Володимир_Фещук

Допоможіть з вибором матеріалу

32 повідомлення у цій темі

Вітаю. Хто знає, в баштових кранах є муфта (точно не знаю де, але мабуть на виході з двигуна). В ній є багато пальців, на котрих є накладки (втулки), вони амортизують вібрації та удари при обертанні. Матеріал - щось щільне на основі гуми, чи подібних матеріалів. Десь на пк було фото. Якщо не забуду - ввечері додам. На один кран були виготовлені втулки з фторопласту. Але ось вже потрібні втулки на інший кран. Хочуть якийсь м'якший матеріал, бо фторопласт недостатньо амортизує, від чого ломає пальці, на котрих сидять втулки. В голову приходить лише поліуритан ( якщо не помиляюсь), жовтого кольору.

порадьте що та де замовити. Потрібно терміново замовити метр матеріалу, щоб в понеділок зробити замовлення. Зовнішній чистовий діаметр - 34мм

IMG_20180308_120637.jpg

IMG_20180308_120651.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Капролон не піде?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, disop написав:

Капролон не піде?

Не піде. Надто твердий. Кажу ж, робили з фторопласту, який є м'якшим за капролон, але і він недостатньо амортизує

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Комбінована втулка мабуть потрібна .Внутрішня втулка фторопласт або капролон ,а наружа резина)))

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Раньше, да и сейчас, на некоторых мотоциклах задняя звездочка к колесу крепиться через пальцы, на которых втулки из спец. резины. Ходит. Там есть все - и резкая динамика и торможение и удары и вибрации. И живет.

715996969_w0_h0_cid1045628_pid500630574-608a5d77.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
21 минуту назад, Володимир Фещук сказал:

Вітаю. Хто знає, в баштових кранах є муфта (точно не знаю де, але мабуть на виході з двигуна). В ній є багато пальців, на котрих є накладки (втулки), вони амортизують вібрації та удари при обертанні. Матеріал - щось щільне на основі гуми, чи подібних матеріалів. Десь на пк було фото. Якщо не забуду - ввечері додам. На один кран були виготовлені втулки з фторопласту. Але ось вже потрібні втулки на інший кран. Хочуть якийсь м'якший матеріал, бо фторопласт недостатньо амортизує, від чого ломає пальці, на котрих сидять втулки. В голову приходить лише поліуритан ( якщо не помиляюсь), жовтого кольору.

порадьте що та де замовити. Потрібно терміново замовити метр матеріалу, щоб в понеділок зробити замовлення. Зовнішній чистовий діаметр - 34мм

IMG_20180308_120637.jpg

IMG_20180308_120651.jpg

Такие соединения-не редкость на разнообразном оборудовании.Те,что я встречал,имеют резиновые элементы,и ходят годами.

281020172569.jpg

281020172570.jpg

281020172571.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Підійде поліурітан! Раніше у вугільній промисловості у полумуфтах використовували так звані ромашки з дуже цупкої резини. зараз перейшли на поліурітан, ходить у рази краще!http://poltavhim.pl.ua/refernce/11-poliuretan-svojstva-i-primenenie.html

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
32 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

робили з фторопласту, який є м'якшим за капролон

Оце так! Що ж то у вас за фторопласт, який є м’якшим за капролон? Як на мене, то або цільняковий поліуретан, або резина в металевій гільзі, як підказав Богдан28.

Змінено користувачем Romio
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
5 минут назад, Romio сказал:

Оце так! Що ж то у вас за фторопласт, який є м’якшим за капролон? 

А что не так?Фторопласт поэластичнее немного будет от капролона.Да и свойствами отличаются.Но однозначно-в данный узел не годятся.

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Когда-то такую проблему решали установкой полиуретановой трубки прозрачной сантехнической с базара.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, DUP написав:

Когда-то такую проблему решали установкой полиуретановой трубки прозрачной сантехнической с базара.

Навряд на базарі продавались прозорі поліуретанові трубки, скоріш за все вони були ПВХ. Для привода крана таке не поставиш, бо втулки мають хоть частково відповідати якому стандару. http://docs.cntd.ru/document/gost-21424-93

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Всім велике дякую! Розібрався, потрібні кільця МУВП К-3

Тільки поки не знайшов де придбати, у всіх вихідні (

От би ще пальці знайти

Оце я називаю колективна допомога. Швидко та повністю суті. Всім велике дякую! Бо замовник сам не міг по суті нічого пояснити

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Такі і подібні з'єднання часто застосовують на консольних насосах подачі води і каналізації.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Как вариант можно попробовать рукав резиновый 

например по ГОСТ 10362 или нарезать(нарубить)

колец из транспортерной ленты .

 

0.gif

3.gif

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
2 часа назад, Володимир Фещук сказал:

Всім велике дякую! Розібрався, потрібні кільця МУВП К-3

Тільки поки не знайшов де придбати, у всіх вихідні (

От би ще пальці знайти

Оце я називаю колективна допомога. Швидко та повністю суті. Всім велике дякую! Бо замовник сам не міг по суті нічого пояснити

Пальці точаться. Жостких вимог до металу немає. Аби не Ст3.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На насосах резали  и ставили из резинового армированного шланга.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, 4post написав:

Пальці точаться. Жостких вимог до металу немає. Аби не Ст3.

Знаю, вже точив

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

На втулки можно сайлентблоки от авто подобрать,там резина подходящая.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Втулки ці ми купляємо у фірми Резинопласт (Покров, Дніпропетровська обл.)

 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коллеги, подскажите как в токарной обработке Сталь 15Г ? С чем её сравнить? Работаю обычно Ст20, ст45, ст40Х. 

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
В 08.03.2018 в 12:06, Володимир Фещук сказал:

порадьте що та де замовити. Потрібно терміново замовити метр матеріалу, щоб в понеділок зробити замовлення. Зовнішній чистовий діаметр - 34мм

Хоть может быть и с опозданием,но только сегодня тему прочитал,а почему бы не спекти новые втулки из сырой резины???если варить без добавок  регенератов получается очень износостойкая резина.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
, Ludanik написав:

Хоть может быть и с опозданием,но только сегодня тему прочитал,а почему бы не спекти новые втулки из сырой резины???если варить без добавок  регенератов получается очень износостойкая резина.

Так, гумові втулки ми вже придбали

А можна детальніше? Які потрібні компоненти, та який техпроцес?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
44 минуты назад, Володимир Фещук сказал:

А можна детальніше? Які потрібні компоненти, та який техпроцес?

Дело в том,что лет так 25-27 назад я занимался пошивом обуви,кросовок типо румынских Томис,тогда интернетов не было и с материалами трудно было,так вот сделали примитивную форму  низа подошвы и жарили из сырой резины без всяких наполнителей,так вот износостойкость её была на высоте.Ну и все знают что  в покрышках много сажи(регенерата) а каучука меньше по этому и не ходит долго,так само в большинстве  дела обстоят и с сайлентблоками.Тех процес вулканизации  я уже особо не помню ,что то 145 градусов и где то 45 мин жарить,думаю более подробно в Нете найти непроблема.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
29 минут назад, Ludanik сказал:

А можна детальніше? Які потрібні компоненти, та який техпроцес

 Сырая резина называется - резиновая смесь. Наберите в нете и выскочат производители таких смесей (отечественные). Например есть фирма "Эластик"(Киев), или "Каучук"(Мариуполь), или вообще "ДИНТЭМ" (Днепр). Звоните туда и говорите, что хотите купить у них резиновую смесь. Там Вам все и расскажут. Какую Вам нужно, для каких целей и дадут все режимы вулканизации. Закажите прессформу (чертеж и сразу изготовление) и будете варить себе и людям втулки сколько, сколько нужно. Только нужен еще пресс с нагревательными плитами. Или, нужна прессформа, например, что бы скручиваясь создавала нужное давление и ее нужно помещать в печь на определенное время. Обычно 20...40 мин, температура, обычно, от 140 до 180°С. Для разных резин (смесей) разные режимы.

2

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку