aleksandr_perviy

Куплю привод подач координатки 2е440 або відправлю на ремонт свій

12 повідомлень у цій темі

куплю  привод подач стола координатки 2е440 , 2в440. привод називається ет0. або відправлю свій на ремонт електрику електроніку.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Для начала надо фото и описать неисправность привода.Есть ли изменения ,переделки и т.д.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 15.01.2017 в 15:48, Vip сказал:

Для начала надо фото и описать неисправность привода.Есть ли изменения ,переделки и т.д.

 

 

так і зроблю).

ця приблуда має назву Тиристорний електропривод ЭТ1Е1. решту видно на фото.

він відповідає за переміщення стола і салазок станка.плавне переміщення. 

при купівлі станка стіл і алазки їздили то не їздили. потім зовсім перестали. віддав електрику - знайшов кілька детальок і перепаяв їх. підключили - не працює. віддав ще раз. підключив, стіл поїхав і салазки, запрацювало. але не надовго. 2 хвилини потішився і знов перестало. працює лише салазки - і то на максимальні обороти зразу і не залежно в який бік нажмеш - їде в одну сторону. а коли переключаю на стіл - легенько гуде моторчик і рукоятка ніби вібрує.

цей більше не захотів брати, сказав щоб шукав електроніка який більше з таким зтикався, шарить в такому краще. 

 

фото перше - шкаф в якому він живе. 

на другому - дросель. з яким він в парі працює.

на третьому фото номера проводів підключення.

на решті фото сам привод . на останньому - 5 деталей, які мені перепаяв електрик.

DSC03498.JPG

DSC03512.JPG

DSC03511.JPG

DSC03499.JPG

DSC03500.JPG

DSC03501.JPG

DSC03502.JPG

DSC03503.JPG

DSC03510.JPG

DSC03509.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привод древний с дрожением проблема такая бывает зачастую.Помимо перепайки деталей. нужно проверить работу или в режим настроит компаратор на микросхеме,могут давать сбой и подстроечные элементы.Электролиты нужно обновить на новые по питанию могут давать пульсации и эта переменка лезет в постоянку от туда могут быть рывки при движении.Но фишка в том что дистанционно привода не настраиваются только по месту где стоит привод на оборудовании.И даже новый привод надо настраивать по конкретный станок.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Vip сказал:

Привод древний с дрожением проблема такая бывает зачастую.Помимо перепайки деталей. нужно проверить работу или в режим настроит компаратор на микросхеме,могут давать сбой и подстроечные элементы.Электролиты нужно обновить на новые по питанию могут давать пульсации и эта переменка лезет в постоянку от туда могут быть рывки при движении.Но фишка в том что дистанционно привода не настраиваются только по месту где стоит привод на оборудовании.И даже новый привод надо настраивать по конкретный станок.

 

рывков нету, он просто разгоняется на максимум за 2 секунды. независимо в правую сторону нажимаю или в левую, всеравно валит вправо.реверс видимо не работает.

а второй двигатель когда включаю-даже не шевелится, только если прислушатся толи гудит то ли вибрирует слегка. 

компаратор это что такое? я в этом почти ничего не понимаю.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Компаратор это микросхема в режиме котором работает

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 час назад, Vip сказал:

Компаратор это микросхема в режиме котором работает

Спасибо. буду еще искать.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

В благодарность можно плюСИК поставить. С узла задатчика то бишь крутилки на пульту вы задаете определенное напряжение по одному входу операционного усилителя ( микросхема) , а с обратной связи с двигателя приходит измеряное преобразованное напряжение на второй вход операционного усилителя ( микросхема)  дальше микросхема сравнивает их и выдает сигнал рассогласования, то есть скорость подачи. Ну это в кратце.

КАК РАБОТАЕТ КОМПАРАТОР НА ОПЕРАЦИОННОМ УСИЛИТЕЛЕ

Змінено користувачем Vip
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 минуты назад, Vip сказал:

В благодарность можно плюСИК поставить. С узла задатчика то бишь крутилки на пульту вы задаете определенное напряжение по одному входу операционного усилителя ( микросхема) , а с обратной связи с двигателя приходит измеряное преобразованное напряжение на второй вход операционного усилителя ( микросхема)  дальше микросхема сравнивает их и выдает сигнал рассогласования, то есть скорость подачи. Ну это в кратце.

КАК РАБОТАЕТ КОМПАРАТОР НА ОПЕРАЦИОННОМ УСИЛИТЕЛЕ

 

 

ха га))) советуете мне электроником стать еще? мне токарно координатных хватает забот)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Послухайте поради, не витрачайте на це часу, замовте краще електронщику зібрати з нуля нормальний привід, на 1085, чи іншій мікрусі, бо те лайно на "флажкових" кондерах нормально вже не запрацює, воно свій ресурс вже відпрацювало, так і будете мудохатись з ним постійно, навіть якщо зараз відремонтувати, замінити флажкові, електроліти, впаяти аналоги непередбачуваних 315 та 361-ших транзисторів, яких у вас там достобіса, то воно знов здохне, бо там і доріжкам вже хана. Це саме той випадок, коли краще ампутація.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, Curandero сказал:

Послухайте поради, не витрачайте на це часу, замовте краще електронщику зібрати з нуля нормальний привід, на 1085, чи іншій мікрусі, бо те лайно на "флажкових" кондерах нормально вже не запрацює, воно свій ресурс вже відпрацювало, так і будете мудохатись з ним постійно, навіть якщо зараз відремонтувати, замінити флажкові, електроліти, впаяти аналоги непередбачуваних 315 та 361-ших транзисторів, яких у вас там достобіса, то воно знов здохне, бо там і доріжкам вже хана. Це саме той випадок, коли краще ампутація.

 

я над цим теж думав, просто нема по близості шарящих спеців, або я ще не знайшов, щоб підказали як краще. бо знаю що привід ЕТ0, який ставився на ці станки до 85року має ще більш древніший вид, без електроніки, але проблем з ними ніхто не мав з 70хроків і по цей час (знаю 3 станка таких). 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Судячи по схемі старого модуля і тих деталей, які на вашому, реверс має здійснюватись за допомогою сторонньої комутації обмоток, не через модуль, тому й наврят чи зміг би хтось дистанційно таку річ відремонтувати, бо що куди заведено в самому верстаті - незрозуміло. Ну і очевидно, що в електросхемі верстату є ще якась проблема, через яку не реверсується двигун.

П. С. Напишіть хоч звідки ви, може знайдеться хтось поруч, хто міг би глянути.

Змінено користувачем Curandero
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
22 часа назад, Curandero сказал:

Судячи по схемі старого модуля і тих деталей, які на вашому, реверс має здійснюватись за допомогою сторонньої комутації обмоток, не через модуль, тому й наврят чи зміг би хтось дистанційно таку річ відремонтувати, бо що куди заведено в самому верстаті - незрозуміло. Ну і очевидно, що в електросхемі верстату є ще якась проблема, через яку не реверсується двигун.

П. С. Напишіть хоч звідки ви, може знайдеться хтось поруч, хто міг би глянути.

та навряд що ще десь є біда. працювало як купив, і після того як перший раз електрик поліз в привід теж трошки працювало. бо більш нічого не трогали. Волинська обл. Ковель. а в профілі можна десь вказувати звідкі бо незнайшов?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 30.01.2017 в 22:28, Curandero сказал:

Судячи по схемі старого модуля і тих деталей, які на вашому, реверс має здійснюватись за допомогою сторонньої комутації обмоток, не через модуль, тому й наврят чи зміг би хтось дистанційно таку річ відремонтувати, бо що куди заведено в самому верстаті - незрозуміло. Ну і очевидно, що в електросхемі верстату є ще якась проблема, через яку не реверсується двигун.

П. С. Напишіть хоч звідки ви, може знайдеться хтось поруч, хто міг би глянути.

Хлопці, помагайте! Є станок 67М20В. Привід подач  ЭТ1 Е1-3. Двигун подач ДПУ240-1100-3-Д41-09. З електрошкафа украдено транформатор і дросель (не впевнений, але зробив такі висновки на фоні спілкування на різних форумах).  Треба якось малою кров"ю запустити станок. Станок знаходиться в м. Боярка, Києво-Святошинського району. Прохання таке - порадьте людину, яка може допомогти!!! Завчасно дякую!

1502885853801-1559825821.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Проблему решили?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ещё не решил

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку