Bogdan Manko

675 - трагедія совєтського машиностроєнія

55 повідомлень у цій темі

Немала баба клопоту- купила когута

Шановне паньство - волаю про допомогу...

купив 675 фрезер за 38000 грн як відремонтований- Вставай і роби... 

Коли привіз до хати виявилось, що у нього пофарбованих частин  більше ніж потрібно- то я дещо порозбирав, почистив шабером фарбу там де вона не повинна бути і почав шукати майстрів які б перевірили  те що я маю..

Не пройшло і трьох місяців як я знайшов майстрів, які прийшли з голими руками, позбирали і подотягували цей верстат. При загальному огляді ніби все нормально... шестерні без слідів зносу, направляючі мають незначне стирання (на око, бо перевірити нічим), тільки шпиндельна головка на великих оборотах гримить. 

Розібрали її- а там виявилось всього два підшипника- тобто аксіальних підшипників не було, а по паспортах, які я переглядав повинні б були бути. 

Я купив нові підшипникии, добавив два аксіальних і поміняв все- як гриміла так і гримить дальше. Сама конструкція шпиндельної головки для мене так і залишилися незрозумілою. Напевно я занадто тупоголовий...

 Стіл після очищення від фарби виявився зфрезованим з накладними чугуними пластинами. Може то і не погана реставрація, але зроблено все не під 90 гр. десь дві десятки косяк.

Я його підпер на латунні прокладки і виставив в горизонталь.

В результаті я отримав- при ручній подачі стола від себе хід біль менш терпимий, але до себе потрібно крутити двома руками- може туди попала якась стружка, а може то проблема зі зносом направляючих. Відпускати клини якось не хочеться. Вертикальний і поперечний хід нормальні- може слабо дотягнули клини...

 Залив масла, бо не було, і почав  пробувати- виявилось що магнітному пускачеві гаплик, сьогодні повинні поміняти...

Але масло через кришки протікає... Ліву кришку посадив на сілікон і все в порядку.

З під кришок (з правої сторони) де міняються швидкості теж стікає масло- я відкрутив їх і не маю уяви де ліпити силікон. Масло б не повинно було  попадати під ці кришки, але попадає... Ставити кришки на силікон не допоможе бо вони мають технічні прорізи...

Я б задоволенням його комусь сплавив, але совість не дозволяє. Той х-й в якого я купив цей верстат зробився англійцем і нічого не розуміє...

 

 

WP_20180207_17_54_41_Pro.jpg

WP_20180207_17_54_33_Pro.jpg

WP_20180207_18_05_30_Pro.jpg

WP_20180207_17_54_04_Pro.jpg

Змінено користувачем Bogdan Manko
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

мне один дед всю плешь проел рассказывая как тонко и четко надо настраивать шестерни в ВФГ.  мол есть там какаято тонкость. может проблема грохота в этом?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ви з чим і з ким їхали купувати той станок? Ладно проїхали... Сплавити та ще за таку ціну навряд чи вдастся . По ходу стола, скоріш за все треба відрегулювати клин.(90%)  По ВФГ там є варіант з косозубими шестернями вони тихіші . Сам зараз також відновлюю такий станочок для себе. 

Я так розумію в даний час на форумі декілька чоловік відновлюють/ремонтують такі станочки. Було б не погано якби кожен викладав якісь фото з процесу ремонту і ділився своїм досвідом.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

це дибільна совієтьська голова. у капіталістів такої не бачив. ще й зроблено через жопу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я свого брав літом 2017 за 20к. (менше 1000$)... з побитою коробкою подач (фрезировщики подачі переключали на ходу, тому дуже швидко вбили коробку) НО в тому був і великий плюс - хороша станина винти, і тд.
675 загалом непоганий станок як на свою ціну. питання чи є кращі в його класі - звичайно є! але не за такі гроші.
в нього є свої як плюси так і мінуси.

, kolish написав:

 По ВФГ там є варіант з косозубими шестернями вони тихіші


Також чув.
 

, Bogdan Manko написав:

 тільки шпиндельна головка на великих оборотах гримить.

А без неї вмикали ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Bogdan Manko написав:

 

З під кришок (з правої сторони) де міняються швидкості теж стікає масло- я відкрутив їх і не маю уяви де ліпити силікон.

я давав картон + герметик. нічого не тече. 
як з першого разу залив на 1,5 літра більше рівня то потекло через переключатель коробки подач=) .

20180123111119.jpg

Змінено користувачем dembelneizbezen
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

включав- тихо працює

, dembelneizbezen написав:

Я свого брав літом 2017 за 20к. (менше 1000$)... з побитою коробкою подач (фрезировщики подачі переключали на ходу, тому дуже швидко вбили коробку) НО в тому був і великий плюс - хороша станина винти, і тд.
675 загалом непоганий станок як на свою ціну. питання чи є кращі в його класі - звичайно є! але не за такі гроші.
в нього є свої як плюси так і мінуси.


Також чув.
 

А без неї вмикали ?

вмикав - не гримить... скоріш за все це проблема до неї.

Як я зрозумів - аксіальні підшипники повинні затискатись, а як там це можливо зробити не зрозуміло...  херня ще та

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це не стіл, це повний капець... Пошуки нового раджу вже починати, щоб потім, коли там повиломлює те рукоблудство вже бути готовому до заміни.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, dembelneizbezen написав:

я давав картон + герметик. нічого не тече. 
як з першого разу залив на 1,5 літра більше рівня то потекло через переключатель коробки подач=) .

20180123111119.jpg

під рамкою не тече - там явно закидує десь біля осі перемикання- може там сальника не поставили, якщо він там був колись а може я масла забагато налив- воно у мене на верхньому рівні - тобто далеко за норму

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Bogdan Manko если в одну сторону движется стол более менее нормально, а в другую туго, то может клин не закреплен и его затягивает.

На счет цены не надо переживать. Зато сколько нового узнали и сколько впечатлений. За это тоже надо платить.

8

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сильно не драматизируйте. Если вы купили для работы, то будете долго и нудно его убивать. А если для фетиша, то, конечно, и стол менять и ещё перекрасить обязательно. 

Если интересно, я во время разборки фоткал голову, тогда менял шестерни и подшипник коренной 

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

на ереванцах всегда головы торохтели...

я свой недавно продал, правда намного дешевле чем купил ТС. и тоже местами кривой

освобождаем место под новые потребности - станок поболее надо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
4 години назад, igor-jan написав:

Сильно не драматизируйте. Если вы купили для работы, то будете долго и нудно его убивать. А если для фетиша, то, конечно, и стол менять и ещё перекрасить обязательно. 

Если интересно, я во время разборки фоткал голову, тогда менял шестерни и подшипник коренной 

 

звичайно інтересно, у мене одеський завод і я ніде не знайшов його креслення, Зібрав головку по кресленнях з інших заводів а вони відрізняються...

Спочатку посадив роликовий підшипник і підтиснув велику втулку гайкою (наскільки сильно її затискати невідомо + там у мене була одна широка гайка без можливості її зафіксувати- тобто одна гайка без контргайки чи м'якої шайби щоб її фіксувала, купив шайбу але виявилось що її там не можливо поставити бо шпоночний паз не прорізаний до кінця. Рішення яке я бачу- там потрібно поставити дві вужчі гайки. Після  цієї гайки поставив прокладку і аксіальний підшипник, який досить тісно набивався на вісь, під сам кінець все ж проскочив і тепер там є незначний люфт . Вставив шпиндель в головку і зверху знову набив аксіальний підшипник. Дальше довелось поставити ще одну додаткову шайбу і радіальний підшипник. Цей підшипник набив впритул до цієї шайби і гайкою пробував підтягнути його так, щоб вибрати люфт у аксіальних підшипниках. Наскільки цю гайку затягувати не знаю і не розумію цей механізм- там посадка внутрішнього і зовнішнього кілець радіального підшипника досить туга і мені видається що робити ним натяг аксіальних підшипників не є добрим ділом, хоча можливо так і задумано. Ось тут зверху вже було дві гайки і шайба що все це фіксує. Зібрав як зібрав і на малих оборотах пісня, а на великих тарахтить. Сам кінець шпинделя в роботі на око видно як  б'є. Міряв биття по цанговому зажимі- виходить що биття немає взагалі- сама піноль дуже тісно ходить вверх/вниз,  а кінець не перевіряв на биття шпинделя поки не перевіряв , хоча оком видно що гуляє нібито кривий...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Можливо, це не зовсім на цю тему фото, тут я акцентував на косозубі шестерні. 

Якщо на рахунок затяжки підшипників, то я затягував максимально до тих пір, доки не починалося зусилля холостого ходу. Тобіж, тугіше стає, треба відпустити, щоб хід був легким. 

Звук на обертах буде по-любому. Але, якщо дійсно гучно, то це можуть гриміти косозубі шестірні від неправильного зачеплення. Треба слідкувати, щоб був зазор невеличкий між зубами. 

IMAG2457.jpg

IMAG2458.jpg

IMAG2459.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

лайте будь ласка свій телефон, бо дописуватись не допоможе....

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Конец шпинделя к верху и у меня гуляет... А еще там часто резьбы нет - наш народ уж больно богатырский, обрывает все начисто.... 

Главное чтоб сам КМ4 годным был (без задиров и биений). Т.е. рабочая часть.

Конструкция ВФГ - просто жесть... Другие головки на больших фрезерах сделаны намного проще и толковей... Просто ребята пытались все сделать максимально плотно, чтоб головка была узкая, вот и пришлось жертвовать.... 

 

Учитывая времена - хорошие станки стоят совсем других денег, вот и приходиться брать что есть по нашим карманам... А далее - глаза бояться, руки делают. За пол года год можно сделать цацку.... Удачи!

DSCN0159.JPG

DSCN0161.JPG

DSCN0162.JPG

DSCN0164.JPG

DSCN0160.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вы как-то слишком обобщили Я имею ввиду название темы 675 и 676 весьма неплохие довольно надежные и удобные в работе станки Другое дело что более менее живыми дожили до наших дней дефектные бракованые и ереванские станки в силу того что были мало работоспособны сравнительно со своими нормально изготовленными братьями Более того на мой взгляд для частного владения когда у вас нет ремонтного участка с коллективом специалистов ремонтников электриков киповцев эти два станка- наилучший выбор в настоящий момент Почему ?  Потому-что в них нету древней электроники двигателей постояннного тока гидравлики и прочих прелестей которые в изобилии присутствуют на более поздних моделях Все это восстанавливается в настоящий момент очень и очень проблематично и дорого а потому часто не целесообразно То что вы заплатили за свой станок это  пару копеек в сравнении со стоимостью аналогичного нормального нового станка Поэтому приложите немного усилий и он будет вас радовать Там только механика больше ничего 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Красота- давайте мінятись...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 07.02.2018 в 18:26, Amigo1982 сказал:

мне один дед всю плешь проел рассказывая как тонко и четко надо настраивать шестерни в ВФГ.  мол есть там какаято тонкость. может проблема грохота в этом?

Тактика така - вершини повних конусів конічок повинні перетинатися в одній точці. Я на своєму минулому єреванці від незнання півдня потрапив лише на це виставлення.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 09.02.2018 в 23:06, Лесник E. сказал:

Поэтому приложите немного усилий и он будет вас радовать Там только механика больше ничего 

Якщо мова за армянина 675, то згоден, зовсім трохи:

Викинути обидві коробки та зробити нові, бо то взагалі хлам з сирими шестернями.

Повністю переробити ВФГ,  бо вона бовтається та гарчить, що трахтор, тобто пришабрити, викинути все, що напихали всередину та поставити більш-менш працездатне.

Пришабрити (а може, й фрезернути доведеться) всі направляючі, бо вони сирі, криві, в одному місці клинить, в іншому бовтаються.

Відновити роботу всієї масляної системи.

Замінити всю електрику.

Що лишилось?

База з гімняного чавуну (дивно, як він не розвалюється від протягу), електродвигун (його армяни купляли, тому він, скоріше, робочий).

Все пофарбувати та здати на металобрухт.

 

А це

В 09.02.2018 в 22:28, Богдан28 сказал:

Конец шпинделя к верху и у меня гуляет... А еще там часто резьбы нет - наш народ уж больно богатырский, обрывает все начисто.... 

Главное чтоб сам КМ4 годным был (без задиров и биений). Т.е. рабочая часть.

Конструкция ВФГ - просто жесть... Другие головки на больших фрезерах сделаны намного проще и толковей... Просто ребята пытались все сделать максимально плотно, чтоб головка была узкая, вот и пришлось жертвовать.... 

 

Учитывая времена - хорошие станки стоят совсем других денег, вот и приходиться брать что есть по нашим карманам... А далее - глаза бояться, руки делают. За пол года год можно сделать цацку.... Удачи!

DSCN0159.JPG

не 675 армянин, а 676, можливо, більш достойного виробника балтієць, чи одесит.

З таким качаном армянський 675 чистоти не дає, а працює так, хоч тікай.

Через рік-два теж буду шукати щось подібне. Хоча є і кращі варіанти.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Собственно все высшеизложеное только увеличивает ценность хорошего 675-676 станков в сегодняшних реалиях Они не только просты и надежны но и очень редко встречаются сейчас в хорошем работоспособном состоянии Просто посмотрите сколько на данный момент предложений на продажу по одесским или прибалтийским 675-676 То-то и оно что их практичеки нет А если и есть то скорее всего это уже не станок а огрызок Их без крайней необходимости не продают а наооборот аккуратно пользуются и берегут 6720 и 6725 - бери не-хочу хоть и прибалты в основноом Откройте небезызвестный сайт ! Или я в чем-то не прав ? 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 часа назад, 4post сказал:

 

не 675 армянин, а 676, можливо, більш достойного виробника балтієць, чи одесит.

З таким качаном армянський 675 чистоти не дає, а працює так, хоч тікай.

Через рік-два теж буду шукати щось подібне. Хоча є і кращі варіанти.

676П Иркутск. Станок терпимый, но не без косяков.... Купил за 42, вкинул 10 с хвостом, продавать не собираюсь.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Шановні форумчани дякую за відгуки в моїй темі..

Я виробляю деякі приспосіблення які потребують  відповідної прецизності... Жив я в Сербії і наївся гівна поки підібрав майстрів, а коли переїхав в Україну то зрозумів що боротися марно--- вони, МАЙСТРИ, завалили радянський союз своїм повсякдневним трудом, але він був могучий і міг роками витримувати брак який виробляли, а мене хотіли завалити за тиждень- ЗА ЩО? 

То я за  всі домовлені деталі заплатив і викинув Їх перед ними... От і вирішив купити устаткування для своїх робіт. Мені потрібні точні і високоточні  станки, бо майстер з мене нікудишній, тобто я чистив задирки за фрезерувальником і токарем років 2 з гаком  і доказуватись на так собі станках у мене просто не вийде- немає практики гівно гнати.

В результаті купив цей станок по темі , токарні -Weiler 260 i Schaublin 102 N VM і накінець фрезерний Reckerman kombi 1000, який мені завеликий і я його поки не підключав... Все звичайно б.в. 

.

Як я бачу це - мені потрібно для цього верстата купити повірочну плиту ГРАНІТНУ КЛАСУ 0 як мінімум, купити лінійки і пришабрувати їх, бо вони всі криві від зберігання...

То нехай , але як довести площини в горизонталь відповідно до направляючих отворів мені незрозуміло, хоча переглядав багато відео.

Мені чомусь здається що для ремонту( руками) все ж потрібні будуть приспосіблення які б гарантували хоча б горизонтальність або паралельність оброблювальних сторін, а яким чином обробити більше паралельних  площин та й ще під кутами взагалі не вкладається в голові.

Може б я і загорівся прикупити потрібне для ремонту і попробувати зробити з нього верстат, але я не маю уяви як це взагалі можливо і якщо я виведу його геометрію чи я отримаю точний верстат чи так собі... Що зауважив, коли міряю головкою паралельність в одну сторону то вона мені показує наприклад 0, а коли веду в іншу сторону то починає показувати 0.5 сот мм різницю, тай по середині теж скаче- враження таке що цей хобот скаче зліва направо як хоче... і якщо я його пришабрую що буде?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Якщо у Вас є робота і є замовники, ставте станок на продаж і шукайте такий щоб на ньому зразу можна було заробляти ... Бо весь вимірювальний інструмент який потрібен для ремонту і час який Ви затратите на ремонт по ціні потягне ше як один станок. Інше діло коли відновлюєш без конкретних завдань так сказати для "дому" .

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Станок спустя 30-40 лет, если работал, не будет иметь первичную точность. Ибо ничто не вечно, никто не вечен.

У меня после ремонта вышло следующее: 

С краю на край по основном ходу стола - плавное падение в 5 соток на 40 см. Движение "туды-сюды" ВФГ 0,1мм на 15 см... т.е. на 25см будет больше, где-то 0,15+мм. 

Падение плавное, скорей всего надо выставить стол (подложить подкладки), но т.к. я никогда не воспринимал фрезеровку как финишную операцию на ответственных деталях - для моих нужд этого достаточно. Т.к. все равно почему-то выходит качественней, чем на стороне....:/

 

По станку что вы купили - поддержу коллегу kolish-а и без вариантов.... 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку