olkogr

Оброблювальний центр з 4-вертою віссю з чавуну.

389 повідомлень у цій темі

48 минут назад, olkogr сказал:

Я в зет теж рейси запихнув) би.  Є в мене промальований маленький станочок з такою схемою. там поле А4. Хочу для проби пера зробити. Щоб вивчити всі плюси і мінуси. каретеки ставимо на корпус У. Рейси на корпус шпинделя.

Може покажете? цікаво подивитись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, IGon написав:

тож в цьому Вашому проекті така сама схема. Єдине що рельси не беспосередньо на корпусі шпінделя, а на "пінолі"

Так але в мене консольна схема, а не портальна. портальна по ідеї  повинна бути жорсткіша при цій самій масі... Завтра створю ще одну тему по маленькому станочку, там от схема точно така ж , тільки все дуже маленьке). І вісь зет на рейсах. І в мене там рейси напроти одна до одної.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приміряв лотки на кабель канал. 

DSC_0363.JPG

DSC_0364.JPG

DSC_0365.JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

По шпинделю кілька слів. Шпиндель під замовлення з енкодером на 100 ліній. 3,5кВт . БТ-30 . Китайці до нього чомусь рекомендували частотник 8,7кВа.

DSC_0403.JPG

DSC_0404.JPG

DSC_0405.JPG

DSC_0406.JPG

DSC_0407.JPG

DSC_0408.JPG

DSC_0409.JPG

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

краса неземна! Скажете, як себе зарекомендують оті патрони і в кого брали. та чи роблять вони ісо 10 - 15?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ок, домовились. Патрон я брав один, посуті для перевірки шпинделя. Далі буде замовник собі сам купувати. Вже є доречі гіркий досвід  одного замовника на інших станках з автозаміною.  Купили  оправки. Через місяць дзвонить. Каже оправка із шпинделя не виходить. Кажу оправки чисті , так все гуд. Приїхав, вони накупили якихось оправок, які з початку міднені, а далі хромовані))) Хром клаптями повідпадав, полишався на внутрішньому конусі шпинделя і все таке. Вони талували інші оправки, в кінці кінців все це заклинило в конусі. Оправку зняти так і не вдалось. Зараз працюють без автозаміни..... Та оправка що я бляв для проби досих пір ідеальна, правда там було ІСО20. Так що потрібно дивитись що берете.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Частотник.

 

DSC_0410[1].JPG

DSC_0411[1].JPG

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
31 минуту назад, olkogr сказал:

з початку міднені, а далі хромовані)))

я хренею )))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
13 минуты назад, IGon сказал:

я хренею )))

почему? не специалист по гальванике, но хром же ложат на подслой меди, потому что нормально на сталь он не ложится..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З вами виробники зброї і гідравліки будуть не згідні. На мідь кладуть декоративний хром. Та й взагалі нащо хромувати оправки? Правильно для вигляду..... 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
39 минут назад, Stanley сказал:

почему? не специалист по гальванике, но хром же ложат на подслой меди, потому что нормально на сталь он не ложится..

зачем на рабочем конусе вообще хромирование? не могу назвать себя специалистом по гальванике, но на какую поверхность наносят хром, мне известно

4252.jpg бампера на этой модельке (1/43) латунные хромированные. штамповал и полировал чтобы хром хорошо лег.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Обробили бази під рейси на шпиндельній бабці. приміряв рейси , спробував вставити в балку У. Все супер легко катається. Залишилось отвір під шпиндель розточити, і отвори для фіксації шпинделя просвердлити і розвернути.

DSC_0422.JPG

DSC_0421.JPG

DSC_0422.JPG

DSC_0423.JPG

DSC_0424.JPG

DSC_0425.JPG

5

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про 4 вісь нічого  не писав.

За основу взятий безлюфтовий (з вибіркою люфта) черв'ячний редуктор. Є в мене кілька таких в закромах). Він зроблений по розумному, люфт вибирається за рахунок двох черв'яків, а не зміщенням черв'яка.

відносно осі.

Одна з опор колеса демонтована. Було виготовлено новий корпус переднього здвоєного підшипника. Також там буде і сальник. На валу планшайба. До якої буде кріпитись 100мм патрон.

 

vis_4.jpg

vis_4_1.jpg

 

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ось вирішив розібрати редуктор, він новий, але це ж радянська техніка, потрібно зробити ревізію.

Зрізав внутрішні шліци на валу колеса. Прохідне шпинделя буде 25мм. (Одна з вимог замовника)

vis_4_2.jpg

DSC_0426[1].JPG

DSC_0430.JPG

DSC_0431.JPG

DSC_0432.JPG

DSC_0433.JPG

Змінено користувачем olkogr
2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@olkogr фланец на планшайбе тонковато выглядит, имхо

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такий рекомендує виробник патрона. Я для надійності його загартував до 40 одиниць. Та й це не токарний шпиндель, навантаження там тільки від фрезерування вони в рази менші....

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приступили до розточки шпіндельної бабки.

DSC_0442[1].JPG

DSC_0443[1].JPG

DSC_0444[1].JPG

3

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Вийшло все на відмінно, маємо 1 сотку в плюсі по діаметру.

DSC_0446[1].JPG

Змінено користувачем olkogr
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

когда планируется первая стружка?

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
3 години назад, babay7878 написав:

когда планируется первая стружка?

 

Частина станини ще в роботі, так як перейшли на зварну. І магазин інструменту змінили, тепер парасолька. Тому трохи відкладається. Думаю місяць і буде стружка),

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

А про смену можно поподробнее или еще не делали?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

доброго вечора

підскажіть будьласка хто є власником кординатно розточного станка на фото ?

і як з ним можна звязатись ?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Власник фірма, якщо щось потрібно під замовлення зробити можу дати контакти в приват.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Blitzen написав:

А про смену можно поподробнее или еще не делали?

Якраз доробив модель , в процесі виготовлення креслень. Буде 84 кроковий двигун, редуктор 1/5 планетарний. 12 позицій. Парасолька з сегментом на пневмоциліндрі який буде відкривати магазин і захищати конуса оправок від попадання стружки і ЗОР.

Виготовлення викладу. Модель тут є на фотографіях.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

цей проект фінансує замовник? чи робиться за свій кошт?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку