olkogr

Оброблювальний центр з 4-вертою віссю з чавуну.

363 сообщения в этой теме

Вже як кілька місяців тому уклали угоду з добрим чоловіком, під якого і проектувався а тепер виготовляється даний станок.

Станок буде по випробовані часом і досвідом схемі. Різниця в тому що він буде з СОЖ, відповідно будуть присутні усі захисти, також вирішили його лити повністю з чавуну ВЧ-40. Ну і звичайно сервопривід від міцубіші.

Параметри

Ходи про осях

Х -500 мм

У - 250

зет-160

Поворотна 4 вісь з патроном 100мм (для мілких токарних робіт)

Швидкості переміщення робочі до 7м/хв прискорені до 12.

Подача СОЖ та стиснутого повітря в місце оборобки.

Шпиндель 6кВт БТ-30. Автозміна на 10 інструментів.

Поки що кілька фото як він буде виглядати із зовні.

 

vis_zet[1].jpg

vis_zet_10[1].jpg

vis_zet2[1].jpg

vis_zet3[1].jpg

6

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Чи існує в світі верстатик з такими ж параметрами, тільки серійний?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Не знаю, тут специфіка. Потрібні великі оберти, по зет хід невеликий. Думаю як би було щось подібне то мій замовник купив би).

П.С. забувся по У хід 300

Изменено пользователем olkogr
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Перша партія лиття прибула)

DSC_0079[1].JPG

DSC_0081[1].JPG

DSC_0080[1].JPG

Изменено пользователем olkogr
8

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

На базі цього верстату не змінюючи габаритів, а змінивши магазин інструменту (ланцюговий або карусель) можна легко довести площу обробки до 700х300

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

Перша партія лиття прибула)

Здравствуйте! Очень интересный проект! Какая стоимось кг. литья? Спасибо!

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

Перша партія лиття прибула)

Де відливали.за якою технологією . І мене цікавить ціна грн за кг. І чому саме ВЧ-40.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Лили в Мелітополі, вважаю їх самими адекватним. Технологія ЛГМ (на литті добре видно структуру пінопласту). Вартість 70грн за кг ВЧ40.  Сірий чавун буде дешевше. 

Чому ВЧ-40 почитайте про чавуни, і самі зрозумієте який вам потрібен.  ВЧ-40 має кращу структуру, краще обробляється і багато ще чого. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Контакти в лс. можна? Який пінопласт використовували,чим склеювали ? Цікавий проект буду слідкувати.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Контакти завтра кину.  Модель з пінопласту робили самостійно літєйщики. Це входить в ціну лиття. Пінопласт марка дуже легка через це така поверхня, кажуть із більш щільного багато газів і може бути не пролив. Я просто кинув модель і креслення з допусками. Далі їх інженер сам порахував всі припуски і усадку. Доречі доволі точно. По литті неточність не перевищувала дві десятки на 300 мм

Изменено пользователем olkogr
3

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Якось штучно зістарювати чугун плануєте?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Взагалі для цього чавуну вистачає до року часу. Але в нас точності не ті щоб переживати. Взагалі був би час то зістарив би. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ок.Чекаю продовження і незабувайте робити побільше фоток.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ось почали обробку. Обробляється цей чавун дуже добре. При знятті 1мм практично чиста поверхня металу. 5мм припуску як на мене забагато, зате є поле для промаху)).

Роботу проводимо так, фрезеруємо на універсалах до припуску в 0,5-0,8мм, далі шліфовка. Взагалі можна було би по кругу не шліфувати, але як є можливість то чому б ні.

DSC_0143.JPG

DSC_0083.JPG

DSC_0129.JPG

DSC_0126.JPG

DSC_0124.JPG

DSC_0142.JPG

9

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Кілька відео обробки.

 

 

 

5

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ще забув викласти, невдача в Мелітополі по нашому литті. Переробляють.

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Приемно бачити такій підхід до будування верстата. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 11.02.2018 в 21:58, olkogr сказал:

Взагалі для цього чавуну вистачає до року часу. Але в нас точності не ті щоб переживати. Взагалі був би час то зістарив би

это при условии циклического изменения температуры. если все это время он в цехе пробудет, то ничего там не состарится... искусственное старение я бы рекомендовал таки сделать...

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 година назад, aegis написав:

это при условии циклического изменения температуры. если все это время он в цехе пробудет, то ничего там не состарится.

Ви трохи не правильно розумієте процес старіння або стабілізації. Ви коли проводили відпал заготовок з чавуну робили усе циклічно? Ні ви просто нагріли і плавно охолодили. при цьому процеси зняття напружень протікають набагато скоріше чим просто в цеху. За рік чавун марки ВЧ сам по собі практично позбавляється внутрішніх напружень. Які в цій марці чавуну і так невеликі. Так як в ньому графіт в вигляді кульок і має мінімальну площу контакту  із залізом, відповідно напруження внутрішні на порядки менші ніж в сірому чавуні.

Ми в цьому станку мікронів не шукаємо, нам в десятку попадати на 300мм. Відповідно скрутити так коробчасту конструкцію ніякі внутрішні напруження не можуть.

Звичайно зістарити можна, і це гірше не буде.

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

нам в десятку попадати на 300мм

рельсам не поплохеет?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А що їм буде? В моїй конструкції вони всюди на площині лежать. Відповідно відстань між ними змінитися не може. 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

так допуска не только на расстояние, но и на плоскостность... крутить может потом

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Зі свого досвіду, була в мене станина кручена десь на 5 десяток від шліфовки для колінвалів. Взяли її як основу для одного проекту. Де була призма зробили вставки, а з іншої сторони поставили рельсу на площину. Рельси 35. Хід 2,5м. Їздить воно зі швикістю 15-20м/хв вже 2 роки. Для рельс головне відстань, сама каретка в площині безпроблемно скручується не на одну десятку... Тому і ставиться вона не одна а мінімум дві. Вони працюють як візки в вагоні.

Якщо би ви зайшли в керівноцтво по установці рельс, наприклад хівін. То замітили би що там досить великі допуски на відстань між рельсами, а на різницю по висоті взагалі величезні. Так конструкцію яку я запроектував скрутити навіть теоретично не зможе.

точність.jpg

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Здравствуйте. Скиньте и мне контакты на литейку, спасибо большое.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, olkogr написав:

Контакти завтра кину.  Модель з пінопласту робили самостійно літєйщики. Це входить в ціну лиття. Пінопласт марка дуже легка через це така поверхня, кажуть із більш щільного багато газів і може бути не пролив. Я просто кинув модель і креслення з допусками. Далі їх інженер сам порахував всі припуски і усадку. Доречі доволі точно. По литті неточність не перевищувала дві десятки на 300 мм

 

Теж з великим інтересом буду слідкувати за Вашою темою. Я так розумію, ливарі виконують одиничні замовлення? Дайте і мені координати? А можна їм відіслати готову модель з пінополістиролу і чи буде це дешевше ніж просто відправити файл з абрисом ? 

 

, olkogr написав:

Ось почали обробку. Обробляється цей чавун дуже добре. При знятті 1мм практично чиста поверхня металу. 5мм припуску як на мене забагато, зате є поле для промаху)).

Роботу проводимо так, фрезеруємо на універсалах до припуску в 0,5-0,8мм, далі шліфовка. Взагалі можна було би по кругу не шліфувати, але як є можливість то чому б ні.

 

Бог в поміч! Має бути класна робота (проект).

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас