14 повідомлень у цій темі

Добрый вечер, предлагают токарный 1615, в хорошем состоянии. Станины не просажены выработки почти нет,из минусов выбивает одна скорость, говорит нет шестерни. Цена 14500,  подскажите стоит ли брать? Думаю для себя в гараж. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Юрій Клодчик сказал:

Станины не просажены выработки почти нет,

Це зі слів продавця, чи ви самі перевірили їх бойову готовність ? 
є якісь фото ?  

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це зі слів продавця, потрібно їхати за 600 км на огляд 

IMG-f96ef0a2c404722edbda5bf4e2bb01d9-V.jpg

IMG-ec1e3551aa329f0591c08f09e284057f-V.jpg

IMG-e3559ebfa8ea90426b1be9fad42b1d44-V.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Непоганий для гаражних цілей верстат. В мене 1615М ( на підшипниках).З великих плюсів- наявність фрикціонів, 200 мм патрон, жорстка станина . З мінусів- убога коробка подач, при  переході з різьби на різьбу доводиться перебирати гітару. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
9 минут назад, Юрій Клодчик сказал:

Добрый вечер, предлагают токарный 1615, в хорошем состоянии. Станины не просажены выработки почти нет,из минусов выбивает одна скорость, говорит нет шестерни. Цена 14500,  подскажите стоит ли брать? Думаю для себя в гараж. 

Почитал только что его основные характеристики.Передний подшипник-скольжения,втулка стоит.Обороты-до 580 вроде на прямом ходу.Что то мне как то не особо нравятся эти данные,оборотов маловато...

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, KOLIAN75 написав:

.Передний подшипник-скольжения,втулка стоит.Обороты-до 580

Робимо замість фітіля примусову подачу масла на втулку, і розганяємо до 1000.Це типова модернізація, виконувалась Новочеркаським заводом авіаційного обладнання..

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

Робимо замість фітіля примусову подачу масла на втулку, і розганяємо до 1000.Це типова модернізація, виконувалась Новочеркаським заводом авіаційного обладнання..

Где то я читал,что кто то делал что то типа примитивной гидроопоры-подавал масло под давлением в данный узел.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
6 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

Робимо замість фітіля примусову подачу масла на втулку, і розганяємо до 1000.

Головне - вчасно втекти від тої модернізації. :59de5a1589b9e_4_1_721:

Скоріш за все, шестерні не розраховувались на такі динамічні навантаження.

11 минуту назад, Юрій Клодчик сказал:

потрібно їхати за 600 км на огляд 

Тут слід зважати на вартість доставки.

А якщо серйозно, то бачу такі недоліки:

- малий лімб поперечки, що на ньому можна побачити?

- відсутній лімб поздовжньої подачі. Без нього залишається робити або з лінійкою в руках або з упорами.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4post написав:

малий лімб поперечки, що на ньому можна побачити?

- відсутній лімб поздовжньої подачі. Без нього залишається робити або з лінійкою в руках або з упорами.

Поставив гвинт поперечної разом із лімбом від 1М61, лімб поздовжної -від поперечної 1А62,вийшло 0,41мм/поділка. 

P2170396.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

З токарними по металлу взагалі ще не стикався, тому і створив тему. Хотів купувати щось по менше та тут запропонували цю модель. От і думаю варто купувати чи ні 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4post написав:

Головне - вчасно втекти від тої модернізації.

На моєму шпиндель на підшипниках, 1120об/хв. теж Новочеркаськ . 

, Юрій Клодчик написав:

От і думаю варто купувати чи ні 

Навіть в такому вигляді ( якщо не зношений в хлам) він  краще нового китайця. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
7 минут назад, Куляста Блискавка сказал:

Поставив гвинт поперечної разом із лімбом від 1М61, лімб поздовжної -від поперечної 1А62,вийшло 0,41мм/поділка. 

Жесть! Тут ще з логарифмічною линійкою працювати. Добре, що лімби знайшлись.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4post написав:

Жесть!

Це ще не жерсть. Я свій 1615М майже з мотлоху відновлював. Тобто верстат був після ""капіталки""( шліфована станина,а все решта просто складене докупи і не закріплене як слід ), та ще й трохи розкомплектований (шківи,шестерні гітари, патрон,клини, двигун)... .

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

У меня немец на втулках, на таблице 1280 об.мин. Я работаю до 700 об.мин. мне хватает. Зато чистота обработки не сравнится с подшипниками. Это не заводской станок у "робота" в руках на сделке. Не стоит насилие станка того!

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку