olkogr

Оброблювальний центр з 4-вертою віссю з чавуну.

410 сообщений в этой теме

11 година назад, cop511 написав:

Gildemeister 2007-2010 годов товарно-фрезерные станки РМЦ600-1000 мм имеют массу по 25-30 тонн, раздетыми их не видел, но наверное

А ви бачили станки радянські типу 6550 або 6580 бачили їх масу, при тих ходах? 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
19 минут назад, olkogr сказал:

А ви бачили станки радянські типу 6550 або 6580 бачили їх масу, при тих ходах?

6580 видел вживую. Эти станки неоправдано тяжелые, наверное хотели чтобы были жесткие с запасом или обрабатывали тяжелые детали. Другой раз кажется что при СССР массой хотели компенсировать некачественное изготовление. А так капиталистические станки всю дорогу были легче и жестче.

 

А на каком ЧПУ обрабатывали консоль?

Изменено пользователем cop511
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
13 години назад, cop511 написав:

А на каком ЧПУ обрабатывали консоль?

 Хаас, ВФ2. На нашу точність піде.

DSC_0162.JPG

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, olkogr сказал:

Хаас, ВФ2

Так и думал, самый распространенный станок в наших краях

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

По консолі залишилось різьби нарізати. Після обробки відповідальні розміри +-0,01 попали. 

Виплила проблема з отворами глухими 30мм. Незнаю як але у відливці вони получились під кутом. Краще я б їх не відливав а зразу просверлив. Тепер от проблема як на таку глибину відкоректувати цей отвір. 

DSC_0174.JPG

DSC_0173.JPG

DSC_0172.JPG

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

нужно растачивать на большом вертикальном неубитом фрезере

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Та ці отвори не потрібні точні +-1мм пішло би. Але щось при литті пішло не так і отвір на довжині 190 мм пішов в бік на 10 мм((.  А там мають стояти пневмоциліндри компенсації ваги осі зет.  Буду шукати довгу 30фрезу. Спробуємо на фрезері. Надіюсь не буде сильно відводити... 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, olkogr написав:

Та ці отвори не потрібні точні +-1мм пішло би. Але щось при литті пішло не так і отвір на довжині 190 мм пішов в бік на 10 мм((.  А там мають стояти пневмоциліндри компенсації ваги осі зет.  Буду шукати довгу 30фрезу. Спробуємо на фрезері. Надіюсь не буде сильно відводити... 

 

Тоді спробуйте розгортками, в ручну. Бажано конічною чорновою (ялинкою) спочатку пройтись з максимальним зусиллям на виправлення перпендикулярності. Або на фрезері тоненькою борштангою...

 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
7 минут назад, olkogr сказал:

Але щось при литті пішло не так і отвір на довжині 190 мм пішов в бік на 10 мм((.

А який розмір всієї колони дхшхв ?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Та борштангою навіть теоретично коли піде зйом більше мм вона помре.  Тому моя думка що тільки фреза допоможе. 

Консоль 700 мм 180мм 214мм

Тут видно ці отвори. 

Screenshot_20180223-225930.png

Изменено пользователем olkogr
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Думаю напартачили з моделю .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, domyra85 написав:

Думаю напартачили з моделю .

Напевне,  на майбутнє таких отворів забивати в литві не буду. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@olkogr то что их не надо было делать в литье 100%.

1) надо пробовать искать не фрезу, а зенкер ф30.

2) можно попробовать расточить с 2 сторон, тогда вылет будет не 190 а 95мм всего. но примерно координатиться надо. еще лучше сделать вначале точное направление на длине около 50мм, а дальше сверлить/зенкеровать.

3) есть фреза на 35. км4 длиной 160. состояние не очень (через фольгу в шпиндель вставляю), но такую работу сделает. это если что имей в виду -  дам покататься если устроит

Изменено пользователем aegis
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, aegis написав:

можно попробовать расточить с 2 сторон, тогда вылет будет не 190 а 95мм всего.

Так, але мені потрібно в кінці отвора різьбу М10. 

, aegis написав:

есть фреза на 35. км4 длиной 160. состояние не очень

Дякую, буду мати на увазі, якщо не знайду чогось у себе, звернуся

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

От є у мене нова рельса 15. Клас точності H. Спеціально не полінився, зібрав мікростенд). Тягнув за гвинтик 40мм довжини, тому зусилля дуже маленьке, думаю кілограм 5 на такому плечі.

 

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Сьогодні зробили головне. Виправили таки ті кляті отвори).

 

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#97824 Опубликовано: (изменено)

Прийшла верхня частина станини. Почали її обробку. Якістю лиття незадоволений. Але так як це вже втретє відлито. Погодився на таке. Припусків на обробку вистачає, але хотілось би щоб лиття було більш рівне і непокороблене. 

Взагалі думаю такі великі деталі при таких стінках технологією ЛГМ отримати якісні важко. 

На подальше скоріше за все буду об'єднувати дві технології. Станину зварну. Все інше лити... 

 

DSC_0290.JPG

Изменено пользователем olkogr
2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

А вони в землю нелиють,такі габаритні  деталі кроще в землю.Хотя модель для формовки напевно буде коштувати огого.:o

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#98022 Опубликовано: (изменено)

В тому то і справа, все діло в ціні.  

 

DSC_0300.JPG

DSC_0299.JPG

Изменено пользователем olkogr
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#98024 Опубликовано: (изменено)

Розвернули другим боком все стало ясно .литво вземлю(хтс) відпадає .Який розмір цієї бандури?

Изменено пользователем domyra85
дреба дописати
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

 

1200 Х 400х 340

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

#99104 Опубликовано: (изменено)

Продовжуємо мудохатися з чавунякою. Припусків вистачило і на розміри вийшли. 

Через велику кривизну передньої сторони теж вирішили її підрівняти на горизонті. 

DSC_0305.JPG

DSC_0306.JPG

DSC_0315.JPG

Изменено пользователем olkogr
1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Приміряв каретки і рейси на консоль Y. 

DSC_0326.JPG

DSC_0328.JPG

4

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

@olkogr чем перпендикулярность обеспечивали?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас