DAtooRA

Підключення фуганку

6 повідомлень у цій темі

Доброго усім. Маю фуганок, старенький, з Европи. Попередній хазяїн намалював на ньому таку схему. (sxema1), під кришкою бачу таке як на другому малюнку. Три перемикачі, коли їх перемикати, то трохи міняється звук двигуна. Але на роботу суттєво не впливає. (Або я не помічаю.) МОжливо хтось пояснить з схеми для чого ті перемикачі, й як я  їх можу використовувати. Дякую

sxema1.jpg

sxema2.jpg

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

B0 включит станок 

В1  В2  В3  дабавляют мощности  станку но и греется двигатель сильнее   если это кнопки то емкости для старта при просадке сети 

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

положение м я так понимаю разрядить емкости 

В1  В2  В3 -- если переключатели

то сосна   клен   дуб  - просто подбирал мощность  станка под величину сьема или тип дерева 

Змінено користувачем Viktor_KVS
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Судя  с схемы двигатель   конденсаторный ( https://ru.wikipedia.org/wiki/Двухфазный_двигатель ) а включая тумблеры , подключая таким образом дополнительные конденсаторы, можно менять емкость рабочего конденсатора.

  Можно снять черную перемычку и вместо неё подключить амперметр,  включить фуганок и дать  нагрузку,  наблюдая  за показаниями  амперметра в процессе работы, уменьшая - увеличивая  при этом емкость конденсатора. и таким образом найти оптимальную емкость при которой потребляемый ток будет минимален.

1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

при таком включении двигатель теряет мощность 

порекомендовал бы вам частотник там можно и прибавить оборотов подминая частоту  будет снимать чище 

и провала в сети при старте нет так как будет плавный запуск 

Змінено користувачем Viktor_KVS
1

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Дякую всім дуже. Частотник цікаво, але, думаю, дорого. Станок цікавий, вал напряму на валу двигуна, без ремнів, чесно кажучі, сподівавсь, що можливо буде міняти швидкість тими тумблерами, бо не вистачає, але ні.

0

Поділитися повідомленням


Посилання на повідомлення
Поділитися на інших сайтах

Створіть акаунт або увійдіть для коментування

Ви маєте бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити акаунт

Зареєструйтеся для отримання акаунта. Це просто!


Зареєструвати акаунт

Увійти

Вже зареєстровані? Увійдіть тут.


Увійти зараз

  • Зараз на сторінці   0 користувачів

    Немає користувачів, які переглядають цю сторінку