said

Электроды для холодной сварки чугуна

83 сообщения в этой теме

Сваривал тиски станочные  чугунные Белорусские на 125  электродом ЦЧ-4  на холодную окало года держатся .

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, kostya1023 написав:

Ціна кусаєтся, 700-750 грн/кг

Так наче їх можливо купити і поштучно, а ПАНЧ-11 продають не менше, як по 2кг. при ціні як мінімум на тисячу дорожче. Тому ремонт чавунних виробів ціниться дорожче від ремонту скажемо алюмінію.

Изменено пользователем IMP
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Siromanets сказал:

Я варив. Інвертор SSVA-160.

Таким  не  варив.  Пробував  варити   "Кайзером"  і  ще  якимсь  китайцем.  Зварюванням  той  процес  назвати  не  можу.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
2 часа назад, kostya1023 сказал:

Есть у меня тиски. Лопнула подвижная часть.

Я  всегда  стараюсь  в  нагруженных  местах  сварки   чугуна  ставить  стальные  накладки,  предварительно  проварив  шов  и  разработав  место  для  накладки.  Стальные  накладки  с  чугуном  свариваются  великолепно  стальными  электродами.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

у меня есть ЦЧ-4 Патон используются для сварки и наплавки чугуна,пачки 1кг-вые/165грн

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26 февраля 2018 г. в 14:13, kostya1023 сказал:

@инженер Ещё много кто советует, для сварки чугуна, использовать электроды по нержавейке. Можете что-то сказать по данному поводу?

Лично я всегда варю чугун ( с фаской) электродами по нержавейке , постоянка, однофазная, с прогревом до тампературы примерно 450-500 градусов (контроль пирометром). На газовой печке, варю без выключения подогрева газом. Потом поддерживаю примерно 2 часа температуру 400 градусов, остывает и в работу.   
 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26 февраля 2018 г. в 14:42, kostya1023 сказал:

Верно. Медь при горении сильно разбрызгивается, во время сварки  таким электродом.

Медь не просто разбрызгивается, температура дуговой сварки электродом примерно 3000-4000 градусов а кипение меди 2560 градусов. Медь просто взрывается. Кое что конечно остается в зоне сварки , но варить просто отвратительно.
 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.02.2018 в 12:30, said сказал:

Unitor NICKEL-333N. Кто то варил ими.

Unitor весьма хорош. Но дорого, однако, получается. Да и "доставаемость" у него небольшая. Выше говорили о патоновских электродах, может они как вариант подойдут?

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

пробывал никеливыми шведскими, имхо нержавейкой лучше,особенно импортной.если есть возможность варить по 2-3 см и давать остыть детали.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

варю мнч2 нареканий на них нет главное не перегревать и проковывать лёгкими постукиваниями молоточком по шву. Это нужно за тем, чтобы снимать остаточные напряжения в шве и околошовной зоне.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.02.2018 в 17:15, инженер сказал:

Я  всегда  стараюсь  в  нагруженных  местах  сварки   чугуна  ставить  стальные  накладки,  предварительно  проварив  шов  и  разработав  место  для  накладки.  Стальные  накладки  с  чугуном  свариваются  великолепно  стальными  электродами.

Вечер добрый ! Не в тему. Как Ваш станок поживает?

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
27 минут назад, 33vic сказал:

Как Ваш станок поживает?

Ничего  нового.  Помещение  не  отапливается,  поэтому  работа  стоит.   Занимаюсь  то  уборкой,  то  мелким  ремонтом.    Да  самообразованием.

 

3 часа назад, 33vic сказал:

Медь не просто разбрызгивается,

Я  это  слышал  от  спецов,  правильнее  сказать  "спецов",  когда  ещё  варить  не  умел.  Моё  мнение  -  ерунда.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.02.2018 в 12:30, said сказал:

UTP 86 FN и эти Unitor NICKEL-333N. Кто то варил ими.

UTP 88 H

UTP 8 S

UTP 86 FN

Просто бомба. Варю ими давно, но с жадностью. В основном как промежуточный слой. При сварке чугун+чугун реже, но также использовал. 

Дорогие, но они того стоят.

Могу подмогнуть с купить поштучно. Свои не продам, но знаю у кого можно купить несколько.

Но поштучно цена вдвойне всегда была.

В 26.02.2018 в 15:36, kostya1023 сказал:

Ціна кусаєтся, 700-750 грн/кг

Суть не в ціні. Там 98% нікеля і купа всякого іншого добра. 
Якщо пробанеш ними, то звичайні чавуняки і в руки не братимеш, не кажучи про пародію с мідним дротом.

 

В 26.02.2018 в 13:53, kostya1023 сказал:

А силовые конструкции варили (тиски и т.п.)?

Я кілька варив. Все від чавуну залежить. Деякий тримається, деякий поруч лопає. Якщо він лопнув, то він уже фіговенький, зварювання його не дуже спасе.

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Тоді ж (колись) купив і fox cn 23/12 mo-a e 23, та так їх і не випробував. В мене пачка в будинку лежить (дуже вологи бояться), тому глянув і за ті згадав

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Мужики! Читаю і дивуюсь, вже друга сторінка жвавого обговорення і ніякої конкретики. Мабуть насам перед потрібно визначитись з конкретними задачами. Хто, що має на увазі в кожному конкретному випадку під "Электроды для холодной сварки чугуна"?....і для чого їх застосовувати ? Один гріє деталь, інший використовує марку електродів рекомендовану для заварки чавунних відливок.....Також дляя кожного конкретного випадку не завжди підійде марка електродів, якою успішно варив інший. Перш за все мабуть потрібно визначитись з кінцевою метою роботи. Для одного позитивним результатом  може виявитисьзварювання до купи двох чавунних заготовок, для іншого — ремонт лещат, які після зварювання витримають навантаження при роботі. Досить часто, останнім часом попадає робота, коли після зварювання потрібна ще й механічна обробка деталей, іноді ще й з критичним витримуванням розмірів. Тому мабуть варто на це звертати увагу.

 В Україні не такий вже й широкий асортимент електродів по чавуну. Як правило він складається з декількох марок відомих світових брендів. та декількох місцевих виробників. Імпортні мабуть якісніші, але відповідно й дорожчі. В любому випадку варто підбирати марку електродів під свої конкретні вимоги і саме головне вивчивши і застосовуючи вимоги ,вказані в інструкції до використання саме цієї марки електродів. Буквально на днях бачив варений великий чавунний блок. Варився дротом ПАНЧ-11. Після зварки пішли тріщини, потрібно виправляти. Що толку, що блок варили "правильним" дротом коли видно суцільний шов шириною в 1см. і довжиною в 30 -40 см, без проковки? Так і з електродами буває.

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
20 минут назад, IMP сказал:

Электроды для холодной сварки чугуна

В характеристиках вказаної марки електродів саме це і написано. Саме про конкретну марку він запитував. Я всю тему прочитав, хотів почути, хто ще ними користується - тільки один форумчан. 

Чомусь у нас на форумі так в звичку увійшло, що "треба поговорити". От і говоримио ))) .

Я також за конкретику. Якщо людина вирішила спробувати саме цю марку, то говорити треба про електроди їх аналоги (по ряду), а про обмотати міддю електрод - це вже зовсім по-дитячому. Раніше поштучно один такий електрод коштував майже 10 баксів, тому толку говорити про танці з бубном і мідний провід.

Я добре знаю ці електроди. В плані наплавки вони найкращі. Там при зварці геть по іншому йде процес. Тому і підкреслюю, що тут нема сенсу гоаорити про народні методи. 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
33 минуты назад, IMP сказал:

інший використовує марку електродів рекомендовану для заварки чавунних відливок.....

 

33 минуты назад, IMP сказал:

В любому випадку варто підбирати марку електродів під свої конкретні вимоги і саме головне вивчивши і застосовуючи вимоги ,вказані в інструкції до використання саме цієї марки електродів.

Так вот не сушиствут на Украинском рынке электродов для заварки чисто отливок .Даже самая дешёвая марка электродов Такая как  ЦЧ-4 предназначено для сварки и наплавки и в том числе заварки отливок причем (холодной без предварительного подогрева) Воспользуетесь своими рекомендациями.  и изучите техническую документацию на электроды ...

 

Сам не сварщик но обрабатываю часто после сварки и наплавки чугуна и скажу вам люди хорошо варят и электродом по нержавейки и электродом по стали с медной намоткой проволокой. Большинство деталей авто изготовленные  из ковкого чугуна  а он и полуавтоматом хорошо сваривается.

Единственный плюс который я заметил при наплавки и сварки ПАНЧЕМ и другими неоправданно дорогими электродами так это легкость механической обработке после сварки и наплавки.

 

 

Изменено пользователем Николай Владимирович
0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Bogdan! Я не конкретно вас мав на увазі. В вашому дописі якраз і конкретика. Там вище люди описують як вони гріли... в темі про холодну зварку. Я приблизно орієнтуюсь як в цінах, так і в продавцях, в тому числі електродів для холдної зварки чавуна. Їх у нас не багато. Між іншим, можливо кому буде цікаво, то одні й т іж електроди можуть виготовлятись на одному і тому ж заводі тільки під різними марками для різних замовників.  Різниця буде тільки в торгових марках, а по складу вони будуть однакові. Мається на увазі в тому числі імпортні марки.

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Николай Владимирович Я варю чавун, останнім часом все частіше. Починав зі зварювання звачайним дротом СВ 08Г2С і зупинився на ПАНЧ-11. Це все згадував у суміжній темі і воно не стосується даної. В мене своя "філософія" на зварку чавуна і я її нікому не нав'язую. Тому й раджу вибирати марку кожному під свої конкретні випадки. стараючись не "ліпити горбатого", бо..... електроди дорогі....апарат не той....

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
, kostya1023 написав:

Там толщина трубы около 10мм, если я сделаю канал, по трещине, где-то 1,5-2мм, а внутри будет непровар, хватит ли этого?

 

Строжку потрібно робити на 1/3-2/3 товщини. 

 

 

Взагалі, читаю цю тему обговорюється лише який електрод для "чавуна", якого чавуна без різниці ¬¬  Але ж сама родзинка якраз яку марку чавуну саме варите? 

З самого початку топікстартер, кваліфікований зварювальник, не вірно поставив акцент в своєму першому пості і далі понеслась... 

 

Я хоча зварювальник і не кваліфікований в цій стезі, але свої коротки рецензії з власного досвіду дам. "Китайські" чавуни, ті з якіх зроблені китайські верстати, наприклад, сверлильний. Чудово варяться на холодну електродами ЦЛ, по нержавійці з додаванням міді в вигляді присадки. Більшість сірих совєтських мілкозернистих чавунів варяться звичайним рутиловим електродом з додаванням в якості присадки немагнітної нержавіючої проволоки чи ніхрому (бажано 80Н...). І там і там на зворотній полярності постійним струмом, короткими тичками, наче пунктиром. Чавуни з крупним графітом, з крупнозернистою структурою, варю в якості електрода - графітовий стрижень (можна з здорової батарейки анод взяти, заточити), пряма полярність, присадка - скручені косою однакового діаметру (наприклад по 2мм) мідний і нержавіючий дріть (в ідеалі замість нержавіючого чисто нікелевий). Вариться на максимально довгій стабільній дузі. Напівавтоматом з великою подачею кислоти теж добре варяться чавуни з яких робляться зазвичай блоки двигунів, корпуса асинхронників... Теж с присадкою міді на постійному запалі і поступовому охолодженні. 

 

2

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Ігрек сказал:


 

Строжку потрібно робити на 1/3-2/3 товщини.


 


 

Взагалі, читаю цю тему обговорюється лише який електрод для "чавуна", якого чавуна без різниці ¬¬  Але ж сама родзинка якраз яку марку чавуну саме варите?

З самого початку топікстартер, кваліфікований зварювальник, не вірно поставив акцент в своєму першому пості і далі понеслась...


 

Я хоча зварювальник і не кваліфікований в цій стезі, але свої коротки рецензії з власного досвіду дам. "Китайські" чавуни, ті з якіх зроблені китайські верстати, наприклад, сверлильний. Чудово варяться на холодну електродами ЦЛ, по нержавійці з додаванням міді в вигляді присадки. Більшість сірих совєтських мілкозернистих чавунів варяться звичайним рутиловим електродом з додаванням в якості присадки немагнітної нержавіючої проволоки чи ніхрому (бажано 80Н...). І там і там на зворотній полярності постійним струмом, короткими тичками, наче пунктиром. Чавуни з крупним графітом, з крупнозернистою структурою, варю в якості електрода - графітовий стрижень (можна з здорової батарейки анод взяти, заточити), пряма полярність, присадка - скручені косою однакового діаметру (наприклад по 2мм) мідний і нержавіючий дріть (в ідеалі замість нержавіючого чисто нікелевий). Вариться на максимально довгій стабільній дузі. Напівавтоматом з великою подачею кислоти теж добре варяться чавуни з яких робляться зазвичай блоки двигунів, корпуса асинхронників... Теж с присадкою міді на постійному запалі і поступовому охолодженні.


 

І згоден і не згоден! Згоден стосовно акценту Автора теми але можливо автору потрібне якесь конкретне рішення конкретної задачі, яке  по якійсь причині він не повідомив. Не згоден: кожний викладає свій конкретний випадок. Можливо Автору вони і не підійдуть, але де гарантія що ця інформація не беде корисна комусь.
 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 година назад, 33vic написав:

І згоден і не згоден! Згоден стосовно акценту Автора теми але можливо автору потрібне якесь конкретне рішення конкретної задачі, яке  по якійсь причині він не повідомив. Не згоден: кожний викладає свій конкретний випадок. Можливо Автору вони і не підійдуть, але де гарантія що ця інформація не беде корисна комусь.
 

 

Як загальна - так! Я якраз теж хотів своїм постом підкреслити, що чавуни зовсім різні, варяться зовсім різним витратником і різним устаткуванням. Так я к і алюмінієві сплави. Теж профани (я тут теж профан:$) кажуть "люмінь", яка різниця! Звісно аргон. Звісно перемінка. І все!? А от далі? Майстри в цьому напрямку бажають краще мовчати. То вже є нюанси, які кажи-некажи, а зиску жодного. 

 

1

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
1 час назад, Ігрек сказал:


 

Як загальна - так! Я якраз теж хотів своїм постом підкреслити, що чавуни зовсім різні, варяться зовсім різним витратником і різним устаткуванням. Так я к і алюмінієві сплави. Теж профани (я тут теж профан:$) кажуть "люмінь", яка різниця! Звісно аргон. Звісно перемінка. І все!? А от далі? Майстри в цьому напрямку бажають краще мовчати. То вже є нюанси, які кажи-некажи, а зиску жодного.


 

Щодо  алюмінію ще й як згоден, там взагалі капець! Починаючи з підготовки деталі, закінчуючи потужностними режимами зварки.  Мав справу колись з виговленням апаратів для зварки в середовищі аргону. 
 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах
В 26.02.2018 в 12:30, said сказал:

на пробу эти UTP 86 FN

попробовал и скажу вам товарищи ЭТО ЭВРИКА.А вам интересно :sm3: 

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Ну, ато )) 

Відео через фільтрове скло давайте !

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас