• Объявления

    • softm

      Изменения в правила   10.12.2018

      В правила барахолки добавлен пункт 3.11   3.11 Ограничение количества забронированных и неоплаченных лотов - по сроку пребывания покупателя на форуме: до 7-ми дней от регистрации - 2 лота до 30-ти дней от регистрации  - 5 лотов
Allden13

креслення
Оправка для розточки кулачків за 5хв на лазері

1 сообщение в этой теме

 Всі знають метод розточки кулачків з засвердлюванням отворів з торця кулачків і зажиманням кільця (обойми від підшипника). Так от мені такий не підходив, так як потрібно було кулачки розточити з середини і підібрати торець, та виточку за одну установку.
  Перший мій комплект кулачків який я отримав був взагалі не розточений і ржавий, ними я відпрацьовував програми на токарному ЧПУ (освоював), зажав дерев'яний брусок і вчився. Одним "неправильним" кадром на 1000rpm. загнав різця на ускореній в кулачки, та так що аж  приварило його. Автоматика успішно вибила і кулачки витримали залишився тільки слід від зварки тертям)
 Так от до чого я веду. Після цього випадку кулачки ці залишились тільки для навчання, а пізніше валялись на полці ще пів року. І коли настав час їх розточити я накреслив в SolidWorks оправку і попросив друга вирізати її на лазері. Вирізав з листа 10 ст40х.
 Оправка себе успішно виправдала. Може кому знадобиться залишаю тут креслення в dxf  Оправка для розточки кулачків_D65.DXF
Оправка підходить на польські патрони 250мм з шириною кулачків 28 та білоруські з шириною кулачків 27.

P80314-190746.jpgP80314-190626.jpgP80314-190325.jpg

P80314-190626.jpg

4.8 mb

P80314-190257.jpg

0

Поделиться сообщением


Ссылка на сообщение
Поделиться на других сайтах

Создайте аккаунт или войдите для комментирования

Вы должны быть пользователем, чтобы оставить комментарий

Создать аккаунт

Зарегистрируйтесь для получения аккаунта. Это просто!


Зарегистрировать аккаунт

Войти

Уже зарегистрированы? Войдите здесь.


Войти сейчас