Bogdan Manko

675 - трагедія совєтського машиностроєнія

55 повідомлень у цій темі

5 годин назад, kolish написав:

Якщо у Вас є робота і є замовники, ставте станок на продаж і шукайте такий щоб на ньому зразу можна було заробляти ... Бо весь вимірювальний інструмент який потрібен для ремонту і час який Ви затратите на ремонт по ціні потягне ше як один станок. Інше діло коли відновлюєш без конкретних завдань так сказати для "дому" .

я дальше використовую деталі які виготовляють в Сербії...

Накупив станків, для того щоб самому робити. СТАРИХ і хто його знає які вони будуть в роботі - може доведеться і їх шаманити. Головне що не можу знайти майстрів які б це могли поремонтувати, на нові станки звичайно грошей нема...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

ну тоді пробуйте ремонтувати... як показує практика, ремонт є дорогим і довгим процесом.  але вода камінь точить...

успіху у відновленні. по 675/676 є певна кількість запчастин (шестерні/вали) , можливо щось буде потрібно то пишіть

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я би була робота і замовники. Які чарівні слова. Слухав би день і ніч. Але як що відкинути оте "як би", то зовсім погано виходить. Виходить що робота вже була, і замовники були. А куди ділись один Бог знає. Так що відкинемо щє і "була" най буде просто "Робота і замовники." :-)) Тоді виходить що вони є, але ми їх поки що не знайшли. Та знайдемо обов"язково. Головне щоб руки не опустилися. 

    Також маю "Єреванця" купив ще за 10 000грн. Стояв з 2013р Зараз маю намір запустити. Під"єднав до 380 пускатель клацає і нічого не відбувається. Може там яке блокування стоть? І ще хотів спитати. На столі і на направляючих. (хоч і був змазаний маслом) місцями з"явився наліт іржі. Ганчіркою не витирається, но м"яка щітка по металу знімає одразу. Може хто підскжае яку хімію не агресивну. Не хочеться терти шіткою. Може пошкрябатися. А щось на кислоті треба змивати сильно водою. Але ж стоїть вже в цеху. І воді діватись нікуди. 

 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 минуты назад, Sergey.O сказал:

Я би була робота і замовники. Які чарівні слова. Слухав би день і ніч. Але як що відкинути оте "як би", то зовсім погано виходить. Виходить що робота вже була, і замовники були. А куди ділись один Бог знає. Так що відкинемо щє і "була" най буде просто "Робота і замовники." :-)) Тоді виходить що вони є, але ми їх поки що не знайшли. Та знайдемо обов"язково. Головне щоб руки не опустилися. 

    Також маю "Єреванця" купив ще за 10 000грн. Стояв з 2013р Зараз маю намір запустити. Під"єднав до 380 пускатель клацає і нічого не відбувається. Може там яке блокування стоть? І ще хотів спитати. На столі і на направляючих. (хоч і був змазаний маслом) місцями з"явився наліт іржі. Ганчіркою не витирається, но м"яка щітка по металу знімає одразу. Може хто підскжае яку хімію не агресивну. Не хочеться терти шіткою. Може пошкрябатися. А щось на кислоті треба змивати сильно водою. Але ж стоїть вже в цеху. І воді діватись нікуди. 

 

я використовую металевий йоршик для посуду, станину не царапає, а от легку іржу прибирає на раз)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Sergey.O сказал:

На столі і на направляючих. (хоч і був змазаний маслом) місцями з"явився наліт іржі. Ганчіркою не витирається, но м"яка щітка по металу знімає одразу. Може хто підскжае яку хімію не агресивну. Не хочеться терти шіткою. Може пошкрябатися. А щось на кислоті треба змивати сильно водою. Але ж стоїть вже в цеху. І воді діватись нікуди. 

 

Если это просто налёт - нанесите обычное масло И-20, на сутки, потом трём жёсткой ветошю, если мало, еще раз. Мне всегда помогало.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Sergey.O легку іржу перетворює перетворювач іржи))) залишається білуватий осад фосфату заліза який добре утримує масло при подальшому зберіганні. Беріть саме на основі ортофосфорної кислоти, вона практично не травить сталь, шліфована поверхня зберігає фактуру, тільки трохи менше блищить, для зовнішніх та привалочних нефарбованих поверхонь ідеальний варіант.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую! Буду пробувати як потеплішає. Відпишуся про результат.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підкажіть, будь ласка, на 675 Єревані люфт горизонтального шпінделю складає десь 10 мм, то так треба? Якщо ні, то як з цим боротись?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

єреван це жесть конкретна але бувають винятки. потрібно дивитися. можливо щось потрапило в шпіндель.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
17 минут назад, ALTOS сказал:

єреван це жесть конкретна але бувають винятки. потрібно дивитися. можливо щось потрапило в шпіндель.

Якщо вірити паспорту, то всього-навсього відпуситилась, або ж не була затягнута взагалі, гайка передньої опори. Вона вибирає зазор на радіальному підшипнику та підтягає упорні, вибираючи осьовий люфт.

Дуже невдобно фрезувати, впершись долонею лівої руки в торець оправки.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

там 2 гайки. 1 на радиальный, 1 на упорные. отпустилась та что упорная - ближе к шестеренке

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
15 минут назад, aegis сказал:

там 2 гайки. 1 на радиальный, 1 на упорные. отпустилась та что упорная - ближе к шестеренке

Якщо вона там ще є. Єреван, техніка богів. Дякую за допомогу.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вона зі шпинделя не соскоче... якщо поставили, xDзвісно

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тихий ужас... Прочитал тему. Это все такие 675- 676 или только армани. У меня 676-п прибалт под-усталый стоит ждет своего часа. А токарный 1б61а трудиться, не ижак конечно но вполне себе нечего?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

армяне особенно старались. а так все больше зависит от того сколько дней до конца пятилетки оставалось...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.02.2018 в 10:25, 4post сказал:

Якщо мова за армянина 675, то згоден, зовсім трохи:

Викинути обидві коробки та зробити нові, бо то взагалі хлам з сирими шестернями.

Повністю переробити ВФГ,  бо вона бовтається та гарчить, що трахтор, тобто пришабрити, викинути все, що напихали всередину та поставити більш-менш працездатне.

Пришабрити (а може, й фрезернути доведеться) всі направляючі, бо вони сирі, криві, в одному місці клинить, в іншому бовтаються.

Відновити роботу всієї масляної системи.

Замінити всю електрику.

Що лишилось?

База з гімняного чавуну (дивно, як він не розвалюється від протягу), електродвигун (його армяни купляли, тому він, скоріше, робочий).

Все пофарбувати та здати на металобрухт.

 

А це

не 675 армянин, а 676, можливо, більш достойного виробника балтієць, чи одесит.

З таким качаном армянський 675 чистоти не дає, а працює так, хоч тікай.

Через рік-два теж буду шукати щось подібне. Хоча є і кращі варіанти.

Добрый день.

Станок стоит на плите перекрытия ?

На вибро опорах на плите дрожи нет?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Любителям похаять советское машиностроение....Здесь все просто.Покупайте украинские станки,современные,не уступающие западным аналогам....Что вы говорите?! Не производим мы никаких!? Вот же оказия.Огорчение....

Оно не без греха конечно было машиностроение это.Но сейчас у нас нет никакого,от слова совсем.

И простите великодушно что это за  "совєтського машиностроєнія"?! Может все-таки радянського машинобудування?!

Показывая свою неприязнь, вовсе необязательно корежить украинский.

Змінено користувачем Dorognik
4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не оно немножко все таки есть, но на уровне штучного производства. И цена на него просто Украинская. А это значит, намного большая чем например Китай.

А возможности купить новое, даже китайское у нас не густо. Вот и перебивается народ старым советским. При союзе его много делали и Украину тоже заваливали им. А как иначе выкручиваться пиплам?

Не заказывать же seikymmoori по 200000ойро.

Сам ереванского 675го имею. Взял давно за 6000гр. Пеоесыпал всего, но в геометрию не лазил. Не жалею. Хвалю бога, что такого спдобил иметь.

Змінено користувачем Дядя_Уеф
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А мне постоянно пишут почему я покупаю станки в состоянии комплектного металлолома По цене сверлилок их типа давно в лом пора здать. Да потому что приводишь его в порядок За месяц два неспеша и будешь имеешь вещь уверен что моё последнее приобретение по цене выйдет эдак тысяч на 10 дешевле от этого несчастья. Так что если есть желание и возможность забавляйтесь)

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 часов назад, Dorognik сказал:

Любителям похаять советское машиностроение...

На всякого кто пытается ругать свой станок, мол сделан он при совке и поэтому полное Г. я смотрю как на человека жалующегося всем что у него толстая, старая и ничего не умеющая жена. И скорее всего он достоин такой жены, и большего не заслуживает.

У меня советские станки из 60-х, только последний 1к62 молодой, всего 48 лет. На него я заработал на "старичках". По другому говоря я старую жену обнял, поцеловал, сказал на ушко:"как ты хороша". И она стала готовить не хуже молодых, хоть и по старым рецептам. 

Мне Михаил Владимирович нравиться, купил 1М61 по цене метлома, причесал его, и помощник готов. С интересом смотрел видео про восстановление станка, где он ругался на ремонтников, но я не помню упреков в сторону самого станка. Хотя в инете полно "экспертов" считающих что это не станок, но я знаю лично человека который зарабатывает на таком, и не ноет.

А "эксперты" прежде чем хаять что то родом из СССР, пусть покажут свой парк швейцарских станков и только им я поверю что "красавицу" любить приятнее. этот вывод в принципе логичен. Но я смотрю трезво на ситуацию, пока я не достоин(как заработаю - куплю).

И про "дедов" которые делали все не так, не так проектировали и ремонтировали - они в космос летали, а мы можем только вареники в небо запускать

 

Извини ТС что не по теме спич, но немного все таки и в тему. Где то Вы сами на грабли наступили, покупая не дешевый станок и не подвергнув его тщательному осмотру. Можно себя гнобить за это, а можно сказать :"Я ошибся, ну и что, все ошибаются, буду работать." 

Вот альтернативное мнение про точность станков. Может он где то и ошибается, но посмотрев его видео где он работает на старых станках и зарабатывает, прихожу к мнению что он во многом прав.

 

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 11.02.2018 в 13:39, Богдан28 сказал:

676П Иркутск. Станок терпимый, но не без косяков.... Купил за 42, вкинул 10 с хвостом, продавать не собираюсь.

 

Повезло в прошлом году тоже взять хороший 676 уже более свежий 2004г сельмаш. 

Считаю что такой станок таких годов в хорошем состоянии просто находка, еще под исо 40 конуса

В комплекте еще долбежка и делительная головка.

Из всех работ, промыл поддон и залил свежее масло

2 т зелени отдал

2F80908C-1CAC-4748-8484-195349DF5C4D.jpeg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 часов назад, Seregan35 сказал:

Повезло в прошлом году тоже взять хороший 676 уже более свежий 2004г сельмаш. 

Считаю что такой станок таких годов в хорошем состоянии просто находка, еще под исо 40 конуса

В комплекте еще долбежка и делительная головка.

Из всех работ, промыл поддон и залил свежее масло

2 т зелени отдал

На мой взгляд очень ценное приобретение Если  геометрия в порядке то очень дешево купили Как по мне то это наилучшее вложение денег при покупке безконсольного фрзера таких габаритов обработки Поздравляю Я свой Одесский 675 если и поменяю то только на такой 

Змінено користувачем Лесник E.
добавил
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
14 часа назад, Лесник E. сказал:

На мой взгляд очень ценное приобретение Если  геометрия в порядке то очень дешево купили Как по мне то это наилучшее вложение денег при покупке безконсольного фрзера таких габаритов обработки Поздравляю Я свой Одесский 675 если и поменяю то только на такой 

Геометрия отличная, стол без заездов, механика вся в порядке

Они иногда проскакивают на о ел икс, нужно мониторить.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім привіт. Пвдскажіть будь ласка. В мене 675 без ВФГ. Таким купував. Тепер шукаю голову. З фрезерного 676 не підійде? І чи є різниця Ереван та Одесит? Дякую. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З 676 не підійде , там посадка більша , та і щазвичай на 676 голови дорожчі... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку