловчиться", просто останавливай в нужном месте.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, zaicev написав:

Хлопці, мій пост хтось прочитав? Є онлайн калькулятори по конденсаторах реактивної енергії, там виставляєте потужність мотора та нагруженість мотора та маєте у кВарах потрібну величину конденсаторів. Шукаєте даного конденсатора в кВарах та дивитесь його ємкість в мкф. От Вам і потрібна ємкість трьох конденсаторів і при цьому не буде перевищення реактивного току. Підключення до тих клем пускача, які йдуть вже на пряму до мотора. Бажано використовувати конденсатори поліпропіленові, такі як на однофазних моторах.

 

Дайте силку на цей калькулятор

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
16 годин назад, инженер написав:

Якщо  Ви  можете  надати  мені  конкретну  відповідь,  то  це  не  дурня.   Я  вже  в  який  раз  хочу  почути  щось  конкретно,  а  чую  про  графіки  та  брошури.   Скажіть,  на  якого  ...біса  вони  мені  потрібні?   Мені  всього-навсього  треба  купити    ОДИН  раз  ТРИ  конденсатори..якоїсь  ємності.  ПИТАННЯ  -  якої???  Не  треба  мені  розповідати  про  якісь  формули,  чи  всякі  теорії...  Просто  товчемо  воду  в  ступі.   Вибачте,  як  кажуть,  "нічого  лічного"

 

Перечитав всю тему. Фуф!) 

 

Офтоп: "Кролики - єто не только цєнний мех,.. но и три-четире..." .... сторінки обговорення методички. 

17 годин назад, prontoff написав:

Ще один нюанс: для двох двигунів однієї потужності та швидкості для їх зупинки за один і той самий час необхідні будуть різні ємності. Пояснюю чому: особливість конструкції ( корпус алюмінієвий чи чавунний, відмінність характеристик електротехнічної сталі статора, різниця у витках обмоток статора).

 

Пронтофф правий на всі 100. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Ігрек сказал:

Пронтофф правий на всі 100. 

Так.   Згоден.  Але  поясніть  мені,  наскільки  велика  буде  розбіжність  в  даних  випадках ?  Може,  ще  почати  вираховувати  тисячні  долі  мікрофарад  для  мого  випадку?  Вам  не  здається,  що  це  занадто???

 

1 час назад, Ігрек сказал:

но и три-четире..." .... сторінки обговорення методички. 

Оце  про  що  я  і  казав.   ТОВЧУТЬ  воду  в  ступі!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В гуппе ДМ в Фейсбуке тема была 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, инженер написав:

 Але  поясніть  мені,  наскільки  велика  буде  розбіжність  в  даних  випадках ?  Може,  ще  почати  вираховувати  тисячні  долі  мікрофарад  для  мого  випадку?

 

Я тут Вам не порадник. Сам намагаюся в це "в'їхати", але бачу це (конденсаторне гальмування) як і качери високої напруги - всі про них чули, схеми бачили, що можна юзати будь-які побутові прилади і лічильник буде стояти на місці, а от щоб конкретний користувач таким девайсом розповів як робив, які є підводні камні, як воно відповідає первинній інформації ??? 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.02.2018 в 13:41, Одессит сказал:

Мотор 0,55 кВт. Пока я его не переделал на частотник жили в нём тормозные конденсаторы.
6 мкФ. 3 шт.
Что примечательно: мотор включен звездой, а конденсаторы треугольником.

Тормозил отменно.

Если экстраполировать на ваш мотор, то 60 мкФ должно хватить. Да и добавить никогда не поздно.
Конденсаторы лучше брать полипропиленовые (т.н. "моторные"). Их есть на каждом базаре.
СВВ-60 или к78-12. Рабочее напряжение: 450 вольт переменки.

Вот  человек  написал  коротко  и  ясно,  ответив  конкретно  на  мой  вопрос

Змінено користувачем инженер
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@инженер это всё хорошо, конечно.
Но, как по мне, я бы делал торможение постоянным током. Т.к. оно таки обеспечивает полную остановку, в отличие от конденсаторного. И, на мощности мотора 5+ кВт, уже дешевле обходится.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Ігрек сказал:

Я тут Вам не порадник.

 Тоді  разом  освоювати  будемо . 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Одессит сказал:

на мощности мотора 5+ кВт, уже дешевле обходится.

Мотор  будет  2,2 кВт.      Конденсаторы  3шт  по  100гр  =300гр.  Динамический  тормоз  обойдётся  дороже.  Но!   Не  буду  я  сбрасывать  со  счетов  динамический  тормоз,  просто  нужно  поспрашивать  по  знакомым  комплектующие.  Тогда  может  ценник  стать  приемлимым.  Только    вот  привлекает  меня  конденсаторное  торможение...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, инженер написав:

 Тоді  разом  освоювати  будемо . 

 

 Більше дивлюся в бік саморобного част. перетворювача, що викладений на радіокоті. Я в електрониці 0+, є товариш електрик, але не електронщик. Це трохи різні напрямки. Впринципі залізо зібрати, печать плат замовити - це я справлюсь. Монтаж.... Паяти наче вмію. 

Проблема, через яку поки не берусь за це - це програмування потім мікросхеми, калібровка. Тут і я і товариш "вісимо". Собівартість ЧП на 4кВт 380--220В мають вийти до 1,5т.грн. 

Змінено користувачем Ігрек
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 минуты назад, Ігрек сказал:

 Більше дивлюся в бік саморобного част. перетворювача,

А  у  Вас  одна  фаза  в  мережі?  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 часов назад, Ferstein сказал:

В гуппе ДМ в Фейсбуке тема была

А  назву  теми  не  скажете ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, инженер написав:

Мотор  будет  2,2 кВт.      Конденсаторы  3шт  по  100гр  =300гр.  Динамический  тормоз  обойдётся  дороже.  Но!   Не  буду  я  сбрасывать  со  счетов  динамический  тормоз,  просто  нужно  поспрашивать  по  знакомым  комплектующие.  Тогда  может  ценник  стать  приемлимым.  Только    вот  привлекает  меня  конденсаторное  торможение...

Вам гальмування струмом в 3А вистачило б із головою, а це грубо 150Вт трансформатор. Подивився сайт з трьох букв, трансформатори типу ТС, 150+Вт легко знаходяться менше 150грн., плюс діодний міст ще 50, плюс реле часу від 60грн і шмат ніхрому на каркасі... так, на трансі можливо довелось би намотати необхідну вторичку, хоча не факт, залежить який трансформатор було б куплено. Чомусь мені думається, що у Харкові можна було б знайти все вживу однозначно не дорожче цих цін. Тому стосовно "дорожче", це твердження сумнівне.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Curandero сказал:

Вам гальмування струмом в 3А вистачило б із головою,

Я  не  відкидаю  цей  варіант,  він  має  право  бути.  Тільки  якщо  купити  нормальні  речі,  то  вони  будуть  дорожчі.  Приклад :  - на  тюнері  супутниковому  раз  у  півроку  летіли  якісь  дві  детальки  копіїчної  вартості.  Майстер  казав,  що  то  болячка  даного  тюнера.  Після,  мабуть,  четвертого  ремонту  майстер  запитав,  чи  влаштує  мене  вартість  трохи  дорожча  тих  деталей,щоб  поставити  кріпші  і забути  проблему.   Та  про  що  мова!!!   Дорожчі  були  разів  у  три   від  рідних,  так  зате  після  того  ремонту  років  вісім  ніяких  проблем.  Тож  не  даром  кажуть,  що  запас  ...кишеню  не  тягне.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я сумнівні деталі відкидав відразу, наприклад діодні мости є менше 50грн https://www.(название сайта, их трех букв, который непроизвольно считается некоторыми, местом сосредоточения мошенников).ua/obyavlenie/diodnyy-most-gorizontalnyy-kbpc5010-IDqGy72.html#6898521042 але то попахує підробкою, тому ваш аргумент не приймається.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 26.02.2018 в 01:48, Curandero сказал:

читав я тему і про конденсаторне чув ще з бородатих часів, але то як суслік, який є, але його ніхто не бачить,

Я  недавно  узнав,  що   перша   мікрохвильова   піч   була  виготовлена  в  1947році.  Зараз  вона  повсюди.  Колись  ми  тільки  мріяли  про  бездротовий  телефон,  потім  про  нього  чули,  а  зараз  в  кожного  в  кишені.  А  супутникове  телебачення?  А  телевізор  на  пів  стіни?   А  зварювальний  інвертор,  вага  якого  3кг ?  Якби  мені  про  нього  казали  років  20  назад,  то  я  про  ту  людину  б  подумав,  що   щось  не  то  з  головою.  А  болгарка,  про  яку  я  перший  раз   почув  при  радянській  владі,  (той  самий  суслік,  всі  чули,  а  ніхто  не  бачив)   а  зараз  вона  в  кожного  не  в  одному  екземплярі.   До  чого  це  пишу.  Якщо  метод  конденсаторного  гальмування  не  застосовується  широко,  то  це  не  значить,  що  він  не  має  право  на  життя.   При  радянській  владі  не  дуже  такими  речами  переймалися.   А  зараз  воно  взагалі  нікому  не  потрібне.    Одним    словом,   треба  пробувати.      А  ще  забув  написати  про  китайців,  які  невідомо  що  можуть  придумати  завтра,  таке,  що  ми  і  не  чули.   

Змінено користувачем инженер
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
12 часа назад, инженер сказал:

А  назву  теми  не  скажете ?

https://www.facebook.com/groups/1681398338823320/permalink/1767882360174917/

Ссылки странно вставляются с Фейсбука

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
53 минуты назад, Ferstein сказал:

Ссылки странно вставляются с Фейсбука

Дякую!  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ігрек написав:

Дайте силку на цей калькулятор

http://www.pea.ru/docs/equipment/reactive-power-compensation/low-voltage-krm/calculator/

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 години назад, инженер написав:

А  у  Вас  одна  фаза  в  мережі?  

 

Ні, три. 

Але та конструкція, я цікавився у одного з київських власників такого (він його в когось замовляв), підрозуміває вихід і на 220В. Плюс що йде повноцінне налаштовування любих параметрів необхідних для роботи з двигунами: час розгону, час гальмування, оберти з підтримкою при хвильових навантаженнях (компенсація потужності за рахунок підйому частоти) і вихід знов на ту частоту яку встановлена, широкий діапазон обертів, старт двигуна з навантаженням і без навантаження (наприклад, компрессор)...... 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 годин назад, zaicev написав:

 

Дякую. Але він щось не на всіх підставлених значеннях видає результати. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 година назад, Ігрек написав:

 

Дякую. Але він щось не на всіх підставлених значеннях видає результати. 

Водимо потужність двигуна, вибираємо станки( де знизу буде коефіціент 0,5) , вписуємо косинус фі 0.95, і розрахувати - отримуємо величину у кВар. Находимо в пошуку  конденсатора з такою величиною та дивимось його ємність у мкф.  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку