Roman MECHANIC

Ремонт швейних і взуттєвих машин

18 повідомлень у цій темі

В цьому розділі викладаю деякі рішення в ремонті швейних і взуттєвих машин.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На що звернути увагу при покупці машини 330 класу ПМЗ

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Радикальна переробка транспортера

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Про зварені коромисла

Зварка коромисла

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Скажіть,а Ви тільки промислові ремонтуєте чи побутові теж?

Маю проблему з побутовою,віддавати в ремонт просто боюся.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли на двохголкову машину нема оригінальних комплектів між голками 8 мм, переробляємо китайський.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vlad69 написав:

Скажіть,а Ви тільки промислові ремонтуєте чи побутові теж?

Маю проблему з побутовою,віддавати в ремонт просто боюся.

Я працюю на виробництві і часу дуже не вистачає, але зараз кину відео, яке можливо Вам допоможе.

Ремонт побутової швейної машини.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

За відео дякую,але в мене не подолка а Верітас-автоматік, багатоопераційна.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Реставрована голкова пластина 332 класу через 4 роки.

, vlad69 написав:

За відео дякую,але в мене не подолка а Верітас-автоматік, багатоопераційна.

З якого Ви міста?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Переробляємо взуттєву машину на швейну

Переробляємо зіг-заг на макасинний шов

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виготовляємо петляч для скорняжної машини.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
8 минут назад, Roman MECHANIC сказал:

З якого Ви міста?

З м.Києва. Проблеми у машини такі:

1. Інколи рве нитку.

2.Недостатньо на шві натягнута верхня нитка,при чому не постійно,а 1 раз через 8-10 стежків.Виглядає у формі незятягнутоі петлі,яку легко можно піддіти голкою.(я думаю Ви зрозуміли мене).Більше натягування верхньоі нитки результату не має,а призводить тільки до іі розриву.

3Стежки в строчці виходять не рівно один за одним,а як би під невеличким кутом(ялинкою)

Якщо щось не зрозуміло,я можу намалювати.

Дякую.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Маєте проблему з обгонними муфтами 430 класу ПМЗ? Пропоную провірене вирішення: пристосування китайських обгонних муфт від скорняжних машин важкої серії.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, vlad69 написав:

З м.Києва. Проблеми у машини такі:

1. Інколи рве нитку.

2.Недостатньо на шві натягнута верхня нитка,при чому не постійно,а 1 раз через 8-10 стежків.Виглядає у формі незятягнутоі петлі,яку легко можно піддіти голкою.(я думаю Ви зрозуміли мене).Більше натягування верхньоі нитки результату не має,а призводить тільки до іі розриву.

3Стежки в строчці виходять не рівно один за одним,а як би під невеличким кутом(ялинкою)

Якщо щось не зрозуміло,я можу намалювати.

Дякую.

Ялинка від того, що зіг-заг не на нулі, якщо все ж на нулі, тоді тре подивитись, чому кулачок зіг-загу штовхає поводок, можливо сусідні поводки зачіпляються не за свої поводки, може кулачки якісь провернуті. По стібку краще зробити відео по скидуванні нитки. Скажіть який у вас човник, коливний, обертовий , в горизонтальній чи вертикальній площині.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Реставрація колонки 332 класу

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Виготовляємр голкову пластину для Пфафф 471 з лівою колонкою.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Добрый день. Нуждаюсь в Вашем совете. Имею машину 330 КЛ. в хорошем состоянии.Но есть одна проблема-- при переключении длинны стежка некоторое время не вращается транспортёр - потом включается и всё работает нормально.Подскажите в чём причина?   И ещё подскажите шток на котором крепится рольфус имеет на конце лыску и отверстие с резьбой -- что туда устанавливается ?  Имею несколько разных швейных машин  люблю сам в них разбираться ; а знаний недостаёт !  Заранее благодарю за ответ. С уважением Леонид.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

@Roman MECHANIC

Здравствуйте, Роман!

У меня на хозяйстве заимелся оверлок Агат, трёхниточный, аналог Джуки МО816 (или 814, точно не знаю, думаю, Вы догадываетесь о каком идет речь). Он настроен на опиковочный шов (т.е. узкий шов где- то 3 мм шириной). Если я правильно понимаю, чтобы сделать шов стандартной ширины (5-6мм) надо заменить игольную пластину и , наверно, лапку. У Вас найдутся такие детали на продажу? (если да, то далее в личке обсудим)

Змінено користувачем newengine
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку