bogdan1983

Саморобний великий токарний станок

197 повідомлень у цій темі

В ‎12‎.‎07‎.‎2018 в 19:58, Сергій Лавріненко сказал:

Богдан.В яку ціну тобі віддали за кг ?

Все крім ластохвоста  по 12, а за нього 200. Але і то з натяжкою, позажирались металоломщики дуже сильно!!!!!!!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Потроху доробляю станину

DSCN0713.JPG

DSCN0712.JPG

DSCN0708.JPG

DSCN0709.JPG

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробив ось такі прижими каретки супорта

DSCN0716.JPG

DSCN0715.JPG

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Я так розумію до рельс приварили додаткові направляючі .Чим обробляли потім?

Змінено користувачем Рус Укр
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
1 час назад, Рус Укр сказал:

Я так розумію до рельс приварили додаткові направляючі .Чим обробляли потім?

Точило чіпляв на каретку і так шліфував

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Тобто направляючі вже були с потрібним кутом і при сварці це все не потягнуло?

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
45 минут назад, Рус Укр сказал:

Тобто направляючі вже були с потрібним кутом і при сварці це все не потягнуло?

Направляючі призматичні - поєднував полосу з уголком, звичайно що на кілька десяток викривило, але шліфкамінь вирівняв

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробив вісь шківа передньої бабки

IMG_20190107_102524.jpg

Перебрав та прилаштував задню бабку

IMG_20190107_102704.jpg

IMG_20190107_102713.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли перебирав бабку, придивився до пінолі і з подивим виявив... як зроблена вставна втулка в піноль км 4( якимось еліпсом). Якби не знаю, звідки в того, хто її робив руки ростуть... мусив один кінець старої втулки заварити, тоді вибив, зробив нову, запресував 

IMG_20190107_102757_1CS.jpg

IMG_20190107_102819.jpg

IMG_20190107_102731.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Як виявилось, різцетримач від 1к62, який у мене є, не зовсім мені підходить. Можу його поміняти на різцетримач від 1а62, може в кого є такий , чи розгляну вашу пропозицію

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Прилаштував рейку, супорт тепер їздить туди-сюди.

IMG_20190204_172107.jpg

IMG_20190204_172135.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Коли рейку пристроював, прийшлось помордуватись. Розкажу чому. Вирізав і приварював до станини проставки з 12 мм пластини. Пластину таку ще влітку знайшов на дорозі, видно з лісовоза відпала, в нас вони майже щодня ліс вивозять. Вирізав, приварив, вчепив на каретку електроточило і прошліфував - вийшло ніби нічого. Приміряв рейку, накренив отвори, взяв дрель і .....  як казав Дядько " Не тут то было!" Сверло скрегоче і ніяк не лізе! :0abd59a:Я давай по новому заточувати свердло , водою поливати - якось пішло ,а отвір набік зліз.... Що ж таке, раніше вирізав з тої пластини і сверлилось, правда на станкові, а тут така невезуха!

Виявилось що половина тої залізяки тверда, а там де різав раніше - м'якша. Мучився я майже весь день, плюнув, пішов до хати. Зранку прийшов, взяв болгарку, вирізав те все б...ство, приварив інші проставки, прошліфував, і діло пішло далі нормально .

IMG_20190204_172159.jpg

IMG_20190204_172233.jpg

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Богдане в тебе станок виходить не гірше  промислового  ще тріщки попрацюєш  і  буде така лялєчка що хоч куди. А ти переживав що не вийде  вийшло та ще  й добре вийшло .

.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Богдан.Бажаю успіхів а натхнення у тебе і так хватає.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую вам  хлопці за моральну підтримку

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Справа у тому,що можемо допомогти тільки моральною підтримкою.

Якби були можливості,то допомогли б.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Ще є одна проблема. Опора ходового вала та гвинта добряче спрацьована, ходовий вал взагалі якогось еліпса зробив, видно супорт в попередньому житті на валах висів. От і думаю, чи на свердлильному пробувати розточити і завтулити - не уявляю як зберегти при цьому паралельність ходового вала та гвинта, бо отвір яйцем і нама як забазуватись. Чи зробити нову опору

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Зробив сьогодні скалку км 5 в шпиндель, довжина циліндричної частини 270 мм, різниця діаметру по довжині 0,03 мм. От і думаю, чи хватить мені такої точності, чи ще підганяти ( мабуть точніше не вийде...)

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Не знаю як правильно поставити шестерні з копіром механізму переключення, міток там не бачу. Фото не моє, але шестерні з цього донора маю

шестерні 777.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Так станок виглядає на сьогодняшній день. Проточую планшайбу під патрон

IMG_20190517_202816.jpg

IMG_20190517_202613.jpg

4

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Це  я  казав  трохи  більше  року  назад.

В 21.03.2018 в 11:41, инженер сказал:

Мої  вітання!  Я  так  і  хотів  відразу  сказати,  але  дивлячись  на  об"єм  виконаної  роботи,  побажаю  успіху!  Якщо  Ви  самі  побудували  будинок,  а  я  знаю,  що  це  таке,  то  зі  станком  справитеся  на  раз.  Монументальність  Вашого  творіння  дає  впевненість  в  успішному  кінцевому  результаті.   Так,  звісно,  що  часу  буде  витрачено  немало,  але  коли  дуже  чухаються  руки,  то  чому  б  і  ні.    І  не  слухайте  тих   дядьків,  поважного  віку,  які  розповідають  про  "сотки".  Так,  це  гарний  критерій,  але  він  присутній  при  наявності  НОВОГО  станка.  Всі  Б/У  треба  в  ці  рамки  виводити,  що  само  по  собі  займає  дуже  багато  часу  і  сили  ( це  також  на  своїй  шкурі  проходжу ).  А  ще  так  скажу,  із  власного  досвіду,    коли  питання  стояло  руба   по  відновленню  вала  зчеплення  коробки  комбайна  "Нива",  тобто  або  знімати,  розбирати,  і  тд,  а  часу  обмаль,  то  було  прийняте  рішення  наплавити  вал  на  місці,  і  за  допомогою  болгарки,  через  упор  прошліфувати  посадочне  місце  під  підшипник.  Оберти  валу  задали  за  допомогою  електродрелі.   Результат  -   посадочне  під  підшипник  в  "соточку",  і  через  три  години  комбайн  поїхав.   Тож  я  побажаю  Вам   наснаги,  а  Ви   діліться  з  нами   своїми  успіхами.

А  зараз  хочу  побажати  успішного  завершення  проекту !

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
48 минут назад, инженер сказал:

А  зараз  хочу  побажати  успішного  завершення  проекту !

Дякую за підтримку!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Привіт Богдан! Я з Луцька, слідкую за темою, ти крутий!

А можна якось приїхати в Холопичі і побачити твій 1Б62П?)))

Часом катаюсь на мотику по нашій "безкрайній" області та за її межі.

Змінено користувачем Dr_Hammer
0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Приємно бачити прогрес. Ну і перша стружка це теж етап. Уважно слідкую і бажаю успіху!

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах
23 часа назад, Dr_Hammer сказал:

Привіт Богдан! Я з Луцька, слідкую за темою, ти крутий!

А можна якось приїхати в Холопичі і побачити твій 1Б62П?)))

Часом катаюсь на мотику по нашій "безкрайній" області та за її межі.

Без проблем, завжди радий зустрічі з однодумцями

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку