olkogr

Оброблювальний центр з 4-вертою віссю з чавуну.

389 повідомлень у цій темі

, aegis написав:

@olkogr чем перпендикулярность обеспечивали?

За одну установку обробка.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А станок катал перед этим по угольнику?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так він новий ще, по кутнику навіть не відхиляється стрілка. поки що) В нас завдання щоб станок в десятку попадав. Тому я не ускладнюю технологію.

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Робота йде. Зробили плиту Х. Залишилось різьби нарізати. 

DSC_0333.JPG

DSC_0336.JPG

DSC_0337.JPG

DSC_0334.JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Також відшліфували монстрика (частину станини де кріпляться рельси Х.). 

Також вирішили все-таки низ станини робити зварним.

Та зробити магазин інструментів типу парасольки. За рахунок чого хід по Х збільшиться до 730 мм. 

Тепер купа роботи по перепроектуванні і проектуванні нового).

DSC_0339.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приміряв каретки на плиту Х. Підшліфували плитки які притискають каретки. Пробував надівати балку У. Все зійшлось.

DSC_0346.JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поставив всі карети. В цій Плиті вперше використав зажим кареток збоку в паз який йде в глибину плити. Тобто нема виступаючих частин на плиті. Що дає змогу робити площину під каретки на плоскошліфувальному. Тут правда фрезерування. Але на майбутнє можна так кріпити і рейси і каретки.

DSC_0347.JPG

DSC_0348.JPG

DSC_0349.JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось такий магазин інструменту намалювався. Зїдає 116мм поля станка. Залишається 720. Можна було б і парасольку рухому зробити, тоді взагалі не зїдало, але на мою думку це вже лишнє).

stanok_al1l.jpg

stanok_all2.jpg

stanok_all3.jpg

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

а яка довжина граньоного корпуса, в якому шпіндель закріплений?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

 

21 година назад, IGon написав:

а яка довжина граньоного корпуса, в якому шпіндель закріплений?

400мм

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і чим розточували внутрішній отвір, з якою точністю?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так отвір там розточується не на всю довжину. Перших 90мм. Далі звільнення, там так і відлито. В мануалах до шпинделів які кріпляться за корпус прописано навіть що не можна за весь корпус кріпити, а тільки є виділена зона для того. Розточити можна на 450 координатці вертикальний, або на горизонтальній любій.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

запитутвав тому, що є ідея зробити шпиндель такий, щоб в нього корпус мав вид вісьмигранника і ці грані використовувати як направляючі. orc-structure.jpg 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 годин назад, IGon написав:

запитутвав тому, що є ідея зробити шпиндель такий, щоб в нього корпус мав вид вісьмигранника і ці грані використовувати як направляючі. orc-structure.jpg 

По типу Морісейкі) Тут проблема не в корпусі шпинделя, як ви внутрішні поверхні направляючих доведете?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

что-то мне подсказывает что проще и точнее будет таки цилиндр делать...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
11 час назад, olkogr сказал:

По типу Морісейкі) Тут проблема не в корпусі шпинделя, як ви внутрішні поверхні направляючих доведете?

Ви про підошви, по яких це "чудо" буде їздити? Там планую накладки з зедексу.

11 час назад, aegis сказал:

что-то мне подсказывает что проще и точнее будет таки цилиндр делать...

Проще и точнее - да. Но мне надо место єкономить. Если делать цилиндрический, то его внешний диаметр будет описывать восьмигранник и габарит будет больше. Соответственно сокращается ход по "Х". Шпиндель будет ходить межу стенками портала, между которыми 360 мм. Но вообще надо все хорошенько просчитать. Я потому и оцениваю возможные варианты.

Пока примерно так:1.jpg2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Сразу скажу, что это только наброски. Балки по "Х" между собой, естественно, будут связаны. Ну и всякие косынки там тоже будут присутствовать. Для открытия собственной ветки проекта, думаю, еще рановато.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Копія механіки морісейкі. Подивіться в них, щоб не видумувати ровер. А зедекс, не зедекс як ви його пришабрите там всередені?

Безымянный.jpg

Безымянный2.jpg

Безымянный3.jpg

Безымянный4.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Олег, я з цього верстата і здер цю ідею. а ще з Hermle деяки моменти :)C20.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
26 минут назад, olkogr сказал:

А зедекс, не зедекс як ви його пришабрите там всередені?

він буде клеїтись на УСП-шні призми - тому шабрити можна окремо, не збіраючи вузол, тобто не в середині.  шабрити, сам по собі, зедекс - не проблема

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тепер зрозумів, у вас розбірна конструкція, бо в морі все одним куском. Теж дивився цю механіку. Дуже цікава) Єдине з ШВП питання, дві це дорого, одна незрозуміло як працювати буде... Але стіл поворотний чому не хочете як у морі? Його простіше зробити, і жорсткість буде не менша і доступ до деталі у шпінделя краща на мій погляд...

Не забувайте також правило що консоль має висуватись на 1/3 від загальної довжини в направляючих. В морі не видно, але я дивився в живу там корпус осі У між рейсами опускається вниз і закінчується на рівні низу порталу. Тому там направляючі довгі виходять.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я в зет теж рейси запихнув) би.  Є в мене промальований маленький станочок з такою схемою. там поле А4. Хочу для проби пера зробити. Щоб вивчити всі плюси і мінуси. каретеки ставимо на корпус У. Рейси на корпус шпинделя.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
28 минут назад, olkogr сказал:

каретеки ставимо на корпус У. Рейси на корпус шпинделя.

тож в цьому Вашому проекті така сама схема. Єдине що рельси не беспосередньо на корпусі шпінделя, а на "пінолі"

Змінено користувачем IGon
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
40 минут назад, olkogr сказал:

Але стіл поворотний чому не хочете як у морі? Його простіше зробити, і жорсткість буде не менша і доступ до деталі у шпінделя краща на мій погляд...

В принципі можна і так. Але хочу в перспективі позаду розмістити барабан автозміни. Хібащо вузол нахилу стола робити тільки з одного (лівого) боку. Хоча я примірявся з приводу кріплення деталей - ніби нормально.

Ну і максимальний хід по Z в мене буде 1/2 довжини самого корпуса шпіделя. але це в крайніх випадках (максимум)

Змінено користувачем IGon
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

і ще, ШВП по Z в мене буде одна. З протилежного боку збираюсь поставити пневмоамортизатор, може навіть прийдеться ставити 2 в коліно щоб забезпечити довжину ходу в 180мм.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку