#90192 Опубліковано: 7 лютого, 2018 (змінено) Я працюю на 16М30Ф3 1991р. із ЧПУ Siemens 2003р. Верстат був модернізований задовго до його придбання на наше підприємство. Кілька років працював без збоїв. Знедавніх пір, а точніше з липня 2017 почали виникати проблеми по переміщенню по Z, виникали помилки. Ці помилки неможливо було відстежити, вони виникали раптово та електронщики не могли їх відслідкувати Потім зникнули. Всі специ що дивились грішили на плату приводів. Плата кемрос (все що я знаю) А знедавніх пір почали зникати гальма на приводі шпінделя, виникає помилка по програмі, та знову лаги по переміщенні Z, (переміщення по прискореній) Пізніше при спрацюванні гальм почали ще виникати дивні звуки вже на двигунови. Електрики помітили на колекторі явні сліди росту струму. Раніше за тиждень роботи так колектор не засирало. А потім почало вирубати привода, та такою силою що вирубує щитову на пів цеху. Шукаю поради. Може хтось стикався раніше з такими платами приводів та такими збоями по 16М30Ф3, чи може хтось щось підсказати. В додаток: Гальма не спрацьовують черезраз. Реверс шпінделя тільки з малих оборотів і поступово до потрібних, або взагалі без реверса. Скидання оборотів наприклад з 200 до 40 може призвести до вирубання щитової. Змінено 7 лютого, 2018 користувачем Allden13 граматика 1 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#90206 Опубліковано: 7 лютого, 2018 У приводов могут быть сквозные токи, что собственно и вызывает срабатывание автомата. Блоки приводов содержат несколько плат. На годность электролиты осматривали? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#92937 Опубліковано: 15 лютого, 2018 Трохи відлагодили верстат. Можу сказати з того що я бачив. Змінили частину силових тірісторів (були пробиті), та перепаяли одну мікросхему на платі приводів. Після заміни, пів-дня працював без жодного збою чи помилки, пізніше знову з'явились глюки: привід шпінделя почав видавати помилки. Виріс пусковий струм на двигун. P.S. Двигун 30 кВт. пусковий струм кліщі показують 180А, причому струм тримається поки не набере оберти (це 1...3 секунди), пізніше падає до 15А. Є ще підозра що підгоріла одна з обмоток якоря після того як пробило тірістори і валив "бешений" струм на гальмування шпінделя. 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах
#93190 Опубліковано: 16 лютого, 2018 а у привода дроссель-реактор на месте? 0 Поділитися повідомленням Посилання на повідомлення Поділитися на інших сайтах